Jump to content

F10 525d M-pack+ Black Saphire


flavius.paul

Recommended Posts

@Kenobo - corect, am avut experiente ok cu ei, dar de data aceasta as incerca altceva.

 

@six in line - Apreciez si Merci! Doamne Ajuta. In esenta tot a diesel de 4 cilindrii se va auzi, caci altceva n-am sub capota, ca scrie Akrapovic pe tips e doar placebo vizual :D Dar.... va fi o curiozitate cum se va auzi. Nu stiu daca se merita sa maresc diametrul de teava (de fabrica e de 60mm), daca sa fac downpipe. Ramane de vazut ce pasare mai apar peste noapte.

 

Intre timp, astazi alte pasarele au fost implinite!

 

Codari:

- Pornire Soft lumini pozitii (merg doar pe la numerele de inmatriculare, dar in schimb functioneaza la inchdiere) nu inteleg de ce nu merge si pornirea soft - mai studiez

- Afisare viteza digital in BC, Coborare Oglinda dr. in marsarier, inchidere/deschidere oglinzi la inchiderea si deschiderea masinii

- Setari Audio din echiparea Bang & Alufsen active!!! Cele 2 moduri surround sunt foarte interesante fata de bifa clasica ce am avut-o inainte.

 

In poze imi puteti vedea setarile personale din echiparea Harman Kardon (16 difuzoare) care ma multumeste , as mai adauga totusi un subwoofer de calitate ce l-am oprit de la fosta masina (statie si sub Alpine Type R) - dar nu stiu unde sa le integrez mai bine si profi. Sunt colegi care au montat asa ceva?

 

Totodata, astazi am montat si pragurile luminoase la portierle spate - multa treaba si migaleala (de 2x mai greu decat pe fata), iar daca tot am luat lumina de la cele din fata, am zis sa pun lumina si sub scaunele din fata pentru lumina la pasagerii din spate - foarte ciudat ca un f10 cu pachet de lumini nu exista cu chestia asta din fabrica (nici ca optiune).

Salut. De unde ai luat pragurile luminoase fata spate?

Link to comment
Share on other sites

Mi-au placut atat de mult cele de pe vechea masina incat am zis ca pastrez traditia si la actuala, deci se stie modelul din pozele precedente. Le recomand cu drag, este al treila set pentru mine, acelasi model. cool.png

 

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/12308030_1487677961541866_1139312835166192011_o_zpscjk9sbyw.jpg

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Da, este bokeh-ul natural ce-l scoate lentila de 85mm in diafragma maxima de 1.8, intre timp am achizitionatul si varful de lance de la 85mm in f1,4 ce este si mai cremos.

 

Cu acelasi setup am facut si pozele la schimbatorul M performance.

 

De exemplu aici se pot vedea in diverse sample-uri de la alti fotografi din lume, cadre realizate strict cu 85mm f1,8 Nikon

 

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Imi place mult f10 de la bmw si e46 si e92, restul nu prea imi plac.

Cum sta f10 pe sosea , in viraje? Are valente sportive?:D

Peste 10 ani poate apuc sa-mi iau si eu una :D

Se simte grea? suspensia e faina? adica amortizeaza bine pe drumurile noastre proaste?

Eu am un e46 si sta fain tare pe sosea poate ca e si usoara, mai ales in viraje si totusi are 15 ani...

Oare cum or fi astea noi, ca la interior clar sunt cu multe clase peste.

Edited by cristisad
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151911_zpsgddw35ci.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151948_zpsnsn7hv4q.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151929_zpsbwanipyi.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_163955_zpswjmss7ft.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_164024_zps5w9kns1v.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_164042_zpsp69odbsy.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_180504_zps7ctgdsql.jpg

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_180541_zpsgxmij7sq.jpg

 

Voila! Setul pe 19'' instalat pe jucarie. Am inceptu ziua sa pigulesc senzorii de repsiune, sa-i scot de pe setul vechi, sa le vopsesc partea din exteriorul jantei, in negru lucios. Instalati pe noile jante imbracate in paupceii mentionati in ultimele postari.

 

Ma inarmasem si cu niste dopuri de prezoane cromate si distantiere Ta-Tehnix de 10mm cu bordura la butuc. Dar am constatat cu tristete ca nu vin capacele de prezoane din cauza spatiului mic in jurul prezonului pe janta, iar distantierele le-am cumparat degeaba, pentru ca deja ET-ul jante e perfect din farbica incat vin exact pana la buza aripii.

