Jump to content

TESTER: RATEU APRINDERE PISTON 3 !?


Recommended Posts

[ regulatorul de presiune si senzorul de temperatura ?

 

Ar afecta un singur cilindru crezi?

 

aceeasi problema o am si eu incepand de ieri plus faptul ca a dat si eroare in bord. . LA tester apare : rateu aprindere piston 3. Eu sper sa fie bujia insa in cel mai rau caz poate fi injectorul? Mie imi lucra in 5 motorul si la rece si la cald....dar ciudat este ca instantaneu sa intamplat! E posibil ca un injector sa se duca instant? (in caz ca el e dus?)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ar fi un injector ar trebui sa trepideze si dupa ce s-a incalzit motorul

culmea ca la mine cam astea sunt simptomele...dar de ce nu arata atunci testerul ceva de genu" injector defect" ? Daca e vorba de rateu aprindere...atunci logic ar fi sa fie pe parte de aprindere,nu? : bujie, bobina...si ce o mai fi !

In fine, eu sunt suparat ca am aceeasi problema: inca nu am schimbat bujiile dar sper atata sa fie.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi un injector ar trebui sa trepideze si dupa ce s-a incalzit motorul

culmea ca la mine cam astea sunt simptomele...dar de ce nu arata atunci testerul ceva de genu" injector defect" ? Daca e vorba de rateu aprindere...atunci logic ar fi sa fie pe parte de aprindere,nu? : bujie, bobina...si ce o mai fi !

In fine, eu sunt suparat ca am aceeasi problema: inca nu am schimbat bujiile dar sper atata sa fie.

Deci si benzina e fitoasa... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi un injector ar trebui sa trepideze si dupa ce s-a incalzit motorul

culmea ca la mine cam astea sunt simptomele...dar de ce nu arata atunci testerul ceva de genu" injector defect" ? Daca e vorba de rateu aprindere...atunci logic ar fi sa fie pe parte de aprindere,nu? : bujie, bobina...si ce o mai fi !

In fine, eu sunt suparat ca am aceeasi problema: inca nu am schimbat bujiile dar sper atata sa fie.

Deci si benzina e fitoasa... :blink:

da-o naibi de treaba, daca benzina imi aprinde eroare in bord...e de rau atunci :)

E ceva mai ciudat acolo. Culmea coincidentei ca la acelasi piston a dat eroarea ca si la altii.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi un injector ar trebui sa trepideze si dupa ce s-a incalzit motorul

culmea ca la mine cam astea sunt simptomele...dar de ce nu arata atunci testerul ceva de genu" injector defect" ? Daca e vorba de rateu aprindere...atunci logic ar fi sa fie pe parte de aprindere,nu? : bujie, bobina...si ce o mai fi !

In fine, eu sunt suparat ca am aceeasi problema: inca nu am schimbat bujiile dar sper atata sa fie.

Deci si benzina e fitoasa... :blink:

da-o naibi de treaba, daca benzina imi aprinde eroare in bord...e de rau atunci :)

E ceva mai ciudat acolo. Culmea coincidentei ca la acelasi piston a dat eroarea ca si la altii.

 

nu mai inteles :) ...si masinile pe benzina fac fite, ca si masinile diesel au niste "bube" pare-se ca sunt comune si des intalnite la majoritatea motoarelor cu aceeasi cai si aceeasi generatie de motoare..

 

p.s. ma hotarasem sa imi iau 320i ...dar m-am razgandit pt ca deja m-am obisnuit cu problemele la diesel ...nu as vrea sa le experimentez si pe cele de la benzina,caci se pare ca si acestea au

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

porneste-o iesi cu ea pe Buc-Pitesti , tine-o in 200 constant , iar dupa aceea incearca sa pui benzina mai calitativa (OMV sau MOL), dimineata cand o pornesti la prima cheie este normal sa mearga in 3 cilindri...dupa un timp ( cateva secunde) se stabilizeaza.

P.S. - nu trebuie sa schimbi fisele intre ele ca nu prea rezolvi mare lucru. lasa-le asa cum erau , ca cine stie ce mai apare dupa aia.

Tu chiar crezi ca asta e o solutie?

da este una din solutii.

 

[ regulatorul de presiune si senzorul de temperatura ?

 

Ar afecta un singur cilindru crezi?

 

 

@kretzu sla

 

Care este treaba cu mersul la 200km, ce se intampla? :blink:

se curata ce e de curatat pe acolo.

