Jump to content

Sa imi cumpar Z4 28i?


tutorial

Recommended Posts

Buna ziua!

Dupa cum scrie si in titlu, ma gandesc sa imi cumpar un z4 28i.

momentan am un 420d si ma gandesc sa trec la un roadster;

Singurul impediment este ca nu are optiunea de faruri LED, care mi se par fabuloase;

Pareri, opinii, cine are actualul model...

Vreau sa il cumpar nou asa ca ma intereseaza date despre modelul cu facelift;

Nu doresc motor de 3000cm cubi asa ca nu ma intrebati de ce nu imi iau z4 30i sau 35i;

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Parere subiectiva:

Ia-l. E o masina f frumoasa, dmdv. Nu dai gres cu un bmw roadster nou sau aproape nou. Niciodata. :)

Indiferent de motorizare, leduri si alte tehnologii, senzatia e unica.

Dar pune full pe el daca poti, nu o sa regreti.

Am condus decat unul inchiriat (nu in romania) si mi a ramas gandul la el.

E pe gustul meu.

 

P.s. halal sfat am dat si eu, dar nu m-am putut abtine

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca acest model va ramane ca achizitie clar ca pun tot ce vreau pe el( navi, piele, scaune sport, m pachet, automata sport, deflector de vant, HK);

Oricum....trebuie sa vad cat dureaza livrarea; ca daca ma decid in iulie si imi vine in septembrie mai bine il comand in decembrie( atunci pot sa obtin un discount veritabil) ca sa ma bucur toata primavara si vara cu el;

Multumesc de sfaturi; va voi tine la curent.

Initial am vrut sa imi iau un Cayman 2.7 dar m-am gandit ca daca tot cumpar o masina complet nefunctionala macar sa fie si decapotabila, iar eu vreau cu acoperis escamotabil nu cu soft top.

 

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nu prea am ce sa-ti spun. masina e frumoasa si e de o frumusete cumva retro care nu se demodeaza. e fun de condus, rigida si echilibrata. altfel e complet nefunctionala, inghesuita, stai ca intr-o carlinga. ma rog, la boxter e la fel (cel vechi, nu stiu in asta nou care e splendid, baga un ochi mai jos). in 911 ai ceva mai mult aer. spatiu in portbagaj este decent daca nu decapotezi. altfel nu o recomand ca unica masina. led nu-ti trebuie, se pot pune becuri led in loc de xenon dar nu inteleg de ce xenonul nu e suficient.

 

http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/369269/2015_porsche_boxster_angularfront.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa faci un drive test cu ambele. Z4 nu am condus, dar cayman mi-a intrat la suflet.

Le-am condus pe amandoua....cayman e mult peste z4, dar cum am spus, daca tot imi iau in 2 locuri mai bine sa fie decapotabila; coupe am acum;

o data ce ai LED pe masina.....nu mai vrei Xenon..

 

911 nu imi permit;

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

uita-te la Boxter atunci, cel de 2.7 e cam pe acolo cu Z4 2.8, iar Boxter-ul nu mai e ratusca cea urata din curtea lui Porsche, e drept ca primesti ceva mai putin fata de Z4 in ceea ce priveste optiunile, dar dinamica si calitatea sunt oricum peste. Cu Z4 nu am mers, am mers cu un '13 911 Carrera si un '14 Boxter S si mi-au placut, nu mi le-as lua pe niciuna fara a mai avea alta masina, dar in cazul tau mi-as arunca un ochi la Boxter daca nu te deranjeaza lipsa spatiului. Boxter-ul mi s-a parut mai rigid ca 911, e mai rough si nu e atat de rafinat ca cel din urma, 911-le mi s-a parut mai mult orientat catre un daily drive chiar si in setarea cea mai rigida, in Boxter insa pe setarea cea mai ferma mi s-a parut usor deranjant zgomotul facut de trenul de rulare, in special de diferential si cutie, suna ca un rally car si parca e prea mult pentru mine, e ok pe circuit insa.

 

As alege Boxter, cam asta ar fi sfatul meu, pentru PDK, dinamica mai buna, calitate interior, imagine :rolleyes: . La BMW nici macar nu ai optiune pentru ceva similar PDK-ului pe varianta de 2.8i .

Link to comment
Share on other sites

De Boxster vorbeam :)

 

mai sus de Boxster oricum nu te poti duce ca sa ramai in acelasi price range cu Z4 2.8i, restul erau doar observatii facute pe tema Porsche :)

 

Carrera incepe de la 350hp in sus, asa niciun Z4 nu e acolo...nevermind banutii :rolleyes:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Un review independent: http://www.motortrend.com/roadtests/convertibles/112_1006_audi_tts_bmw_z4_nissan_370z_porsche_boxster_comparison/viewall.html

Concluzia este ca Porsche Boxster este cu mult peste restul competitorilor, de fapt joaca intro liga superioara. Conform americanilor, chiar si TT-ul ar fi peste Z4. Ma rog, cu asta nu prea sunt de acord.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu daca as avea de ales as alege Alfa 4C, imi place cum arata nu am alt motiv intemeiat. Porsche e peste BMW si la calitatea materialelor si la tinuta de drum dar probabil si costurile de intretinere sunt mai mari, in Boxter nu m-am urcat dar am fost cu un 911 si un Cayman, nu stiu daca e la fel de mare Cayman-ul ca si Boxter-ul dar pentru mine parca era cam mica masina, eu am 1,92 .

