Jump to content

Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)


Recommended Posts

Eu nu as pune 18d....as cauta clar 2.0d 177cp modelul ce il ai pe masina.

Faza cu n47 de seria 1 nu trage pe seria 5 e penala :))

 

Cred ca te agiti prea repede, coduri diferite=motoare diferite=tratamentul pieselor diferit=randament diferit al motoarelor

 

I-am recomandat sa-si caute motor pe acelasi cod

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul pe acelasi cod este N47D20C, care este pe seria 1-3, inclusiv X1-X3.

 

Va las un site aici sa va uitati si voi, ca idee in Rheingold mie imi arata ca am N47D20 O0

 

My link

 

Tot ceea ce difera intre motoare este softul cu injectoarele, nu mai tin minte daca si turbo, dar fiind N47D20C 99% ar trebui sa fie identic.

 

Sa fie clar pentru cine mai cauta motor, motor de seria 5 E60 Euro 5 N47D20C nu exista in Romania pe niciunde momentan, spun asta ca am luat fiecare anunt care exista pe 4tuning,pieseauto,dezmaauto,olx,google, tot ce mi-a aparut am sunat, nimeni nu are de pe E60, 95% sunt de pe 318d sau 118d.

 

Internele motorului ar trebui sa fie identice. DDE este softat, presupun ca nu o sa fie probleme, logic nu.

Cosmin-Alex-Paul multumesc!

 

 

Am vorbit cu avocatul si mi-a spus ca imi poate face o chitanta de mana cu datele mele si ale celui care imi vinde motorul care are 100% putere in sala de judecata si chiar daca stiu ca voi castiga in final, nu am chef/timp/nervi pentru asa ceva, am mai fost pus in viata mea in postura de a da in judecata cum ar fi fost corect si am lasat-o balta din aceleasi motive.

 

 

O sa vreau maine sa sun sa-l iau de la dezmembrari...din cauza facturii si garantiei care ma ajuta oarecum sa fiu impacat ca in caz de ceva o sa-i dau retur! Sunt zapacit de cap deja.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Cred ca te agiti prea repede, coduri diferite=motoare diferite=tratamentul pieselor diferit=randament diferit al motoarelor

 

I-am recomandat sa-si caute motor pe acelasi cod

Nu am fost atent cine a zis ca motorul de seria 1 nu trage pe seria 5...acum inteleg...tu esti ala

Motoarele cu acelasi cod sunt si pe 1, 3, 5, x...

Deci poate gasi motor pe.seria 1 cu acelasi cod ca al lui

Link to comment
Share on other sites

Ti am urmarit topicul de la prima postare , in agitatia ta cand ai spus ca ai sunat pe toata lumea probabil pe mine m ai ratat . Am si eu motor la vanzare pe olx , N47D20C dupa e90 varianta de 143 de cp. fabricatie 2011 Din pacate nu ti l pot da pentru ca il vand cu montaj la mine in service . Diferenta LA VEDERE intre aceste motoare cu acelasi cod este o gaura in plus in blocul motor in care vine o conducta de la turbo . Ca interne diferenta dintre 143cp si 184cp sau mai mult este enorma ( vorbesc de tratamentul materialelor si chiar vizual in cazul pistoanelor si chiulasei ) . Studiaza un pic in programele de piese auto si o sa vezi . Nu trebuie sa te panichezi cunosc masini softate care merg foarte ok de mai bine de 100k km dar cand cumperi motorul sa fii atent la lateralele blocului motor sa fie identice cu ce ai tu . Am intalnit la motoarele cu acest cod o mica ciudatenie si anume unele au garnitura metalica la baia de ulei si la capacul de distributie si altele nu , am verificat si in Realoem. Chiar saptamana trecuta 2 bmw e90 din acelasi an de fabricatie (2010) ambele 143cp , una avea garnituri cealalta nu si vorbesc de masini care nu au fost umblate pe la service pentru distributii sau altele. Nu am avut rabdare sa ma documentez insa este clar ca un motiv si o diferenta exista dar personal daca ar trebui sa mi schimb motorul chiar nu m as stresa deloc sa gasesc perfect identic . Cauta sa cumperi un motor bun nu o hartie cu garantie ca in 30-90 zile trebuie sa fii prea ghinionist sa se strice, iar ca sa ti l schimbe cineva pe garantie la dezmembrari ... este sport extrem . vorbesc din pura experienta . Este greu sa obtii asa ceva la un service oficial Bmw da pai la un parc de dezmembrari si poti avea 10 avocati .

