Jump to content

640d Individual


ionut_marius

Recommended Posts

Dupa 5 ani de suv, de stat la inaltime,am dorit o masina cat mai joasa,luxoasa, confortabila si dotata.

 

Initial doream un coupe pe benzina, awd, in garantie,suspensie reglabila si care sa isi faca f bine treaba pe drumurile romanesti, tapiserie deschisa (ma rog, orice mai putin negru) si cat mai bine configurat.

 

Si cum socotelile de acasa nu s-au pupat cu ce gaseam si nici cu ce auzeam despre motoarele pe benzina am ajuns la diesel si la rwd (oricum va fi o masina pt. vreme buna).

 

Noua achizitie,un 640d individual+pachet M si foarte bine dotat. Masina avea la cumparare 20400km, prima inmamtriculare in 05.2014, garantie 05.2016, garantie pe care am extins-o momentan pana la 05.2017 (in jur de 1400ron).

 

In prezent am ajuns la aprox. 24500km

 

Impresii:

Cei de la bmw au revolutionat dieselul, surprinzator de silentioasa iar sunetul acela fals din difuzoare este minunat, adio vibratii la ralanti, trage f bine si nu ii fuge spatele :D (o vina o au si anvelopele Dunlop SP Sport Maxx Gt). Cei 313cp isi fac treaba de minune dar niciodata nu sunt suficienti :blush: . Este singurul diesel care se comporta ca un benzinar, a carui putere se simte cu cat urci mai mult in ture. Nu are nicio legatura cu vechiul 40d de 306cp, care nici acesta nu era un motor rau.

 

Suspensia (EDC) extraoridnara, Bmw trebuia sa faca de mult asa ceva, nu are nicio legatura vechiul X6 sau cu un E60.Absoarbe neasteptat de bine gropile in ciuda jantelor pe 19 si a anvelopelor rft. Vireaza f scurt (vireaza si spatele) si efectiv se lipeste de sosea.

 

Cutia schimba mult, mult,mult mai lin, pur si simplu nu exista comparatie cu ac. ZF insa din primele generatii, de multe ori daca nu te uiti la turometru nu simti ca schimba. Insa lucrutile difera total pe sport+ iti lasa impresia de masina sport. :D

 

Materialle folosite la interior sunt peste X6,A7, Jaguar XF, E-klasse W212 chiar si CLS w218, insa sub Panamera, iar antifonarea este extraordinara.In interior la 200km/h este mai multa linistie decat in X6 la 140km/h.

 

Farurile cu led sunt exceptionale, diferenta destul de mare fata de bi-xenon.

 

Puncte slabe:

Te face sa ii dai, sa ii dai si sa ii dai si nici nu trece neobservata in trafic :D

 

post-8200-0-64869200-1434481918_thumb.jpg

post-8200-0-46331500-1434481940_thumb.jpg

post-8200-0-31706900-1434482252_thumb.jpg

Frumoasa masina sa o stapanesti si fara incidente abaia astept sa imi iau si eu un 640d dar cu 4 usi de abia am luat un f10 de 3 saptamani trebuie sa ma plictisesc un pic de el :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 23
Link to comment
Share on other sites

Caaaata trapa, hell ye, oare de ce nu au pus ceva de genul asta la e92 sau macar seria 4 sau x6, gata am inlocuit preferita pentru urmatoarea de la c class coupe cu trapa la f13 cu trapa :)

Spor la condus bijuteria asta..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.