Jump to content

F30 vs F36


claudiu1892

Recommended Posts

ca si sfat... nu cumpĂŁrați mașini chilipir, doar daca cunoașteți proprietarul si va este prieten bun.. si probabil nici mĂŁcar atunci nu va fi chilipir... in fine, când cumperi second-hand este loterie,câteodatĂŁ este loterie și când cumperi nou.. baftĂŁ tuturor oricum..
Link to comment
Share on other sites

luna martie e una cu preturi mari pt sh, sunt multi care isi cauta masini la sfarsitul iernii; cu siguranta iti vei o gasi o masina buna si dotata in bugetul tau, trebuie sa ai rabdare; eu zic ca faci progrese, macar iti stabilesti mai clar ce vrei sa cumperi.
Link to comment
Share on other sites

Mutumesc pentru incurajari :))

 

Voi mai astepta, nu ma arunc, momentan.

 

Pana acum, ar fi doar astea doua optiuni care mi-au sarit in ochi (le-am mai mentionat mai sus, dar nu am detaliat): un Seria 4 cu dotari relativ putine, si un Seria 3 cu mai toate optiunile pe el.

 

1) Seria 4, fabricatie Nov 2017 (LCI) - 26300 EUR -ultimul pret

- vandut de o persoana fizica din Bihor, care a luat-o din Germania de la o reprezentanta (?). Spune ca nu are daune in istoric, si ca nici service history nu are, de vreme ce inca nu a facut prima revizie (se face la 30.000km)

- Are 26000km si e inca in garantie

- Dotari: Faruri led adaptive, scaune sport din piele, ambient light, Navi Business, PDC, High Beam Assistant

Problema: Masina mai slab dotata, plus ca ar trebui sa ma duc pana la Oradea, si sunt cam suspicios in privinta modului in care s-ar face vanzarea. Nu ma pricep la acte si chestii de genul. Mi-e sa nu dau banii in vant

Link: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-420-ID7Gxc85.html

 

2) Seria 3, fabricatie noiembrie 2016 - 26100EUR. Pret fix.

-vandut de PLUS AUTO Trade din Bucuresti, e inmatriculata pe o societate, prin leasing.

- are 48.000km, nu mai e in garantie, dar are optiunea Service Inclusive

- Dotari: Pachet M, NAVI PRO, Scaune sport din piele alcantara, Faruri full led, cutie automata sport, trapa electrica, camera marsharier etc

Problema: 26.000Eur pentru un Seria 3 din 2016, parca mi se pare putin mult

Link: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GvWUm.html

 

Sugestii, ceva? :D

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

nu te mai uita la seria 3 , e pa , la revedere , seria 4 si atat

 

:)) O fi pa, dar daca ma axez doar pe Seria 4, optiunile sunt cu atat mai putine, si exista sanse sa caut mult si bine... In curand raman si pieton, le-o dau pe cealalta parintilor.

Link to comment
Share on other sites

:)) O fi pa, dar daca ma axez doar pe Seria 4, optiunile sunt cu atat mai putine, si exista sanse sa caut mult si bine... In curand raman si pieton, le-o dau pe cealalta parintilor.

seria 3 nu are nimic deosebit , in scurt timp va fi megadepasit de G20 care tocmai s-a lansat ,la seria 4 macar ai o caroserie diferita , are alt stil masina .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mi se par prea multi bani pt 320d/420d.

mai degraba iti cauti in germania - urmareste site-ul oficial al dealerilor bmw din germania, le poti lua direct pe firma.

pachetul M de fabrica e scump sh, pt ca e scump si de nou (vreo 5000 eur); pe deasupra sunt si destul de rare; una sport line gasesti mult mai usor.

cu dealerul mai poti negocia cateva sute de euro, sau un set de roti de iarna.

adusul de costa inca 500 euro (100e avion dus, ~150e numere, ~250e cazare + ce mai cheltui pe acolo); dar e o experienta frumoasa, mai ales drumul de intoarcere.

