Jump to content

Ati avut probleme cu politia pentru xenon aftermarket.


cristimm

  

123 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Poate e cam devreme sa ne pronuntam (sa mai voteze oamenii) dar cred ca e destul de relevant rezultatul. Asadar pentru cei care aveau dubii: inainte la retrofit! Bineinteles ma refer la lucrari de calitate (morimoto, fxr) sau macar lupe OEM. :)

 

De asemenea rog un moderator sa mute topicul la "Tuning" l-am deschis din greseala in sectiunea asta.

Link to comment
Share on other sites

Eu am spalatoare pe E60 dar la gradul lor de eficienta, tot cu racletele din benzinarii imi fac treaba.

Insa nah... is legale.

 

mai mult pe ploaie am observat ca sunt eficiente sau vreme cu ceata , umezeala mare , daca e farul f murdar si uscat normal ca nu curata .

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am Bixenon din fabrica dar atunci cand ploua nu mai vad asa bine de ce? Cand nu ploua vad perfect, am becuri noi osram 4300k

Nu inteleg chestia asta cu spalatoarele la xenon, ce e asa mare importanta ca eu nu imi dau seama? La faruri cu halogen nu e ar fi la fel de importanta instalatia de spalare?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Poate e cam devreme sa ne pronuntam (sa mai voteze oamenii) dar cred ca e destul de relevant rezultatul. Asadar pentru cei care aveau dubii: inainte la retrofit! Bineinteles ma refer la lucrari de calitate (morimoto, fxr) sau macar lupe OEM. :)

Retrofit, retrofit, dar ajungem la aceeasi intrebare: fara instalatia de spalare si fara auto-levelling, nu e ilegal?

Edited by MyKe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru a intelege semnificatia instalatiei de xenon OEM , haide-ti sa vedem cat de importanta este fiecare componenta in parte din "triungiul conjugal" lupe-spalatore faruri-autoleveling. In primul rand becul cu xenonn produce cu pana la 300% mai multa lumina decat un bec cu halogen conventional, consumand in acelasi timp aproape la jumatate current electric (35W fata de 55W). In plus durata de viata este de pana la 10 ori mai mare decat cea oferita de becurile cu halogen, in consecinta egaland durata de exploatare/viata a unui autoturism.

 

1. lupele sunt dispozitive complexe destinate sa capteze si sa proiecteze in mod controlat lumina emisa de un bec xenon. Altfel fara lupe fasciculii de lumina din interiorul becului xenon, vor lumina haotic, lumina nefiind focusata/stransa intr-un anume punct, iar ceilalti participanti la rafic vor avea de suferit

 

2. sistemul de spalare a farurilor este necesar pentru a asigura maximul de lumina oferita de faruri chiar si pe vreme rea, cand, din cauza umezelii, geamurile farurilor se acopera cu praf sau noroi. Farurile cu lupe xenon sunt mai predispuse la murdarie deoarece temperatura la care ajunge sticla (sau plexiglass-ul) farului este mai mica decat in cazul farurilor halogen cu reflector; astfel, umezeala de pe sticla farurilor se evapora mai greu si praful se lipeste usor de aceasta suprafata umeda.

 

3. autoleveling-ul reprezinta sistemul necesar pentru a asigura inaltimea optima a bataii farurilor in permanenta, indiferent de orice modificari ce pot influenta pozitia pe orizontala a masinii, cum ar fi greutatea cu care a fost incarcata. Majoritatea masinilor dotate cu faruri halogen nu au sistemul automat, dar bataia farurilor pe verticala se poate modifica din habitaclu, de la un buton special care are marcate, in majoritatea cazurilor, 4 pozitii: 0, 1, 2 si 3. De regula cea mai mare cifra(3) reprezinta pozitia cea mai joasa, iar cifra cea mai mica (0) reprezinta pozitia cea mai inalta a farurilor.

 

Sper ca nu v-am plictisit dar iata de ce nu pot functiona in parametrii optimi "una fara cealalta"

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca aveti lupe nu se uita politistul sa vada spalatoare de far sau autoleveling.

Pe E60-ul din dotare care a venit cu faruri cu lupa si halogen, am montat xenon 4300k fara spalator faruri, iar levelingul se face ca si inainte din butonul de reglaj.

Cand sunt murdare farurile le sterg eu din proprie initiativa ca nu vad pe unde merg.

