Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salutari si An Nou Fericit!

Nou pe forum, asa ca trec direct la intrebare. Vreau sa cumpar un 320d 150cp / 163cp / 177cp din Germania, depinde ce voi gasi acolo. Citind acest topic, apare de mai multe ori ca problema cu lantul de distributie la motoarele N47 sunt intre anii 01.03.2007 -05.01.2009.

Are cineva 320d si dinainte de martie 2007 ??

 

E90 e produs din 01.2005. Deci daca eu caut un 320d din anul 2006, aceleasi probleme pot aparea la motor/curea? Sunt cateva oferte destul de interesante pe mobile.de pentru 320d, productie din 2006.

Ma ajutati cu o parere cei care au 320d din anul 2006, indiferent de cati cai putere are motorul?

Multumesc mult.

Edited by SorinStefan
Link to comment
Share on other sites

Cel de 163 cp este in general M47, nu N47. Are distributia normala, adica nu e afectat de acele probleme.

 

320d fabricat incepand cu 03.2007 poate avea M47N2 sau N47. Din 10.2007 320d vine doar cu N47.

 

Distributia e pe lant, nu pe curea.

 

L.E: Si mai e 320d de 163 cu Efficient Dynamics si 163 cp. Insa trebuie verificat VIN-ul ca sa stii exact ce motor are inainte de a cumpara masina. Ma rog, asta e doar pe facelift.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am si eu o achizitie proaspata, UN E60 520 LCI de la colegul nostru costty, cred din cate am citit pe aici, masina lui a ajuns cumva la mine :)

Stiam de problemele lui n47 la achizite asa ca nici n.am inmatriculat-o si deja ma gandesc sa o urc pe rampa. se aude discret sunetul lantului la 2000 rpm, continuu si fara alte batai sau intreruperi si sunt cam paranoic ba chiar am evitat sa merg cu ea foarte mult din cauza asta.

Masina e fabricatie 26.08.2009 iar cei de la bmw nu cred ca au rezolvat total problema timing-ului

Ideea e ca nu stiu unde sa ma duc.. la filaret sau baneasa. cineva mi-a spus ca cei de la fiaret fura piese de pe masina si pun altele in loc. parerile sunt impartite.. cei de la filaret vad ca "insemneaza" masinile la care s.a schimbat distributia, de aceea i-am luat in calcul si pe cei de la bimmer. astept pareri. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara si La multi ani!

 

Haideti sa vedeti cat de imprevizibil, parsiv poate sa fie acest motor. Intamplarea pe care initial am vrut sa vi-o povestesc este destul de lunga, dar sunt destul de obosit asa ca o sa ma rezum la doua filmulete filmate la nici 24 ore diferenta, cam in aceleasi conditii (dupa ce masina a mers neintreupt apox. 10-15 minute, deci sa zicem ca motorul s-a incalzit).

Filmarile sunt acestea:

Intrebare; exista sau nu zgomot la distributie in filmarile prezentate?

Daca da, cat de grav vi se pare?

Cat de repede ati fugi si programa o schimbare de distibutie?

Care poate fi cauza sunetului motor destul de diferit in cele doua filmari?

 

Multumesc frumos.

Noapte buna.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

i-am luat in calcul si pe cei de la bimmer. astept pareri. Multumesc.

Poti sa te duci linistit la bimmer. S-au specializat in asa ceva.

Sau la service premium....unde consideri tu. Sa nu se inteleaga ca fac reclama.

Ca dealer bmw i-as recomanda pe proleasing, au preturi mai decente fata de ceilalti din Buc.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Merci C_o_s_m_i_n.

Da, nu se aude tare, dar se aude ceva metalic naiba sa o ia.

Se aude un scurt tacanit chiar doua si ma gandesc ca lantul bate in ceva, sau naiba stie ce bate.... :angry:

De cand am aflat de aceasta problema la acest motor o ascult destul de des, si pana acum cateva luni nu facea deloc, mergea foarte frumos.

Totul a inceput de asta toamna, cu un zgomot urat in primele 1-2 sec de la pornire, de parca nu avea ulei pt ungere (se manifesta, de fapt si acum face la fel, ca si a lui 23LKY, daca nu gresesc.. ), dar totul disparea imediat si motorul mergea lin (chestia asta o sesizai doar daca aveai usa deschisa).

De cel putin 1 luna aproximativ, a inceput sa se auda si acea scurta "bataie de lant/zala" ca nu stiu cum sa o numesc; dar iarasi din masina nu auzi nimic, doar daca deschizi capota si asculti, sau la roata.

 

Nu stiu ce sa zic acum, parca as schimba-o; dar daca face la fel si dupa schimbare n-am facut nimic.

Sa o las asa si sa o ignor si de fiecare data cand plec la drum lung sa-mi fie frica ca o sa ma lase in dum; nici asta nu-i o optiune...

Mai nasol este ca trebuie sa merg pana in Buc sa fac aceasta operatie. Aici in TM nu am gasit un service de incredere.