Spor la treaba si mult succes !

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Garnitura metalica sau nu, mica mea experienta: recent am schimbat pompa de apa (ca si turbina de altfel) la masina si m-am decis sa cumpar garniturile de la dealer. Inclin sa cred ca doar dealerul vinde garnituri metalice pentru ca ei mi-au dat garnituri metalice iar pompa de apa noua a venit cu alta garnitura dar nu metalica (mi se pare ca de hartie sau asa ceva..).

 

Asadar inclin sa cred ca acolo unde sunt gasite garniturile metalice la distributie sau baia de ulei sunt garnituri originale, de fabrica. Unde nu sunt metalice, inseamna ca garniturile cel putin la demontare nu au fost cumparate de la dealer. Desigur cele metalice fiind mult mai scumpe.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu la n47 dar la m57 la e38 dupa coduri se potriveste doar cel de pe e38 ... in realitate sunt identice... suporti fireste ca difera dar are pregatire pe blocul motor pentru toti suporti. Nu cred ca la n47 au stat sa faca blocuri diferite... este o cheltuiala inutila
Link to comment
Share on other sites

Domnul de la dezmembrari mi-a spus ca sunt 2 blocuri la acest motor si ca ar diferi gaurile la suporti, i-am explicat ce mi-ati spus toti ca se potriveste fara probleme si ca eventual are pregatire pentru alt suport, insa nu vrea sa-mi trimita motorul, mi-a spus sa dau motorul meu jos sa masor distanta dintre gauri la suportii motor si daca e ok mi-l trimite. O sa-l dau astazi jos dupa program si daca e sa-l comand maine, vineri imi ajunge si luni-marti sa-l pun pe masina.
Link to comment
Share on other sites

@WIN60 - Eu nu vorbesc din povesti despre conducta din turbo care intra in blocul motor . Personal nu am intampinat probleme la prinderea suport motor pe bloc si am montat dupa seria 3 N47D20C pe X3 care avea din fabrica N47D20A , diferenta dintre ele a fost la Termoflot si Baia de ulei si le am pus dupa x3. Gaura din blocul motor este sub evacuare in dreptul primului piston de la volanta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate va lamuresc eu. Am dat astazi de la 17:00 la 18:00 cutia/motorul tot jos, am facut pozele de care avea nevoie domnul de la dezmembrari, oricum este identic, motorul de la dezmembrari este curatat si pregatit de livrare fara anexe si am comparat gaurile din tot blocul motor si sunt toate identice sincer sa va spun.

 

Este o gaura in blocul motor langa turbina de unde la mine nu cred ca intra nimic, cu motorul jos parea ca nu intra nimic acolo, nu stiu daca, cand era motorul sus era ceva bagat acolo desi nu pare. Gaura apare in poza unde e scrisul ala negru "99".

 

Si a doua gaura in care vine furtunul bagat de la turbina, cred ca alimentarea cu ulei.

 

Atasez niste poze cu prinderile motorului pe fiecare parte.

 

Motorul ar trebui sa-l puna maine la curier, iar vineri sa fie la mine, de apucat ne apucam de treaba de luni dupa program. Un marti seara zic ca cel mai sigur o sa-l pornesc, trebuie sa dau anexele jos + distributia de pe al vechi si sa-l pun pe asta.

