Jump to content

LagunengrĂźn


MuciX

Recommended Posts

mda,pe mine tinichigeria m-a dus 600 eur vopsitoria cam 900 eur,piesele de articulatii nu mai stiu ca nu am scris nicaieri ca sa nu ma doara capul.am facut cam aceleasi operatiuni ca tine la articulatii doar ca nu am apucat sa reconditionez etrierii in schimb am schimbat rulmentii fata.
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat si eu de rulmenti, dar au zis sa nu ma leg la cap acum ca nu au nimic. Ciudat, 24 de ani si suspensie sport. Poate or fi schimbati.

Se pare ca facturile pe care le am sunt pe bune, piesele schimbate in trecut sunt cam de origine.

Stiu ce zici, apropos de mecanica, acelasi era planul si la mine, dar nu am loc timp suficient si sincer la unele nici nu stiu cat m-as pricepe. Am inghitit in sec si mi-am spus ca domnia costa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai munca nu prea mai e a mea, nu vezi ca am externalizat-o?

Sunt care intorc si acum capul, ca pe afara arata bine taraba, dar nu asta era ideea. Sunt oricum si cei care cred ca arata ca un dric. :)

Eu, in schimb, intorc capul dupa ce o parchez. :D

Edited by MuciX
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deja a doua saptamana in care masina e in lucru. Pe masura ce se avanseaza se tot gasesc probleme cu rugina. Din pacate, sunt puncte in care s-a umflat vopseaua si sub mocheta, la interior, asa ca am cerut o verificare amanuntita, care va presupune demontarea interiorului, scaune mocheta, capitonaje (pentru plafon va fi necesara demontarea parbrizului, inca nu stiu daca vreau sa fac asta). Sper ca peretele dintre motor si interior sa nu fie afectat, astfel incat sa nu fie necesara demontarea bordului.

Ceea ce speram sa fie "damage control" s-a extins la o intreaga operatiune. Inca sper sa scap fara vopsire integrala, dar nu stiu ce sa mai cred.

Link to comment
Share on other sites

O sa fie "cutia Pandorei" :( vezi colturile stanga dreapta la podeaua fata,vezi colturile de la parbriz,in spatele cutiei de sigurante,vezi la trapa,vezi pragurile pe interior,si pregateste-te pentru ce e mai rau.PS:aproape sigur nu scapi fara vopsit .verifica si trapa ,da jos lampile si baga o lanterna,nu o sa iti placa ce o sa vezi catre spate,offf sper sa fie totusi mai bine ca la mine. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Fix la tine ma gandeam in timp ce scriam. Zonele cu problema le stiu... ce nu stiu momentan e cate din ele sunt afectate si la mine. Oare scap cu motorul pe ea? Sunt convins ca daca dau parbrizul jos, sunt probleme si acolo, iar la trapa, din cate stiu eu, nu e niciunul fara rugina.
Link to comment
Share on other sites

E un cosmar care nu se va termina decat dupa ce cheltuiesti multi bani,si atunci nu esti sigur 100% ca totul e ok.sincer sa fiu nu cred ca scapi fara motor dat jos,mi-am amintit acum sa verifici si suportii de scaune fata,acolo am mai taiat eu inca odata podeaua dupa ce am luat masina de la vopsit,partea proasta e ca si cel mai mic punc de rugina devine o gaura dupa ce incepi sa cureti.masina ta de cand e in tara?la mine e din 96 si cei aproape 20 de ani de Romania se vad destul de clar.Dar ca sa inchei intr-o nota pozitiva pana nu desfaci nu ai cum sa vezi,poate nu aia asa mult ghinion ca mine.Bafta,daca te pot ajuta cu ceva sa imi spui .
Link to comment
Share on other sites

Mda, mi-ai bagat mortu-n casa. :)

Masina se va desface de tot, bord, motor, cutie, tot pana la ultimul surub. Reparata coaja si dusa la vopsitor. Probabil vopsit interior-exterior. Nu avem inca o estimare a costurilor, dar nu ma astept sa fie prea putin.

Link to comment
Share on other sites

aaaah,nu e bine ,sfat ia cutii de plastic/carton si pungi in care sa pui si sa etichetezi fiecare surub in parte.stai langa cei de la service eventual.Roaga-i pe cat posibil unde se poate sa schimbe tot elementul.La praguri incearca sa iei originale,in rest ce sa zic imi pare rau.Sa zici cat iese nota de plata la final :( edit:de fapt,pregatirea freaca-i cu pregatirea,sa puna mana sa curete tot si sa pregateasca tot-inclusiv locurile unde vin bandourile pe usi si aripi-acolo la mine i-a durut in cur pe principiul lasa ca vine bandoul si acum s-a exfoliat vopseaua.Sa nu lase caroseria neacoperita in ploaie(da mai au acest obicei ,am facut spume cand am gasit-o inundata) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Maine punem la punct planul de bataie. Stiu ca fiind o operatiune de amploare se pot pierde multe chestii si trebuie pus totul cu un sens. Nu vreau sa raman cu mai multe piese decat am scos de pe ea.