 

Metoda romaneasca de a "curata" injectoarele :)

sa lasam ironiile de-o parte Domnule Bobo :)

Link to comment
Share on other sites

rog care stie mai exact cum se face numaratoarea la pistoanele de la 320i M54 in 6 cil? Vreau sa schimb eu bujia. Daca e vreo scula mai speciala de care am nevoie, tubulara mai ciudata,ceva elemente in plus de dat jos de pe motor...sau stiu ce altceva rog sa-mi spune-ti.
Link to comment
Share on other sites

Nu iti fa probleme, dupa ce desfaci usor bobina, are doua suruburi philips. Cheie de buji ai in trusa de scule, e tubulara lunga si ai o bara subtire pe post de maner. Din orice parte ai numara, cilindrul 3 e la mijloc. :blink: Ar trebui sa fie de la parbriz spre bot, ca la Dacie mi se pare. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Nu iti fa probleme, dupa ce desfaci usor bobina, are doua suruburi philips. Cheie de buji ai in trusa de scule, e tubulara lunga si ai o bara subtire pe post de maner. Din orice parte ai numara, cilindrul 3 e la mijloc. :) Ar trebui sa fie de la parbriz spre bot, ca la Dacie mi se pare.

La partea cu bobina m-ai ajutat insa la cel cu numaratu mai vezi odata ca nu e mertzan sa aiba 5 cilindri si sa-ti de-a 3 la mijloc orideunde ai numara. :).

Apropo de scule,am luat masina fara ele...deci adio tubulara :blink:.

 

 

antentie mare si la benzina ca si eu am avut acelasi simptome si a fost de la calitatea benzinei, acum porneste uns. Eu schimbasem bujiile la nr de km recomandati si dupa schimb am experimentat incidentul.

problema e ca am alimentat, am fost la tester, mi-a anulat eroarea si a reaparut iarasi si mototul numa nu vrea sa mearga rotund.

:) si becul de check engine sta tot aprins.

Link to comment
Share on other sites

problema e ca am alimentat, am fost la tester, mi-a anulat eroarea si a reaparut iarasi si mototul numa nu vrea sa mearga rotund.

:) si becul de check engine sta tot aprins.

 

pune o benzina buna offtopic: iesi la drum intins si tine-o la 240 :blink: ca poate s-o rezolva.

 

ciudat ce se intampla, asta mai ales ca ti se aprinde si check engine, n-am avut parte de asa ceva pana acum. dcaa e bobina defacta apare pe tester??

sunt tare curios ce se intampla, cine stie ce ma asteapta. oricum recomand schimbul de bujii la numarul de km recomandati de producator. multi nu fac lucru asta, masina merge dar la un moment dat incepe sa dea rateuri.

Link to comment
Share on other sites

nu da la tester neaparat "defect bobina" si da " rateu aprindere piston 3" banuiesc ca desi nu e in detaliu tine de bujie, bobina...si mai stiu eu ce alte magarii. Mie imi era groaza sa nu fie injectorul...insa eu am mers cu un M54 cu injector problema si se comporta cu totul altfel. In fine, al meu nu se accelereaza prea bine...deci azi incep cu bujia. Sper asta sa fie cauza. Totusi, de unde se numara pistoanele pana la urma?
Link to comment
Share on other sites

nu da la tester neaparat "defect bobina" si da " rateu aprindere piston 3" banuiesc ca desi nu e in detaliu tine de bujie, bobina...si mai stiu eu ce alte magarii. Mie imi era groaza sa nu fie injectorul...insa eu am mers cu un M54 cu injector problema si se comporta cu totul altfel. In fine, al meu nu se accelereaza prea bine...deci azi incep cu bujia. Sper asta sa fie cauza. Totusi, de unde se numara pistoanele pana la urma?

dinspre geam spre botul masinii.

Link to comment
Share on other sites

ATENTIE !!!

poti schimba doar o bujie numai si numai daca acea bujie este facuta de acelasi fabricant ...!!! daca ai bujiile originale sunt Beru deci daca schimbi doar 1-a trebuie sa fie obligatoriu Beru...daca nu schimbale pe toate

 

nu au aceeasi parametrii de lucru de la producator la producator

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Teoretic ar trebui sa fie la fel, deobicei iti da 2-3 producatori pe acelasi cod de bujie. Sunt unele bujii Bosch spre exemplu, care nu se mai fabrica si intre timp au venit cu un inlocuitor care respecta caracteristicile bujiei originale.
Link to comment
Share on other sites

ATENTIE !!!

poti schimba doar o bujie numai si numai daca acea bujie este facuta de acelasi fabricant ...!!! daca ai bujiile originale sunt Beru deci daca schimbi doar 1-a trebuie sa fie obligatoriu Beru...daca nu schimbale pe toate

 

nu au aceeasi parametrii de lucru de la producator la producator

Cel de la testerul la care am verificat-o mi-a dat codul lor. plus ca am verificat si eu(sunt BERU)

BKR6EQUP

12129071003

Asta-i?

