Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

In primul rand pozele acelea sunt preluate de pe un forum spaniol, nu sunt facute de un coleg de-al nostru. In al doilea rand, vizual, mie imi par OK ambele pinioane de pe arbore. Daca te referi la flansa metalica rotunda, din fata arborelui (care pare frecata), aceea n-are nicio treaba cu lantul, nu e pinion si nu se freaca de nimic. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Ok, nu conteaza al cui e.

Eu vorbesc pur si simplu de uzura dintilor pinionului, nicidecum de flansa de prindere a volantei.

Am si acasa salvate niste poze cu pinionul uzat, nu mai stiu de unde le-am descarcat.

 

Ne pierdem in detalii Lym, ii raspundeam colegului ca dupa luna 04.2009 si lanturile au alt cod si nu se mai uzeaza pinionul de pe arbore. Ce nu intelegi?

Link to comment
Share on other sites

Atunci schimba lantul la fiecare 60,000km si n-o sa ai probleme niciodata. Fix ca la VAG :thumbsup:

Stiam ca discutia a plecat ca ar fi ba intinzatorul de lant de vina,ba pompa de ulei,ba intervalul urias recomandat de producator pt schimb ulei(25-30k) care strica pompa,etc.

Si daca ar fi lantul cel care cedeaza la peste X zeci mii km,trebuie ca producatorul sa specifice "bai boule,schimba uleiul la 10000,lantul la 60/120/x km,etc".Nu ti se pare normal?

Pui 30k interval schimb ulei si apoi lasi prostii cu paguba?E corect?

Link to comment
Share on other sites

Ne pierdem in detalii Lym, ii raspundeam colegului ca dupa luna 04.2009 si lanturile au alt cod si nu se mai uzeaza pinionul de pe arbore. Ce nu intelegi?

 

A fost inlocuit si arborele. Nu este alt cod pentru arbore insa atunci cand se face inlocuirea trebuie montat arbore cu data fabricatiei dupa data respectiva.

 

Caution: Use only crankshafts with a production date back to 5. 1. 1. 2009 2009

The production date is printed on crankshaft sprocket (see page 2 of the Annex)

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc pur si simplu de uzura dintilor pinionului

 

Ce nu intelegi?

Nu inteleg unde vezi tu uzura la respectivele pinioane ca eu, unul, nu o vad. In fine, nu mai conteaza.

ii raspundeam colegului ca dupa luna 04.2009 si lanturile au alt cod si nu se mai uzeaza pinionul de pe arbore.

BMW recomanda sa fie schimbat cu totul, chiar daca motorul e produs dupa acea data.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca si eu am un lant zgomotos. Am tot citit si am ascultat si alte masini si treaba mi-e clara, zgomot metalic de frecat 'ritmat' (in functie de rpm) la ralanti apoi de la 1500rpm se aude un zgomot metalic clar si direct proportional cu turatia. F10, 520d cu 74000 km, livrata in ianuarie 2011. La service inca nu am cerut verificarea lanturilor insa am intrebat de problema aceasta si mi s-a spus ca situatia apare la motoarele cu uleiul tinut prea mult intre schimburi, deci o problema de ungere. Chestia e ca la mine nu se aplica pentru ca am schimbat uleiul la fiecare 10-11000 km, cu toate filtrele.

Sper sa scap usor doar cu patinele si lanturile schimbate fara interventii mai amanuntite.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca asa trebuie sa faca. Mai detinem un X1 20d xdrive livrat in decembrie 2010, un 520d livrat in decembrie 2011, al caror motoare nu au zgomotul acesta, harsaitul. Chiar saptamana trecuta am pus ambele 520d una langa alta, le-am pornit, am ascultat ralantiruile, le-am turat, pe rand, iar zgomotul a fost sesizat de toti cei prezenti doar la masina mea.
Link to comment
Share on other sites

Conteaza si momentul in care se asculta motorul. Mie dupa ce se incalzeste bine motorul nu se mai aude absolut nimic nimic. Insa dupa ce o pornesc, la cateva minute, mai exact cand imi las sotia la serviciu, se aude harsaitul destul de tare si urat. De-asta zic, e f. ciudat...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Revin cu niste precizari.

 

Sapt trecuta am fost la bmw otopeni sa deschid dosarul pentru problema asta. Din pacate astazi mi-a venit si raspunsul ca nu o sa imi fie acceptata plata pieselor si asta pentru ca nu ma incadrez in conditiile cerute, adica pana in 4 ani si pana in 150 k, eu in momentul cererii avand 150 300 km si peste 4 ani.

 

LYM se pare ca a avut dreptate, nu trebuia sa ma astept la prea multa marinimie de la BMW :).

 

Cei de la reprezentanta au fost foarte ok, dar din pacate nu ei decid.

 

I-am intrebat daca e vreo problema in cazul in care nu mai schimb nimic si mi-au zis ca in nota lor interna scrie ca singura problema este doar zgomotul, ruperea lantului neintrand in calcul.

 

Am uitat sa mai spun ca si cei de la otopeni , la fel ca si cei de la motor ag pitesti, mi-au zis ca problema este doar pana in anul 2009. Deci cei cu motoare peste 2009 nu ar trebui sa aiba nicio problema

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.