Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

nu dam in nimeni, si nu ne bucuram.dealtfel, daca te uiti la emotinconul meu, nu exprima nici o bucurie. eu am fost pe pct-ul de a cumpara un A4 B8, si am renuntat pana la urma ca era ceva mai scump.

oricum, bmw m-a convins dupa ce l-am condus. mi-a placut mai mult.

 

concluzia e ca te poti astepta la surpize orice ai cumpara. ( din pacate )

"boala copilului" asa ii zice la treaba asta

Link to comment
Share on other sites

"boala copilului" asa ii zice la treaba asta

 

lamureste-ma si pe mine...

 

adevarat...toate astea mai noi au probleme si parca totul e doar marketing...si eu am avut de ales intre E90 FL si B8 si am ales E 90-ul,nu pentru ca mi-ar fi placut mai mult ci pentru fiabilitate(totusi au mai bine de 10 ani de CR pe cand audi doar 4)...bineinteles ca doar dupa ce am luat-o am aflat de problema asta si pur si simplu nu mi-a venit sa cred ca am dat 13.000 pe o masina la care daca vreau sa stau linistit mai trebuie sa bag vreo 2500 sa schimb distributia si arborele(era dec. 2008)..chiar n-am inteles,cum sa pui lantul in spatele motorului???e clar ca n-o sa tina o viata,macar de n-ar trebui dat jos motorul

am vandut-o cu 11.800 asa pe viteza si nici nu mai vreau sa aud de motoarele astea noi atat de avansate tehnologic...acuma caut in germania 320d E46 FL sau A4 1.9TDI 131 cp cu km mai putini

 

ambele super-motoare...totusi, ma intreb....daca ai facut odata motoare atat de bune, ce te face sa o dai acum in bara. banuiesc ca totul porneste de la fuga dupa profituri cat mai mari, si taiat din locuri de unde nu trebuie.

cat despre teoria conspiratiei, cum ca le fac sa tina mai putin pentru a castiga din piese, nu vreau sa o cred, dar nici nu o exclud. in general nu sunt adeptul teoriilor conspiratiei, din nici un domeniu.

Link to comment
Share on other sites

lamureste-ma si pe mine...

Sunt motoare relativ noi, la care,inca nu se cunosc toate bubele si din pacate le descopera posesorii, peste ceva timp o sa fie reparate toate aceste "buguri" deja au inceput sa perfectionze piesele cu probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut eu si E46 la 350.000 de km cu probleme la o patina (tacanea la oprire) si ca sa schimbe distributia tot a trebuit scos motorul, ca nu aveai acces la lantul pompei de ulei (ce vine peste lantul de distributie). Deci cam tot un drac daca e in fata sau in spate.

Mie personal imi place prea mult masina, ca sa renunt la ea din cauza distributiei. Acum i-am inlocuit preventiv distributia, iar in caz de ceva... o sa aud din timp.

Link to comment
Share on other sites

Sunt motoare relativ noi, la care,inca nu se cunosc toate bubele si din pacate le descopera posesorii, peste ceva timp o sa fie reparate toate aceste "buguri" deja au inceput sa perfectionze piesele cu probleme.

 

bine zis. dar toate le invatam cu timpul. in momentul asta , mi se pare o idiotenie sa cumperi o masina vara sa o verifici extrem de bine, si fara sa te interesezi la MAXIM de modelul respectiv.

forumurile sunt o buna varianta de verificare.

totusi, multi dintre noi am muscat-o ( inclusiv eu cu N47 ), si am descoperit problemele cu distrib. dupa achizitie.

 

astia suntem. masochisti :))

 

inca ceva, referitor la "boala copilului". e clar ca atunci cand imi mai i-au masina, o sa cumpar un model care are deja cativa ani de utilizare, la care deja se cunosc minusurile si la care mare parte din ele au fost deja corectate.

 

Am vazut eu si E46 la 350.000 de km cu probleme la o patina (tacanea la oprire) si ca sa schimbe distributia tot a trebuit scos motorul, ca nu aveai acces la lantul pompei de ulei (ce vine peste lantul de distributie). Deci cam tot un drac daca e in fata sau in spate.

Mie personal imi place prea mult masina, ca sa renunt la ea din cauza distributiei. Acum i-am inlocuit preventiv distributia, iar in caz de ceva... o sa aud din timp.

