Jump to content

Instalare Turbo pe 1.8i


Bartholdy

Recommended Posts

Buna ziua colegi , mosul mi-a lasat sub brad un intercooler si o turbina de vw pasat 1.8t , as dori ca dupa anul nou sa ma apuc de modificari , insa am nevoie de niste informatii pe care situ sigur ca mi le puteti oferi .

Nu vreau sa imi spuneti ca nu merita , ca mai bine pun un 2.8 sau 2.0 sau alceva sau 1.8is .

Intrebari :

De unde si mai bine zis cum pot trage alimentare de ungere cu ulei pentru turbina?

Exista cumva un limitator de presiune pentru turbo , adica sa nu intre in admisie 1,5 / 2 bari sa intre doar 0.5 ?

Pentru inceput , as putea merge cu masina fara sa modific nimic in calculator ?

Debitmetru de aer , poate regla debitul de combustibil necesar raportat la noua cantitate de aer care va intra in camera de ardere ?

La o presiune de 0.5 Bari , este nevoie sa schimb componente din motor ?

Pana la ce presiune as putea sa ma duc cu turbina ?

Multumesc Anticipat

Link to comment
Share on other sites

Ce smecher era mosu de iti lasa sub brad un M52B25

da era ceva , nu am avut ocazia sa dezmembrez e36 decat cu 1.8 si 2.0 , in primavara o sa ma hotarasc ce voi face , voi pune pe motoru meu su voi luat un m44b19 , din cate stiu e acela ar rezista la ce vreau eu sa fac , daca va intrebati dc nu pun ceva peste 2.0 este deoarece in acte este 1.8 si masina este una cu care voi circula zi de zi si circul zi de zi , si nu vreau probleme cu raru sa se trezeasca cand ridica capota ca inloc de 4 gargaritze sunt 6 , chiar daca nu am serie pe motor in acte

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca a facut deja cineva asta... cauta pe net, a fost si aici pe forum omul dar nu ii mai stiu nickul... a facut asta acum vreo 8-9 ani si daca gasesc o sa iti dau linkul... stiu ca trebuie decompresat motorul si se monteaza o groaza de alte chestii plus soft nou... nu e deloc simplu...

 

http://www.srz.ro/pagini/Kituri%20turbo%20complete.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
am relizat 99% din priect , am facut softu , turbina intra undeva pe la 3000 3200 rpm , cam tarziu parerea mea ... dar au aparut cateva probleme , am 3000 km deja cu masina dupa modificari , acum cateva zile a aparut o problema , daca vreau sa plec mai brusc de pe loc masina pleaca in reprize in socuri , ca si cum sar ineca ... am crezut ca sa dus ambreiaju , l-am dat jos am facut un disc cu placute sinterziate , si am schimbat placa ( volanta a ramas aceias ) si surpriza , se intampla acelas lucru ... ce ar putea fi ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.