Jump to content

Bmw e92 320d pierde/consuma ulei la peste 3000rpm


Recommended Posts

Bimmer, schimbul la 3000rpm sau peste nu inseamna neaparat iesirea din legalitate, nici macar condus sportiv nu il poti considera, iesirea din legalitate presupune depasirea unei anumite viteze, care nu e corelata neaparat cu turatia.

 

Parerea mea este ca voi amandoi ar trebui sa investigati sursa pe unde se pierde ulei. Daca WIN60 care isi conduce masina sportiv nu pierde ulei, nici la ale voastre nu e normal sa consume peste 3000rpm. De fapt la absolut nicio masina fara probleme, de orice marca nu e normal sa consume ulei la o turatie asa joasa. 1-2 litri la 10000km e acceptabil la majoritatea fabricantilor, nu e neaparat o regula ca atat trebuie sa se piarda.

 

Si sincer, consum de 1L/1000km personal am vazut doar la o Alfa 147 twin spark pe benzina, si motorul ala era praf, a fost inlocuit pana la urma.

Dar pana la urma fiecare face cum crede de cuviinta, noi doar ne dam cu parerea aici.

Edited by Sylk
Link to comment
Share on other sites

Un motor consuma ulei (pierderea uleiului este altceva) doar daca:

1.simeringuri de supape duse

2.segmentii uzati(daca sunt toti atunci nu are nici compresie)

3.segmentii de ungere blocati pe canal...motorul are compresie,masina trage bine de tot.

4 turbo defect

Eu alte situatii nu mai stiu,poate mai stiti voi dar daca un motor consuma mai mult de 1 litru intre schimburi inseamna ca are sigur o problema.Chestia aia cu +/- 3000 de ture este cacamaca....ala nu mai e motor.Vorbim aici de motoare normale nu avioane de sute de cai putere care alea sunt proiectate altfel din start.

Link to comment
Share on other sites

Un motor consuma ulei (pierderea uleiului este altceva) doar daca:

1.simeringuri de supape duse

2.segmentii uzati(daca sunt toti atunci nu are nici compresie)

3.segmentii de ungere blocati pe canal...motorul are compresie,masina trage bine de tot.

4 turbo defect

Eu alte situatii nu mai stiu,poate mai stiti voi dar daca un motor consuma mai mult de 1 litru intre schimburi inseamna ca are sigur o problema.Chestia aia cu +/- 3000 de ture este cacamaca....ala nu mai e motor.Vorbim aici de motoare normale nu avioane de sute de cai putere care alea sunt proiectate altfel din start.

 

As mai adauga garnitura de chiulasa.

 

De acord cu ce zici tu, m-am exprimat eu gresit in unele instante. Dar la 1L/1000km eu zic ca deja vorbim de pierdere ulei nu de consum. Nu s-a plans nimeni de fum albastrui, ciudat.

Edited by Sylk
Link to comment
Share on other sites

Tu incerci sa faci economie si de ulei si de motorina ? :)

Voi n-ati inteles. Eu merg legal (cat se poate de mult in limitele stabilite) si fac economie de combustibil si de ulei. Ce e asa greu de inteles?

De 100k km de la 250k km la 350k km masina condusa de mine consuma la fel de mult ulei si motorina. Cu minimum de lucruri schimbate.

 

O fi bine o fi rau, suntem pe forum, dar eu sunt ultimul sa fiu surprins de cat consuma masina mea. Voi sunteti primii; cam ciudat.

 

Pe mine nu ma deranjeaza; pe voi da.

Eu imi spun parerea cand observ ca motorul consuma ulei si voi nu ma credeti.

Motorul asa batran cum pare trage de caii care ii are (inca) chiar ma gandesc sa o pun pe un dinamometru. ;)

 

Va reamintesc ca stiu cand masina mea consuma si cand nu! Cati dintre voi puteti aprecia asta? (bravo voua daca stiti) Eu pot si sunt impacat cu gandul si am clasat ideea. Punct.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Voi n-ati inteles. Eu merg legal (cat se poate de mult in limitele stabilite) si fac economie de combustibil si de ulei. Ce e asa greu de inteles?

De 100k km de la 250k km la 350k km masina condusa de mine consuma la fel de mult ulei si motorina. Cu minimum de lucruri schimbate.

