Jump to content

Am schimbat bujiile si am ajuns sa nu mai traga masina


alexk1

Recommended Posts

Ai actuator electronic la turbo sau vacuumatic?

Are actuator electronic,masina este fabricatie 9-2004 si de la acea data masina are actuator electronic.Posibil sa-l fi "Speriat"astia de prin service,poate lor fi schimbat cu altul defect,in tara asta orice este posibil.Acel actuator nu trebuieste SUB NICI O FORMA sa fie actionat cu mana deoarece se distruge un angrenaj in el.

Link to comment
Share on other sites

schimba TOATE !!! furtunasele de vacum, dai galeria jos din nou si le schimbi pe rand pe TOATE !!! Daca mai face probleme, incearca sa schimbi electroventilul (pressure converter) de la turbo cu cel de la egr

 

succes!

 

N-ai inteles ca are actuator electronic?

 

Merg pe mana vreunui senzor/parte electrica: Senzor rail, debitmetru, actuator electronic turbo....

 

Ai verificat daca ai vacuum pe furtune?

 

Scoate fum?

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc sa raspund la toata lumea:

 

Ai actuator electronic la turbo sau vacuumatic?

 

Mi se pare ca e vacuumatic ... ca le-am zis sa imi puna electrovalva aia de la EGR pe care am schimbat`o in locu lu aia de la TURBO si au zis ca in partea cealalta eu nu am electrovalva ... si nu are cu care sa o schimbe ... daca la asta te referi ...

 

Dar daca la vreunul din senzorii mai sus mentionati ai vreun fir ciupit sau intrerupt. Ar fi foarte greu de depistat o intrerupere?

 

Buna intrebare ... ca daca un SENZOR este bagat dar functioneaa aiurea , cine dracu isi da seama ? Exista cineva care are aparate sa imi masoare si mie partea electrica la masina daca este ok ? Daca da PM pls!

 

Cand se demonteaza galeria nu ai ce umbla la senzorul de pe teava de la common-rail,sa verifici ca nu cumva acel senzor sa ramana demontat dupa montarea galeriei.post-46628-0-19232800-1437631585_thumb.jpg

 

Nu a ramas nici un senzor NEPUS , am stat fix langa ei cand au dat jos galeria din nou ... am vazut eu ca a pus tot inapoi ....

 

Simptomele par a fi de nefunctionare a geometriei variabile.

Daca e cu actuator electronic, exista test dedicat pentru asta.

@botsaniblabla: e aiurea sa spui ca l-au furat aia fara nici un argument, fara vreo dovada si fara vreun motiv.

Mult mai probabil este sa fi facut vreo greseala pe undeva.

 

10% ma pot gandi si ca au luat ceva de pe masina ... dar CE puteau sa ia sa imi futa masina in halu asta ? ca fix aia o sa verific daca merge ok sau nu ...

 

N-ai inteles ca are actuator electronic?

 

Merg pe mana vreunui senzor/parte electrica: Senzor rail, debitmetru, actuator electronic turbo....

 

Ai verificat daca ai vacuum pe furtune?

 

Scoate fum?

 

Cum verific daca am vacum pe furtune ? dar sa nu imi zici de LAPTOP TESTER ... ceva un aparat care i-l pun direct acolo pe furtun si imi zice daca e ok cum circula prin el daca sti da-mi un PM pls ... pana la urma poate rezolv problema la indrumarea ta.

Fum nu scoate ...

 

Clapetii sunt ok?

 

Daca te referi la clapetele din galeria de admisie ... alea sunt scoase de acum 4 luni de zile ...

Link to comment
Share on other sites

 

Buna intrebare ... ca daca un SENZOR este bagat dar functioneaa aiurea , cine dracu isi da seama ? Exista cineva care are aparate sa imi masoare si mie partea electrica la masina daca este ok ? Daca da PM pls!

 

 

De mai multe ori cand se testeaza un modul anume care are si senzori rezultatul testului "spune" si daca senzorul este conectat; de fapt cred ca asta este verificat prima oara (daca e conectat in circuitul de control..) si apoi in ce/ce parametri/date furnizeaza.. asa ca raspunsul e ca sigur detecteaza prezenta firelor sau intreruperea lor.. pana la senzor inclusiv conector.