Nu stiu ce sa fac cu plafonul, e lasata panza in spate (boala comuna) si se gaseste foarte greu, mai ales ca e negru. De lipit la loc cica nu prea merge, iar de refacut costa o gramada.

 

Demontarea nu se face neaparat de nevoie, dar am zis ca nu vreau sa fac compromisuri, sa bag atatia bani in ea, dar la sfarsit sa ma gandesc ca nu am facut nu stiu ce altceva.

Ma gandesc numai la maruntisurile care vor trebui schimbate si cat vor costa, de genul braduri, prinderi, etc, daramite alea mari.

 

Trebuie sa vad cum procedam pentru si cu sudura, pentru ca nu as vrea sa pun autogen pe ea.

Link to comment
Share on other sites

deu nu am dat jos plafonul,iar marginile au fost un cosmar de prins inapoi,astea fiind spuse recomandarea mea e sa dai jos plafonul :)) sau macar sa verifici suportul de trapa daca are rugina,eu acolo am facut o tiganie-dat cu pasivator de rugina de cateva ori apoi ceara cat cuprinde.o sa mai pierzi in actiune:

-izolatia de cauciuc care vine pe firewall in spatele motorului

-diverse cleme de pe caroserie

-posibil garniturile de la AC si aeroterma

-posibil garniturile de cauciuc care vin pe rama geam

-diverse suruburi plastic.

-e un fier in spate la rezervor care tine conductele - a schimbat-o si Lucian la cabrio

 

cu autogenul nu stiu ce sa zic la mine s-a lucrat si cu una si cu alta parca.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma gandeam la ramele de geam. Din nou, inca nu am facut un checklist, voi vedea maine. Baietii par sa stie ce sa caute la ursi, cand le-am zis de dat jos farurile au zis ca sigur e rugina acolo si ca stiu si restul de locuri problema. Presupun ca stiu ce au de facut, dar vreau sa ma asigur si eu de cateva chestii, pentru linistea mea. M-au sunat cei de la RCA azi, le zisesem ca e in service si d-aia nu am prelungit-o pana acum. Le-am zis ca o sa mai dureze :)

 

Am intrebat de asigurare facultativa, ca orice alt bun, stiu ca nu or sa ii faca CASCO, dar poate o pot asigura pe o anumita valoare, in caz de ceva sa fiu acoperit.

 

LE tu cum stai la capitolul yale? La mine e cam dusa cea de la sofer si cheia e foarte tocita (am doar una). As lua din dezmembrari, dar trebuie tot touring, sa o pot lua si pe cea de "porcbagaj". Stiu ca sunt si kit-uri de reparatie, dar pare munca de chinez batran.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

yalele sunt ok,pune inchidere centralizata cu telecomanda ca sa scapi de probleme :) yala mea de la sofer are tendinta sa iasa,usa donatoare a fost "tunata" si avea gaura acoperita de unde au rezultat o gramada de probleme.Politele din spatele farurilor de la mine erau praf - mai ales dreapta unde e vasul de la stergatoare. ramele de la geam m-au obligat pe mine sa schimb usile,au un canal mic pe care vine garnitura,si ala practic disparuse,nici usile "noi" nu m-au scapat de probleme am pus garnitura aia de 10 ori pe dreapta.ma rog privind inapoi nu m-as mai apuca sa fac masina aia ever,daca nu avea valoare sentimentala pleca la dezmembrat dupa ce ai rupeam dintii cateva luni si apoi luam ceva mai intreg.

edit:sunt curios cat de duce distractia,la mine tinichigeriea a fost 600 eur vopsitoria cam 1000 eur piese nu am stat exact sa calculez dar undeva catre 1000-1200 eur cred incluzand si suspensie si motor .am avut noroc cu manopera ca m-a ajutat un prieten.Dai jos si instalatia electrica nu?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Se da absolut tot jos. Bani... erau 1000 de euro numai partea de dedesubt cu reparatiile de acolo. Inca aproape 1000 mecanica si manopera ei. Nu stiu unde ajung cu banii.

 

Nu vreau inchidere din telecomanda, vreau sistemul ei, cu cheie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[...]terminarea proiectului

Citind asta mi-a rasunat in cap cand au zis cei de la service prima data ca e un "Proiect interesant" pentru ei. La vremea aia inca ma mai minteam ca va fi o reparatie.

Va fi un proiect, oricat ma mint eu si va dura ceva, va inghiti si ceva bani.

 

Alex, stiu ca mi-ai mai zis odata, cum ai procedat cu chederele de usi, ca mi-am reamintit de 1400 lei/bucata cele de fata si m-au apucat transpiratiile?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.