Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Am incercat sa fac un consum pe autostrada, mers pe pilot la 130km/h statea undeva in jur de 5%...dar n-am mers distanta foarte mare, e drept.

 

Sincer, nici n-am mai avut timp sa merg cu ea. Acum in weekend o sa o scot la niste plimbari.

Link to comment
Share on other sites

salve!

 

tu ai reusit sa faci screen mirroring cu telefonul? daca da, ce telefon ai?

eu am iPhone 7 si nu reusesc. ba mai mult, am incarcare wireless la masina, special pt a incarca telefonul fara cablu si sa descoper ca gunoiul de telefon nu e compatibil. nu ma asteptam. exceptand cacatul de Bluetooth, disponibil si acum 10 ani pe un telefon, nu reusesc un alt tip de conectare.

 

 

de asemenea, mai exista o chestie, "wifi direct" si se pare ca asta ar trebui conectat initial pt screen mirroring. telefonul imi cere o parola pe care nu stiu de unde sa o iau.

nici nu sunt tutoriale pe net.

 

rahat.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu gresesc, dar in majoritatea conexiunilor intre doua dispozitive ( masina- telefon ) unul dintre ele cere o parola(protectie) care se stabileste din unul dintre cele doua dispozitive pt a fi asociate , iar aceasta parola poate fi pusa de catre dv , iar apoi in celalat dispozitiv scrisa/verificata.

 

Pe principiul de asociere a unui hotspot personal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@edit: pentru ce vrei tu iti trebuie optiunea "Apple CarPlay", pe care nu stiu daca ai configurat-o. Costa 300 euro parca. Referitor la wireless charging, e o optiune faina daca ai Samsung. Din ce stiu iPhone nu are inca asa ceva. Pentru ca ai navi professional, ai si WLAN Hotspot inclus, adica poti face practic o retea wireless in masina, la care sa se conecteze toata lumea.

 

@branevl: da, este noul b47 insa nu stiu sa-ti spun sincer cum e comparativ cu b47. Pe F10 cand am testat, era tot motorul asta de 190CP. Nu am simtit vibratii pana acum, nici la mers incet nici pe loc...masina e mult mai bine izolata fonic oricum decat F10.

 

Ca si putere mie imi este suficient si mi se pare mai agil si vioi decat F10 cu acelasi motor. E drept, pe autostrada nu am nevoie prea mare de zvac, depasiri, etc...masina ajunge foarte lejer la 150km/h si probabil peste, dar inca e in rodaj asa ca o menajez.

 

Cutia de viteze e cea mai buna din ce am testat pana acum. Pe o masina din clasa asta parca nici nu merge manuala, dar daca bugetul e restrictiv cred ca si-ar face treaba bine si aia. La cum se conduce, as cumpara masina chiar si stock, doar cu dotarile standard...poate doar senzorii de parcare i-as pune in plus, datorita gabaritului. In rest are cam tot ce e strict necesar si functional.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Superba masinuta....noul b47 are si versiunea cu biturbo cu mai multi cai? sau nu ai idee?

 

525d nu-i lansat inca. Va urma cu siguranta. Sunt curios cati CP va avea in plus fata de actualul 2.5d cu 218CP. Nu ma astept la o diferenta prea mare, la fel cum nici la 2.0d n-a fost, de la 184 la 190, deci crestere de doar 3% a puterii.

Link to comment
Share on other sites

VW scoate 240cp din 2.0 TDI cu 2 turbine; cu siguranta si BMW poate; doar ca nu vor sa isi "incalece" vanzarile de motoare de 3.0.

Asa ca probabil vor duce 525d la 225cp (parca asa are si pe 325d).