Acum sunt sigur ca se nimereste de la orice 318d sau 118d sau 320d (E92,E93), sau X3-X1.

 

Poze

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

exact...o sa fie logan :))

bai sunteti cate unii atat de....

si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz

 

 

edit: hai sa vedem cate minusuri strange :))

 

Vezi ca daca nu e OE bielete s-ar putea sa nu iti mai porneasca motorul ... sau mai rau , radioul :hyper:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Omu si-a facut cont... cine stie, ma cunoaste, a auzit de cazul meu si a vrut sa ma ajute sa-si spuna parerea, era culmea sa nu gasesti si oameni din astia. Ai dreptate, nu o sa mai fie BMW, o sa fie o masina ca oricare alta.

 

 

Alex, iti spun ca acest motor este foarte simplu, ca sa facut o greseala initial care m-a costat motorul, ok...o sa mai dau iarasi niste telefoane, ma uit de 10 ori in plus in fiecare loc si aia e...

 

Mai e pana luni...ma gandesc, poate ma enervez, o urc pe platforma si ma duc cu ea la craiova cu motoarele date jos si piesele langa.

 

 

Pun si o poza cu "bolidul" :D :)) (acum am observat-o)

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

da despre gaura din dreptul 99 vorbeam eu , in cazul motorului din poze este astupata . Eu ti am zis ca nu am m am lovit de prinderea suportilor motor si ca la toate a fost identica .

@Barbuna esti pe aratura grav ! cum poti spune ca nu o sa mai fie masina niciodata Bmw ?! sunt cazuri in care pica motoarele in garantie la diverse marci , se schimba si gata !

@Alex_wly si profesionisti gresesc uneori asta nu inseamna ca baietii care au lucrat la masina sunt afoni si ca nu trebuie sa mai atinga o distributie de bmw , s a intamplat si asta e !

@win60 din necazul asta ai avut de invatat mult , sunt sigur ca motorul tau ar fi mers super ok dupa refacere daca nu aveai acest ghinion . Esti un coleg istet , ambitios si ai avut bunavointa sa ne inveti si pe noi . Spor la treaba si mult succes !

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu as face si schimbul de distributie in locul lui.

Si stii de ce "Zeus"?

Pentru ca acum se schimba doar distributia! Acum nu se umbla la valve, culbutori.. dar multi ati pierdut din vedere acest aspect.

De aceea suntem asa in general catastrofici - pentru ca ne imaginam catastrofe, greutati..

 

Te asigur ca el va vrea sa puna lanturile si patinele noi!

De ce?

Pentru ca sunt NOI.

Ce ar trebui sa faca!? Sa puna motorul asta asa cum e, sa vada cum merge; iar daca merge sa treaca din nou la stresul si de ce nu impresia ca se aude lantul .. si sa ajunga peste un timp exact in acelasi loc, ca trebuie sa schimbe distributia!!

 

Eu il incurajez sa schimbe distributia si stiu ca o va face (si pentru) ca acum are motorul pe banc..

 

Stie unde a gresit si NU VA MAI GRESI!

 

 

Eu mai propun ca inainte de a fi negativisti si ultra-prudenti in privinta lui mai bine sa ii multumim, cei care nu stiau mai ales (- pentru ca aceia sunt tentati sa dea sfaturi..) sa ii multumeasca ca a fost atat de deschis si ne-a spus ce greseala (mica) l-a costat un motor (aproape) functional, dupa ce a patit ce a patit la inceput.

 

Topicul acesta poate ajuce si la 200-300 de pagini, nu cred ca ar trebui sa ingrijoreze ci sa bucure pentru ca asta e scopul lui - reparatia unui motor N47 cu repere si detalii - experienta personala si nu numai.

 

Inca o data WIN60, multumesc pentru topic si deschidere spre experiente (e drept cu, ceva cheltuieli..) bune si rele impartasite!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.