 

asa si eu. sunt indragostit si nu mai judec normal frantics.gif deci voi ramane cu e91 ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat totusi E90 LCI, m-am gandit ca bolile copilariei s-au dus.

Intr-adevar N47 s-a introdus mai recent. Ei am avut E46 inainte. Si tot n-am stiut de problema cu distributia!

Din fericire nu aud nimic de lant, dar consider ca statistica e prietenul meu si sper sa n-am probleme (din nou, procentele sunt de partea mea)

 

Dar oricum RUSINE pentru asemenea probleme de la BMW, si mai ales RUSINE pentru ca BMW nu recunoaste si nu trateaza problema cu profesionalism: ar trebui rezolvate TOATE problemele aparute fara nici un cost din partea clientului, ba mai exact cu scuze.

Daca am fi in SUA poate asa s-ar considera "normal"

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare ... Topicul este putin cam lung, l-am rasfoit cat de cat dar nu am gasit ... Exista cumva o perioada sau o serie a motoarelor n47 cu probleme sau toate motoarele n47 au aceeasi problema ?

Gasesti pe prima magina sub "* Motoare afectate si remedierea problemei"

PS: Intrucat multi spun ca nu au nici un zgomot de lant (inca) ,un raspuns mai la obiect referitor la intrebarea ta ar fi: Exista riscul ca la toate motoarele N47 sa apara aceasta problema . Nu conteaza serie , ne-serie , automata / manuala , cu power reduction sau fara .

Edited by ALEX_IS
Link to comment
Share on other sites

Bai da va panicati in ultimul hal.

 

De unde sa stim noi daca o sa se intample la toate masinile? De problema asta sufera foarte putine masini. Si eu am N47 si am peste 175k km si nu am problema asta, nici nu se aude zgomotul de lant. Deci nu e o regula sa se intample asa la toate masinile mai devreme sau mai tarziu. Nu va mai speriati atat, schimbati uleiul la maxim 15k si va recomand sa luati ulei original din Germania, nu mai cumparati din RO contrafacut. Uleiul in germania e 6e/litru de la vanzatori cu peste 10.000 de calificative, iar cu tot cu transport tot acolo ajungeti ca pretul din RO, dar calitate nemteasca :)

 

Eu am intrebat de unde cumpar eu uleiul, castrol e mai scump ca BMW original, si mi-a zis ca e acelasi ulei ( castrol ) , numai ca difera aditivi, adica ala original pt bmw are aditivi numai pentru BMW, celalt are si pt VW, mercedes,etc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Imi place de InSidE ca e pozitiv. Eu am mai spus-o (scris-o) , am acum 190k km ... am facut 32k km de cand am cumparat-o ....nu haraie nimic suspect. Uleiul tot asa, la 15 000 il schimb , ce-i drept am folosit BMW 5w30.

Nu o sa schimb preventiv nimic - poate masina la anu - merg asa cum e, se rupe distributia asta nenorocita , schimb tot si atunci n-o mai vand la anu ci peste alti 150k km. :thumbsup:

E adevarat ca la cate masini sunt in Europa numai cu N47 , poate hai un 20% s-au rupt??...dar cati sunt cu motoarele astea care nici nu stiu de forumul asta sau altele... sau de problema asta ? Daca era ceva grav fugea lumea de ele ca de passat-u 2.0 din 2006.. alea BKP si BKD ...cele cu mari probleme la injectoare si turbina.... Si totusi acolo se stia, lumea le evita ...ca numar de motoare prin comparatie ar fi egal ...ce era pe passat, golf,jetta, & company cu N47 la seria1,3,5 x1,x3 ... si totusi distributia asta afecteaza mai putina lume fata de VW.

Multa bafta tuturor....si sa speram ca ajungem la destinatzii in sigurantza. !!

Link to comment
Share on other sites

alea BKP si BKD ...cele cu mari probleme la injectoare si turbina.... Si totusi acolo se stia, lumea le evita ...

 

BKD are injectoare bosch si nu pica! E prezent pe golf, jetta, octavia si a3. Pe passat NU!

A, si se repara injectoarele picate, trebuie doar sa rasfoiesti putin netul.

