Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut,

 

astazi am citit cateva pagini din acest topic.

Din pacate doar dupa producerea dezastrului...

 

Duminica seara motorul a cedat la 136000km.

Masina este un 320D, 177CP, fabricatie 2007, cumparata in ianuarie 2008 de la Contempo Brasov.

Era ultimul lucru la care ma puteam astepta.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca totul se trage de la pompa de ulei ... acolo e buba :getlost: nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa stii ca oricand se poate rupe, am avut benzinara inainte si nu am schimbat nimic la motor acuma parca tot ma roade ca am o turbina care azi merge maine poate nu mai merge, daca as mai avea si lantul :download: Edited by ELNA
Link to comment
Share on other sites

Turbina....

A cazut la 102000km

Cat despre zgomote aparuse un zgomot pe care il sesizam la pornire, cam de 2 saptamani.

Era un fel de bataie, acum dupa ce am citit despre toate aceste probleme cred ca se asemana mult cu un lant larg care batea.

 

Urat... Turbina e garett sau tot mitsubishi ca la motoarele de 163cp?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu in acest moment care este stadiul in care se afla pompa, dar voi reveni cu informatii.

 

Mecanicul a desfacut motorul cat a reusit (fara sa-l scoata de pe masina), si la o prima vedere chiulasa este distrusa (crapata in 2 locuri), culbutorii sunt intr-o stare jalnica iar lantul era sarit de pe pinioane.

 

Masina am folosit-o simultan cu un Ford Focus ST (din noiembrie 2007), care a fost condus mult mai sportiv decat E90-ul si a carui singura problema in tot acest timp (105000 km) a fost pompa de servo (inlocuita in garantie). Precizez asta pentru ca au mai fost voci in jurul meu :-) care au afirmat ca felul in care conduc este problema.

 

Avand in vedere ca pretul de reparatie al motorului e foarte ridicat, probabil voi merge pe varianta unui motor sh.

La 102000km, cand turbina a cazut, am fost foarte dezamagit. Acum am ramas fara cuvinte.

Repet, masina a fost cumparata NOUA in ianuarie 2008, a avut un pachet cu intretinere gratuita 100000km (4 sau 5 ani), lucrarile au fost evectuate doar la dealer-ul BMW.

Link to comment
Share on other sites

Si eu care ziceam ca la 150k km sau pe acolo ma pun linistit sa schimb lanturile si pompa de ulei...

 

Cred ca o voi face mai repede :(

 

@sorin15 - poate poti pune si o poza cu arborele cotit sau macar sa stim care este starea pinioanelor de pe el.

Link to comment
Share on other sites

tocmai am vorbit cu o prietena cu un X3 2008 cumparat nou din romania.

i-a crapat motorul la 100km de budapesta venind din concediu. asta da distractie de concediu. am uitat sa o intreb cati kilometri avea.

 

mai are un X3 2005 cu 200.000+ si nu are nici pe dracu'.

 

am fost sa vad un E91 2008 si avea zgomotul de aici din topic. abia se auzea dar era acolo.

Link to comment
Share on other sites

sorin cat de curand o sa ma alatur si eu tie..zgomot la pornire 1,2 secunde metalic mai tare am,la relantiu cat de cat si lantu se aude deci..

te rog sa ne zici si noua care era problema(cnd afli),arborele,pompa(sau lantu de la pompa) ca saptamana viitoare cred ca o sa imi dea motoru jos sa schimb lant patine intinzator dar fara arbore ca e scump,si daca e si pompa daca zici ca aia era buba la tine.

un pret la pompa stiti ca de ea nu m-am interesat sau doar lantu trebuie sa schimb la pompa sa fiu sigur?

oricum daca e arborele nici ca mai bag banii in ea...bmw= :bye:

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva care ar fi costurile inlocuirii lantului la modelele cu N47 fabricate dupa 2009 ? Inteleg ca ar fi ceva mai reduse decat cele pentru modelele anterioare.

