Jump to content

vreau bmw x3 2004


zengaboy

Recommended Posts

Vreau bmw x3 din 2004. Detin 35000 euro pentru achizitie plus taxa de prima inmatriculare.Initial am cautat motorul de 3.0d si 204cp dar cind am aflat ca este euro3 si taxa este cam cinci mii euro m-am reorientat pe motorul de 3.0 benzina.

Intrebari:

E diferenta mare intre 2.5 si 3.0 benzina in performanta masinii?[cutie automata]

Difera spatiul interior intre modelul 2004 si modelul modelul actual?[in modelul actual m-am urcat]

Merita culoarea neagra?[circul 80% in Bucuresti]

Cum tine pielea dupa 3 ani?[vreau bej]

Cit costa o excursie in germania?[cu avionul]

 

P.S. Salutare tuturor membrilor.

Link to comment
Share on other sites

Vreau bmw x3  din 2004. Detin 35000 euro pentru achizitie plus taxa de prima inmatriculare.Initial am cautat motorul de 3.0d si 204cp dar cind am aflat ca este euro3 si taxa este cam cinci mii euro m-am reorientat pe motorul de 3.0 benzina.

Intrebari:

E diferenta mare intre 2.5 si 3.0 benzina in performanta masinii?[cutie automata]

215187[/snapback]

 

Cu motorul de 3.0i este un pic mai rapid,desi nu m-a deranjat 2,5i,X3 nu este o masina de alergat.

Link to comment
Share on other sites

@zengaboy, bine ai venit :blink:

 

Decat motorul de 2,5i mai degraba 2.0d-ul, daca vrei neaparat cutie automata atunci nu ai posibilitatea sa alegi 2.0d-ul ci trebuie sa mergi neaparat pe un motor in 6 cilindri, fie diesel, fie benzina.

 

Interiorul bej, e superb, dupa aceea incepe calvarul :) In general materialele sunt bune si rezistente, chiar si pielea e un pic mai dura decat la alte masini, deci mai rezistenta. Oricum, tinand cont ca iti iei o masina la mana a doua, starea interiorului si a masinii in general depinde foarte mult de fostul utilizator.

 

Spatiul interior nu difera intre modelele pre-facelift si cele cu facelift dar interiorul, chiar daca la prima vedere nu pare, e total diferit, de la materiale pana la forme, insa linia generala a designului s-a pastrat.

Culoarea neagra, hmm, e cel mai greu de intretinut dar merita, celelalte culori pur si simplu vin cam aiurea pe X3, mai putin albul care este foarte apreciat in SUA, la noi mai putin :) Mai fac exceptie nuantele de albastru care sunt ok.

 

@Bavaria, cand afirmi ca X3 nu este o masina de alergat, banuiesc ca o compari cu un 3-ar sau un 5-ar. Daca o compari cu masinile din clasa ei, este cea mai dinamica, pe asfalt mai ales. Singura masina care ii pune probleme este Subaru Forester.

Link to comment
Share on other sites

Am renuntat la ideea de 2.5 benzina[nu prea am gasit multe modele de unde sa aleg].Ramane motorul de 3.0 benzina 231cp si cutie automata ca oricum fac mai putin de 10000 km pe an.Multumesc pentru informatia legata de spatiul interior.Referitor la piele am doua optiuni full sau partial [numai scaunele si pe usi].Ma intereseaza daca in timp crapa [cum am vazut la un renault pe bord] si cum rezista la curatari repetate [de ex. urme de cauciuc de la incaltamintea copiilor]. Referitor la excursia in Germania ma intereseaza cit costa plecat cu avionul,trei zile hotel, trei zile masina inchiriata. Mai sint si alte cheltuieli in plus?
Link to comment
Share on other sites

1. Pielea este destul de rugoasa ca sa nu se intinda sau sa crape.

Pot spune ca la prima vedeere e de proasta calitate, insa e groasa si rezistenta.

 

2. Nu inteleg faza cu cele 2 optiuni.

Din cate stiu eu, la full piele ai pe usa si scaune. Nu stiu sa existe piele pe bordul de X3 :blink:

Mai era optiunea de partial piele pe scaune (marginea scaunelor)

 

3. DC vrei benzina ? Din ce oras esti ?

Daca esti din Bucuresti sau un alt oras aglomerat o sa injuri la greu consumul, iar la revanzare va veni o surpriza neplacuta.

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Eu vad altfel lucrurile. In cazul lui X3, o masina cu tractiune integrala, de teren (mai usor asa :blink: ), cel mai bine se preteaza un motor diesel, pentru cuplu si o cutie manuala, ca sa poti aplica tehnici specifice 4x4 in caz ca ramai cu ea in zapada, noroi, nisip.

Avantajul la X3 diesel, mai este si la capitolul autonomie, pentru mine conteaza si asta.

Pielea la modelul revizuit este mai fina, mai moale, mai de calitate dar tot rezistenta, nu cred ca masinile "folosite" au probleme cu pielea, mai ales cei care nu si-au batut joc de ele si au tratat pielea cu solutii speciale de ingrijire, am vazut un X3 de 3 ani aproape si pielea era gri si arata ca noua, perfecta.

Link to comment
Share on other sites

Eu vad altfel lucrurile. In cazul lui X3, o masina cu tractiune integrala, de teren (mai usor asa :) ), cel mai bine se preteaza un motor diesel, pentru cuplu si o cutie manuala, ca sa poti aplica tehnici specifice 4x4 in caz ca ramai cu ea in zapada, noroi, nisip.