 

cateva care mi s-au parut interesante; vad ca 330d/430d au preturi bune, apropiate de 320d/420d; daca nu te sperie impozitul anual de 500e...

420d m paket 2016 70k km, 23400 euro net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2169860/BMW%20420d%20Gran%20Coup%C3%A9%20grey?manufacturers=221&series=23&variants=127&culture=en-US&index=4&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2016

 

320d m paket 2016 31k km, 24300 euro net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2152603/BMW%20320d%20Limousine%20grey?manufacturers=221&series=2&variants=55&culture=en-US&skip=10&index=13&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2016

 

328i modern line 2014 51k km, 20570 net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2148644/BMW%20328i%20Limousine%20Modern%20Line%20silver?manufacturers=221&series=2&models=%2231%22,%223674%22,%223679,3680%22,%223682,3684%22,%227,3686%22&variants=55&culture=en-US&index=1&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2014

 

330d 2016 53k km, 20900 net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2171810/BMW%20330d%20Limousine%20blue?manufacturers=221&series=2&models=%2231%22,%223674%22,%223679,3680%22,%223681,3683%22,%223682,3684%22,%226,3685%22,%227,3686%22&variants=55&culture=en-US&index=3&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2014

 

330d sport line 2015, 50k km, 22500 net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2035562/BMW%20330d%20Limousine%20Sport%20Line%20black?manufacturers=221&series=2&models=%2231%22,%223674%22,%223679,3680%22,%223681,3683%22,%223682,3684%22,%226,3685%22,%227,3686%22&variants=55&culture=en-US&index=4&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2014

 

430d sport line 2015, 60k km, 23200 net

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2159845/BMW%20430d%20xDrive%20Gran%20Coup%C3%A9%20Luxury%20Line%20grey?manufacturers=221&series=23&models=%225572%22,%2265%22,%2266%22,%2277%22&variants=127&culture=en-US&index=2&order=Price-asc&transmissions=1,3,7,10&mileageMax=75000&options=%22334%22&registerDateMin=2014

Link to comment
Share on other sites

Merci!

Si eu luam in calcul un 4/330d, dar parca 500eur pe an e cam mult. Mai platesc si casco si dau faliment :))

 

Oricum, o sa urmaresc constant siteul de Gebrauchtwagen, si cum apare ceva, poate rezolv.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare,

 

nu am mai intrat de ceva timp, pentru ca am fost plecat cu jobul vreo 3 luni in strainatate.

Am venit de vreo saptamana si zilele astea vreau sa ma hotarasc la o masina.

Cum nu prea mai am timp sa merg pana in Germania, am inceput sa caut pe aici la noi.

 

Am gasit una recent adusa din DE, Seria 4 Gran Coupe, din 2015, cu M Pack si o gramada de chestii pe ea.

Singura dilema o reprezinta numarul de km. Are 147k, masina insa arata foarte bine si vanzatorul pare un om serios, nu un samsar ordinar.

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-gran-ID7GxOQl.html

 

Ceva pareri? Sugestii?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

nu am mai intrat de ceva timp, pentru ca am fost plecat cu jobul vreo 3 luni in strainatate.

Am venit de vreo saptamana si zilele astea vreau sa ma hotarasc la o masina.

Cum nu prea mai am timp sa merg pana in Germania, am inceput sa caut pe aici la noi.

 

Am gasit una recent adusa din DE, Seria 4 Gran Coupe, din 2015, cu M Pack si o gramada de chestii pe ea.

Singura dilema o reprezinta numarul de km. Are 147k, masina insa arata foarte bine si vanzatorul pare un om serios, nu un samsar ordinar.

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-gran-ID7GxOQl.html

 

Ceva pareri? Sugestii?

 

Multumesc

 

Masina este foarte misto. Numarul de km sunt ok daca sunt reali, trebuie verificata.... eu zic ca merita banii.

Link to comment
Share on other sites

Desi numerele si locatia e Hunedoara, pozele sunt facute in Cluj-Napoca. Verifica istoricul pentru ca masina arata bine.

