Jump to content

Downgrade? I think not.


eneh

Recommended Posts

Felicitari !

Din pacate nu pot vedea pozele de la lucru.. dar specificatiile suna bine de tot.

Cum te impaci cu suspensia sport in bucuresti?

 

Multam! Nu este asa rau, sunt foarte atent cu orice masina merg. Nu este prea dura la gropi dar nici nu te iarta mult cand treci peste sine de tramvai :)

Link to comment
Share on other sites

Un mic sfat in caz ca aveti de gand sa achizitionati o masina si sunteti din bucuresti sa faceti de acum programarea la DRPCIV ( din pacate doar in mai mai sunt locuri libere asa ca think ahead).

 

Eu am ajuns la ora 14:30 la politie dupa ce am terminat la financiar si am primit bonul cu nr 0632, din fericire am locul de munca la 5 minute de DRPCIV deci dupa 5 ore de asteptat(la birou) am reusit sa finalizez cu actele! Vineri primesc numerele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce am adunat peste 3 "door dings" pe e90 in decursul unui an, am abordat o strategie noua in privinta parcarii, un pic de off road. Vecinii care parcheaza langa mine au copii mici pe care nu-i pot controla cand se dau jos din masina. Pe acest e46 nu exista indoituri si as vrea sa ramana asa pana cand gasesc un loc mai ok.

 

http://oi65.tinypic.com/2jc67nm.jpg

  • Like 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt relevante bandourile, tot nu apara de toate loviturile :), nu sunt adeptul parcarii pe spatiul verde, si tinand cont de faptul ca eu cu tatal meu am plantat majoritatea copacilor din parculet dupa ce primaria i-a taiat, imi permit sa mai fac o "magarie" cand nu gasesc loc lateral la gard.
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cu farurile am terminat! Urmeaza instalatia de spalare, desi lupele au fost replica Morimoto am fost impresionat de faptul ca lentila era din sticla iar corpul metalic, nu din plastic cum am avut la vechiul e46.

 

Am observat ca apa ajunge greu la 90~ grade si mai scade cand sunt pe autostrada asa ca am decis sa schimb si termostatul + pompa de apa, radiatorul fiind schimbat acum 1000 km cu unul nou Behr.

 

http://oi65.tinypic.com/117xyts.jpg

 

http://oi63.tinypic.com/200bfy8.jpg

 

http://oi68.tinypic.com/10zmmx3.jpg

 

Evacuarea este un pic cam galagioasa la modul cand parchez masina seara pornesc alarmele la vecini :rolleyes: , am catalizatoare pe evacuare dar sunt high flow, o sa umblu sa vad poate reusesc sa pun un silencer, ceva.

Edited by eneh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

NICE!!!!!!

 

330 e46 coupe NFL ex-2.0 vreau si eu odata ce decid ca actuala e prea ancient history.

ma rog de fapt vreau 335i e92 da' la alea nu prea cred ca se poarta metoda "2.0 in acte, 3.0 pe ea"

 

are un coleg e46 330ci, m-a surprins si pe mine sa aflu ca lsd s-a pus doar pe m3 la generatia asta, WTF! dar desi e greuta (e mai grea decat e34) e BLANAH. si sunetu' ala de BMW 6cyl, oldschool de M20, M30, inca se distinge.

 

subframe-ul cum e? pp ca stii ca au prostu' obicei s-o cam ia la plimbare... alta chestie de care am citit e ca acelasi subframe e tinut de nush cate bucsi care se schimba odata.

 

sa te bucuri de ea si sa-ti pape doar benzina (posesorii de 6cyl benzina stiu...) :D

Link to comment
Share on other sites

NICE!!!!!!

 

330 e46 coupe NFL ex-2.0 vreau si eu odata ce decid ca actuala e prea ancient history.

ma rog de fapt vreau 335i e92 da' la alea nu prea cred ca se poarta metoda "2.0 in acte, 3.0 pe ea"

 

are un coleg e46 330ci, m-a surprins si pe mine sa aflu ca lsd s-a pus doar pe m3 la generatia asta, WTF! dar desi e greuta (e mai grea decat e34) e BLANAH. si sunetu' ala de BMW 6cyl, oldschool de M20, M30, inca se distinge.

 

subframe-ul cum e? pp ca stii ca au prostu' obicei s-o cam ia la plimbare... alta chestie de care am citit e ca acelasi subframe e tinut de nush cate bucsi care se schimba odata.

 

sa te bucuri de ea si sa-ti pape doar benzina (posesorii de 6cyl benzina stiu...) :D

 

Nu exista prea ancient history, pastreaza e34- ul :) , cred ca sunt pe la aceeasi greutate.

 

Arata bine subframe-ul, cred ca a fost ranforsat de catre fostul proprietar, si el pasionat. Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase, sper sa ramana la mine mult timp din moment ce e daily driver :)

Link to comment
Share on other sites

Esti curajos cu evacuarea, eu dupa primul drum mai lung facut cu masina cu o toba dedicata, am venit acasa, am reconditionat finala originala si am montat-o, a ta la drum lung cum se manifesta pe intreaga plaja de turatii?

 

Daca o mentii intre 2500-3000 adica pe la ~120-130 este foarte ok, daca treci peste nu poti rezista 100 km.

Link to comment
Share on other sites

Este o modalitate de a reduce sunetul finalei in habitaclu (sau cel putin asa sper).

O sa o testez pe masina mea ,in principiu o sa pun Silent Coat in anumite zone din jurul finalei.Trebuie doar sa gasesc zonele cheie. Finala mea are un sunet gros intre 1000 si 2500 rpm, imi place sunetul in oras dar putin deranjant la drum lung .

In jur de 85db (masurat cu telefonul)

 

Daca te intereseaza o sa fac un review despre cum a iesit.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Este o modalitate de a reduce sunetul finalei in habitaclu (sau cel putin asa sper).

O sa o testez pe masina mea ,in principiu o sa pun Silent Coat in anumite zone din jurul finalei.Trebuie doar sa gasesc zonele cheie. Finala mea are un sunet gros intre 1000 si 2500 rpm, imi place sunetul in oras dar putin deranjant la drum lung .

In jur de 85db (masurat cu telefonul)

 

Daca te intereseaza o sa fac un review despre cum a iesit.

 

Salut Calin, ti-am admirat masina mult timp deci un review ar fi super, sa faci si niste filmulete! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din pacate vechiul Bosch s3 m-a lasat asa ca am optat pentru Varta Black Dynamic 70 ah pe care am instalat-o ieri.

 

http://oi68.tinypic.com/2r6z8kn.jpg

 

Ramane problema eterna la e46 si anume clima baga aer cald la parbriz + picioare si rece la grilele din fata, mizez pe robinetul de caldura...sau rezistorul(piesa cu tepi), ce spuneti?

Link to comment
Share on other sites

piesa cu tepi..

 

Ma gandesc ca piesa cu tepi ar influenta si modul in care functioneaza clima, ar da cald/rece pe o parte cand vrea, etc. Aici este constant, da mereu cald la parbriz si picioare si rece la grilele din fata.

 

 

Robinetul ...

 

Asta ma gandeam si eu, o sa-l comand.

 

Robinetul 90%. Exact aceiasi problema am avut-o la e39 si era robibetul(valvele)

 

Perfect, merci de sfat :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.