Jump to content

Probleme transmisie automata BMW E60 525 LCI


Recommended Posts

SALUTARE TUTUROR, Am o problema cu cutiea automata BMW E60 525D motor 3000cc M57N2 LCI an 2008,cumpĂŁratĂŁ personal de noua, schimbat ulei transmisie la 67000km acum are 118000,cutie GA6HP19Z, am condus o in ultimul an foarte puți si numai in Bucuresti in trafic 🥵🥵dimineața am pornit,ĂŽncĂŁlzit 10 min. Si când sa pornesc in ,,D,, se pune singura in ,,P,, si in ,,R,,la fel,trebue sa accelerez putin ca sa se cupleze,si,dupa merge,schimba,perfect nici un sunet sau shuturi,pana la primul semafor,dacĂŁ țin frâna putin intra cutiea in avarie,tre.sa opresc motorul si sĂŁ-l pornesc si merge perfect.iar pana opresc.Verificat nivel ulei la 40g.C.OK, am resetat si adaptĂŁrile cutiei.am si codurile de avarie 507B,4F81,507D,4F82,4F84,4F97,are rost de reparație cutie si schimb ulei BAE,filtru ,,consumabile etc..,,sau e problema cu CELEBRA garnitura din PLASTIC care se afla ĂŽntre Bloc valve si cutie?? O au 80% din cutii BMW sau alta cutie,???la schimb am gĂŁsit la pret f.bun cu garanție e ĂŽncĂŁ pe masina si o pot testa,..Ămi recomandați un service in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe numai in cutii automate,Am avut probleme cu o alta masina cu cutie automata si nu mai vreau sa mai trec prin așa ceva,o Groaza de bani in reparație si in final o alta cutie. Menționez țin mult la masina asta si nu vreu sa o vand,vreau sa o pĂŁstrez ĂŽncĂŁ ceva ani,nu am avut cu ea absolut nici o problema.vreu o pĂŁrere cum as putea rezolva problema. Poate fi vorba de o garnitura 15,50 € sau de 1500,3000€Reparatia.VA MULTUMESC MULT 🤝

 

???

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa pierzi presiune pe la garnituri. Nu doar cea dintre mecatronic si cutie, cu toate ca acolo ar fi cea mai mare, mai sunt si alte garnituri, sunt seturi complete pentru schimbat. In cel mai rau caz, sa fie solenoizii, caz in care gasesti set de schimb la cateva sute de euro. Daca as fi in locul tau, as repara-o pe cea montata, doar dai jos baia, mecatronicul si schimbi garniturile, si uleiul cu baia cu ocazia asta.

Oricum ai sanse foooooarte mari sa fie din garnituri.

Edited by Cabro
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa pierzi presiune pe la garnituri. Nu doar cea dintre mecatronic si cutie, cu toate ca acolo ar fi cea mai mare, mai sunt si alte garnituri, sunt seturi complete pentru schimbat. In cel mai rau caz, sa fie solenoizii, caz in care gasesti set de schimb la cateva sute de euro. Daca as fi in locul tau, as repara-o pe cea montata, doar dai jos baia, mecatronicul si schimbi garniturile, si uleiul cu baia cu ocazia asta.

Oricum ai sanse foooooarte mari sa fie din garnituri.

Mersi Mult !!!

Link to comment
Share on other sites

Mersi Mult !!!

Set Garnituri pentru cutie între mechatronic si cutie cea din plastic in forma de ochelari? ,,in Russia o fac băieții din Aluminiu,, si nu mai crapă si 4 Garnituri din cauciuc in forma de Tub.???

