Jump to content

schimb ulei cutie


Victor.Balanar

Recommended Posts

Vreau sa schimb si eu uleiul din cutia de viteze preventiv la un 520d.tot ce stiu este ca intra cam 8-9 l de ulei in ea.Uleiul vreau sa-l schimb la reprezentanta pt ca am inteles ca acolo au cu sa-l schimbe si-si asuma raspunderea la ce fac.

2 intrebari am si eu:

-trebuie sa ma duc eu cu uleiul acolo sau il pun ei de la ei si-l pune pe factura cu totul?Intreb pt ca nu vreau sa ma trezesc ca cumpar uleiul degeaba.

-cat costa operatia cu totul?

Edited by Victor.Balanar
Link to comment
Share on other sites

Vezi cat costa si apoi vii si ne intrebi unde poti sa schimbi in alta parte.

 

Ce vrea sa spuna colegu Mircea este ca in reprezentanta costul nu reflecta realitatea! Pretul la un service normal (gen ZF Faur) este ~2000 RON. La reprezentanta este ~4000 RON si faptul ca isi asuma responsabilitatea ... asta este doar pana trebuie sa si-o asume!

 

SI legat de cumpararea uleiului. Reprezentanta nu accepta nici o piesa din afara!

 

Si pe langa ulei mai este si filtrul plus suruburi.

 

Spor

Link to comment
Share on other sites

Tavicu, argumenteaza de ce se schimba suruburile.

Sincer nu stiu cine te-a suparat asa de tare.

Poate pentru tine este o banalitate intrebarea lui, dar pentru ei inseamna totul!

De ex, tocmai a aflat ca poate economisi ~2000RON si ca nu se schimba doar uleiul atunci cand se face revizia cutiei! Daca nu intreba ramanea cu impresia ca service-ul vrea sa il "fraiereasca" schimband si baia/filtrul.

 

Cat despre intrebarea ta, nu pot sa spun decat ca asa recomanda producatorul si ca asa vine kit-ul!

De ce? Asta numai ZF iti poate raspunde. Eu nu am lucrat la proiectarea cutiei de viteze si nu am nici experienta necesara necesare pentru a ii contrazice pe cei ce au proiectat-o!

Edited by Tavicu
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

doar o intrebare mai am.Ma pot baza pe masina cumva ca pe viitor ma va anunta cand sa schimb uleiul din cutie?Adica imi va arata pe navigatie la un moment dat cand trebuie schimbat uleiul in cutie printr-un senzor ceva?Intreb pt . ca la motor te anunta de exemplu la cca. 10000km sa completezi cu 1L de ulei. Edited by Victor.Balanar
Link to comment
Share on other sites

doar o intrebare mai am.Ma pot baza pe masina cumva ca pe viitor ma va anunta cand sa schimb uleiul din cutie?Adica imi va arata pe navigatie la un moment dat cand trebuie schimbat uleiul in cutie printr-un senzor ceva?Intreb pt . ca la motor te anunta de exemplu la cca. 10000km sa completezi cu 1L de ulei.

 

Nu te anunta!

BMW zice ca uleiul din cutie este pe viata.. Ar fi putin ironic sa te anunte sa-l schimbi :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca asamblari filetate unde surubul odata strans are o oarecare alungire si se presupune ca a doua folosire nu este la fel de eficient la strangere din cauza alungirii anterioare.

Foarte corect!

Fabricant stie exact si specifica clar ce suruburi trebuie schimbate pentru o reparatie/revizie ca la carte, in proiect..

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bine draq ca nu schimbam carcasa cutiei ca se strica filetul de la suruburi. La fostul e60, kitul n-a venit cu suruburi, masina merge si acum cu aceleasi suruburi la cutie fara nici un fel de scurgere.

Nu m-am uitat cu atentie dar parca nu sunt de Al suruburile.

Mircea, ar trebui sa crezi ca la motor, si in zona lui anumite suruburi chiar daca nu se alungesc sa au pasta antivibratie care (ghici ce) doar suruburile noi au. Mecanicul de dealer NU pune el pasta pe suruburi...

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

la motor, si in zona lui anumite suruburi chiar daca nu se alungesc sa au pasta antivibratie care (ghici ce) doar suruburile noi au. Mecanicul de dealer NU pune el pasta pe suruburi...

pune daca stai pe capul lui la servis si ii ceri. La fel si cand ii ceri sa stranga chiulasa cu cheia dinamometrica si nu la mana, cum doreste el

Sa vezi ce fatza a facut cand l-am pus si s-a dus sa aduca o cheie dinamometrica :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

pune daca stai pe capul lui la servis si ii ceri. La fel si cand ii ceri sa stranga chiulasa cu cheia dinamometrica si nu la mana, cum doreste el

Sa vezi ce fatza a facut cand l-am pus si s-a dus sa aduca o cheie dinamometrica :thumbsup:

 

:offtopic:

Sa vezi ce replica au cand ii intrebi daca pun cale pe motor!

"Facem tot ce ii trebuie motorul ca sa mearga." :eek:

"Cale puneti?"

" facem tot ce trebui...."

 

In realitate nu!

 

 

Numai unii/multi necalificati nu inteleg; care dau minusuri.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multi vorbesc din auzite pe aici, inteleg ca nu toata lumea are aptitudini tehnice dar chiar asa sa inghiti orice galusca si sa te mai dai si cunoscator e grav, e si mai grav ca unii dau si sfaturi.

Eu unul, am desfacut cu mana mea motoare, chiar daca erau de dacia, lada aro, raba si saviem si le-am montat inapoi....

 

Maca aveti curiozitatea sa stai sub o masina sau langa ea cand lucreaza un mecanic bun, macar observati, intrebati.........

 

Voi credeti ca toate serviceurile de cartier cheltuie banii pe cale de blocare, la cate tipuri sunt, le-ar trebuie cel putin 10.000 euro de investit....

Edited by Mircea-Si
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multi vorbesc din auzite pe aici, inteleg ca nu toata lumea are aptitudini tehnice (....)

 

Voi credeti ca toate serviceurile de cartier cheltuie banii pe cale de blocare, la cate tipuri sunt, le-ar trebuie cel putin 10.000 euro de investit....

 

Te inseli in privinta calelor.

Iti recuperezi banii investiti in cale cel putin cand faci primul motor, sau aproape sigur la al doilea motor!

 

Ca sa nu mai spun ca, cel putin motoarele Volkwagen/Audi au chituri care fac mai multe motoare cu acelasi chit. Poate la bmw lucrurile stau putin mai diferit, dar nu cu mult, in sens de chit flexibil..

Asa ca inainte sa crezi ca costa o avere, documenteaza-te..

 

Calele nu sunt pentru nepriceputi, sunt pentru siguranta ta ca AI FACUT UN LUCRU CA LA CARTE.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer m-ai spart cu replicile tale, nu ma documentez sa vad ca costa calele, nu ma intereseaza si nu am de gand sa-mi fac service auto. Nu ma intereseaza in cat timp isi amortizeaza valoarea..

Eu am vrut sa subliniez altceva...

 

Pe langa asta tu crezi ca eu nu stiu ca nu merg pe mai multe masini

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asa e la reprezentanta? Nu se foloseste Loctite, doar suruburi noi? Nu ma mira

 

Curiozitatea este ca in miile alea de manuale de reparatie pe care le au se mentioneaza sute de pozitii unde se pune solutie de blocare la suruburi

 

Pai asa ii spala pe unii pe creier...une e politica de marketing si alta e realitatea. Dar vorba aia fiecare face ce vrea cu banii lui.Be smart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.