 

...Sunt si teste care se pot face pe anumiti senzori; teste la "rece" -rezistenta electrica, tensiune electrica...

 

(...e greu de crezut ca mecanicul/ii AU TREBUIT sa desfaca/umble/deconecteze circuitul de vacuum pentru a demonta admisia... doar furtunasul EGR-ului se scoate... hmm)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cand se demonteaza galeria nu ai ce umbla la senzorul de pe teava de la common-rail,sa verifici ca nu cumva acel senzor sa ramana demontat dupa montarea galeriei.post-46628-0-19232800-1437631585_thumb.jpg

.. nu despre senzorul acela e vorba ca trebuia verificat (in postarile de mai sus ale colegilor..) sa fie conectat; acela ESTE PE galeria de ADMISIE... asta ca sa se elimine orice confuzie.

 

...pe de alta parte, nu ai dreptate (decat partial) ca nu poti/ai voie sa actionezi parghia turbinei controlata electronic.

POATE FI ACTIONATA sa verifici daca se misca usor fara greutate.. cu, CONDITIA sa nu fie sub tensiune (ADICA cu, contact pus in bord!) .. de fapt modulul "produce" si un zumzuit cand e "preluata" electric/electronic; ATUNCI SA NU TRAGI DE PARGHIA EI..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru corectie.

Stiam si eu ca de la sfarsitul lui 2003 au inceput, dar nu stiam luna exact.

Nici eu nu am stiut pana am cumparat-o pe a meapopcorm1.gif

 

S167AAbgasnorm EU4EU4 exhaust emissions standard

Daca apare codul pe V.I.N. este sigur euro4

Edited by valy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am decis sa schimb ambreiaj(ca oricum era dus) + galerie de admisie cu tot cu MAP senzor.

 

Galeria o pun la BMW , ma costa 21 milioane una noua , map senzor 4 mil 800 parca , diagnoza lor 110 ron , manopera vreo 280 ron... asta e ... deja am ajuns la disperare ca nu mai trage masina ...

+ ca au zis "nu cumva ai probleme cu debitmetru ?" ... hmmm , aici ma pune pe ganduri deja ... "sa mi`l fi ciordit pe cel vechi si sa puna unu prost in locu lui" ? .. never mind .. asta e ... schimb si debitmetru si gata daca ma enervez ...

 

Cat despre ambreiaj , aici e alta poveste ... mult mai naspa ... au niste preturi de inghet.

 

KIT AMBREIAJ: 1900RON , cod produs: 21207553768

VOLANTA: 4400RON , cod produs: 21217519484

 

Le-am cautat pe net si le-am gasit:

 

KIT AMBREIAJ: 886RON: http://www.pieseauto...-955763169.html

VOLANTA: 1460RON: http://www.pieseauto...1635702890.html

 

Am luat`o razna ca schimb galeria cu totu ?

Edited by alexk1
Link to comment
Share on other sites

SAlut!Mai cauta kit ambreiaj,pe forum sunt vanzatori autorizati care vand piese ,aici gasesti mult mai ieftin ambreiajul.Eu am schimbat la mine(masina acelasi an si aceasi luna ca la masina ta)cu pretul de 1900 lei tot kitul(volant,placa presiune,disc ambreiaj,rulment,parghie actionare).Asa ca mai cauta nu da sacul de bani la PRIMUL OFERTANT.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Pe tester poti sa verifici daca ai masa de aer necesara si presiunea din turbo si in functie de astea, in cel mai rau caz, poti sa mai elimini niste suspecti. O testare speciala pentru e46, cu DIS, probabil mai ajuta la eliminarea altor suspecti (senzori).

 

sau

 

te duci la baietii care se ocupa numai de bmw-uri si ei sunt cei mai avizati sa-ti gaseasca cat mai repede problema. Parerea mea, nu te apuca sa schimbi piese fara sa fii (aproape) sigur ca ele sunt defecte. Au mai schimbat altii jumatate de masina ca sa-si dea seama ca problema era un furtun fisurat.