A mai avut cineva așa problema,si cum sa rezolvat,am fost la toate serviceurile Din Bucuresti,Crangasi,Bragadiru etc... nimeni nu a făcut nici un test cu ea in mers doar cu calculator,si erorile au fost la fel ,, normal ca nu are presiune,, si toți au zis, CUTIA data Jos si demontata ,dezmembrată pe Bucăți !!!!!nu au verificat nici cum merge nici nivelul uleiului.am găsit alta cutie la 450.€ plus 100€ demontat montat,acum stau pe gânduri sa o cumpăr,sau reparata pe a mea,având 118000km????

https://sayyarti.wordpress.com/2015/01/20/everything-about-your-zf-automatic-transmission-issues/

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Si ĂŽncĂŁ ceva ce am mai aflat, Pentru verificare nivel ulei cutie automata sint câteva proceduri care Mulți nu le știu,verificat nivel ulei in cutie numai la 35,40 Grade temperatura cutiei si cu clima pornita,la schimbul de ulei cutiea tre.,sa fie NEAPARAT RECE,pentru dacĂŁ se scurge uleiul la cald soleonizii,Bloc Valve se strica,multe servisuri nu au știut despre așa ceva,+

Genu, Vino domnule,schimbam uleiul in 20 min. Am rĂŁmas Șocat !!! Asta o știu 100% dacĂŁ vreți sa schimbați uleiul in cutie tre.sa duceți masina seara ca dimineața cutia sa fie RECE!! Am trecut prin așa ceva,bloc valve schimbat !!! Va rog ceva PĂŁreri, MERSI.

Link to comment
Share on other sites

Este un anumit numar de pasi care trebuie respectati. Uite aici procedura scrisa de ZF, paginile 5-6. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa fie cutia RECE, trebuie doar ca atunci cand verifici nivelul uleiului, temperatura acestuia sa fie intre 30-35 grade si masina perfect orizontala.

LE: Trebuie la temperatura aia ca altfel isi schimba proprietatile, printre care si volumul.

Edited by Cabro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si ĂŽncĂŁ ceva ce am mai aflat, Pentru verificare nivel ulei cutie automata sint câteva proceduri care Mulți nu le știu,verificat nivel ulei in cutie numai la 35,40 Grade temperatura cutiei si cu clima pornita,la schimbul de ulei cutiea tre.,sa fie NEAPARAT RECE,pentru dacĂŁ se scurge uleiul la cald soleonizii,Bloc Valve se strica,multe servisuri nu au știut despre așa ceva,+

Genu, Vino domnule,schimbam uleiul in 20 min. Am rĂŁmas Șocat !!! Asta o știu 100% dacĂŁ vreți sa schimbați uleiul in cutie tre.sa duceți masina seara ca dimineața cutia sa fie RECE!! Am trecut prin așa ceva,bloc valve schimbat !!! Va rog ceva PĂŁreri, MERSI.

 

Salut, ai rezolvat cu cutia?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,in caz ca nu reușesc sa repar cutia,La ce trbue sa fiu Atent ,,cod,serie,tip cutie.... Sa Cumpăr Alta...Pe realoem îmi apare 6hp19z, pe cutie 6hp21,din ce am auzit aceste cutii au si convertizoare diferite,al meu e T126.Am Găsit cutii la fel an 2008.525d motor 3000cc 197cp. Dar diferă tipul sau ce este? W7D cea este W4C contează??.am Atașat tipul cutiei pe care o am pe masina.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NX51-EUR-07-2007-E60N-BMW-525d&diagId=24_1024

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Cutia 6HP19-Z din etka este defapt 6HP21.

 

Ai cateva varinte mai ales ca si eu sunt trecut prin asta si destul de rau si am tot stat si cautat.

 

1. Mergi la Faur doar cu cutia si defapt cei de la Faur o vor trimite la cei din Ruse.

Reprezentanta ZF ca si cea din Faur. Cost reparatie cutia ta-2800 euro.

 

2.Mergi la faur si comanzi cutie refacuta de ZF direct din fabrica cost-3800 euro+pledge cost 400 euro.

 

3.Mergi cu cutia la Automatico cam acelasi cost aproximativ de reparatie 2800 euro.