Multumesc. Omul e de acord sa mergem la reprezentanta BMW sa verificam. Costa cam 100Eur aceasta verificare.

 

Masina este foarte misto. Numarul de km sunt ok daca sunt reali, trebuie verificata.... eu zic ca merita banii.

Merci. Asta urmeaza sa fac, s-o verific la reprezentanta si la autodna eventual.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Omul e de acord sa mergem la reprezentanta BMW sa verificam. Costa cam 100Eur aceasta verificare.

 

 

Merci. Asta urmeaza sa fac, s-o verific la reprezentanta si la autodna eventual.

 

Te pot ajuta cu tot istoricul de la bmw.

Link to comment
Share on other sites

Verifica in istoric daca e ceva suspect, gen o perioada mai lunga in care n-a intrat sau ceva de genul.

 

Omul oricum e samsar, dupa cautarea nr de tel pe google, se ocupa cu asta de mult timp (probabil are un prieten sau o ruda in cluj napoca de zice ca se poate vedea si si).

 

De ce nu va vedeti in cluj, acolo gasesti un service competent sa o poti verifica.

Link to comment
Share on other sites

Verifica in istoric daca e ceva suspect, gen o perioada mai lunga in care n-a intrat sau ceva de genul.

 

Omul oricum e samsar, dupa cautarea nr de tel pe google, se ocupa cu asta de mult timp (probabil are un prieten sau o ruda in cluj napoca de zice ca se poate vedea si si).

 

De ce nu va vedeti in cluj, acolo gasesti un service competent sa o poti verifica.

 

Salut!

Am verificat, nu apare nimic suspect in istoric, sunt intrari regulate, toate fiind facute la BMW Hamburg, ultima fiind in nov 2018.

Nu stiu de ce pozele alea erau facute in Cluj, pentru ca el sta in Petrosani, nu are pe nimeni in Cluj, si doar in Petrosani poate fi vazuta.

Are autentificarea facuta la RAR si carte de identitate, cu ITP cu tot.

 

Acum e problema, pentru ca acolo in Petrosani nu prea gasesc serviceuri mari unde as putea sa o verific. Mai degraba as lua pe cineva competent cu mine, eventual si cu un tester.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Revin cu detalii.

Cum ziceam, istoricul masinii este foarte ok.

Am stabilit sa merg luni dimineata sa o iau.

Vanzatorul mi-a zis ca pot merge sa o verific dpdv tehnic la orice service vreau, fara nicio problema. Am facut o programare intr-un service cat de cat ok de pe acolo, care face parte din grupul Tiriac si au si tester pt BMW.

 

Acum, am niste mici dileme, si anume: masina este foarte dotata, insa unele dotari ma pun pe ganduri ca la un moment dat ar costa mult mai mult reparatia lor si ca poate ar fi fost mai bine sa ma orientez catre o masina mai simpla. Voi ce ziceti?

 

De ex, are suspensie M adaptiva electromagnetic (S2VFA) si frane M (S2NHA). Ma gandesc ca un amortizor pentru tipul asta de suspensie costa mult mai mult decat unul normal

La fel si cu discurile si placutele de frana. Conform istoricului in service, au fost schimbate franele fata-spate la 132.000km, deci macar astea ar mai merge destul timp.

 

Jantele, sunt S21CA BMW LA WHEEL M DOUBLE SPOKE BICOLOR, pe 19, anvelopele cu un balonaj extrem de mic (255 35 R19). Ma gandesc ca la drumurile noastre, ar fi mai bine sa le vand si sa iau unele pe 17/18.

 

Ca o recapitulare, masina este 420d 190cp, din Oct 2015, 147.000km, rulati doar in Germania.

