Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

probabil destui care nu stau pe forumuri si o sa si-o fure cand le va cadea motorul...si sa vezi atunci ce bucurie pe ei :)

Sunt si mai multi care or sa tina masinile mult si bine fara sa stie vreodata de problema. Aceia vor fi cei mai bucurosi, nu astia care stam sa ascultam cu stetoscopul pe la motor.

Nu stiu de unde s-a infiripat ideea asta ca la 100-150k trebuie sa pice lantul. Harshaitul ala de care se vorbeste l-am auzit si la masini noi, fab. 2012; nu cred ca ala este semnul ca ar urma sa pice lantul.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

da am schimbat tot inafara de arbore acum mi-a topit cuzinetii la pistonul 2 si 3. motorul asta care vreau sa-l iau e 2011 seria MFW1107M7 N47F10FW11 din 7/02.2011 acum nu sunt sigur de compatibilitare si daca si acest tip de motor are aceeasi problema.va rog raspundeti repede sa nu-l pierd daca e bun.
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat preventiv sau facea galagie inainte ... (zgomotul specific de fasait metal pe metal)?

ce an si ce luna era motorul?

 

face la pornirea 1,2 secunde un zgomot metalic dupa care la relantiu se auzea sunetu ala de fasait metal

2007 luna 10

 

Cat a costat manopera?

manopera la distribuite 10mil dar pe langa eu am schimbat si tacheti

 

 

 

Face urat sau schimbi asa preventiv :hmm:

Link to comment
Share on other sites

atentie mare cu cei de la bavaria.mie mi-au zis ca trebuie schimbat tot plus arbore iar eu i-am intrebat daca schimb fara arbore sa ies mai ieftin daca e posibil sa dispara sunetu iar ei au zis ca nu ca nush ce ca etc numai numai sa platesc 12000ron la prima strigare plus ce mai intervenea pe drum posibil si o pompa de ulei si ce mai e pe acolo ca ei asa fac ca sa fie acoperiti te pun sa schimbi tot.oricum arborele era foarte ok decat o uzura normala pt km care ii am care nu cred ca sunt reali 120000 deci nici urma sa fie tocit zimtii de la pinion deci inlocuiam degeaba arborele.din ce am vazut la motoru meu o parte din fasaitu metalic fac pariu ca il face acel lant de la pompa de ulei care in timp se slabeste foarte mult( plus ca el nu este strans tare ca lanturi-le de la distributie actionate de patina,din fabrica)asa ca daca cauti bine si ai un mecanic bun iesi mai ieftin.rabdare sa ai
Link to comment
Share on other sites

De ce sa fie diferit? Softul conteaza. Iar daca are duzele marite... cu atat mai bine.

Ia-l linistit. In ce priveste distributia, da, motorul ala deja nu mai are probleme.

si totusi apare pe lista din primele pagini cu probleme f10 motor FW11.maine o sa trec sa-l vad .si daca nu se potriveste cu calculatorul masinii a mea fiind din 2007 fleet edition de 163 cp.ar trebui si calc si toata instalatia electrica deja implica prea mult.

 

dar cel mai bine atasej pozele celui din 2011 astept pareri.

post-51306-0-52937900-1349714211_thumb.jpg

post-51306-0-01164300-1349714219_thumb.jpg

post-51306-0-61929600-1349714227_thumb.jpg

post-51306-0-26362600-1349714235_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu pun banii pe varianta cu "Nu se potriveste"

 

DDE-urile n-au nicio treaba unul cu celalalt. Difera si ca part no., difera si fizic. Asta ce se poate vedea la suprafata; precis mai sunt si alte chichite schimbate de bmw astfel incat operatiunea sa fie si mai dificila.

F10 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=FW11&mospid=52407&btnr=13_1282&hg=13&fg=15

E90: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN31&mospid=51029&btnr=13_0966&hg=13&fg=15

 

Daca mai ai si cutie automata, deja nu mi-as mai bate capul.

De curiozitate, ne poti spune la ce pret ai gasit motorul respectiv?

 

ps: pe una din pozele tale scrie E60, pe motor.

In ce priveste distributia, da, motorul ala deja nu mai are probleme.

Defineste "nu mai are probleme". Harshaitul este prezent si la ala.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Nu mai cade distributia, nu se uzeaza arborele.

Eu inca n-am vazut arbore de N47 uzat. Chiar florincosta spunea ca, atunci cand si-a desfacut motorul (~200,000km), arborele nu prezenta nicio uzura aparenta. Ca BMW recomanda sa se schimbe tot ce interactioneaza cu lanturile alea, asta e partea a 2-a.

 

Problema care este omniprezenta aici pe forum, si nu numai, este acel harshait care, dupa cum am spus, il poti gasi si la motoarele de 184CP, foarte noi. Daca e sa ne luam dupa BMW, care zice ca cele dupa 03/2011 sunt OK toate, inseamna ca acel harshait este normal. Sau?

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Eu pun banii pe varianta cu "Nu se potriveste"

 

DDE-urile n-au nicio treaba unul cu celalalt. Difera si ca part no., difera si fizic. Asta ce se poate vedea la suprafata; precis mai sunt si alte chichite schimbate de bmw astfel incat operatiunea sa fie si mai dificila.

F10 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=FW11&mospid=52407&btnr=13_1282&hg=13&fg=15

E90: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN31&mospid=51029&btnr=13_0966&hg=13&fg=15

 

Daca mai ai si cutie automata, deja nu mi-as mai bate capul.

De curiozitate, ne poti spune la ce pret ai gasit motorul respectiv?

 

ps: pe una din pozele tale scrie E60, pe motor.

 

Defineste "nu mai are probleme". Harshaitul este prezent si la ala.

3000 euro complet sau 2000 fara accesorii (turbina injectoare alternator etc)

da scrie dar nu e. motorul e pe net la o firma din ploiesti pm pentru numele ei pentru cei interesati

Edited by florincosta
Link to comment
Share on other sites

Eu inca n-am vazut arbore de N47 uzat.
Uita-te mai pe la inceputul topicului ca a schimbat un coleg si era praf pinionul de pe arbore. ;)

 

Referitor la motor... eu l-as lua fara nici cea mai mica retinere.

Mai ales fara turbina, injectoare, ambreiaj... merg la marele fix ale tale si vor fi compatibile si cu softul.

Dar eu l-as fi luat cu toate si resoftam masina corespunzator. ;)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Uita-te mai pe la inceputul topicului ca a schimbat un coleg si era praf pinionul de pe arbore. ;)

N-am gasit. Daca ai link la indemana, da-mi si mie pe PM sa vad si eu.

Dar eu l-as fi luat cu toate si resoftam masina corespunzator. ;)

Pe E60 nu s-a montat niciodata motorul respectiv, esti sigur ca ar merge?

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Vezi in pagina 3.

 

Eu pe fosta masina am montat un motor care nu s-a montat NICIODATA pe modelul meu. Si totusi merge perfect. :)

Asadar daca as ajunge in situatia asta, as studia putin si m-as ocupa de el. Ar fi pacat sa nu.

Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe varianta motor fara accesorii la 2000e. Prima oara as da motorul vechi jos si as face o mie de poze apoi la Dancor (banuiesc ca acolo l-ai gasit pe cel nou) as compara si daca e totul OK l-as cumpara. Ca durata demontat + montat cred ca nu ia mai mult de 2 zile pline de munca.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.