 

4.Sau varianta mea

-Cumparat convertizor nou-3500 ron

-Cumparat solenoizi noi-2500 ron

-Cumparat kit repararatie de la Sonax-1100 ron

-Separator plate bloc hidraulic-350 ron

-Reparat la mecanicul meu partea mecanica(saibe de la axe/discuri clutch e-arhicunoscute pentru probleme, curatat toata cutia si verificat disc cu disc)-1300 ron

-Reparat la Automatico blocul hidraulic cu kit-ul meu.-inclusiv revizie-ulei nou, baie de ulei/garnituri intre bloc si cutie/priza noua/ochelar nou -2200 ron.

 

Rezultat: cutia schimba fara greseala indiferent de treapta, indiferent de sarcina sau cat de tare de dai la ea sau cat de incinsa e.

Revizia trebuie facuta la fiecare 60000 km si va merge perfect multa multa vreme.

 

Nu iti recomand sa iei cutia de pe alta masina- placuta stantata pe ea spune doar o parte din poveste.

Oricum codurile trebuie sa fie aproape la fel.

Codul de pe convertizor depinde foarte mult de optiunile masinii deci ori iei nou ori il refaci pe al tau si pus pe cutia inlocuitoare.(Nu il mai recomand pe Sammer de la Timisoara-a inceput sa le faca varza).

Ca sa fie cat de cat match va trebui sa folosesti placa ta electronica pusa pe blocul cutiei inlocuitoare(asta in conditiile in care repectivul bloc sa spunem ca e ok).

 

Succes.

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ddaaa, M-am lămurit ... fac un schimb de ulei+ Garnituri pret 1600 ron,dacă nu merge iau alta cutie la fel e încă pe masina si codul cutiei e același pret 1800 ron si iar ulei bae+filtru + schimb calc.cutiei si m-am lămurit.idea a fost sa o păstrez pe a mea ca are 118000km merg cu masina pana acum si in mers schimba Perfect,problema apare doar dacă opres la semafor.acum am învățat,dacă opresc si cu un picior țin pe frâna si cu altul o țin accelerata pana la 900,1000 nu mai da Fault deci e problema Lipsa Presiune,dacă era Convertizorul Tre.sa Tremure Masina,dacă era pompa ulei tre.sa fie un zgomot sub masina,dacă era discurile nu mai schimba vitezele bine.Mentionez problema apare când plec de pe loc in rest merge,schimba Perfect.Si dimineața se cuplează imediat in D (dupa ce a stat cam 8,9 ore) si uleiul e jos,dar dupa 5,7 minute dupa ce opresc apare problema.Acum e mai rău cu R.merge cu spatele doar 5,7 sec.indiferent de turație si se pune in Fault.Pacat sa schimb alta cutie si problema sa fie din acele Garnituri sau ulei deja vechi.Nu Pot sa găsesc un service Bun in Buc.Si vreau sa schimb tot uleiul 11 L cu aparatul care scoate si din Convertizor.saptamana aceasta cred ca o rezolv. 1 din cele 2. Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Andrei, la tine problema vine de la garnituri. nu ai alte probleme. Schimba garniturile. E problema cunoscuta nu te arunca sa faci RK la cutie si sa cheltui banci cat pt un e90 sh...

Cat despre cei din BG, eu nu sunt multumit, mie imi tremura masina 1300-1700 rpm, am trimis convertizorul, cica l-au facut, a mers 2000 km trepidatiile s-au intors, acum cica au gasit ceva probleme mecanice in mecatronic si cica le-au remediat. Azi astept feedback.

 

Am masina la service de o luna si 6 zile....

Link to comment
Share on other sites

Andrei, la tine problema vine de la garnituri. nu ai alte probleme. Schimba garniturile. E problema cunoscuta nu te arunca sa faci RK la cutie si sa cheltui banci cat pt un e90 sh...