Dotari:

Cutie automata 8+1

pachet M interior/exterior,

Bixenon

Navi professional, idrive NBT ID4

Suspensie adaptiva M, frane M,

trapa electrica

Jante M pe 19inch

PDC

Scaune incalzite sport alcantara tip M

Roadsign Detection

Etc

 

Pret final negociat: 20.900EUR

 

Multumesc

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Daca iti pui problema cat costa un schimb de placute , amortizoarele atunci masina nu e pt tine . Pt franele M nu exista inca producator aftermarket ,doar originale , 1300 ron cele pe fata , pe spate tot pe acolo.Nuu-mi pare chiar jale dar ok de 3 ori mai scumpe fata de un set normal original. Discurile din ce stiu sunt la fel cu cele normale . Confirm ca amortizoarele edc tin f mult . Clar in timp nu mai sunt ca si noi dar isi fac treaba . Cu jantte 19 am si eu echipata masina si vara si iarna , nu am galme nu am spart jante , nu as.monta 18 ever . 17 jenant ... Ideea asta de a pune raul inainte e din start o idee gresita . Masina merita si arata f bine , destul de rare cu frane M , cand a devenit asta o problema ? Eu caut frane M de cand am luat masina si nu gasesc ...Succes orice decizi si dpmdv tre sa te focalizezi pe inspectarea masinii f bine nu pe eventualele probleme ale unor optiuni in viitor , sa stii ca becurile xenon se mai ard ... Mai stiu unii care ziceau ca acc e o problema daca lovesti masina frontal ,la fel si farurile led . Hal de conceptii ma mir ca pleaca de acasa fara umbrela Edited by Myx
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc, ai dreptate intr-un fel, insa neavand experienta cu acele tipuri de dotari, mi-am format aceasta opinie citind tot felul de topicuri pe diverse forumuri. Ce-i drept, din Romania, iar stim cu totii cum sunt romanii...

 

O sa merg s-o iau, daca o ratez sunt convins ca o sa-mi para rau apoi.

Va anunt luni

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am luat masina ieri, arata chiar mai bine decat in pozele din anunt. Dupa ce o spal, o sa pun si eu cateva poze aici, sa aveti o idee.

Am mers cu ea la un service, au ridicat-o pe elevator, nu are nimic suspect, nu are scurgeri, in jurul motorului este totul uscat. Pe tester, de asemenea, nu a indiat vreo eroare.

Ceea ce trebuie facut urgent la ea este schimbul de ulei + filtre. Este "due in 800km". Ma voi uita pe forum sa vad la ce service ar fi cel mai ok sa-l fac.

 

Acum, am o dilema: vanzatorul mi-a zis ca a cumparat-o de la o persoana fizica din Germania, iar acesta i-ar fi spus ca a schimbat uleiul din cutia de viteze pe la 110-120.000km, insa nu apare in istoric acest lucru. Exista vreun mod prin care poti sa-ti dai seama daca a fost schimbat?

Daca nu, este ceva ce trebuie facut obligatoriu? Cutia se comporta perfect, am auzit vorbe cum ca e mai bine sa nu se umble la ea, pt ca ulterior apar simptome dubioase.

 

Multumesc

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti apare in istoric schimbul de ulei de la cutie deoarece reprezentantele nu fac asa ceva. Daca a folosit baie aftermarket, aceasta nu are sticker verde cum are cea OE. Daca are sticker verde, ori a folosit baie OE, ori nu e schimbat. Nimeni nu cred ca poate spune cu certitudine...

Eu zic sa stai linistit si sa schimbi si tu uleiul si filtrul cam pe la 200.000.

 

72d1abd34d3ff70b24a8acc175c70479.jpg

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti apare in istoric schimbul de ulei de la cutie deoarece reprezentantele nu fac asa ceva. Daca a folosit baie aftermarket, aceasta nu are sticker verde cum are cea OE. Daca are sticker verde, ori a folosit baie OE, ori nu e schimbat. Nimeni nu cred ca poate spune cu certitudine...

Eu zic sa stai linistit si sa schimbi si tu uleiul si filtrul cam pe la 200.000.

 

72d1abd34d3ff70b24a8acc175c70479.jpg

 

Multumesc mult!

Pe sticker oare nu scrie manufacture date? Asa ar fi simplu sa aflu, daca are sticker verde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.