Jump to content

Arc fata dreapta rupt BMW E91 Touring 2006


alr

Recommended Posts

Piulița(ce numești tu şurub) tine flanșa la locul ei.

După ce scoți piulița iese și flanşa.

Am impresia ca Îți trebuie cheie inelară pt piuliţă și un imbus care intra în capul telescopului ,acesta nu permite sa se învârtă tija în gol cand rotesti piulița.

Mare grijă sa pui la loc toate piesele inclusiv şaibele în ordinea inversă fața de cum le scoți.

Sper ca am explicat corect dacă nu rog sa mă corecteze cineva.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa schimb amortizoarele :)))) a fost super usor.

Amortizoarele erau praf... daca stii ca nu ai mai schimbat amortizoarele de mult timp e timpul sa o faci pentru ca altfel masina sta doar pe arcuri. Testul cu apasatul pe masina si numaratul balansului la mine nu a fost valabil.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa schimb amortizoarele :)))) a fost super usor.

Amortizoarele erau praf... daca stii ca nu ai mai schimbat amortizoarele de mult timp e timpul sa o faci pentru ca altfel masina sta doar pe arcuri. Testul cu apasatul pe masina si numaratul balansului la mine nu a fost valabil.

Daca zici ca a fost super usor, fa un DIY pentru cei care vor sa schimbe arcurile si telescoapele pe fata (si eventual sa vada si ceilalti mai nepriceputi cat de usor e..)!

 

Macar ai pus amortizoare cel putin la fel de bune ca originalele!?! (Sachs nu sunt deloc prea performante cel putine pe partea de fiabilitate; BILSTEIN in schimb da) Nu de alta dar Arcurile Foarte Probabil nu se vor rupe(!) ci telescoapele de care zici (neschimbate de mult timp..) se strica inainte si habar nu o sa ai pentru ca asa cum tot tu zici, masina sta doar pe arcuri iar testul cu mana nu e valabil (ceea ce este cat se poate de corect, avand in vedere greutatea masinii!).

Un test pe banc al stabilitatii masinii poate releva cat de bune sunt telescoapele la un moment dat (dar cine are timp si bani pentru asa ceva!?).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

pai daca aveai amortizoarele stricate normal ca au cedat arcurile, cand se balangane ca o barca pe drumurile din Romania si asa asfaltate cu gropi arcurile au primit niste solicitari foarte mari si foarte dese, un fel de test extrem si au cedat in timp logic, BMW este tot un fier totusi ....cu toate ca nu toata lumea are aceasi parere despre masina asta... unii o claseaza la avioane si ceilalti la utilaje agricole Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.