Cat despre cei din BG, eu nu sunt multumit, mie imi tremura masina 1300-1700 rpm, am trimis convertizorul, cica l-au facut, a mers 2000 km trepidatiile s-au intors, acum cica au gasit ceva probleme mecanice in mecatronic si cica le-au remediat. Azi astept feedback.

 

Am masina la service de o luna si 6 zile....

Mersi Mircea,încă nu am rezolvat,am putin timp,si vreau sa asist la toată procedura,schimb ulei,Garnituri .trebue scos si blocul de valve ,,mechatronic,, dar să-l pună la loc din 6 service la care am sunat nimeni nu mi-a zis corect cum să-l pună la loc,adică strângem șuruburile si gata,E o procedura care tre.sa se înceapă strângerea șuruburilor la Mecatronic din mijloc e un nr.anumit si neaparat cu cheie Dinamometrica.in caz contrar se strica !!!.inca nu am decis la ce service sa merg.nu mai circul cu masina.Ati auzi de Robot Auto service ?? Am vb cu patronul la tel. Mi sa părut super OK singurul care mi-a ascultat problema 30 min.si mi-a zis mai mule soluții pentru diagnoza fără a o desface.tes computerizat,scos furtunul de la răcitor cutie cu motor pornit pentru verificare presiune...etc.si dupa schimb ulei + Garnituri.pret 2500 ron tot 11L ulei+ Garnituri.comanda tot din Germania 2,3 zile.Mane merg sa

las un avans si luni o sa merg la el.Aici e vorba de o LOTERIE daca n-o sa meargă,alta cutie,pierd 2500 ron.pe o alta cutie care am găsit-o sh.cineva îmi cere tot 2500 ron + ulei bae.Haha. Dar totuși vreau sa o păstrez pe a mea.

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Mersi Mircea,ĂŽncĂŁ nu am rezolvat,am putin timp,si vreau sa asist la toatĂŁ procedura,schimb ulei,Garnituri .trebue scos si blocul de valve ,,mechatronic,, dar sĂŁ-l punĂŁ la loc din 6 service la care am sunat nimeni nu mi-a zis corect cum sĂŁ-l punĂŁ la loc,adicĂŁ strângem șuruburile si gata,E o procedura care tre.sa se ĂŽnceapĂŁ strângerea șuruburilor la Mecatronic din mijloc e un nr.anumit si neaparat cu cheie Dinamometrica.in caz contrar se strica !!!.inca nu am decis la ce service sa merg.nu mai circul cu masina.Ati auzi de Robot Auto service ?? Am vb cu patronul la tel. Mi sa pĂŁrut super OK singurul care mi-a ascultat problema 30 min.si mi-a zis mai mule soluții pentru diagnoza fĂŁrĂŁ a o desface.tes computerizat,scos furtunul de la rĂŁcitor cutie cu motor pornit pentru verificare presiune...etc.si dupa schimb ulei + Garnituri.pret 2500 ron tot 11L ulei+ Garnituri.comanda tot din Germania 2,3 zile.Mane merg sa

las un avans si luni o sa merg la el.Aici e vorba de o LOTERIE daca n-o sa meargĂŁ,alta cutie,pierd 2500 ron.pe o alta cutie care am gĂŁsit-o sh.cineva ĂŽmi cere tot 2500 ron + ulei bae.Haha. Dar totuși vreau sa o pĂŁstrez pe a mea.

 

Salut,

 

Nu stiu ce diagnoza va face dar ce pot sa spun este ca e cam scump pretul pentru partea de schimb ulei si garnituri. Cele 4 garnituri rotunde sunt 10-15 lei bucata, cea de la mufa e inclusa in kit, cea dreptunghiulara aprox 60 ron, kit capac filtru care vine cu garnitura si 7 litri de ulei ZF6 plus suruburi care trebuiesc schimbate sunt vreo 800-900 ron. Mai cumperi restul de ulei pana la 11 litri cu aprox 75 lei per litru, instructiunile cu ordinea de strangere si cuplul de strangere de la mecathronic si capac le ai in instructiunile din pachet cat si pe internet, nimic iesit din comun, nu inteleg de ce nu gasesti un service care sa faca operatiunea la un pret decent. Mai ai nevoie de diagnoza Inpa sau Ista ca sa vezi temperatura cutiei si sa resetezi adaptarile dupa operatiune, nu e rocket science.

