Jump to content

E92 320i vs 325i vs A5 2.0T


se7en

Recommended Posts

Asadar m-am oprit la modelul e92 cu motorizare 2000 sau 2500 benzina. A treia varianta ar fi un A5 2.0T.

Ne conducand pana acum decat diesel, as dorii sa stiu ce ar trebuii sa ma stept de la un benzinar ( 320i sau 325 I).

 

Ce ma sfatuiti sa aleg tinand cont si de consum, putere, fibilitate, costuri in general.

 

Varianta Audi A5 m-a incantat pentru ca are motor pana in 2000 cm si are turbo. ( banuiesc ca nimeni de aici nu mi-o va recomanda ).

 

 

 

ia-ti Audi A5 2.0 TFSI quattro (2007-2011)

**cred ca la asa ceva o sa trec si eu cat de curand

2000 turbo-211 cai@6000rpm .350nm@1500-4200rpm

top speed 246 km/h

0-100 / 6,5s

urban 9,7 extraurban 5,2

cons. mediu 7,3%

4x4 ,taxe mici,consum ok ...masina arata bine ext /int

io personal le mai dau dreq' de bmw-uri ,dupa 6 bmw-uri la rand in ultimii ani ,sa vedem cum se comporta si un a5 din asta :thumbsup:

Si acum sa curga minusurile :yahoo:

 

 

Edited by cristie35
  • Like 6
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

...parasolarele pe care le folosesti de 4 ori pe an si usa torpedoului..

.......................................................................................................

 

Am si Bmw, Audi , Mercedes...

 

 

 

Nu tin partea nimanui, dar daca folosesti parasolarul de 4 ori pe an ori ai probleme la ochi ori masinile sunt la dezmembrat sau la expozitie.

Stai ca m-am prins, sunt in showroom.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca te uiti la X-drive acesta doar adauga masa, schimba distributia si nu imbunatateste cu nimic comportamentul, dimpotriva,

 

 

Este discutabila treaba, mai ales daca vb de motoare mari si de masini realtiv grele, iar viata reala difera de cea de pe circuit.

 

Nu bo$$$. Eu nu as lua diesel fara scaune incalzite, de fapt, si benzina pe care o am e cu scaune incalzite. Pielea nu ma incanta deloc.

 

 

Vezi ca sunt teste facute de Adac, interiorul unui diesel modern ajunge de la -10 la +22C cu 3-4 min mai greu decat al unui benzinar modern.

 

Scriu si aici poate il ajuta pe intitiatorul topicului opiniile mele. Eu eram chitit pe A5 si nu prea m-am uitat la e92 cand imi cautam coupe... asta pana sa merg cu unul si de atunci am uitat complet de A5.

 

Avantaje Bmw pentru unul de 2m si 115 kg:

 

Pozitie joasa la volan fata de a5 care e putin mai inalta.

Volanul care vine mult mai bine pe mana (iese mai drept din bord decat la audi ca sa ma exprim mai direct). De asemenea cursa schimbatorului este mai scurta iar schimbatorul mi se pare mult mai ok ca pozitie asezat la Bmw.

Cutie net superioara la Bmw, la a5 este aceeasi cutie ca la Golf (vorbesc de tractiune spate/fata)

Suspensie din nou net superioara la Bmw. La A5 este mult mai zgomotoasa si mai rigida, lucru ciudat in situatia in care pe viraje se apleaca mai mult. De asemenea Bmw-ul filtreaza mult mai ok gropile.

Interior cu materiale mai de calitate la Bmw. Aici chiar am ramas dezamagit de A5. in 2008-2015 sa vi la clasa premium cu jumatatea inferioara a bordului si a fetelor de usi cu plastic tare inclusiv capacul de la torpedou mi se pare...

Multe rahaturi minore pe care le descoperi doar cand detii masina cum ar fi la Bmw clima care este geniala, una din cele mai bune clime pe care eu le-am vazut la o masina.

 

A5-ul sta mai ok la "luat ochii". Mi-a placut displayul central color, ceasurile si in general bordul care este putin mai "colorat" fata de cel de la Bmw.

De asemenea 1.8T este de recomandat si in niciun caz 2.0T care este un motor plin de probleme si multe dintre ele sunt destul de grave si costisitoare(vezi clubaudi).

La Bmw 2.0i a.k.a n43 este un motor ok, si daca mergi frumos cu el scoti niste consumuri de nu te crede nimeni dar nu te astepta sa fie un motor de liniute. E adevarat ca nici nu te rogi de el in depasiri.