Turbina de la 2.0tdi e foarte buna (pompa de ulei e mai pacatoasa, dar se repara si aia :)

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Imi place de InSidE ca e pozitiv. Eu am mai spus-o (scris-o) , am acum 190k km ... am facut 32k km de cand am cumparat-o ....nu haraie nimic suspect. Uleiul tot asa, la 15 000 il schimb , ce-i drept am folosit BMW 5w30.

Nu o sa schimb preventiv nimic - poate masina la anu - merg asa cum e, se rupe distributia asta nenorocita , schimb tot si atunci n-o mai vand la anu ci peste alti 150k km. :thumbsup:

E adevarat ca la cate masini sunt in Europa numai cu N47 , poate hai un 20% s-au rupt??...dar cati sunt cu motoarele astea care nici nu stiu de forumul asta sau altele... sau de problema asta ? Daca era ceva grav fugea lumea de ele ca de passat-u 2.0 din 2006.. alea BKP si BKD ...cele cu mari probleme la injectoare si turbina.... Si totusi acolo se stia, lumea le evita ...ca numar de motoare prin comparatie ar fi egal ...ce era pe passat, golf,jetta, & company cu N47 la seria1,3,5 x1,x3 ... si totusi distributia asta afecteaza mai putina lume fata de VW.

Multa bafta tuturor....si sa speram ca ajungem la destinatzii in sigurantza. !!

 

Si de unde stii ca nu a fost schimbata inaintea ta distributia?

Eu stiu pe cineva cu sub 100k km care i-a cazut distributia si i-a facut praf motorul , si nu stiu multi cu motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

Si sa nu uitam, la VW se inlocuiesc gratuit injectoarele picate. Am un caz recent, un prieten cu un Passat B6 a ramas in drum ce-i drept la cateva zeci de km de Focsani si chiar era fericit ca nu l-a lasat asta vara prin Croatia. I-au inlocuit toate injectoarele gratuit la Scorpion Focsani. Adica de toata lauda. :goodjob: Masina iesita din garantie de 2 ani, cu istoric incert, adusa din .de. Deci se poate, sa-ti recunosti erorile de fabricatie si sa actionezi cu bun simt. Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am citit acum un comentariu la un filmulet cu sunet de motor pe youtube. cineva cu un e91 2011. acu 11 luni a schimbat chitul de distributie pentru ca avea sunet deja.

deci se pare ca si in 2011, aceeasi pb :(

 

eu dupa ce am citit topicul asta am facut o fobie cu N47 .Nu vreau nici sa-l mai vad ,nici sa-l aud vreodata :) :(

Link to comment
Share on other sites

am citit acum un comentariu la un filmulet cu sunet de motor pe youtube. cineva cu un e91 2011. acu 11 luni a schimbat chitul de distributie pentru ca avea sunet deja.

deci se pare ca si in 2011, aceeasi pb :(

Pai da , a postat BALA "PuMA measure 43863106-09"

 

Case 3:

 

For N47T engine part products from 01.03.2011 and engines already repaired with rails deguidage without reinforcements.

In case of customer complaint, replace the following parts:

 

- 11 31 8 506 652 chain below.

- 13 52 7 797 906 sprocket for driving the oil pump.

- 11 31 8 510 014 upper chain.

- 13 52 8 573 158 guide rail for lower chain.

- 13 52 8 573 159 rail for timing chain tensioner below.

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor...

Dupa 85 de pagini si ore intregi de citit topicul, am un mesaj pt naivii care cred si spera ca BMW ii va despagubi intr-o mica-mare masura pe toti posesorii de motoare N47 cu probleme...

Nu mai laudati concurenta si nu mai priviti in ograda lor, caci toata triada germana are problemele ei in ceea ce priveste fiabilitatea motoarelor iar la noi e o cursa in doi (Audi - BMW), Mercedes mai putin prin prisma motoarelor de 2148cm si taxelor simtitor mai mari incepand cu 2011...