 

Spor!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mersi Mircea,ĂŽncĂŁ nu am rezolvat,am putin timp,si vreau sa asist la toatĂŁ procedura,schimb ulei,Garnituri .trebue scos si blocul de valve ,,mechatronic,, dar sĂŁ-l punĂŁ la loc din 6 service la care am sunat nimeni nu mi-a zis corect cum sĂŁ-l punĂŁ la loc,adicĂŁ strângem șuruburile si gata,E o procedura care tre.sa se ĂŽnceapĂŁ strângerea șuruburilor la Mecatronic din mijloc e un nr.anumit si neaparat cu cheie Dinamometrica.in caz contrar se strica !!!.inca nu am decis la ce service sa merg.nu mai circul cu masina.Ati auzi de Robot Auto service ?? Am vb cu patronul la tel. Mi sa pĂŁrut super OK singurul care mi-a ascultat problema 30 min.si mi-a zis mai mule soluții pentru diagnoza fĂŁrĂŁ a o desface.tes computerizat,scos furtunul de la rĂŁcitor cutie cu motor pornit pentru verificare presiune...etc.si dupa schimb ulei + Garnituri.pret 2500 ron tot 11L ulei+ Garnituri.comanda tot din Germania 2,3 zile.Mane merg sa

las un avans si luni o sa merg la el.Aici e vorba de o LOTERIE daca n-o sa meargĂŁ,alta cutie,pierd 2500 ron.pe o alta cutie care am gĂŁsit-o sh.cineva ĂŽmi cere tot 2500 ron + ulei bae.Haha. Dar totuși vreau sa o pĂŁstrez pe a mea.

 

Poate te ajuta video-ul acesta.

Link to comment
Share on other sites

Mersi Mircea,ĂŽncĂŁ nu am rezolvat,am putin timp,si vreau sa asist la toatĂŁ procedura,schimb ulei,Garnituri .trebue scos si blocul de valve ,,mechatronic,, dar sĂŁ-l punĂŁ la loc din 6 service la care am sunat nimeni nu mi-a zis corect cum sĂŁ-l punĂŁ la loc,adicĂŁ strângem șuruburile si gata,E o procedura care tre.sa se ĂŽnceapĂŁ strângerea șuruburilor la Mecatronic din mijloc e un nr.anumit si neaparat cu cheie Dinamometrica.in caz contrar se strica !!!.inca nu am decis la ce service sa merg.nu mai circul cu masina.Ati auzi de Robot Auto service ?? Am vb cu patronul la tel. Mi sa pĂŁrut super OK singurul care mi-a ascultat problema 30 min.si mi-a zis mai mule soluții pentru diagnoza fĂŁrĂŁ a o desface.tes computerizat,scos furtunul de la rĂŁcitor cutie cu motor pornit pentru verificare presiune...etc.si dupa schimb ulei + Garnituri.pret 2500 ron tot 11L ulei+ Garnituri.comanda tot din Germania 2,3 zile.Mane merg sa

las un avans si luni o sa merg la el.Aici e vorba de o LOTERIE daca n-o sa meargĂŁ,alta cutie,pierd 2500 ron.pe o alta cutie care am gĂŁsit-o sh.cineva ĂŽmi cere tot 2500 ron + ulei bae.Haha. Dar totuși vreau sa o pĂŁstrez pe a mea.

