Jump to content

E90 sau F30?


Livius1

Recommended Posts

Salutare colegi,

 

 

Sunt nou pe forum si deschid subiectul pentru a cere cateva pareri posesorilor de E90 si F30.

 

Intentionez sa achizitonez un E90 cel mai probabil N47 din Germanica. Bugetul e pe la 17-20.000 si ma tenteaza F30 datorita designului...

Ca cerinte, sa fie > 2012 (nu se aplica bineinteles in cazul E90-ului) si km pana in 100.000.

 

Va rog sa ma ajutati cu cateva pareri :

 

- Ceva probleme la F30 fata de E90 ? Avand in vedere ca motorul va fi dupa 2012 am inteles ca problemele cu distributia s-au rezolvat;

 

- In general nu sar de 15.000 de km pe an, cam 10.000 urban (Bucuresti, din pacate). Stiu ca s-a discutat mult pe tema asta, dar merita mai mult un 318i ?

 

- Merita diferenta de pret intre E90 si F30 din punctul vostru de vedere? Nu prea am gasit variante de F30 sub 100.000 de km sub 19-20.000 . Deci ar fi un plus de 2-3000 de E ..

 

- Ceva autohaus-uri de incredere in DE?

 

 

Cele bune !

Edited by Livius1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am tot citit pe aici diverse thread-uri si unii experti nu recomanda diesel pentru urban.

Cat despre F30, nu prea gasesc sub 20.000 ce vreau eu in DE, lumea nu prea se grabeste sa le vanda si daca le vinde, le dau scump pt ca le-au achizitionat relativ recent.

 

Ati auzit de ceva probleme la F30 ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar este pentru extraurban dar daca il folosesti cum trebuie (incalzire, etc) nu vad sa ai probleme grave asa cum descriu unii de pe aici.

 

Legat de plata fara TVA, cred ca te-ai referit la achizitionare pe firma cu ROI. Am asa ceva si aproape sigur ca voi face prin firma...

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare aberanta treaba asta cu diesel-ul pentru extraurban. Hai s-o luam logic. Diesel-ul are cuplu foarte bun la turatii joase fata de benzina aspirat. Deci avantaj diesel in oras.

Diesel-ul are consum mai mic in oras. Motoarele pe benzina nu sunt deloc economice in oras. Deci iar avantaj diesel.

 

Pe de alta parte, un motor pe benzina nu consuma mult in regim extraurban.

Am avut E39 535i. Consum in oras: 20%. Consum in regim extraurban la o viteza de 130-140 km/h: 7-8%. Asa ca de ce ti-ai lua diesel pentru regim extraurban.

 

In afara de asta, dupa parerea mea, intre motoarele aspirate pe benzina de 4 pistoane si diesel-urile de 4 pistoane, in ultimii ani diesel-urile ies castigatoare din toate punctele de vedere. Motoarele in 4 pistoane cu valvetronic sunt groaznice.

Singurul motor de 4 pistoane pe benzina care chiar merita e noul motor N20 de pe F30 si F32, adica 328i, respectiv 428i. Consum mic, performante mari. Un motor extraordinar care arata ca diesel-urile nu vor mai avea sens in viitor.

 

Daca vorbim de E90, mai degraba merita un 320d cu N47 decat un 320i cu N46.

Edited by Service Premium
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare aberanta treaba asta cu diesel-ul pentru extraurban. Hai s-o luam logic. Diesel-ul are cuplu foarte bun la turatii joase fata de benzina aspirat. Deci avantaj diesel in oras.

Diesel-ul are consum mai mic in oras. Motoarele pe benzina nu sunt deloc economice in oras. Deci iar avantaj diesel.

 

Pe de alta parte, un motor pe benzina nu consuma mult in regim extraurban.

Am avut E39 535i. Consum in oras: 20%. Consum in regim extraurban la o viteza de 130-140 km/h: 7-8%. Asa ca de ce ti-ai lua diesel pentru regim extraurban.

 

In afara de asta, dupa parerea mea, intre motoarele aspirate pe benzina de 4 pistoane si diesel-urile de 4 pistoane, in ultimii ani diesel-urile ies castigatoare din toate punctele de vedere. Motoarele in 4 pistoane cu valvetronic sunt groaznice.

Singurul motor de 4 pistoane pe benzina care chiar merita e noul motor N20 de pe F30 si F32, adica 328i, respectiv 428i. Consum mic, performante mari. Un motor extraordinar care arata ca diesel-urile nu vor mai avea sens in viitor.

 

Daca vorbim de E90, mai degraba merita un 320d cu N47 decat un 320i cu N46.

