Jump to content

Problema bmw 320d e46


Recommended Posts

Vezi ca din cate stiu eu injectoarele trebuie rescrise atunci cand se inlocuiesc.

 

Sunt cativa colegi aici pe forum care au service-uri si au vazut destule e46 la viata lor. Pana la urma faci un efort, mergi pana la Bucuresti si e putin probabil sa nu afli exact ce are masina.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

poti sa il rescri cu DIS-ul dar din experienta proprie masina ar trebui sa porneasca si sa functioneze foarte bine si fara, Dar sa stii ca am vazut injectoare cu 0,3 in sarcina care nu mergeau bine. Vezi unde poti sa il faci mai bine. Sunt cateva ateliere prin Buzau.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Sunt din craiova... Am verificat masina dupa vin si se pare ca nu avea xenon... De lovit nu pare... Estetic e exceptionala... Chiar si sub ea... Trepidatiile nu le avea cand am cumparat-o, dar au aparaut cam dupa o sapt... Ceva gen 500km prin oras... Ce serviceuri recomanzi in craiova... Eu ma gandesc sa ma duc si la reprezentanta.

 

 

Salut... Senzorii astia nu ar trebui sa apara pe tester?! ... Cum identificam un senzor defect?! ... E vb de acel senzor de pe admisie?! Am citit despre el si l-am intrebat pe mecanic si mi-a zis ca acel senzor aprinde martor in bord, ceea de nu e cazul... Nu sta niciun martor aprins. Cu inpa a fost verificat... Nicio eroare :|

 

poate nici nu ai martorul check engine "functional" ca si la mine , a fost eliminat

din cate stiu senzorul respectiv nu apare pe tester atunci cand facs figuri, doar daca " nu raspunde"

atunci cand face figuri iti da cu totul alte erori...

si nu este pe admisie este exact in rampa de presiune , daca dai capacul jos , se vede exact

nu e sigur daca e deacolo, dar e o cale... daca ai posibilitatea sa iei unu in proba ar fi bine.

pacat ca nu sunt acasa, ca si eu sunt tot din craiova. ne uitam impr la ea mai bine, aveam si inpa...:(

 

nu te duce la la reprezentata din craiova, o sa-ti ia apr 200 lei pe diagnoza fara sa-ti zica nimic

doar " curata debitmetru, admisia , draci ,raci... ca nu putem sa ne dam seama exact ce este si dupa vii din nou"

am patit-o....

Link to comment
Share on other sites

poate nici nu ai martorul check engine "functional" ca si la mine , a fost eliminat

din cate stiu senzorul respectiv nu apare pe tester atunci cand facs figuri, doar daca " nu raspunde"

atunci cand face figuri iti da cu totul alte erori...

si nu este pe admisie este exact in rampa de presiune , daca dai capacul jos , se vede exact

nu e sigur daca e deacolo, dar e o cale... daca ai posibilitatea sa iei unu in proba ar fi bine.

pacat ca nu sunt acasa, ca si eu sunt tot din craiova. ne uitam impr la ea mai bine, aveam si inpa...:(

 

nu te duce la la reprezentata din craiova, o sa-ti ia apr 200 lei pe diagnoza fara sa-ti zica nimic

doar " curata debitmetru, admisia , draci ,raci... ca nu putem sa ne dam seama exact ce este si dupa vii din nou"

am patit-o....

Martorul ala se aprinde la pornirea masinii si se stinge dupa 5sec, de aici presupun ca nu a fost eliminat. Despre senzor chiar nu am idee. Rescrierea injectorului se face tot cu inpa?! In afara de reprezentanta chiar nu stiu unde as mai putea merge cu o oarecare incredere. Mai am un nr de tel de la cnv de aici. O sa sun luni. Anulez si programarea la rar, care era tot luni. Inpa ala il cumpar in orice moment, nu e problema. Doar ca nu prea stiu cum sa-l folosesc. Am vazut ca se vinde cu 150ron chiar si in craiova deci il pot achizitiona oricand. Dar imi e teama ca nu as stii cum se rescrie un injector(asta daca se face cu inpa)

Link to comment
Share on other sites

nu te complica la codari/ rescrieri, daca iti ei inpa, si eu il folosesc doar ca tester.

incearca la autokappa, e varianta second si mai ok, fata de reprezentante.

ai grija ca sunt cam increzuti, dar fac treaba buna. sa fi sigur si sa stabilesti cu ei de la inceput sa depisteze si sa remedieze problema, nu polemici, teorii etc. si sa-ti ia banii degeaba

pretul la ei e cam piperat. dar mai mic ca la reprezentata.

Link to comment
Share on other sites

nu te complica la codari/ rescrieri, daca iti ei inpa, si eu il folosesc doar ca tester.

incearca la autokappa, e varianta second si mai ok, fata de reprezentante.

ai grija ca sunt cam increzuti, dar fac treaba buna. sa fi sigur si sa stabilesti cu ei de la inceput sa depisteze si sa remedieze problema, nu polemici, teorii etc. si sa-ti ia banii degeaba

pretul la ei e cam piperat. dar mai mic ca la reprezentata.

Din ce am citit, pentru rescriere trebuie codul stantat pe injector. Asta inseamna ca iarasi trebuie desfacuta admisia pt a scoate injectorul?! Astazi am mai depistat doua simptome care masina nu le avea inainte de schimbare injector. La prima pornire, motor rece, scotea fum alb dens... La turatii peste 4000 scotea fum negru... Dar foarte mult... Ramanea o pata neagra jos unde se ducea fumul... Trepidatiile sunt mult mai intense. Daca pana acum doua trei zile nu se observau vizibil la motor, acum vibreaza totul sub capota... Inclusiv faruri cu toata partea fata. Dar se simt doar la ralanti. In mers ori nu le simt eu ori chiar se elimina...

Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit, pentru rescriere trebuie codul stantat pe injector. Asta inseamna ca iarasi trebuie desfacuta admisia pt a scoate injectorul?! Astazi am mai depistat doua simptome care masina nu le avea inainte de schimbare injector. La prima pornire, motor rece, scotea fum alb dens... La turatii peste 4000 scotea fum negru... Dar foarte mult... Ramanea o pata neagra jos unde se ducea fumul... Trepidatiile sunt mult mai intense. Daca pana acum doua trei zile nu se observau vizibil la motor, acum vibreaza totul sub capota... Inclusiv faruri cu toata partea fata. Dar se simt doar la ralanti. In mers ori nu le simt eu ori chiar se elimina...

SAlut!Nu trebuieste sa dai admisia jos pentru a citi codurile de pe injectoare.Este suficient sa demontezi capacul de plastic de pe motor.Codul este scris deasupra,acolo unde intra furtunasul de retur motorina este trecut codul.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update: problema partial rezolvata...

Dupa multa bataie de cap pot spune ca problema e aproape rezolvata. Totul e simplu cand lucrezi cu meseriasi. Dupa mai multe pareri prin anumite serviceuri(care parerea mea ar trebui sa ramana fara autorizatii), dupa multi bani aruncati aiurea(pe operatii care au adus mai multe probleme decat rezolvari), dupa un semi-refuz al celor de la mhs motors craiova(practic reprezentanta bmw in craiova), masina a ajuns pe mana celor de la autokappa craiova. S-au inlocuit tampoanele motor stanga+dreapta, s-a umblat putin pe la anumite furtune vacum si punct... M-am urcat in masina, cheie si... Am crezut ca nu a pornit.... Nicio trepidatie, niciun zgomot... Absolut nimic. Pur si simplu motorul nu se mai aude, interiorul nu se mai misca... Nu stiu ce au facut baietii aia dar parca e alta masina... Acum, ce as mai zice eu ca ar mai fi de rezolvat... Pai problemele aparute dupa schimbarea injectorului... Adica masina e cam lenesa in trepte mici si consumul putin marit. La faza cu trasul cei de la autokappa mi-au recomandat curatare turbina, lucru pe care l-am refuzat deocamdata(multa lume nu recomanda curatirea turbinei cu nush ce aditiv sau ce dumnezeu e ala)... Consumul in bord oscileaza undeva intre 6.8-7.2... Dar la cum simt eu la buzunar eu zic ca e pe undeva pe la 10-11 oras... De ce spun asta?! Pt ca de obicei daca se aprinde becul si bag un 100 lei(procedura mea-cand se aprinde becul bag 100 ron motorina) fac cam un 200 poate pustin peste 200km pana se aprinde iar. Asta numai oras... Cade cam putin peste 10% la simple calcule matematice. Acum nu stiu daca e ok sa calculez asa, dar am zis sa mai astept sa mai treaca putin temperaturile astea si sa ma ocupa si de consum. Vad atunci la un plin cam cat ia la 100 km oras si revin la autokappa. Bun, baietii astia mi-au recomandat si inlocuire flansa cardan+rulment intermediar. Ei au zis ca nu e urgent, dar eu deja am facut programare pt saptamana viitoare sa le schimbam si pe astea. in principiu acum pot spune ca ma simt ca intr-o masina, nu ca intr-o caruta :))...

Astept pareri de la voi legat de curatirea turbinei. as vrea sa evit procedura asta, eventual sa-mi curete alte chestii pe acolo, dar sa traga putin mai bn in turatii mici.... Ce spuneti?!

Link to comment
Share on other sites

ti-au recomandat curatarea turbinei, de la atata mers neregulat cel mai probabil s-a acumulat ulei.

parerea mea este deocamdata sa mergi cu ea mai "in putere" scoate-o si la un drumulet mai lung

si ar trebui sa se curete si turbina.

baieti de la autokappa sunt buni, acolo merg si eu

doar sa nu te lasi prea mult pe mana lor, sunt cam increzuti si iti recomanda cam multe ei.

 

schimba ce e necesar, fa doar ce e necesar!

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

ti-au recomandat curatarea turbinei, de la atata mers neregulat cel mai probabil s-a acumulat ulei.

parerea mea este deocamdata sa mergi cu ea mai "in putere" scoate-o si la un drumulet mai lung

si ar trebui sa se curete si turbina.

baieti de la autokappa sunt buni, acolo merg si eu

doar sa nu te lasi prea mult pe mana lor, sunt cam increzuti si iti recomanda cam multe ei.

 

schimba ce e necesar, fa doar ce e necesar!

Deocamdata mi-au recomandat decat flansa cardan si rulment intermediar... Dar au zis ca nu e grav. Nu cunosc detalii dar rulmentul ala mi se pare cam scump la aproape 300ron. Care e rolul lui?! ... Sa curat turbina?! ... Imi e teama sa fac asta...

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata mi-au recomandat decat flansa cardan si rulment intermediar... Dar au zis ca nu e grav. Nu cunosc detalii dar rulmentul ala mi se pare cam scump la aproape 300ron. Care e rolul lui?! ... Sa curat turbina?! ... Imi e teama sa fac asta...

Vorbim despre componente din figura asta

Stiu ca flansa aceea nu este ieftina.. dar rulmentul, nu stiu cat ar putea costa..

 

Axul intreg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.