Dupa cum spuneau multi dintre voi azi e vorba doar de profituri si testele de fiabilitate se fac pe noi; Proiectezi un motor nou,il bagi in productie si il trimiti in lume (zboara puiule, zboara...) iar problemele le remediezi pe parcurs, practica nefiind una noua. Audi face asa ceva de prin 1997, de cand cu motorul de 2.5tdi(acum experimenteaza de ceva ani cu cel de 2.0litri)... Erau pline service-urile de reclamatii si degeaba! Din 1997 pana in 2003 (si stiu ce spun,am comunicatul de la Audi) toate aveau probleme cu axele cu came.... Le-au trebuit 6 ani sa rezolve problema... Acelasi tip de defect DISTRIBUTIE praf la 200000km, manopera stelara, cost piese monumental si nici un recall...

Istoria se repeta...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu nici nu mi-am batut capul cu despagubiri. am schimbat ce a fost de schimbat si gata. pana la urma nu avem nici o varianta. si eu unul, am preferat sa fac asta decat sa i-au o masina mai veche, cu al tip de motor, care in general are nr mai mare de km , si in care timpul isi va spune cuvantul. si nu vei schimba distributie, dar vei schimba alte chestii care vor pica pe rand. tot un drac.

 

a fost si o petitie la un moment dat pe net cu motoarele astea la nivel de europa...si cu asta ce?

 

eu am avut in familie si o mazda, cu motor 2.0 D , din 2004, ce-i drept nu era produs de mazda , ci imprumutat stii naiba de pe la cine, dar european motorul oricum. am schimbat 2 turbo, de 3 ori injectoare, 2 x ax cu came rectificat, 2 x cuzineti, si acu dupa ce am schimbat iar cuzineti s-a dus din nou axul si pompa de ulei.

 

asa ca ce sa mai vb. atata timp cat toate au probleme, lucrurile vor ramane cum sunt. si totusi, bmw, unul dintre cei mai laudati si experimentati producatori de motoare diesel, o rupe asa rau in bara.

desi asta e o chestie ce nu tine neaparat de un diesel.

 

in rest eu consider ca e un motor ok din multe pct de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Si sa nu uitam, la VW se inlocuiesc gratuit injectoarele picate. Am un caz recent, un prieten cu un Passat B6 a ramas in drum ce-i drept la cateva zeci de km de Focsani si chiar era fericit ca nu l-a lasat asta vara prin Croatia. I-au inlocuit toate injectoarele gratuit la Scorpion Focsani. Adica de toata lauda. :goodjob: Masina iesita din garantie de 2 ani, cu istoric incert, adusa din .de. Deci se poate, sa-ti recunosti erorile de fabricatie si sa actionezi cu bun simt.

 

Prietene, scrii niste prostii de incepe lumea sa creada ca Vw e firma buna! Tu scrii din povesti acolo, sau prietenul ala al tau, sa nu cada de ra*at o fi zis si el ca le-a schimbat gratis la reprezentata. Tine cont ca asa ceva nu exista in conditiile scrise de tine.

E cu totul off-topic ce scriu dar e strigator la cer. Scuze !

Link to comment
Share on other sites

Confirm si eu inlocuirea gratuita a injectoarelor din seriile cu probleme la VAG. Cunosc personal vreo 2 cazuri. Si nu masini cu istoric la dealer.

Conditia e ca masina sa aiba vechimea intre 2 si 7 ani, sa nu se fi intervenit asupra injectoarelor iar defectul sa fie constatat si remediat intr-un service din reteaua VAG.

Sunt informatii oficiale, se pot verifica la orice dealer.

 

E offtopic, dar adevarat. :)

 

Frumos ar fi din partea bavarezilor sa faca o actiune asemanatoare (fara rahaturi de genul "revizii obligatorii la dealer" sau "numar maxim de km"), dar cred ca de fapt nici ei nu au o rezolvare definitiva a problemei si poate nici nu-i intereseaza s-o gaseasca.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Prietene, scrii niste prostii de incepe lumea sa creada ca Vw e firma buna! Tu scrii din povesti acolo, sau prietenul ala al tau, sa nu cada de ra*at o fi zis si el ca le-a schimbat gratis la reprezentata. Tine cont ca asa ceva nu exista in conditiile scrise de tine.

E cu totul off-topic ce scriu dar e strigator la cer. Scuze !

Daca nu stii, de ce vorbesti?

23lky are dreptate!

Se schimba gratuit! Masina nu trebuie sa fie mai veche de 7 ani!

 

P.S.: Fii mai calm!

Edited by MihaiMAN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.