 

 

Foarte interesante remarcile tale, insa cum ramane cu fiabilitatea turbinei si a motorului in conditiile in care, sa zicem, conduc in urban bara la bara 15-20 de minute, cand motorul e inca la 50 de grade...

La consum si cuplu e clar ca dieselul iese castigator. Ar fi interesant de vazut o statistica a service-urilor BMW Romania, cu privire la problemele grave ale motoarelor si turbinelor Ro VS Germania..

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E90 diesel nu mi se pare o masina de oras. Nu stiu cat de diferit e fata de e90 pre-facelift al meu, dar dupa un drum lung extraurban imi iubesc iar masina. In oras o urasc, sunet de diesel in 4 cilindrii, porniri la rece, directie grea etc. Plus dpf o sa se infunde daca nu isi face regenerarea si al meu m47 ia deja 10 in oras. As merge pe un 325i sau 330i
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesante remarcile tale, insa cum ramane cu fiabilitatea turbinei si a motorului in conditiile in care, sa zicem, conduc in urban bara la bara 15-20 de minute, cand motorul e inca la 50 de grade...

 

 

N47 nu are probleme grave la turbina cum are precedentul M47. Singura problema a lui este distributia care se poate rezolva cu un cost suplimentar de 3500-4000 lei.

Mai cauta/asteapta putin si ia-ti un F30.

Look mai agresiv, masina mai noua, pret bun la revanzare. Are mai multe avantaje un F30.

Spor la cautare si sa faci alegerea corecta.

 

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A aparut faceliftul deja :)

 

OFF. Doar ca-i un facelift foarte subtil. Unul foarte "subtire" as zice. Daca nu ai o lista in fata cu ce s-a modificat, e foarte greu sa-ti dai seama. Poate farurile si lampile spate iti vor spune ca-i facelift, altfel la interior, nu cred ca-ti dai seama. Le-a iesit atat de bine inca de inceput, ca acum n-au avut ce sa-i mai faca :goodjob: Cred ca n-o sa se prea ingramadeasca lumea sa-si ia un facelift, atata timp cat pot sa-si ia un nFL mai ieftin, iar vizual fara diferente prea mari diferente.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Te-ai gandit si la un F10. Modele din 2010/2011 au un pret foarte bun.

 

 

In 20.000 F10 nu prea gasesc. Si mi se pare mare, pentru Bucuresti, cu parcarile.

Ma uit de cateva luni in germania dupa F10 dar tre sa mai cresc un pic bugetul. In opinia mea sa iau 520 doar pt ca e 520 si e chel inauntru, nu are nici un sens..

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Te-ai gandit si la un F10. Modele din 2010/2011 au un pret foarte bun.

 

Da, F10 e numai bun pentru oras :)

 

N47 nu are probleme grave la turbina cum are precedentul M47. Singura problema a lui este distributia care se poate rezolva cu un cost suplimentar de 3500-4000 lei.

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

 

Deci numai de bine despre N47, incet-incet numai vorbe frumoase :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

o idee cred ca ti-ai format din ce spun colegii, dar inima ce-ti spune?

eu pe asta m-am bazat cand mi-am luat masina.si nu regret nimic.

am procedat ca tine.am platit ceva peste pretul pietei din germania, dar am luat masina cu km putini si in stare perfecta.vad ca tot spre asta tinzi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o idee cred ca ti-ai format din ce spun colegii, dar inima ce-ti spune?

eu pe asta m-am bazat cand mi-am luat masina.si nu regret nimic.

am procedat ca tine.am platit ceva peste pretul pietei din germania, dar am luat masina cu km putini si in stare perfecta.vad ca tot spre asta tinzi.

 

 

Clar inima imi spune sa iau F30, cred ca la asta ma opresc..o sa mai caut si local, in caz ca gasesc de la cineva de incredere. Daca nu, la sfarsitul lui iunie ma duc in Germania..

Link to comment
Share on other sites

Foarte interesante remarcile tale, insa cum ramane cu fiabilitatea turbinei si a motorului in conditiile in care, sa zicem, conduc in urban bara la bara 15-20 de minute, cand motorul e inca la 50 de grade...

La consum si cuplu e clar ca dieselul iese castigator. Ar fi interesant de vazut o statistica a service-urilor BMW Romania, cu privire la problemele grave ale motoarelor si turbinelor Ro VS Germania..

 

Toate masinile din ziua de azi sunt bunuri de consum. Indiferent de motorizarea tot trebuie sa bagi bani. Asta daca vorbim de masini de peste 50 000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.