 

Da, 240CP, dar nu-s ca si caii de bmw :) Se poate scoate si mai mult, cu siguranta orice producator poate gasi solutii in acest sens, doar ca problema se va muta mai tarziu la capitolul fiabilitate. Cu siguranta fiabilitatea este redusa, dar s-ar parea ca nu mai reprezinta interes pt nici un producator. Sa tina 3-5 ani cat iti ofera garantie, dupa care D-zeu cu mila. Fapt concret daca analizezi motorul de 2l diesel din diferite generatii, acesta fiind si motivul in mare pt care un motor de generatie mai veche este mult mai fiabil decat unul din actuala generatie. Pe de alta parte, materialele din care-s construite anumite componente, dimensiunile lor au fost poate reduse si asta doar din considerente de cost reduction.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Revin cu o lamurire suplimentara legata de roata de rezerva. Se pare ca inginerii de la BMW (very smart indeed...) au gandit urmatoarea solutie. Sasiul este acelasi si arata la fel ca in poza postata de mine (fara roata de rezerva configurata din fabrica). Daca iti configurezi masina cu roata de rezerva slim, iti adauga deasupra un fel de cofraj, in care se pune roata si mai ai ceva spatii de depozitare. Astfel, podeaua portbagajului se ridica un pic, micsorand volumul total cu aprox. 80 litri.

 

Intre timp eu am primit de la BMW kit-ul de reparatie, insa ma gandesc serios daca sa imi comand aditional roata de rezerva sau nu. Pana la urma, spatiul ala suplimentar in portbagaj nu prea il folosesc...desi ca "inginerie" mi se pare o aiureala.

post-5641-0-14685400-1490096292_thumb.jpg

post-5641-0-93190400-1490096299_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai se ridica... destul, nu un pic. Ca e nevoie cam de 15cm inaltime.

Si asta chiar se simte la volum.

Acum cat ai din podeaua portbagajului si pana in tabla de sub luneta?

Nu pot intelege cum, din atata caroserie n-au putut lasa un locsor pentru roata de rezerva, fara a pierde din spatiul de depozitare.

 

PS: acum hai sa zicem ca probabil nu vei ajunge niciodata sa folosesti rezerva. Cel putin eu n-am atins-o decat s-o ridic sa mai curat din cand in cand sub ea. Si probabil chiar daca aveam nevoie de ea, tot preferam sa duc roata cu alta masina la vulcanizare si s-o aduc inapoi, decat sa-mi murdaresc portbagajul cu roata normala aruncata in el.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da, am inteles ca se ridica la nivelul bordurii portbagajului (nu stiu cum sa explic exact). O sa masor de curiozitate cand ajung la masina. Daca te uiti la poza initiala pusa de mine cu locul de sub tablia aia, dupa baterie inspre botul masinii pare sa fie un spatiu gol, dar pe dedesubt. Ma gandesc ca ar putea fi locul prevazut pentru baterii la modelul hibrid.

 

M-am uitat pe realoem si chiar am gasit cofrajele alea 51477373591 si 51477373589, plus din schita se vede ca exista 2 tipuri de cover (unul fix, cum am eu si unul cu maner pentru a-l putea ridica).

post-5641-0-02855100-1490100327_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai se ridica... destul, nu un pic. Ca e nevoie cam de 15cm inaltime.

Si asta chiar se simte la volum.

Acum cat

 

PS: acum hai sa zicem ca probabil nu vei ajunge niciodata sa folosesti rezerva. Cel putin eu n-am atins-o decat s-o ridic sa mai curat din cand in cand sub ea. Si probabil chiar daca aveam nevoie de ea, tot preferam sa duc roata cu alta masina la vulcanizare si s-o aduc inapoi, decat sa-mi murdaresc portbagajul cu roata normala aruncata in el.

Eu am patit-o anul trecut pe clisura Dunarii, partea sarbeasca, seara la 19.00 am luat o piatra cazuta de pe versant la o iesire din curba, cauciuc distrus ... mai aveam 140 km pana in tara, am montata rezerva si asa am venit peste 450 km cu 75km/h pana la Bucuresti, la Drobeta era inchis tot la 22.00 cand am intrat.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Mda, la mine cred ca e mai mult o chestie psihologica, sa am roata de rezerva acolo. Oricum, sper sa-si faca treaba kit-ul ala daca e ceva. Din ce stiu, pe aici nici nu prea ai voie sa te apuci tu sa schimbi roata pe autostrada...trebuie sa chemi platforma, care oricum e gratuita in pachetul asta de asistenta pe care il am.

 

Referitor la volumul portbagajului, mi se pare arhi suficient in configuratia asta fara roata de rezerva. Din ce stiu e mai mare un pic decat pe F10.