In Romania la cat praf este nu stiu daca se merita o masina cabrio.

Orice decizie ai lua sa te bucuri de masina ;)

Edited by Cosm1n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un review independent: http://www.motortrend.com/roadtests/convertibles/112_1006_audi_tts_bmw_z4_nissan_370z_porsche_boxster_comparison/viewall.html

Concluzia este ca Porsche Boxster este cu mult peste restul competitorilor, de fapt joaca intro liga superioara. Conform americanilor, chiar si TT-ul ar fi peste Z4. Ma rog, cu asta nu prea sunt de acord.

Ideea este ca nu vreau soft top..asa ca e foar Z4 sau SLK

Link to comment
Share on other sites

Prietena mea are un seria 3 cabrio..cand l-a cumparat eu o sa sfatuiam sa ia Z4, ca e mai micut, mai simpatic, samd. Dupa ce l-a vazut a zis ca e prea jucarie si s-a hotarat asupra seriei 3. De ce nu un seria 4 cabrio?..

pentru ca am seria 4 coupe si ma gandeam sa iau altceva;

Am condus ieri un Z4, model prefacelift,3.0i; foarte placuta senzatia, dar doamne nu ai loc sa pui o camasa...nimic....

Link to comment
Share on other sites

"Z4 E DOAR MASINA" nu trebe sa incapa nimic in ea, nu trebe sa faca altceva doar sa-ti faca placere, exceptand toate celalalte avantaje. iti place cum arata(in/out)si cum merge ??? o iei ca celalalte nu conteaza de aia e roadster.
Link to comment
Share on other sites

asta nu ar fi mare problema, am avut cateva cabrio, cand mergi la drum nu decapotezi ca ajungi chiaun. odata ce ai ajuns scoti bagajele. loc este decapotat cam cat un cabin luggage, e o coaja care acopera locul si vezi exact ce intra si ce nu.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut din nou....vin de la un test drive cu un Z4 2.8i....dezamagit total de masina; in afara de feelingul cand mergi cu ea decapotat, dar mai ales momentul decapotarii cand "se lumineaza totul"...restul...nimic care sa ma incante;

adica calitatea din interior si mai ales feeling-ul sunt mult sub 4-ul meu (feeling ca si calitate);

nu zic....masina se conduce foarte bine si motorul e foarte potent pentru caroseria aceea, dar ma simteam ca intr-un cart foarte scump;

cred ca este primul BMW care ma face sa mi se para "ieftina" masina, desi avea pe ea destule ca si dotari;

Nu pot sa spun ce anume nu mi-a placut, dar "parca era facuta de mantuiala";

pe langa asta....nici macar loc de camasi nu aveam!!! eu ma imbrac aproape numai in camasi (nu de costum, casual/elegant)si cand merg undeva o noapte mereu am de schimb una doua camasi pe bancheta din spate; eh, aici nici macar o apa la 1l nu ai unde sa pui!!!

concluzie: am si uitat de z4 (cel putin actualul model);

ne focusam pe un 4 cabrio dar astept facelift-ul;

sau cine stie un 6...dar coupe, ca nu vreau soft top;

Va multumesc la toti pentru opiniile voastre!

Link to comment
Share on other sites

Pertinenta si previzibila concluzia ta, daca imi permiti :)

Nu ai cum sa inlocuiesti un 4 cu un Z4. Sau mai degraba un coupe cu un roadster. Coupe-ul satisface multe, roadster-ul una-doua maximum. Decat strict pentru placerea condusului :)

Pasul firesc pentru tine probabil ca este catre 6, daca vrei mai mult confort. La 4 cabrio vei fi surprins de diferenta de dinamica in cazul aceleiasi motorizari, e mai greu decat ce ai acum, plus ca torsional nu este atat de rigida. Probabil va trebui sa ridici si motorizarea daca te hotarasti la 4 cabrio.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

cabrio e a doua masina, exceptia ar fi daca traiesti in california si esti single. total

 

 

motor mare nu iti trebuie, nu merita pentru cele cateva secunde de accelaratie. cu viteza sustinuta nu poti merge mult timp ca iti vuieste capul. Daca rezisti intr-un cabrio pe regim de autostrada gen 135 la limita legala 2h, esti tare.

 

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.