 

Prin umrare daca cineva e doritor de un set de distantiere caltiate a++ de 10mm + capacele prezoane cromate (stilul vw tuareg), sa-mi dea de veste.

Edited by flavius.paul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deja i-ai pus rotile de vara??

Sincer pe A4 dadeau bine jantele astea, pe 5'ar se putea pune altceva, parerea mea..

dar gusturile nu se discuta.. Parca nu-s pentru masina asta, par si cam mici.. Pe A4 erau ok, dar pe 5'ar eu as cauta altceva.. Poate daca o mai lasi putin mai jos, o sa arate mai bine.

 

Sa le stapanesti sanatos, conteaza sa iti placa tie! :thumbsup:

Edited by mdln
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Sunt deschis la recomandari de modele pe 19 care ar putea sa bata design-ul celor actuale. Poate poate fac un troc cu un alt set :D

 

Am ramas suprins de et-ul jantelor. @mase - margina jantei e exact la nivelul aripii de sus, de asta am renuntat la distantiere (pe a4 aveam sa le aduc la acelasi nivel).

 

Ca feedback despre anvelope, Landsail-urile de pe fata, sunt uimitoare pentru banii pe care i-am dat, exact ca in specificatiile de pe ele, clasa B B 69db - moi, silentioase, confortabile, franare mai buna decat la anvelopele de iarna la temperaturile de acum.

 

O idee mai putin feedback in directie am acum din cauza compozitiei mai moi din caucuiuc. Dar nu simt ca am trecut de la 17 la 19 in masina, a ramas la fel de confortabila !

 

Cele de pe spate Goodyear-urile Eagle F1 ASym bla bla ... clasa E B 70db , sunt o idee dezamagitoare la capitolul noise, nu inteleg de ce, au gastigat premii peste premii modelul acesta, iar Landsail-urile le bate detasat la cap zgomot. Cred pe spate voi cauta altceva 275/35/19.

Edited by flavius.paul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, cred ca sunt cele mai tari anvelope de buget la ora actuala, am ramas placut impresionat de ele, sunt chiar ceea ce scrie pe ele, Clasa B consum, Clasa B aderenta pe ud, 69db. Fantastic de moi si aderente. Singurul minus ar fi o oarecare pierdere de sharp a directiei, in detrimentul confortului, dar, sunt mai bune decat goodyear-urile de pe spate ce au costat un pumn de bani cand erau noi. Am vazut set de 4 x Landasil 245/40/18 de ex sub 1.000lei !! Edited by flavius.paul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un punct de vedere comun, @branevl. Raspunsul e unul destul de simpu : pentru ca sunt FENOMENALE.

 

Pe cei curiosi ii invit, cu drag, la o tura si se pot convinge ca Lansail-urile de mai sus sunt anvelope ce bat multe alte anvelope premium pe care ar fi trebuit sa dau 800-900 euro setul.

 

Motive:

 

1.

 

2. Ce zic cei de la tyres review uk?

Edited by flavius.paul
  • Like 4
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in discutie...pentru ca am luat Landsail anul trecut clasa B la consum, clasa B la aderenta pe umed, dimensiunile 245/40/18 pentru un E60. M-au costat 1.020 RON toate 4 anvelopele cu garantie 2 ani, am zis ca daca ma tin 2 veri sunt foarte multumit, dar de abia s-a dus ceva din ele dupa o vara asa ca zic eu ca o sa le tin cel putin 3 veri...

Cu franarea nu am avut probleme pana cum, mi sa parut ok. Sincer nu stiu despre directie, in urma unui accident am prins o teama de care nu pot sa scap in curbe cu viteza..mai ales la BMW acuma. Din ce am testat (distantiere 20 mm pe spate) la viteze intre 80-160 km/h pe niste curbe care ar fi "trebuit" sa scartaie sau sa simt ceva pur si simplu nu sa miscat de pe sosea,adica ma lipit de usa din stanga din cauza inertiei insa ea a stat fara probleme pe drum.

Le-am tinut umflate in 2 si 2.4 maxim....ce e mai sus (parca 2.8-3.0 ma pune dupa specificatii) se simtea prea urat in masina...ziceai ca am cine stie ce jocuri pe ea.

 

Pentru mine nota 10.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite.

 

Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.

Edited by Cookie
  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.