Dar oricum, vorba lui Cristi, cardul sa fie la indemana :p

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Mike ;)

 

Adevarul e ca m-am cam bucurat de ea in ultima saptamana...am ajuns aproape de 4000km :p

 

Ce-am mai descoperit:

 

- oglinda din dreapta nu mai este heliomata la modelul asta (doar cea de la sofer) - un pic dezamagitoare aceasta taiere de cost la un pachet pe care totusi dai destui bani

- oglinda interioara (precum si cea din stanga) are un sistem complet idiot de intunecare cand bat farurile in ea, in sensul ca nu se intuneca pe toata suprafata, ci lasa pe conturul oglinzii un spatiu de 3-4mm in care e oglinda normala...atunci cand farurile bat in ea din anumite pozitii, fix in ochi iti sclipesc si fac un contrast mare cu restul suprafetei oglinzii care e dimmuita - extrem de enervant

- rama care acopera difuzoarele alea mici triunghi de langa oglinzile retrovizoare este dintr-un plastic ordinar, finisate parca cu flexul. La fel si compartimentul de sub bord, de la sofer, e dintr-un plastic tare si foarte neplacut la atingere...si ala finisat prost

- scaunele ofera suport lateral bun, insa mi se par un pic tari la drum lung si lateralele sezutului sunt prea pronuntate. Dupa ceva timp de condus, simt ca imi apasa pe lateralul piciorului si ma obliga sa tin picioarele mai stranse, intr-o pozitie nu tocmai confortabila. Daca ar fi sa aleg din nou, as merge ori pe scaunele normale, ori pe cele comfort.

- cotiera este un pic mai jos pozitionata decat la F10, sau scaunul nu se lasa atat de jos, incat la modelul asta si pentru inaltimea mea (1.86) parca nu mai e asa confortabila pozitia. Imi placea mai mult la F10 cum era pozitionata cotiera...si scaunul.

- pe drumuri virajate de munte se simte nevoia de mai multa putere, daca vrei ceva senzatii si nu doar sa rulezi lin

 

 

De bine :)

 

- navigatia este precisa, rapida si suficient de detaliata. Nu am simtit nevoia de professional

- motorul este intr-adevar mai silentios decat N47 si vibreaza mai putin (comparate side by side)

- cutia schimba frumos, cu conditia sa fii ferm in ceea ce vrei sa faci. Ori mergi relaxat si apesi progresiv pe pedala, ori brusc. Daca te vede ca eziti, ezita si ea :) Am avut cateva momente in care a schimbat aiurea vitezele

- am mers maxim cu 220km/h ca am anvelopele de iarna inca, dar probabil poate mai mult, undeva spre 230-240. Se simte un pic instabila la denivelari si pe viraje largi la viteza, dar tind sa cred (sau sper) ca e de la cauciucurile de iarna fiind mai moi. Oricum alegerea suspensiei M a fost inspirata.

- extrem de silentioasa, probabil punctul ei forte. La 200km/h porti o conversatie normala in masina, fara sa ridici vocea, iar muzica se aude bine, acoperind aproape total zgomotul de fond.

- franeaza excelent, poate si din cauza ca este mai usoara. Se si simte asta cand rulezi la viteze mai mari...un dezavantaj e ca nu pare asa asezata. Am comparat direct cu un 525xd F11, care parca megea pe sine (roti pe 18" cu anvelope de vara e drept)

- lumina ambientala e cool noaptea

- consumul mediu pana acum e undeva la 6%, bunicel zic eu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pfff. Ai mers cu ea, nu gluma.

Eu am vreo 550km iesind doar 170km din oras. Noroc de acea iesire ca mi-a scazut media consumului la 8.6% pt ca inainte aveam 9.5%.

 

Totusi, masina asta are doua computere care sa lucreze in paralel?

 

La masinile din grupul Vag, exista un computer care se reseteaza automat daca stationezi pt mai mult de 2 ore, practic dand un indiciu clar asupra consumului pe anumite calatorii cat si un computer care nu se reseteaza automat asa cum observ ca are bmw.

 

Practic, nu as vrea sa resetez computerul principal deloc, insa, in acelasi timp, as vrea sa stiu si cat consuma pe anumite calatorii ca sa imi dau seama de consumul punctual pe anumite tipuri de trafic si de stiluri de condus.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.