 

O fi bine o fi rau, suntem pe forum, dar eu sunt ultimul sa fiu surprins de cat consuma masina mea. Voi sunteti primii; cam ciudat.

 

Pe mine nu ma deranjeaza; pe voi da.

Eu imi spun parerea cand observ ca motorul consuma ulei si voi nu ma credeti.

Motorul asa batran cum pare trage de caii care ii are (inca) chiar ma gandesc sa o pun pe un dinamometru. ;)

 

Va reamintesc ca stiu cand masina mea consuma si cand nu! Cati dintre voi puteti aprecia asta? (bravo voua daca stiti) Eu pot si sunt impacat cu gandul si am clasat ideea. Punct.

 

Iei lucrurile prea personal. De fapt nimanui nu-i pasa ce faci tu cu masina ta. Ce ti-am spus eu sunt doar doua lucruri elementare ce tin de "common sense", eu sunt uimit ca ai aproape 2000 posturi pe forumul asta si nu le stii.

1 Mersul subturat si schimbul treptelor sub 2500rpm dauneaza turbinei si filtrului DPF. Nu faci nicio economie pe termen lung.

2 Nu este normal la absolut nicio masina de strada pe lumea asta sa consume mai mult de 2L/10000km, indiferent de turatia la care e exploatata. Si specific ce a zis si dorubimotoru, la masini normale cum este si a ta, nu la M-uri de exemplu.

 

Concluziile le tragi singur, daca vrei. Daca iti place sa te minti singur, bafta!

Link to comment
Share on other sites

Domnul meu esti impacat cu gandul, nu inseamna ca e si corect si ai si dreptate, aia e cu totul altceva, ai zis bine ca esti impacat cu gandul. E ca si cum masina ar fi mers in 3 pistoane si tu mergi asa cu ea de 10 ani ca nu o vezi ca o problema pentru ca dupa tine merge bine si trage bine, tu esti impacat cu gandul:D, nu inseamna ca daca trage de toti caii si merge foarte bine si "doar" mananca ulei motorului inseamna ca si merge cum trebuie.

 

Daca incepeai discutia prin a spune "si eu am o problema, imi mananca ulei dupa 3000 rpm, dar nu ma deranjeaza, asa merg cu ea de mult timp si cand se duce se duce", daca o puneai asa mai intelegeam... , nici nu imi dadeam cu parerea la cazul tau pentru ca intelegeam de la inceput, dar asa...

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Sylk , tot o spui pe asta cu mersul sub 2500 ture, uzeaza prematur turbina, nu stiu sa scrie in vreun manual asta, te contrazic, subturat pentru o turbina corecta inseamna sub 1600 ture, asta e turatia de unde turbina intra in sarcina, asa ca nu se confirma. Eu am automata, schimba la 2500, turbina a tinut 270K. si mai tinea, ca nu era incarcata si nici joc in ax nu avea, din pacate s-au ars paletii de pe evacuare, erau macinati si nu mai facea presiune, atata timp cat rulezi peste 1600 de ture pe treapta de viteza , turbina nu va avea probleme, e nebunie sa forjezi motorul diesel peste 3500 ture, ca nu isi are rostul deja cuplul e maxim, curba de cuplu dupa aceasta turatie e in scadere, adica uzura fara rost, vorbesc despre diesel.
Link to comment
Share on other sites

Nu o sa gasesti niciodata un manual care sa iti spuna asta. N47D20 de 177cp are cuplu maxim de la 1750 pana la 3000rpm. Nu stiu de unde ai scos tu 1600rpm, dar cred ca esti constient ca nu toate turbinele din lumea asta sunt exact ca a ta. Eu nu vad sa fi scris nicaieri sa il duci peste 3500rpm. Tu vezi undeva? Cauta si citeste si la ce turatie se regenereaza dpf-ul, daca tot esti acolo.

Contrazice-ma, si totodata fa ce vrei cu masina ta, cum am zis, nu ma intereseaza sa am dreptate si in mod sigur nu imi pasa unde se duc banii tai.

Si cu asta am incheiat-o cu topicul asta, nu merita sa incerci sa ajuti pe cineva.

Edited by Sylk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.