215652[/snapback]

 

 

Dupa cate am observat lumea isi i-a X3 sa mearga 99% din timp pe sosea.

Nu cred ca da cineva atatia bani pe un X3 sa incerce tehnici speciale pe drumuri cu pietre,noroi..prin munti :blink:

 

Eu cred ca cine isi ia diesel nu isi permite consumul unei masini pe benzina,nu se gandeste la tehnicile aplicate pe drumuri de munte. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt 1% care lipseste din 99%(ca sa fie 100%) ala al tau :blink:

 

Deci eu imi iau X3 si voi merge cu ea pe drumuri cu pietre, noroi, cel putin cand nu e prea desfundat drumul. Altfel nu prea se merita sa imi iau masina 4x4, da, o sa ziceti ca e bun 4x4 si pe asfalt, zapada, etc, corect, atunci imi luam un E60 3.0xd si rezolvam problema. De ce diesel? Pai pentru cuplu, autonomie, placerea in conducere. E drept ca motoarele pe benzina de la BMW, mai ales cele in 6 cil sunt atat de adevarate incat e greu de ales.

Daca ar fi existat un E60 cu garda la sol variabila, sau ceva de genul Audi Allroad, aia ar fi fost masina mea, cum Audi nu am vrut singura varianta ramasa era BMW X3.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt 1% care lipseste din 99%(ca sa fie 100%) ala al tau :blink:

 

Deci eu imi iau X3 si voi merge cu ea pe drumuri cu pietre, noroi, cel putin cand nu e prea desfundat drumul. Altfel nu prea se merita sa imi iau masina 4x4, da, o sa ziceti ca e bun 4x4 si pe asfalt, zapada, etc, corect, atunci imi luam un E60 3.0xd si rezolvam problema. De ce diesel? Pai pentru cuplu, autonomie, placerea in conducere.

215850[/snapback]

 

Eh,atunci scuza-ma tu faci parte din cei 1% care isi vor zgaria masina( de zeci de mii de euro),jentile,pe drumuri accidentate.

Are sens,avand in vedere ca ai refuzat masina deoarece nu era perfecta,usa nu se alinia perfect,era o diferenta de 3mm...

Link to comment
Share on other sites

on topic :blink:

 

la 100 000 km pielea din E39 arata foarte bine, in comparatie cu cea dintr-un Audi A4 la 40 000 sau din Honda Accord la 12 000. nici una dintre masinile astea nu au fost abuzate, dar cea de la A4 e crapata rau de tot, chiar nu inteleg de ce.

Link to comment
Share on other sites

depinde si cu ce solutii este curatata pielea. in timp , daca folosesti solutia nepotrivita , se strica.

2.0d nu vei gasi din 2004 pt ca nu se fabrica atunci , 2.0i la fel , doar 3.0i sau 3.0d.(parca nici 2.5i 192cp nu era pe X3 de la inceput). Multa bafta. sa fii atent la zgomote suspecte la transmisie si la rulmenti defecti :blink: astea sunt singurele pb in 34 000 km deocamdata.

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu pot sa ma duc decit in a doua parte a lunii mai.Mi-a fost recomandata firma pipera topcars care ar aduce pe comanda. Stiti ceva de firma aceasta ca eu azi am auzit de ea. Abia astept sa pun mina pe masina dar daca e sa iau teapa de 30 000 mor de inima. Mai bine astept. Multumesc pt toate informatiile.Versiunea 3.0 231cp a ramas definitiva.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

vrei portbagaj din ala, cutie sau doar suportii? AM vazut ceva pe la Praktiker dar nu am cautat pentru X3 pentru ca nu am X3 (firesc).

Pneurile alea au ca principala calitate zgomotul redus, in rest nu stralucesc la niciun capitol.

Iti recomand Dunlop SP Sport 01(sigur exista dimensiunea asta) sau Dunlop SP Sport Maxx (de astea nu stiu, verifica)

Link to comment
Share on other sites

Michelin 4X4 DIAMARIS 235 / 50 R 18

 

Eu am Michelin 4X4 DIAMARIS 235 / 50 R 19 si 245/45 R19 pe spate. Sunt bune pentru asfalt, nu le place deloc noroiul si zapada, adica nu au aderenta pe drumuri forestiere noroioase sau iarna.... Ar fi bine sa ai un set pentru vara si asfalt si unul pentru iarna si conditii vitrege(noroi...etc...)

Link to comment
Share on other sites

Cum se comporta Michelin 4X4 DIAMARIS pe asfalt ud ? De unde l-ai luat ca eu nu gasesc ? Pe forumuri de afara am citit ca se consuma repede, e adevarat ? Nu m-am hotarit intre Michelin 4X4 DIAMARIS si Dunlop SP Sport Maxx. Deocamdata nu le schimb ca plec la munte pe coclauri si ar mai trece 2-3 sapt. timp suficient sa le comand de afara.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sigur de unde poti sa iei, nu cred ca are cineva Michelin Diamaris pe stoc. Cred ca ar fi bine sa faci o comanda la un service de roti de exemplu la MARSO.ro daca ai pe langa tine sau de altundeva...La mine erau pe masina cand am cumparat-o iar X5 cu Pachet Sport vine echipat din fabrica cu Michelin Diamaris iar in legatura cu uzura eu mai am din ele si am masina de 2 ani jumate si nu erau noi cand am luat eu masina. Pentru iarna am alt set de jante cu cauciucuri de iarna. Pe ploaie eu zic ca se comporta bine, nu am avut probleme.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.