 

Bafta cu alegerea masinii!

 

Total de acord, mai putin la partea cu calitatea interiorului, mie mi s-a parut mai bun la audi.

 

Initiator eu nu as lua 320i nici in ruptul capului,este prea lent.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai niste masini pe mana... seful la bani, scuza-ma. Mi-ai dat exemple numai cu fata de la usa de torpedo, parasolarele, etc. Dar bordul in ansamblu cum e ? Iti place ? Interioarele de audi sunt apreciate nu doar la romani. Si repet, nu stiu ce audi a3 chel ai pipait tu, dar poate comparam masini similare.

Daca pt tine criteriile de departajare il constituie parasolarele pe care le folosesti de 4 ori pe an si usa torpedoului..

Daca tu consideri ca arata per total mai bine bordul de seria 3.. nu stiu ce sa zic, esti special.

Am si Bmw, Audi , Mercedes si toate au plusuri si minusuri. Daca tot veni vorba de obiectivitate, cred ca nu vorbesc ca proasta .

 

Da boss asa e am pipat defapt un a2 din 2003. ;)

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu as alege Audi. Daca mai e si quattro e si mai bine. Dc aleg Audi: Exclut 320i care e cam mort. Consum prea mare pentru ceea ce ofera. 325i e mai ok, dar impozitul e in jur de 1000 ron pe an si consumul nu e mic. Aleg Audi pentru ca are taxele mici pe an la un motor care ofera performate ok. La aspect arata bine si BMW si Audi aici depinde si de gurturi. Daca prinzi si o cutie automata cu dublu ambreiaj e senzationala. Nu trebuie sa vezi doar o marca de masini. Masinile se mai si schimba in functie de posibilitati si nevoia fiecaruia.
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da bravo. Asta incerc sa explic ca au plusuri si minusuri. Insa sa vii sa sustii ca Bmw e masina suprema.. e departe de adevar.

Referitor la faza cu parasolarele, la mine sunt mereu deschise. Dar chiar daca pui mana si le misti, care e diferenta ca e din stofa sau plastic sau kriptonita?

Vad ca sunt si utilizatori si fani bmw care sunt si obiectivi, ceea ce e si normal. Pana la urma initiatorul sa aleaga ce ii place lui. Dupa un test cu toate se va edifica. Daca te ajuta eu pot sa te dau o tura cu 2.0 tfsi ca sa iti faci o parere. Bafta!

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

BMW a venit tarziu niste cutii de viteza performante. De exemplu pe masina mea am o cutie automata normala. Masina din 2006. Cutia schimba ok, dar timpul de schimbare al treptelor este foarte mare. Am observat acest lucru pe toate cutiile din generatia respectiva. La un Golf 5 GTI DSG cutie e senzationala. Schimba in gaz, foarte rapid si mai presus de toate pe modul manual raspunde instant. Audi din generatia respectiva foloseste cam aceleasi cutii.
Link to comment
Share on other sites

Da bravo. Asta incerc sa explic ca au plusuri si minusuri. Insa sa vii sa sustii ca Bmw e masina suprema.. e departe de adevar.

Referitor la faza cu parasolarele, la mine sunt mereu deschise. Dar chiar daca pui mana si le misti, care e diferenta ca e din stofa sau plastic sau kriptonita?

Vad ca sunt si utilizatori si fani bmw care sunt si obiectivi, ceea ce e si normal. Pana la urma initiatorul sa aleaga ce ii place lui. Dupa un test cu toate se va edifica. Daca te ajuta eu pot sa te dau o tura cu 2.0 tfsi ca sa iti faci o parere. Bafta!

 

Sunt foarte obiectiv si in niciun caz Bmw nu este masina suprema. Uite ca sa te lamuresti am sa ii spun initiatorului ca 1.8T de la Audi este mai fiabil decat 2.0 de la Bmw. Din punctul meu de vedere daca vorbim de interioare vorbim doar de Mercedes sau Bmw. Daca aducem in discutie noul C klasse (w205) nu cred ca mai are rost sa il comparam cu nimic din clasa medie. La calitate este el si restul.

Legat de cutie m-am referit la cutia manuala raportandu-ma la un A5 sportback 2.0 Tdi 170 de cp pe care il am destul de des pe mana. Cutia manuala de la Audi nu intra atat de precis in trepte si are acel sunet de gol, de multe ori iti lasa impresia ca nu a intrat bine in treapta.

