Jump to content

Nu mai exista mecanici buni in Romania?


eliones

Recommended Posts

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru ca ati impartasit din experientele voastre. Acum sa raspund si eu la cateva dintre comentarii.

Pentru XXL: ca mi-o merit e putin deplasat (parerea mea), eu sunt perfectionist si chiar am studiat foarte mult despre bmw si motorul meu si probleme si cum se schimba una alta. Dar vorba altora nu am scule necesare, nici experienta si nici spatiu (nu cred ca pot lucra la masina intr-o parcare si fara rampa, doar asa pe cric). Doi la mana nu am mers la mecanicul de pe colt. Aici in Tm e unul care e cel mai bun si face doar bmw-uri, dar, daca nu stai langa masina si te simte ca nu te pricepi te rupe (pune alte piese, nu schimba tot ca sa revii cand apar alte probleme). La cei doi mecanici am mers prin niste cunostinte care mi-au zis, fiecare in parte, ca e cel mai bun, nu te fura, nu e scump, lucreaza bine. Si toate sunt service-uri cu acte in regula, cunoscute in oras, care iti dau si deviz, factura (dar la treburi serioase nu la un schimb de antigel nu?). Deci nu am mers la primul Dorel de pe colt. Dar daca am ajuns sa merg la 3 mecanici diferiti ca sa-mi faca constatare si sa-mi spuna cu totii ca imi curge ulei (evident vizibil), si ca alte probleme nu are, si la 2 zile sa vad ca tasnea antigel la greu, dar nimeni nu a vazut, sau ca nimeni nu a vazut cum imi face ventilatia, ca nu are putere, pai de ce mai fac constatare generala la masina? Asa daca ma duc eu si-i zic ce sa faca si sa schimbe sa nu ia frate 100 de lei, doar ca are loc si chei. Si o ultima chestie, am o problema cu masina normal ar fi sa mi-o poata rezolva orice mecanic, ca de aia e mecanic si de aia a primit aviz pentru asta, nu sa caut o saptamana pe forumuri si pe youtube ca sa fiu sigur ca-i schimba ce trebuie. Eu sunt incepator, asta e prima masina si merg de buna credinta la un service si imi zice mecanicul ca trebuie schimbat radiatorul. Pai daca nu citeam si nu stiam ca se poate schimba separat luam teapa nu?

Eu repar calculatoare, dar cand vine omul cu laptopul la mine nu-i trag de tastatura ca taranul ca nu e a mea, si ma comport finut cu piesele si nu-i bag piese pe gat de care nu are nevoie si curat si ce mai vad ne inregula, sau macar ii spun ca ar mai avea cate ceva de reparat. Dar poate de aia nu sunt bogat, ca nu sunt jepcar nu? Asta e probabil am eu prea multe asteptari de la Romania.

Pentru Colombian: eu sunt din Timisoara, nu ma ajuta cu nimic mecanicii din Bucuresti, dar multumesc de raspuns si timpul acordat.

 

Si totusi isi da seama careva ce ar putea fi cu ventilatia aia? putere insuficienta, scurt, piesa cu tepi, motoras?

te inteleg perfect si stiu ca ai inteles si tu mesajul meu... "cateodata mai ieftin inseamna mult mai scump"

 

ventilatia era oprita, mie climatronicul imi face probleme, adica se aude cum motorasul care baga aerul prin fantele din mijloc parca nu are putere, daca dau pe manual baga fara problema.

vezi ca sa nu ai cumva praf in fantele de la panoul de clima, astfel incat senzorul de temperatura interioara sa nu perceapa nimic din habitaclu... pune un aspirator in dreptul fantelor si aspira cateva minute... oricum e un praf acolo :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

te inteleg perfect si stiu ca ai inteles si tu mesajul meu... "cateodata mai ieftin inseamna mult mai scump"

 

 

vezi ca sa nu ai cumva praf in fantele de la panoul de clima, astfel incat senzorul de temperatura interioara sa nu perceapa nimic din habitaclu... pune un aspirator in dreptul fantelor si aspira cateva minute... oricum e un praf acolo :popcorn:

am aceeasi problema la ventilor. daca gasesti rezolvarea te-as ruga sa postezi. am sa fac la fel desigur. bafta si numai bine

Link to comment
Share on other sites

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160116/3550bf27abd2eaa58627e201c0d4da7c.jpg

 

Tot ce vedeti in poza a fost facut la un service din Bucuresti, la pretul de 1200 lei. Lucrarea a dirat 3 zile si totul a fost facut ca la carte. Toate piesele vechi ma asteptau sa le vad, totul a fost testat inainte sa mi se dea masina, toate lichidele ramase erau puse in portbagaj si mi s-a dat factura, deviz, dovada de testare a franelor, etc.

