Jump to content

LagunengrĂźn


MuciX

Recommended Posts

Alta Marie, alta palarie.

Vorbeam cu niste colegi pe un alt forum, ca intr-adevar acum o masina care sa ia suta in sub 10 secunde nu mai e asa speciala, dar acum 20+ ani era alta discutie. Nu se intampla prea des sa mearga asa ursul, il am pentru altceva. Puterea il face doar "comod" la drum lung (depasiri, drumuri in urcare).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Alex, e vorba de reperul incercuit.

post-64546-0-39390500-1430207793_thumb.png

 

Mihai pare plauzibila treaba cu suportul de frana, nu vreau sa zic nu, dar daca imi dai si lingura, respectiv cum imi dau seama daca e stramb suportul? :)

Cat despre roata, stiu ca erau echilibrate recent si nici nu am vibratii la rulat.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

misto samponu pentru grizonati :)). Pai in principiu e greu sa-ti dai seama, dar daca o sa iti tot strambe discurile merita sa iei in considerare si suportii aia. Probabil ca daca ii demontezi si vezi ceva suspect mai ales la suprafetele plane care sunt in contact (cele unde strang suruburile) atunci poti sa le suspectezi.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mi-a placut mereu E34, dar nu stiu daca mi-as lua unul acum. Momentan am niste planuri care ar putea fi incurcate de o a doua masina, iar asta nu e alegerea inteligenta dintre cele doua, acum. Mi-am incercat norocul, daca nu se da, intra la conservare, cel putin un an.

 

LE: azi vreau sa urc cureaua pe a\c (sper s-o fi nimerit dimensiunea corecta acum) ca maine sa o duc la frigotehnist si au venit niste piese pentru puntea spate, pentru care trebuie sa imi fac timp.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Am strans niste piese pentru ursache si l-am dus in service pentru operatiuni:

- bucse brat spate

- bucse punte spate

- bielete antiruliu

- bucsa diferential

- bucsa amortizor

 

S-au mai constatat:

- cablu frana de mana

- conducte frana (vor fi schimbate si cele de pe fata)

 

E posibil unghiul ciudat de cadere sa fie din bucsele de brat, nicidecum arcuri strambe. Ramane de vazut.

Puntea va fi demontata cu totul. Vedem ce se mai constata pe parcurs, vreau ca lucrul pe puntea asta sa fie incheiat, dupa care vad cum fac sa ma ocup si de cea de pe fata. Acolo s-au constatat discurile, o bieleta de directie, o bieleta antiruliu si bucsele bara stabilizatoare. Pe langa asta joc in caseta, dar cica nu e grav si merge stransa momentan.

Intre timp astept suportul compresorului de a\c si un compresor sehascanou. Nu stiu cat de bun e cel de pe masina si vreau sa fiu sigur ca rezolv instalatia acum. Vad dupa aia cat costa sa il reconditionez si il tin de rezerva.

 

 

LE: de azi nu mai am RCA, ceea ce nu voi face pana cand nu termin cu puntea asta si a\c-ul. Probabil voi lua asigurare din urmatoarea leafa. In iarna am si ITP, deci trebuie rezolvat cam tot.

Link to comment
Share on other sites

In ce sens funny?

Cu instalatia a\c e cu cantec. Cand am luat fierul mi-a zis neamtul ca nu merge a\c si nu avea curea pe el. Au pus o curea aia cand am schimbat distributia, nu s-a potrivit dupa cod, am cautat alta dimensiune, dar nu cupla. Am dat-o jos atunci. Nu stiu cum au pus cureaua aia ca acum am vazut ca nu are suportul de fabrica, e o improvizatie acolo.

Din ce m-am documentat eu, ursii fie au filtru de particule, fie au a\c. Nu amandoua. Asta nu a avut a\c, e retrofit. Compresorul pare de fabrica, instalatia e pentru R12, deci conform cu echiparea de la vremea aia.

Acum sa vad daca e completa instalatia. Cand apas butonul se modifica putin turatia, desi nu e cuplat compresorul, deci comanda se duce in bobina, sa preia sarcina suplimentara.

