Jump to content

Temperatura ulei mare?


Recommended Posts

Un coleg de pe forum cu o motorizare mai mare cred avea o problema asemanatoare.....masina avea un radiator de ulei .....plin cu pamant ....pe dinafara bineinteles si nu mai facea racire corespunzatoare....al tau e biturbo parca ....verifica si asta.

este motorul de trei litri,nu cel biturbo....maine este la demontat...cum aflu ceva o sa scriu...
Link to comment
Share on other sites

Salut, ai aflat de unde era problema? Si la mine se pare ca e acelasi lucru si am facut o programare luni la service - temperatura creste foarte repede la 110-120 grade iar dupa ce creste temperatura, la viteza mica, nu mai functioneaza clima:(

Multumesc,

 

Cica ar fi problema cu radiatorul de aer si cel de apa - cel de aer trebuie schimbat si cel de apa curatat. Joi fac operatiunea si va tin la curent cu rezultatele.

Link to comment
Share on other sites

Un coleg de pe forum cu o motorizare mai mare cred avea o problema asemanatoare.....masina avea un radiator de ulei .....plin cu pamant ....pe dinafara bineinteles si nu mai facea racire corespunzatoare....al tau e biturbo parca ....verifica si asta.

Ai avut dreptate!

Radiatorul de apa si cel de clima arau acoperite de insecte si praf,facute un strat gros de un cm.....deci f10,la un interval de timp si in functie de unde se utilizeaza curatate radiatoarele!

 

Salut, ai aflat de unde era problema? Si la mine se pare ca e acelasi lucru si am facut o programare luni la service - temperatura creste foarte repede la 110-120 grade iar dupa ce creste temperatura, la viteza mica, nu mai functioneaza clima:(

Multumesc,

Radiatoarele sunt acoperite cu insecte si praf.....nu scimba nimic pana nu verifici problema aceasta.....bafta!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 years later...
Salutare, imi oscileaza temperatura le uleiul din motor. MAsina in cauza e un F10 535 xdrive. De cand a veni frigul. nu mai urca in oras la 100 de grade. Oscileaza intre 75-90 de grade. La drum intins urca la 100 si acolo sta. MA gandesc sa schimb termostatul si am gasit aceasta piesa https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA91-EUR-05-2012-F10-BMW-535dX&diagId=11_4568#11428507694 06 Thermostat housing with thermostat 11428507694 > Ma poate ajuta cineva sa identific piesa necesara pentru schimbare? VIN DX32526
Link to comment
Share on other sites

Salut,am achizitionat de curand un f10 525d 204 cp si nu stiu daca este normal ca temperatura uleiului sa treaca de 90c,ducand-u-se spre 120c in drum spre mare la viteza de 130km...140km...

daca poate cineva sa-mi spuna?

Multumesc anticipat!

temperatura de ulei mare este din cauza la uzura vibrochen și cuzineți.

MĂŁsoarĂŁ de curiozitate ce presiune de ulei ai la relanti și la 2000rpm și compara cu datele din manualul de reparatie. DacĂŁ ai presiune mica de ulei, ți-am zis care ar fi cauzele. De acolo se supraincalzeste uleiul.

Nu confunda cu instalația de racire cu antigel.

Link to comment
Share on other sites

temperatura de ulei mare este din cauza la uzura vibrochen și cuzineți.

MĂŁsoarĂŁ de curiozitate ce presiune de ulei ai la relanti și la 2000rpm și compara cu datele din manualul de reparatie. DacĂŁ ai presiune mica de ulei, ți-am zis care ar fi cauzele. De acolo se supraincalzeste uleiul.

Nu confunda cu instalația de racire cu antigel.

 

Salut,

 

Ce spui tu este valabil dupa ce sistemul de racire al apei este ok, termostate, radiatoare neinfundate etc. Acolo rezolvam prima data si apoi trecem la probleme de cuzineti si altele. Daca radiatorul de apa este infundat, afara sunt 40 grade si noi dam forja spre mare e clar ca si temperatura uleiului va urca la 120 de grade. Hai sa nu panicam oamenii cu cuzineti si alte chestii.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu are treaba ma baiete.Daca nu ai facut mecanica la scoala,taci ca te faci de ras.