 

Mai exista si service-uri de calitate.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat 3 piese cu tepi....se tot strica.....am dat vina pe piese pana mi-a venit ideea sa verific mufa care se conecteaza la piesa respectiva (contact imperfect). In final am schimbat mufa (taiata si lipita alta cu 2 cm de fire; nu am gasit noua decat cu instalatiecu tot asa ca am ales varianta sh). Si surpriza merge perfect si piesele schimbate anterior nu erau arse.

Ca sa verifici daca ai pr asta desfa totul ca sa ai acces la mufa, dupa cu motorul pornit misca de instalatie si daca fluctueaza aerotema (debitul de aer) cam asta e.

Edited by mihai800
Link to comment
Share on other sites

Mihai si mie mi s-a spus sa verific nichelina (adica sa scot mufa si sa misc de ea ca poate e contactul imperfect), dar nu am apucat sa o fac. Sa stii ca asta o s-o fac in zilele care urmeaza. Mersi de sfat!

Razvan, da frumos aa ar trebui sa fie in toate service-urile. Sunt curios daca ii dadeam la nenea mea radiatorul nou, daca il primeam pe cel vechi inapoi!:D

Link to comment
Share on other sites

 

Tot ce vedeti in poza a fost facut la un service din Bucuresti, la pretul de 1200 lei. Lucrarea a dirat 3 zile si totul a fost facut ca la carte. Toate piesele vechi ma asteptau sa le vad, totul a fost testat inainte sa mi se dea masina, toate lichidele ramase erau puse in portbagaj si mi s-a dat factura, deviz, dovada de testare a franelor, etc.

 

Mai exista si service-uri de calitate.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

:offtopic:

Nu s-a refacut si geometria directiei; s-a schimbat caseta si bieletele de directie nemavorbind de brate, suspensie..?

 

Destul de ieftin pentru cate au fost inlocuite; e multa munca acolo; numai in motor/cutie nu s-a umblat. :gathering:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Revin la problema cu ventilatorul care pulseaza. Dupa multe cautari am gasit un video cu un baiat care are aceeasi problema si problema este....ce credeti? ...piesa cu tepi (final stage resistor unit). Se pare ca aceasta este de vina si atunci cand aerul pulseaza prin aeroterma. Acum mecanicul mi-a zis ca este regulatorul de viteza. Sunt curios daca aceasta este denumirea in romana a piesei cu tepi. Mi s-a spus ca poate ca e o problema la fire si la contacte si atunci sa se fi ars piesa, asa ca o sa-l pun pe nenea electriceanu sa verifice si contactele ca sa nu schimb la piese din cauza ca se scurcircuiteaza. revin cu noutati dupa ce schimb, ca acum nu prea am bani :D
Link to comment
Share on other sites

Revin la problema cu ventilatorul care pulseaza. Dupa multe cautari am gasit un video cu un baiat care are aceeasi problema si problema este....ce credeti? ...piesa cu tepi (final stage resistor unit). Se pare ca aceasta este de vina si atunci cand aerul pulseaza prin aeroterma. Acum mecanicul mi-a zis ca este regulatorul de viteza. Sunt curios daca aceasta este denumirea in romana a piesei cu tepi. Mi s-a spus ca poate ca e o problema la fire si la contacte si atunci sa se fi ars piesa, asa ca o sa-l pun pe nenea electriceanu sa verifice si contactele ca sa nu schimb la piese din cauza ca se scurcircuiteaza. revin cu noutati dupa ce schimb, ca acum nu prea am bani :D

care este piesa cu tepi?o poza ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.