Acum ce-oi mai gasi, nu stiu; o fi radiatorul intreg, instalatia etansa, completa... :unsure:

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

aaa,am crezut ca ai facut tu retrofit :) funny va fi pentru ca va vor trebui indoite toate conductele de frana,apoi se vor rupe cam jumate din cleme daca ai ghinion se mai rupe si vreun surub din caroserie.La punte e mai simplu se dau foc la bucse :w00t: .Cu AC eu am pus aeroterma dar nu am reusit sa pun garnitura de la tevile care ies pe partea pasagerului e un cosmar de pus,cred ca o sa caut una noua ca a intrat ceva apa pe acolo.PS:verifica puntea sa nu fie crapata sau sa aiba urechile de prindere strambe,puntea mea era stramba,am mai luat o punte de pe un 2,5 care era crapata unde vin prinderile pe caroserie abia a 3-a a fost norocoasa . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu cercuri nu am dat cu el. Nici nu o sa dau. Nu cred in drift-uri si in burnout-uri, liniute sau alte skill-uri de genul. Mi-am luat ursulet din alte motive. Nu stiu, totusi, ce viata a avut inainte de a ajunge la mine. Se tine bine, deci e posibil sa fi avut viata usoara.
Link to comment
Share on other sites

Am fost sa o vad in seara asta. Destul de nasol cu rugina sub punte, se vede ca a mai fost reparata si treaba de mantuiala. Vom profita de ocazia asta si vom curata pe acolo si sa corectam. O fisura in lonjeronul fata dreapta. Mica, dar e, se va repara si asta. Ma gandesc serios sa renunt la suspensia sport, e clar ca e prea dura pentru varsta fierului.

Maine aflu cat ma costa o revizie/reparatie cap-coada. Ma astept la o suma mare, oricum.

Unghiul de cadere de pe spate se va rezolva cu bucsele de brat.

Printre altele, se pare ca aveam slabit busonul de umplere al diferentialului, de la ultimul schimb, iar capacul era ud.

Sunt putin deznadajduit de faza cu rugina, dar cica cu bani si rabdare se repara.

post-64546-0-30952500-1434137296_thumb.jpgpost-64546-0-03739100-1434137291_thumb.jpgpost-64546-0-44125000-1434137284_thumb.jpg

Mergem inainte ca inainte era mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Anunt dezactivat

 

Devizul este de 7800 lei.

Include toata mecanica ambelor punti, demontate, curatate, etc.

Se mai inlocuiesc:

- cruce cardan,

- simering cutie viteze

- bucsa timonerie schimbator (are un mic joc, daca tot umblu...)

- Discuri fata + placute (Ate normale, initial mi-au "pus" racing, dar am zis ca nu e cazul)

- strans caseta de directie

- etc

Mecanica e 15xx lei manopera + 2200 lei piesele inlocuite.

 

Parte de tinichigerie:

- dezechipare totala partea de dedesubt

- reparatie 3 lonjeroane (ambele spate + dreapta fata)

- reparatie praguri interior - exterior (a treia oara cand fac asta - meseriasi) sper ca petru ultima data + vopsire

- curatat tot pana la tabla

- spalat/curatat compartiment motor

- tratament pasivizare

- terosonare

- curatat si revopsit puntile si bratele puntilor.

Pret 4100 lei.

 

Ma asteptam la mult mai putin, dar asta e. Probabil o mai vad inapoi la inceputul lui Iulie si abia atunci voi face RCA.

Oamenii par super ok, mi-au raspuns la toate intrebarile mele, oricat de paranoice ar fi fost.

Voi primi garantie, facturi, tot.

Pe langa asta, mi s-a promis o documentare amanuntita cu poze a intregului proces.

 

 

Mergem inainte.

Link to comment
Share on other sites

Acum ti-am vazut si edit-ul.

Practic ma costa 7800 de lei sa aduc masina acasa.

Se dau jos ambele punti si se schimba cam toate articulatiile, bielete de directe, capete de bara, bielete antirului, bucse bara stabilizatoare, se schimba conducte de frana, racorduri frana, reconditionare etrieri, curatat-vopsit brate si punti.

Dezechipare totala, scos scaune (practic orice surub care trece prin podea si se va curata totul la luciu metalic, pasivizare si aplicat tratament/protectie anticorozive.

Dupa aia tre sa fac asigurare (650 lei pe 12 luni) si ITP in iarna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.