Jump to content

Consumator pe E60


Slayer91

Recommended Posts

Salut, am un e60 525d , azi am vrut sa o pornesc si surpriza bateria era moarta , deabia a invartit o data si a murit. Bateria e noua 110ah am cumparat-o in Februarie, ca tot imi aparea high rate of battery discharge, am zis ca poate trebuie schimbata cea veche , acum si pe asta noua la fel imi aparea mesajul, dar nu i-am dat importanta si zi nu am mai avut curent deloc :)), masina era parcata de vineri, nu am pornit-o deloc.

Am desfacut in spate la baterie sa o pun la incarcat si surpriza fara sa vreau am atins un releu si era foarte fierbinte , releul are cod oe : 61366901469 este acolo in spate la baterie pe panoul cu sigurante . https://www.amazon.com/BMW-Multi-Purpose-4-Prong-GENUINE/dp/B00JJFHE9M asta ar fi.

Intrebarea mea este , e normal sa fie acel releu fierbinte si el sa imi consume asa repede bateria in 3 zile ? eu am desfacut releul dar nu se vede nimic in neregula cu el , nu se vedea nimic ars.

Maine ma duc sa fac comanda de releu, daca tot la fel imi da mesajul high rate of baterry discharge ce ar mai trebui sa verific ? Am verificat si sub roata de rezerva acolo modulele alea , sunt 3, am vazut pe un forum ca alea ar mai fi problema, dar erau in regula.

Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

Un releu fierbinte nu inseamna deloc un consumator mare, adica descarcare mare.

Un bec in schimb consuma mult mai mult; sau un modul "neadormit"..

 

Trebuie luat pe rand punand un voltmetru pe fiecare siguranta.. Cu masina inchisa, verificat la fiecare 30-40 minute fiecare siguranta dca ramane alimentata.. Sau nu. Unele foarte putine raman alimentate. Acelea trebuie confirmte prin TIS...

E o munca destul de laborioasa.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sincer, dupa cum pui intrebarile, fara a te considera jignit (...) du masina la cineva priceput in instalatie electrica la masina si pune-i sub nas si linkul asta; il va ajuta mult; desigur trebuie cautat si modelul masinii tale pe linkul dat mai jos:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/

 

(sunt prea multe intrebari care o sa le pui aici si daca nu te pricepi mai deloc mai bine cauta pe cineva priceput)

 

Ce ti-am spus eu este doar general felul cum trebuie abordata problema.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu o sa merg la nici un miner de asta care dupa 90 a devenit electrician/mecanic ca o stiut sa repare dacia 1300, asta e clar, mai bine iau borna zilnic de pe baterie decat sa fac greseala de a merge la un meserias electrician. crede-ma ca eu cunosc destui mecanici/ electricieni care au lucrat la mina si au devenit mari meseriasi dupa 90 , te duci la ei te pune sa schimbi toate de pe masina si tot nu merge.

am inteles ideea si stiu ce trebe sa fac , o sa revin cu informatii.

Edited by Slayer91
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am pus-o pe inpa si nu imi gaseste nimic.

azi am desfacut borna - si am pus aparatul de masura pe amperaj, de pe borna - a bateriei pe borna masinii ca sa ii vad consumul , imi arata un consum de 5,5 / 6 amperi dar bine totusi cred ca e o valoare normala din moment ce masina nu era pe sleep erau deschise usile si toate modulele pornite, am incercat sa trag cablu afara din porbaj sa o in inchid de la cheie apoi sa leg aparatul de masura dupa ce inchid masina, dar degeaba se porneste alarma . am mai incercat sa verific si sigurantele cum a zis bimmer mai sus , la fel se porneste alarma , cred ca ma simtea in masina sau ca era torpedoul deschis , o sa ma gandesc pana sambata la o varianta sa trag un cablu de la siguranta, apoi sa pun aparatul de masura pe fire si sa inchid torpedoul , nu stiu o sa ma mai gandesc la o varianta.

Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

si se poate schimba acel ventilator ? bai sa sti ca e posibil sa am aceasi problema , uneori cand se incalzeste se aude cum se invarte , am zis ca probabil se opreste dupa ce inchid masina si se raceste. acum se poate sa fie si unintatea CCC sa invarta CD/DVD incontinuu sau nu intra in sleep mode. cum au remediat problema ? siguranta nr 18 e de la CCC ? maine verific CCC. Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

La mine a fost modulul bluetooth din portbagaj. Primeam aceeasi eroare. Am scos mufa mare alba din el peste noapte si a doua zi nu am mai primit eroarea. Se poate repara sau ii poti face bypass la fibra optica.
Link to comment
Share on other sites

UP

 

 

Revin cu un mic update :

 

Am facut urmatorul experiment , am scos siguranta de la CCC , siguranta nr.34 e de 20 , Am lasat masina nepornita 1 saptamana , acum am pus contactul si surpriza , a pornit la sfert de cheie si culmea fara sa imi apara mesajul high rate of battery discharge !!! mesajul asta aparea dupa 2,3 zile daca nu porneam masina!

Acum am scos si mufele de pe bluetooth si am pus siguranta la CCC inapoi, daca o lasa inca 3 zile nepornita si imi da mesajul high rate of battery discharge e clar ca CCC e problema ,daca nu inseamna ca modulul bluetooth, dar nu stiu daca modulul bluetooth are aceasi siguranta nr 34, am cautat in lista cu sigurantele si nu vad nimic legat de bluetooth. Oricum vad eu acum daca e asa. Daca e unintatea problema nu ma deranjeaza ca oricum nu am folosit nici odata sau am cautat o data parca de 2 ori si nu imi gasea nimic, daca e CCC o sa pun un buton ceva de on off si aia e :))

Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

Acum ca citesc mesajele de mai sus mi`am dat seama ca si mie imi apare eroarea de mai jos:

post-65237-0-41729800-1559804577_thumb.jpg

La fel imi zice si mie cu high rate of discharge doar ca mie imi apare daca blochez masina si deschid usa de 2 - 3 ori intr-o zii fara sa pornesc motorul cand pornesc imi apare eroarea.

Daca opresc imediat si pornesc din nou dispare ... e tare enervanta ...

Link to comment
Share on other sites

Eu primeam high rate of battery discharge cand uita camera din bord sa intre in standby, deci aveam un consumator chiar si cand masina intra in sleep.

Nu e ok, ori ai un consumator (verifica si modulul MPM), ori bateria e terminata.

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema , se pare ca modulul de bluetooth e problema , cum am scos mufele din el nu mai primesc mesajul de descarcare. Se pare ca siguranta nu are , dar acuma totul e ok .

 

PS: Am schimbat si acel releu de care ziceam mai sus ca se incalzeste , am cumparat unul de pe BavAuto si se pare ca tot la fel este cald, deci nu pe acolo fura curentul ci prin bluetooth. Unitatea CCC e ok am rezolvat si faza cu ventilatorul , se opreste dupa aproximativ 10 minute dupa ce inchid masina din cheie .

Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema , se pare ca modulul de bluetooth e problema , cum am scos mufele din el nu mai primesc mesajul de descarcare. Se pare ca siguranta nu are , dar acuma totul e ok .

 

PS: Am schimbat si acel releu de care ziceam mai sus ca se incalzeste , am cumparat unul de pe BavAuto si se pare ca tot la fel este cald, deci nu pe acolo fura curentul ci prin bluetooth. Unitatea CCC e ok am rezolvat si faza cu ventilatorul , se opreste dupa aproximativ 10 minute dupa ce inchid masina din cheie .

Ai rezolvat singur problema?

Link to comment
Share on other sites

Da, normal ,

daca mergeam la un miner de asta care e mare meserias ma punea sa schimb toata masina si tot nu ii dadea de cap...

Raspuns gresit.

Rezolvarea ai aflat-o de pe forum datorita unor colegi care au facut efortul sa iti spuna ce au reusit ei.

 

Niste multumiri nu strica niciodata, celor carora crezi ca te-au indrumat..

 

Apropo, nu ne intereseaza minerii de care aduci vorba.. Avem toti experiente cu unii sau altii..

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Raspuns gresit.

Rezolvarea ai aflat-o de pe forum datorita unor colegi care au facut efortul sa iti spuna ce au reusit ei.

 

Niste multumiri nu strica niciodata, celor carora crezi ca te-au indrumat..

 

Apropo, nu ne intereseaza minerii de care aduci vorba.. Avem toti experiente cu unii sau altii..

 

Scuze , am inteles eu gresit formularea intrebarii tale ,am crezut ca iar ma iei peste picior ca in primele postari si ca te referi la alt ceva cand ai intrebat ca am rezolvat singur problema, pai da si normal ca le multumesc baietilor , dar vroiam sa fiu convins 110 % ca am rezolvat problema :p

Edited by Slayer91
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.