Legat de automate, evident DSG iese castigator.

Ca fapt divers tot pentru initiatorul topicului nu stiu daca are importanta dar A5 este mai mic la interior.

Edited by AlexChris
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ia-ti Audi A5 2.0 TFSI quattro (2007-2011)

**cred ca la asa ceva o sa trec si eu cat de curand

2000 turbo-211 cai@6000rpm .350nm@1500-4200rpm

top speed 246 km/h

0-100 / 6,5s

urban 9,7 extraurban 5,2

cons. mediu 7,3%

4x4 ,taxe mici,consum ok ...masina arata bine ext /int

io personal le mai dau dreq' de bmw-uri ,dupa 6 bmw-uri la rand in ultimii ani ,sa vedem cum se comporta si un a5 din asta :thumbsup:

Si acum sa curga minusurile :yahoo:

 

 

 

O sa ramai dezamagit daca iti cumperi si chiar crezi ca atata consuma (vad ca ai pus consumul cu bold).

Are un prieten bun un A5 2013 2.0tfsi quattro si pe ultimii ~6000km are media 14.9% la mers in Constanta. Deci.. :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cei mai multi de aici, sunteti gen "masina care o am eu (bmw) este cea mai buna"..In ziua de azi, nu prea mai poti sa faci diferente mari intre audi/mercedes/bmw.. Aici deja tine de preferinte, gusturi, fiecare ce-i place..

Pentru initiatorul topicului, du-te fa un test cu toate, si vezi care iti place mai mult, ca daca astepti de la noi, uite unde se ajunge..majoritatea de aici avem bmw-uri, si in mare vrem tot bmw urmatoarea, dar eu unul, nu as zice nu nici la un audi sau mercedes.

Asa ca nu te lua doar dupa ce spunem fiecare, du-te cu fiecare la un test drive, si vezi care iti place mai mult, asa iti poti face o impresie cat de cat.

 

Bafta :thumbsup:

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de cutie m-am referit la cutia manuala raportandu-ma la un A5 sportback 2.0 Tdi 170 de cp pe care il am destul de des pe mana. Cutia manuala de la Audi nu intra atat de precis in trepte si are acel sunet de gol, de multe ori iti lasa impresia ca nu a intrat bine in treapta.

Legat de automate, evident DSG iese castigator.

 

Chiar manuala sau automata, n-are legatura un A5 cu o cutie de Golf.

Parere personala, cutiile manuale din grupul VAG sunt mult mai usor de folosit, intra foarte usor in viteza si schimbarile le poti face si cu un deget.

La BMW schimbarea este mai mecanica si usor mai greoaie, e nevoie de putina forta. Plus, impreuna cu ambreiajul din fabrica, e nevoie de o perioada de acomodare - clutch delay valve si faptul ca pedala tine sus o face foarte dificil de condus la inceput.

Daca adaugam si faptul ca sunt ceva probleme aparute la multi cu intratul in viteza 1 dupa un anumit timp, nu stiu neaparat daca e o cutie atat de buna.

E doar o cutie diferita de cea de la VAG, depinde ce vrea fiecare.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu motor de 2l turbo benzina, consumul ala de 9 % urban e utopie.. gen daca pleci la 3 dimineata la pescuit.

Altfel te duci in minim 14 oras mai lejer si ceva mai aglomerat spre 17 -18 iarna drumuri scurte..

dar ma rog.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ei,sunt rautaciosi oamenii, pe Golf e o cutie f. buna, atat manuala cat si dsg-ul. (ACELEASI ca si pe audiuri, in plus audi mai are cvt-ul ala suparat :) ) ,dar problema e de perceptie: Cum sa am o masina premium cu piese care se gasesc pe masini de masa ? Cat despre restul povestilor, nu e nevoie sa ne certam intre noi, sunt atatea teste pe youtube (in care bmw e castigator, desigur) incat numa un rautacios ar sustine altceva. Aaa, si distributia aia a maselor pe punti care e 55-45 pe modelu vechi si 60-40 pe modelu nou SE SIMTE.
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ei,sunt rautaciosi oamenii, pe Golf e o cutie f. buna, atat manuala cat si dsg-ul. (ACELEASI ca si pe audiuri, in plus audi mai are cvt-ul ala suparat :) ) ,dar problema e de perceptie: Cum sa am o masina premium cu piese care se gasesc pe masini de masa ? Cat despre restul povestilor, nu e nevoie sa ne certam intre noi, sunt atatea teste pe youtube (in care bmw e castigator, desigur) incat numa un rautacios ar sustine altceva. Aaa, si distributia aia a maselor pe punti care e 55-45 pe modelu vechi si 60-40 pe modelu nou SE SIMTE.