Am circulat in toata Europa de multe ori fara sa ma intrebe niciodata nimeni de xenon desi in Croatia si in Franta chiar m-a oprit politia pentru viteza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling.

Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :*

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

 

+1

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling.

Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :*

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

 

+1

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Risc mult daca imi pun xenon pe lupe fara spalator si auto-levelling? Fac referire doar la cel de 4300k, altceva nu mi-as pune.

 

P.S. Stiu ce face rotita de reglaj electric al farurilor si o folosesc des. :rofl:

da,daca se murdaresc farurile sunt fix egale cu 0,daca ai si conditii de ceata deja o sa iti blestemi zilele.am patit-o cand am mers cu Megane-ul unui prieten pana la Budapesta,vreo 300 km am mers pe ceata,csenon era fix egal cu 0,am oprit din 100 in 100 km sa sterg farurile,degeaba de altfel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Retrofit, retrofit, dar ajungem la aceeasi intrebare: fara instalatia de spalare si fara auto-levelling, nu e ilegal?

Normal ca este ilegal sa montezi ..dispersia este alta ..pt farurile fĂŁrĂŁ lupa sunt recomandate becurile cu R GEN H7R sau d2r sau h4..au o banda metalica pe bec...restul sunt pt faruri cu lupa...ĂŁsta am citit la Philips pe site și arĂŁtau și ex.

Link to comment
Share on other sites

Eu unde ma incadrez daca am quad xenon + spalatoare? :rolleyes:

 

Rectific putin: nu e chiar quad xenon. Am lupe bi-xenon pe scurta iar pe lunga lupe bi-xenon setate doar pe lunga (obturatorul scos) :D

 

Nu am avut probleme cu politia (sper asa sa ramana), nu mi-am luat niciodata flash din partea colegilor de trafic si chiar mi se par eficiente spalatoarele...cand se aduna mazga de pe drum sau mizerie pe timp ploios se vede diferenta dupa cele 3 jeturi date de spalatoare.

 

PS: Sunt si reglate corect farurile.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci fara xenon

 

Probabil singura solutie ar fi ca cineva cu lupa si halogen sa isi monteze xenon, dar sa ascunda balasturile. Daca e de 4300k, n-ar trebui sa se prinda nimeni, nu? :popcorn:

Ăsta nu poate nici un Gabor sa se prindĂŁ ca ai farurile cuxenon din fabrica sau montate ulterior..doar probleme cind vei face itp ul.becul cu xenon trebuie schimbat din cind ĂŽn cind ..gazul din interior se consuma și scade ĂŽn intensitate lumina..conteazĂŁ calitatea becului..Cele chinezești au probleme de focalizare la h4 mĂŁ refer.problema mare este pt cei ce monteazĂŁ și ori nu regleazĂŁ ĂŽnĂŁlțimea ori cind merg cu mașina ĂŽncĂŁrcatĂŁ. .uita de acel nenorocit de buton de reglaj sa l foloseascĂŁ. Sa nu mai lumineze avioanele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am morimoto si xenon, fara spalatoare fara autoleveling momentan.

Nu s-a luat nimeni de mine . Si chiar nu deranjez pe nimeni, le reglez tot timpul din buton chiar si cand sunt singur in masina.

 

Am avut cand am cumparat-o xenon fara lupa, le-am scos dupa 1 luna, erau niste petarde sinistre care luminau cuiburile de berze.

 

Daca toti ar avea farurile reglate, cu un cutofff normal , apropiat de cel de fabrica, nu ar mai fi atatea ozn uri pe strazi.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Probabil ma numar printre putini care AU avut probleme cu politia cu xenon si lupa pe E36 dar fara spalatoare si desigur fara reglaj automat.

 

S-a intamplat in luna august cand eram in concediu, in localitatea Feldioara de langa Brasov, am fost luat din toata coloana de masini inspre pentru asta. Dl. Politist era documentat, m-a atentionat ca nu am spalatoare si reglaj automat, apoi dupa ce m-a pus sa trag capota a zis ca balasturile "nu sunt la vedere" la xenonul din fabrica.

 

Intr`un final abia am reusit sa ne intelegem dupa ce m`a facut sa cred ca o sa`mi ia certificatul....

 

Acum vin cu o intrebare, in ultimul timp ma gandesc sa imi pun macar diuzele de la spalatoare pe grila daca nu si o instalatie "adaptata" de spalare a farurilor, a mai facut asta cineva?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.