 

Andrei, nu vreau sa te dezamagesc..daca toti ar respecta proceduri de servisare si cupluri de strangere, timpul alocat unei reparatii s-ar dubla, ceea ce e neproductiv pt ei.. Timpul se dubleaza pt ca trebuie sa scoata dinamometrica de undeva, trebuie sa rasfoiasca manual de reparatii ca na nu tine minte nimeni atatea valori mai ales mecanicii, ordine de strangere etc...Asta e realitatea, nimeni nu o sa-ti faca treaba ca la carte, din pacate, cel putin la noi. E mult mai usor sa strangi cu o filetanta rapid bazz bazz si gata...

Cantitatea e mai importanta decat calitatea...

Eu sunt patit, m-am dus cu masina cu simptome de convertizor, am facut rk la cutie ga6hp19z si nu s-a rezolvat problema, dupa o luna si o saptamana. Am zis ca sunt eu prost...desi am ceva notiuni de mecanica,

Du-te undeva unde au ceva habr de cutii automate,ZF Faur spre ex si spune explicit ce vrei sa se schimbe si atat.

Daca n-am dreptate dau de baut...

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu stiu ce diagnoza va face dar ce pot sa spun este ca e cam scump pretul pentru partea de schimb ulei si garnituri. Cele 4 garnituri rotunde sunt 10-15 lei bucata, cea de la mufa e inclusa in kit, cea dreptunghiulara aprox 60 ron, kit capac filtru care vine cu garnitura si 7 litri de ulei ZF6 plus suruburi care trebuiesc schimbate sunt vreo 800-900 ron. Mai cumperi restul de ulei pana la 11 litri cu aprox 75 lei per litru, instructiunile cu ordinea de strangere si cuplul de strangere de la mecathronic si capac le ai in instructiunile din pachet cat si pe internet, nimic iesit din comun, nu inteleg de ce nu gasesti un service care sa faca operatiunea la un pret decent. Mai ai nevoie de diagnoza Inpa sau Ista ca sa vezi temperatura cutiei si sa resetezi adaptarile dupa operatiune, nu e rocket science.

 

Spor!

La ei pret schimb ulei Ravenol 11 L + bae + manopera e 1650 ron,eu am optat pentru ulei ZF + bae+ Garnituri Originale,le comanda din Germania,Demontat,Montat mecatronic,pret 2500 Ron.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, nu vreau sa te dezamagesc..daca toti ar respecta proceduri de servisare si cupluri de strangere, timpul alocat unei reparatii s-ar dubla, ceea ce e neproductiv pt ei.. Timpul se dubleaza pt ca trebuie sa scoata dinamometrica de undeva, trebuie sa rasfoiasca manual de reparatii ca na nu tine minte nimeni atatea valori mai ales mecanicii, ordine de strangere etc...Asta e realitatea, nimeni nu o sa-ti faca treaba ca la carte, din pacate, cel putin la noi. E mult mai usor sa strangi cu o filetanta rapid bazz bazz si gata...

Cantitatea e mai importanta decat calitatea...

Eu sunt patit, m-am dus cu masina cu simptome de convertizor, am facut rk la cutie ga6hp19z si nu s-a rezolvat problema, dupa o luna si o saptamana. Am zis ca sunt eu prost...desi am ceva notiuni de mecanica,

Du-te undeva unde au ceva habr de cutii automate,ZF Faur spre ex si spune explicit ce vrei sa se schimbe si atat.

Daca n-am dreptate dau de baut...

Mersi am fost si la Faur si la mai multe service, TOȚI !!! Au pus Testrul si au apĂŁrut 4 Eroori legate de discuri,presiune,si tooooootttiiiii au Zis,Cutia JOS si dezmembratĂŁ ca sa vedem ce e defect.Normal ca din cauza lipsei de presiune apar o mulțime de erori.Nici mĂŁcar nu au mers cu masina sa vadĂŁ ca Merge absolut fĂŁrĂŁ probleme.pentru constatare,data jos cutia si desfĂŁcutĂŁ ca sa vadĂŁ ce e ĂŽmi cereau 1000 ron!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.