Jump to content

Inlocuire segmenti: este honuirea obligatorie?


Recommended Posts

E interesanta discutia.

 

 

Cumva, chiar are sens, daca ne amintim de problema blocurilor BMW cu nikasil. Nikasil-ul era aliajul depus pe suprafata interna a cilindrilor. Sulful din benzina, insa, ataca aliajul, in timp. De indata ce in anumite zone aliajul nikasil era indepartat de pe suprafata cilindrului, segmentii incepeau sa sape direct in aluminiul blocului, iar motoarele erau bye-bye.

 

25497[/snapback]

 

 

Blocurile motor din Nikasil sunt extraordinare.Ferrari,Jaguar,BMW etc au folosit acest aliaj pentru motoarele de serie.Porsche a folosit acest material pentru masini de curse.

 

Ideea este ca BMW a testat aceste motoare numai cu benzina de foarte buna calitate :blink: .

 

Rezolvarea de moment a fost schimbarea termostatului si reprogramarea computerului de injectie(mai corect schimbarea epromului).Astfel se asigura o temperatura mai mare in camera de ardere.Rezultatul a fost nesatisfacator.La unele masini s-a schimbat blocul si de 2 ori(in garantie).

America de Nord si Australia au fost mai protejate, importand (in general)masini cu bloc motor din fonta.Ideea ca blocul motor din Nikasil este foarte prost,este gresita.

Calitatea benzinei(care nu ar trebui sa contina sulf) este foarte proasta.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

beck, bavaria

 

m-am documentat bine inainte sa fac operatia respectiva. n-am la indemina acum articolele, dar o sa le caut sa vi le arat.

 

poza lui coobra e perfecta. in blocul de m20 exista niste "camasi" dintr-un otel jmecher (suedez din ce am citit), inglobate in blocul propriu zis.

 

o sa caut si articolele despre blocul de aluminiu de pe m52, si ala are acelasi sistem.

Link to comment
Share on other sites

beck, bavaria

 

m-am documentat bine inainte sa fac operatia respectiva. n-am la indemina acum articolele, dar o sa le caut sa vi le arat.

 

poza lui coobra e perfecta. in blocul de m20 exista niste "camasi" dintr-un otel jmecher (suedez din ce am citit), inglobate in blocul propriu zis.

 

o sa caut si articolele despre blocul de aluminiu de pe m52, si ala are acelasi sistem.

25568[/snapback]

 

Eu presupun ca aliajul care este pe peretii cilindrului formeaza un strat destul de gros cat sa induca in eroare si sa dea impresia ca ar fi camasi.

Link to comment
Share on other sites

aliajul nu cred ca are mai mult de 2 mm.. m20 din poza nu are nici urma de nikasil.

 

urmele alea din poza cu pricina sunt lasate de inelele garniturii de _chiulasa_... si le lasa pe orice motor din lume... daca vrei sa vezi daca un motor a fost bucsat nu acolo este locul unde trebuie sa te uiti .. pt ca nu ai ce sa vezi acolo.

 

perfect adevarat ce zice fivethreefive(dar nu reusesc sa dau quote pe forumul asta) dar pana ajungi la pistoane de reparatie de cota a 3-a ... faci milioane de km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.