In alta ordine de idei chiar nu se poate face niciun demers oficial catre BMW prin semnarea unei petitii sau ceva de genul, de catre posesori de N47 din toata Europa ? Cred ca e suficient sa se constate ca zgomotele metalice produse de motoarele a caror distributie e inca in viata provin de la angrenajele distributiei ca sa poata fi 'miscat' ceva , nu trebuie sa fie mobilizati doar cei a caror defectiune deja a aparut!

Este totusi bataie de joc din partea celor de la BMW sa nu 'se sesizeze' in acest sens. Am citit tot acest topic dar nu imi aduc aminte sa fi observat adus in discutie un caz de rupere a lantului la masini aflate in garantie ?!.. sau poate mi-a scapat. Daca acest lucru s-a intamplat sau daca cineva a observat vreun caz dezbatut pe un forum din afara e destul de clar ca intervalele de revizie sau uleiurile folosite nu au nicio legatura cu ruperea lantului.

Spunea cineva in paginile anterioare ca la un service efectuat la reprezentanta BMW i-a fost scris in fisa de service ca si recomandare inlocuirea distributiei si ca la intrebarile clientului i s-a raspuns ca sunt nevoiti sa scrie acest lucru ca sa fie acoperiti intr-un fel ca ei au sesizat ... Adica cum sa recomande acest lucru la o masina care nu are nici jumatate din km necesari intervalului de schimb a distributiei ? Nu e un motiv suficient de a inainta o actiune in acest sens ?!

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva care ar fi costurile inlocuirii lantului la modelele cu N47 fabricate dupa 2009 ? Inteleg ca ar fi ceva mai reduse decat cele pentru modelele anterioare.

 

Pe la 42 de mil. Aici intra si pompa de ulei, toate garniturile, suruburile, patinele, lanturile. (am luat mai multe devize si facturi si mi-am facut lista mea). Fara manopera.

 

 

In alta ordine de idei chiar nu se poate face niciun demers oficial catre BMW prin semnarea unei petitii sau ceva de genul, de catre posesori de N47 din toata Europa ? Cred ca e suficient sa se constate ca zgomotele metalice produse de motoarele a caror distributie e inca in viata provin de la angrenajele distributiei ca sa poata fi 'miscat' ceva , nu trebuie sa fie mobilizati doar cei a caror defectiune deja a aparut!

 

Nu. Este imposibil pentru BMW sa faca ceva. daca la fiecare N47 dureaza 2 zile inlocuirea distributiei, ar bloca toate serviceurile. Este cel mai bine vandut motor in Europa. Plus ca sunt cheltuieli mari.

 

Bine, asta nu este o scuza. Teoretic trebuiau sa testeze motoarele astea prin trafic, sa mearga cu ele sa le demonteze si sa verifice piesele cum si cat s-au uzat, etc. Se pare ca nu au facut asta sau, si mai grav, poate au facut-o si au trecut peste din motive de timp&bani.

Link to comment
Share on other sites

Bine, asta nu este o scuza. Teoretic trebuiau sa testeze motoarele astea prin trafic, sa mearga cu ele sa le demonteze si sa verifice piesele cum si cat s-au uzat, etc. Se pare ca nu au facut asta sau, si mai grav, poate au facut-o si au trecut peste din motive de timp&bani.

 

Poate au facut-o si nu s-a vazut nimic. Cand mi-au demontat mie distributia (aveam zgomot destul de pronuntat) au spus ca vizual piesele pareau in perfecta stare, nu era nicio urma de uzura vizibila.

Link to comment
Share on other sites

Daca e prea scump pentru producator sa faca un recall oficial pentru toate N47, ar putea cel putin sa suporte printr-o politica de goodwill repararea motoarelor cu lantul de distributie rupt. Daca si asta li s-ar parea prea scump, ar putea macar sa suporte costul manoperei. Daca prezinta interes pentru cineva, in link este o prezentare a motorului N47 cu poze destul de detaliate.

http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t281.html

Edited by DAD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.