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...3&showus=on

Link to comment
Share on other sites

ATENTIE !!!

poti schimba doar o bujie numai si numai daca acea bujie este facuta de acelasi fabricant ...!!! daca ai bujiile originale sunt Beru deci daca schimbi doar 1-a trebuie sa fie obligatoriu Beru...daca nu schimbale pe toate

 

nu au aceeasi parametrii de lucru de la producator la producator

Cel de la testerul la care am verificat-o mi-a dat codul lor. plus ca am verificat si eu(sunt BERU)

BKR6EQUP

12129071003

Asta-i?

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...3&showus=on

 

 

BKR6EQUP

asta e cod de NGK

si

asta e cod de Beru

0002335911 sau z237

 

si sunt cu 4 electrozi pe bujie codurile astea ...

Link to comment
Share on other sites

ATENTIE !!!

poti schimba doar o bujie numai si numai daca acea bujie este facuta de acelasi fabricant ...!!! daca ai bujiile originale sunt Beru deci daca schimbi doar 1-a trebuie sa fie obligatoriu Beru...daca nu schimbale pe toate

 

nu au aceeasi parametrii de lucru de la producator la producator

Cel de la testerul la care am verificat-o mi-a dat codul lor. plus ca am verificat si eu(sunt BERU)

BKR6EQUP

12129071003

Asta-i?

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...3&showus=on

 

 

BKR6EQUP

asta e cod de NGK

si

asta e cod de Beru

0002335911 sau z237

 

si sunt cu 4 electrozi pe bujie codurile astea ...

ai dreptate.Acuma l-am sunat pe tipu de la magazin...asta-i nebun. Eu i dau cod de NGK si el imi comanda BERU? Are rost sa pun BERU sau nu???

Link to comment
Share on other sites

Numai posturi cu prostii vad in topicul asta :) .

 

1. Cum naiba sa se numeroteze cilindrii/pistoanele de la parbriz ? :blink:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=24087&hl=

 

2. M54 nu a avut in viata vietilor lui bujii Beru. Numai BOSCH FGR7DQP sau NGK BKR6EQUP. Cele originale, schimbate de pe masina mea erau NGK. Dovada era in postul asta, dar au disparut pozele. Nu puneti altceva decat recomandarea producatorului... imposibil sa nu gasesti NGK/BOSCH. Nu zic ca Beru o fi mai proaste, dar plecand de la ideea asta, hai sa punem si Sinteroame cu 4 capete, ca tot bujii sunt :) .

 

3. Domnu' Kretzu, zi-ne si noua diferenta intre, sa zicem, 5500 ture @ 200 km/h pe A1 si 5500 ture @ 0 km/h, scoasa din viteza (vorbim de benzinare). De ce nu s-ar "curata" injectoarele si stand pe loc, ca doar te duci pe autostrada sa ii dai blana, deci motorul sa lucreze la turatii ridicate, iar presiunea sa curete injectoarele care isi maresc debitul, nu ? Cred ca asta e logica din spatele sfatului tau. L-am mai auzit la diversi specialisti, cred ca e bun rau daca prinde asa. :)

Ah, si neaparat Carrera 100, cu Lukoil de 98 nu are efect :) . Lasand gluma la o parte, era o discutie pe aici legata de presiunea la care lucreaza injectoarele si faptul ca sfatul asta nu e decat un mit... daca gasesc topicul revin.

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

Nu m-ai inteles, in ceea ce ai citat tu descriam procesul care se intampla daca mergi cu 200 km/h in imaginatia celor care sustin asta.

Bineinteles ca presiunea e constanta, de asta am si mentionat mai tarziu faptul ca am mai avut discutia asta odata, dar nu gasesc topicul:

 

Lasand gluma la o parte, era o discutie pe aici legata de presiunea la care lucreaza injectoarele si faptul ca sfatul asta nu e decat un mit... daca gasesc topicul revin.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.