 

BMW ftw !!1!1

Se stie.

Noroc ca sunt oameni priceputi aici. Cutii de Golf si piese de pe masini de masa pe Audi. Plus teste pe youtube.

S-a rezolvat repede versusul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca fapt divers se pare ca si userii de pe vwforum au observat materialele slabe de la audi a5:

 

http://vwforum.ro/topic/50529-audi-a5-vs-bmw-3-coupe/

 

Probabil sunt posesori de Bmw undercover.

Daca exista o comparatie intre 3.0 quattro si 330x.d alegeam BMW. Motorul de pe 320i este un gunoi. Nu simti ca trage si consuma mult. 325i cum am mai spus e ok. Probleme sunt la toate masinile. Cum la bmw sunt probleme cu modulele ccc, vanosuri si alte porcarii, asa si la alte marci a problemele lor. NU EXISTA MASINA PERFECTA, iar in siua de astazi marea diferenta intre ele este forma.

Un motor supraalimentat este superior unui motor aspirat din aceeasi categorie. De exemplu BMW 328i F30 este superb.

Edited by Dobrescu Alex
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vorbesti mult si extrem de prost. 2.0i nu este deloc un gunoi si este mai rapid decat un 2.0d de 163. Sunt cativa si pe aici care au acest motor si sunt foarte multumiti de el. Dar ce sa stie romanul de motoare aspirate pe benzina... Frate sa ne bage in scaun sa simtim frate puterea. Edited by AlexChris
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca esti inapt sau chior si nu esti in stare sa citesti niste date tehnice imi pare rau pentru tine. Hai totusi sa te ajut poate asa macar inveti si tu ceva:

 

320i 0-100 8.2:

http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2008.html#aeng_bmw-3-series-e90-2008-320i

 

Bmw 320d 0-100 0-100 8.3:

 

http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2005.html#aeng_bmw-3-series-sedan-2005-320d

 

 

Crezi ca te descuri cu informatiile astea sau e prea mult pentru tine si trebuie cineva sa iti traduca? Ce am pus mai sus sunt niste date tehnice, studiza-le cu atentie si daca simti ca nu te descurci, mergi pana un dealer sa te lamureasca ce si cum. Mult succes.

Edited by AlexChris
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

BMW ftw !!1!1

Se stie.

Noroc ca sunt oameni priceputi aici. Cutii de Golf si piese de pe masini de masa pe Audi. Plus teste pe youtube.

S-a rezolvat repede versusul.

 

testele filmate de emisiunile si revistele auto din vest sunt bune destul si da, sunt puse pe youtube (o platforma video) - esti prea tanar sa intelegi rapid cum zic. Numai un tanar ignorant vine pe forum sa intrebe si apoi sa se certe pe niste date care se pot gasi tot pe net.

 

Bmw are mai multe masini vandute decat audi si are cifra de afaceri mai mare. chiar daca vanzarile sunt apropiate ca volum, bmw vinde mai multe masini de 40k si audi mai multe 20k

DECI PREMIUM, in plm.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai bosule care esti tu boss de boss, 320i n43 este singurul motor de 2 litri aspirat disponibil pe e92. Vorbim de e92 aici nu?

 

Poftim comparatie intre 2.0d 177 vs 2.0i n43 170

 

http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-coupe-e92-2006.html#aeng_bmw-3-series-coupe-2006-320d

 

http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-coupe-e92-2006.html#aeng_bmw-3-series-coupe-2006-320i

Edited by AlexChris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vorbesti mult si extrem de prost. 2.0i nu este deloc un gunoi si este mai rapid decat un 2.0d de 163. Sunt cativa si pe aici care au acest motor si sunt foarte multumiti de el. Dar ce sa stie romanul de motoare aspirate pe benzina... Frate sa ne bage in scaun sa simtim frate puterea.

 

Ai audus in discutie un motor care nu isi are rostul aici. Nu a zis nimeni nimic de 320d. Comparatia a fost intre 2.0i de pe E92 si 2.0 TFSI de pe Audi.

Esti foarte documentat asa despre motoare, iar retul sunt zero barat. Sunt curios ce studii ai in domeniul motoarelor si care e media de terminare a unei facultati in domeniu daca exista asa ceva.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.