Si nu cred ca ai pus tu mana pe chei sa repari un motor.

Hai nu mai vorbi aiurea,doar ca sa mai aduni un post la avatar.

bimmer90f30 tata,intra aici te rog.Copilasul ala abereaza grav rau.

 

Ce spui tu este valabil dupa ce sistemul de racire al apei este ok, termostate, radiatoare neinfundate etc. Acolo rezolvam prima data si apoi trecem la probleme de cuzineti si altele. Daca radiatorul de apa este infundat, afara sunt 40 grade si noi dam forja spre mare e clar ca si temperatura uleiului va urca la 120 de grade. Hai sa nu panicam oamenii cu cuzineti si alte chestii.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Thermostat housing with thermostat 11428507694 > Ma poate ajuta cineva sa identific piesa necesara pentru schimbare? VIN DX32526

Stiu ca six in line a mai vorbit despre probleme cu temperatura la ulei si in alta postare, chiar pe un topic personal daca nu ma insel.

 

Da, ala pare sa fie codul termostatului din schimbatorul de caldura. Se pare ca au bagat unul si acolo. Nu stiu cu, ce scop..

cat de mult ulei este in motorul acela six in line? Asa s-ar intrevede scopul..

 

Nu m-am mai uitat daca motorul are si termostat pentru EGR dar ma gandesc, ca poate primul ar trbui schimbat termostatul racirii motorului.

E naspa de diagnosticat cand ai 2 sau chiar 3 termostate..

Dar simptomul este dupa parerea mea de termostat blocat.

Pana la urma e cel mai usor de schimbat un termostat, 2.. 3 :hyper: decat sa desfaci motor.. ;)

 

Ce o fi piesa aia 8 sau 13 din poza?

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA91-EUR-05-2012-F10-BMW-535dX&diagId=11_4582

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi=au zis mecanicii sa schimb termostatul de apa (lichied racire)> O sa pun OE desi mecanicul zice sa pun Mahle. Voi pentru ce brand ati opta? Mahle face si originalul aparent. Radiatorul de ulei mi-a zis ca merge bine. Mecanicul a zis ca apa raceste uleiul si uleiul raceste motorul. Daca termostatul de apa deschide prea devreme si raceste prea mult, atunci nu mai urca temperatura nici la apa nici la ulei.
Link to comment
Share on other sites

Mie mi=au zis mecanicii sa schimb termostatul de apa (lichied racire)> O sa pun OE desi mecanicul zice sa pun Mahle. Voi pentru ce brand ati opta? Mahle face si originalul aparent. Radiatorul de ulei mi-a zis ca merge bine. Mecanicul a zis ca apa raceste uleiul si uleiul raceste motorul. Daca termostatul de apa deschide prea devreme si raceste prea mult, atunci nu mai urca temperatura nici la apa nici la ulei.

Cam aceiasi ratiune as pune si eu in procesul dignozei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 7/20/2015 at 5:54 PM, nelutzzuu said:

verifica si nivelul lichidului de racire(antigel),eu am 530xd,se ridica si la mine putin peste 100 de grade inante de completare antigel,la mine era putin sub nivel,am completat si nu mai sare de 100 grade temperatura uleiului la mers sportiv...acum e totul ok,sper sa te ajute informatia..

Spala radiatorul si verifica termostatul 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mrn said:

Spala radiatorul si verifica termostatul 

Daca bagi de seama nelutzuu tocmai scrisese in 2015 care a fost solutia: 

"completare antigel,la mine era putin sub nivel,am completat si nu mai sare de 100 grade temperatura uleiului la mers sportiv...acum e totul ok,sper sa te ajute informatia.."

tu il pui sa demoteze radiatorul acum.. si eventual sa verifice temostatul. cum? Fierbandu-l?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.