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

La debitmetru daca vrei sa stii daca e bun scoate mufa de la el si mergi cativa km cu masina dupa care o reconectezi si daca simti o diferenta atunci e bun debitmetru, daca nu , nu e bun.

 

din cate am inteles eu ... debitmetru daca nu merge , masina scoate fum cand ii dai 4000 de ture ... dar unde sa verific asta ? eu nu am curaj sa scot mufa ....

 

 

SAlut!Mai cauta kit ambreiaj,pe forum sunt vanzatori autorizati care vand piese ,aici gasesti mult mai ieftin ambreiajul.Eu am schimbat la mine(masina acelasi an si aceasi luna ca la masina ta)cu pretul de 1900 lei tot kitul(volant,placa presiune,disc ambreiaj,rulment,parghie actionare).Asa ca mai cauta nu da sacul de bani la PRIMUL OFERTANT.Bafta!

 

da-mi si mie niste detalii pls , eventual suna-ma sa vorbim ... daca ai timp ... eu mai ieftin de 2500RON (doar piesele) nu gasesc

 

 

Pe tester poti sa verifici daca ai masa de aer necesara si presiunea din turbo si in functie de astea, in cel mai rau caz, poti sa mai elimini niste suspecti. O testare speciala pentru e46, cu DIS, probabil mai ajuta la eliminarea altor suspecti (senzori).

 

sau

 

te duci la baietii care se ocupa numai de bmw-uri si ei sunt cei mai avizati sa-ti gaseasca cat mai repede problema. Parerea mea, nu te apuca sa schimbi piese fara sa fii (aproape) sigur ca ele sunt defecte. Au mai schimbat altii jumatate de masina ca sa-si dea seama ca problema era un furtun fisurat.

 

"baietii astia care se ocupa doar de BMW-uri" unde ii gasesc ? eu peste tot unde ma duc .... dau decat de oameni dezinteresati ... care ridica capota se uita un pic si zic " da ma , totul e ok ... ti se pare tie " ... :|

Link to comment
Share on other sites

Totusi cine imi poate explica si mie o chestie .... ce am descoperit mai nou ... eu nu am schimbat ELECTROVALVA EGR , ci un "CONVERTOR DE PRESIUNE" - Piesa 1 din link.

 

http://bmwfans.info/...um_control_agr/

 

 

Pentru ca toti mecanicii imi ziceau ca aia e ELECTROVALVA EGR

 

 

Dupa care am descoperit schema asta si am cumparat Piesa 11

 

http://bmwfans.info/...h_flap_control/

 

pe care urmeaza sa o schimb ... dar nu inteleg DE CE NAIBA FURTUNU - Piesa 12 CARE PLEACA DIN EA - Piesa 11 INTRA IN ACELASI LOC CU FURTUNU - Piesa 8 Vacuum TANK din schema asta ...

 

http://bmwfans.info/..._turbo_charger/

 

 

Stie cineva cum e defapt ? ... inainte sa ma duc la BMW sa schimb GALERIA DE ADMISIE + MAP SENZOR si sa fac o DIAGNOZA (am dat deja avans)

 

???

Edited by alexk1
Link to comment
Share on other sites

Asa e numita. Electrovalva EGR. In engleza e pressure converter. E vorba de aceeasi piesa.

 

Piesa 11 este electrovalva pentru actionarea clapetelor din galeria de admisie.

 

Vacuum tank-ul e un acumulator de vacuum.

 

Teava aia care e numarul 12 in schema e ca o conducta principala de vacuum. Isi are originea in pompa de vacuum.

 

Ca sa fie mai pe intelesul tau: gandeste-te ca sistemul este ca o teava de apa (piesa 12) prin care apa (vacuum-ul in cazul nostru) trebuie sa ajunga in diverse locuri. Robinetii sunt electrovalvele. Diversele furtunuri sunt tevile mai mici de apa care alimenteaza chiuveta, cada si altele.

 

Adica vacuum-ul e folosit si pentru actionarea clapetelor si pentru EGR si pentru geometria variabila din turbina.

 

Nu trebuie sa ai vacuum continuu ci doar cand e nevoie. Aici intra electrovalvele.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.