Link to comment
Share on other sites

Pai doar la service-ul unde ai tu masina acum au avut inca 3 cazuri cu motorul tau cu lant rupt si motor belit. Si parca a mai fost si un N57 tot la fel.

 

Exact! Si frustrant este ca masina mea ca si altele nu au prezentat nici un fel de simptom. 0 Zgomote!!! Asa ca cei cu asemenea motorizari ar face bine sa mearga in service pentru a o schimba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare pentru cei la care li s-au rupt lantul de distributie.

 

Se poate intampla, ca din cauza ruperii lantului de distributie, sa fie afectat actuatorul de la turbo? Pur si simplu pana in 3000 de ture nu intra turbina.

 

Turbina arata ok atunci cand s-au dat piesele jos sa se schimbe lantul, asa ca de asta as exclude turbina ca si cauza.

Link to comment
Share on other sites

Salutari si An Nou Fericit!

Nou pe forum, asa ca trec direct la intrebare. Vreau sa cumpar un 320d 150cp / 163cp / 177cp din Germania, depinde ce voi gasi acolo. Citind acest topic, apare de mai multe ori ca problema cu lantul de distributie la motoarele N47 sunt intre anii 01.03.2007 -05.01.2009.

Are cineva 320d si dinainte de martie 2007 ??

 

 

 

 

Daca te ajuta cu ceva, a mea este din 05.2007 si este cu motorul de generatie mai veche, M47! Nu stiu care-a fost logica de o perioada de ~6luni au montat si M47 cat si mai noul N47! Poate au mai avut ceva motoare M47 pe stoc si au zis sa-si termine acest stoc ori cine stie ce planning si-au facut!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am si eu o achizitie proaspata, UN E60 520 LCI de la colegul nostru costty, cred din cate am citit pe aici, masina lui a ajuns cumva la mine :)

Stiam de problemele lui n47 la achizite asa ca nici n.am inmatriculat-o si deja ma gandesc sa o urc pe rampa. se aude discret sunetul lantului la 2000 rpm, continuu si fara alte batai sau intreruperi si sunt cam paranoic ba chiar am evitat sa merg cu ea foarte mult din cauza asta.

Masina e fabricatie 26.08.2009 iar cei de la bmw nu cred ca au rezolvat total problema timing-ului

Ideea e ca nu stiu unde sa ma duc.. la filaret sau baneasa. cineva mi-a spus ca cei de la fiaret fura piese de pe masina si pun altele in loc. parerile sunt impartite.. cei de la filaret vad ca "insemneaza" masinile la care s.a schimbat distributia, de aceea i-am luat in calcul si pe cei de la bimmer. astept pareri. Multumesc.

 

poti incerca si aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/130741-probabil-cel-mai-cochet-service-mini-showroom-specializat-bmw/page__st__140

Link to comment
Share on other sites

 

De cel putin 1 luna aproximativ, a inceput sa se auda si acea scurta "bataie de lant/zala" ca nu stiu cum sa o numesc; dar iarasi din masina nu auzi nimic, doar daca deschizi capota si asculti, sau la roata.

 

.

 

E posibil sa fie din cauza frigului, uleiul nu unge la fel de bine. Eu evit sa ies cu ea cand sunt temperaturi scazute pentru ca pana se incalzeste, e o uzura suplimentara pt motor si eventual lant. Ca se se auda in masina, trebuie sa fie foarte pronuntat zgomotul, de aia se asculta la roata dreapta. Cei de la bimmer-service se lauda cu 90 de distributii schimbate la N47.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

La e90 produse dupa vara 2009, mai e atat de serioasa problema cu lantul ? ( urmeaza sa vad o masina din 10/2009; are 168 000 km si nu a fost rulata in Romania ).

Care e costul reparatiei ? ( din ce am rasfoit am vazut sume de 4000 RON manopera; presupun ca la reprezentanta )

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

du te linistit la filaret.sunt singurii care te lasa sa stai langa masina.acolo ma duc de cand am bmw

Confirm recomandarea,schimbat distributia la ei si nu am piese schimbate pe masina (sau daca sunt,merg). Am fost in vizite "surpriza" zilnic pe parcursul lucrarii,totul era ok,nu erau alte piese demontate de pe motor inafara de distributie.

Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam, la mine distributia se aude cand vrea ea.

 

Am umblat cu ea zilele astea mai mult prin oras. Se aude groaznic si mult mai tare ca inainte desi am facut maxim 5k km de cand am auzit-o prima data.

 

Astazi dimineata se auzea si in interior, fara muzica. Zgomotul vine din zona CCC-ului.

 

Sper cat de curand sa o schimb. Clar nu ao mai duce mult.

Link to comment
Share on other sites

Vazusem zilele trecute niste poze de la Bimmer service cu o distributie care mai avea doar 3 patine din 4. A 4-a era bucati prin baie.

Ca si detaliu, am vazut ca erau chiar primul model de patine, cele care le aveam si eu. Maro deschis.

Insa fericitul posesor a facut drumul cu ea asa de la timisoara pana in bucuresti. Si nu s-a rupt. Poate pentru ca era patina fixa, nu cea mobila ca intra intinzator prin zale si le rupea instant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.