Jump to content

Sfat achizitie F30 335d sau 340i


Stoki

Recommended Posts

G20 330i are motor de 2 litri.

Oricat de mai reusit ar fi G20-ul fata de F30, diferenta dintre motoare e mare.

 

Lista de dotari pe care le cauti nu mi se pare lunga si nici nu par dotari de ne-gasit. E chiar de bun simt pentru o masina cu motorizarea asta, pana la urma nu e 316.

Din punctul meu de vedere, cam asta as cauta si eu in mod ideal, minus tractiunea x-drive care doar complica lucrurile.

Iar la culoarea masinii cred ca poti face concesii daca gasesti restul dotarilor.

 

Din pacate in Romania probabil trebuie sa astepti sa apara ceva la vanzare. Stiu ca se poate lua si prin BMW Romania, contracost, de la dealerii din Germania, inclusiv cu leasing dar ar trebui sa discuti asta cu cei din RO.

 

Cat timp stai si urmaresti site-urile si esti pe faza, la un moment dat o sa apara si ce trebuie.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

 

Asta are si dotari multe si pret bun si km putini, dar nu e Xdrive:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=298275402&categories=Limousine&cn=DE&colors=BLUE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=118&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=7917a34f-23b3-a2db-af71-65a669012a48

 

Oricum daca este sa platesti peste 35k euro gandeste-te serios la un G20 330i, e mai noua, mai moderna, mai frumoasa si intotdeauna superioara din toate punctele de vedere unui model mai vechi, chiar daca ai putere mai putina:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=311832026&categories=Limousine&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&minFirstRegistrationDate=2018-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=fe058fbe-bac6-37b7-3a1c-c900009eb8e2

Vezi ca ambele sunt aduse din State.

 

@stoki Nu sunt niste dotari SF ce vrei tu acolo, dar e totusi foarte greu sa gasesti o masina care sa le aiba pe toate. Culoarea si cruise control-ul adaptiv iti limiteaza tare de tot variantele, ca in rest sunt chestii basic... Oricum nu poti sa ai pretentii de la o masina SH sa fie configurata exact cum vrei tu, trebuie sa faci niste compromisuri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@SDC Da, am vazut si eu ca sunt doar astea patru....mai astept.

 

@raduron10 Nu vreau motor de 2 litri.

 

 

@paul_e88 Da, si eu cred la fel, ca sunt niste dotari normale pentru o astfel de motorizare.

 

 

@PM ME DOG PICS Stiu ca nu e imposibil si daca caut, voi gasi. Am vazut ca pilotul adaptiv este foarte rar si nu inteleg de ce. Eu am pilot adaptiv pe E60 530xd din 2007. Nu inteleg de ce astea noi nu prea il au. Dupa mine, pilotul automat in zilele noastre ar trebui sa fie automat adaptiv. M-am obisnuit cu el, eu il folosesc chiar si in oras de multe ori. I-as simti lipsa mult. Am avut si pe passat-ul de la servici timp de 3 ani adaptiv si chiar a devenit un must-have pentru mine. Stii cum e...cand te inveti cu un lucru comod, renunti mai greu la el.

Link to comment
Share on other sites

@PM ME DOG PICS Stiu ca nu e imposibil si daca caut, voi gasi. Am vazut ca pilotul adaptiv este foarte rar si nu inteleg de ce. Eu am pilot adaptiv pe E60 530xd din 2007. Nu inteleg de ce astea noi nu prea il au. Dupa mine, pilotul automat in zilele noastre ar trebui sa fie automat adaptiv. M-am obisnuit cu el, eu il folosesc chiar si in oras de multe ori. I-as simti lipsa mult. Am avut si pe passat-ul de la servici timp de 3 ani adaptiv si chiar a devenit un must-have pentru mine. Stii cum e...cand te inveti cu un lucru comod, renunti mai greu la el.

 

Cine cumpara masina cu motor 3 litri benzina, prefera sa o conduca el, nu pilotul adaptiv; am avut ACC pe F11, mi se parea util doar pe drumuri nationale (uneori te cam incurca in depasiri...) si eventual pe autostrada pe timp de noapte; motorul si franele foarte bune fac condusul usor si controlabil, eu nu simt nevoia de asistenta electronica

Amortizoarele adaptive nu sunt nici cal nici magar - sunt mai comfortabile decat unele sport, dar pe modul sport nu sunt suficient de rigide, si cursa e mai mare decat ar trebui; da, pt o masina de familie sunt foarte bune, dar parca nu tin masina suficient de lipita de drum atunci cand mergi mai sportiv.

 

Am condus de curand G22 430i cu amortizoare adaptive, nu prea mi-a placut tinuta de drum, cursa amortizorului e mult prea lunga, iti da o senzatie de instabilitate; prefer clar suspensia de la masina mea (amortizoare OE bmw si arcuri sport mtech); da, era foarte comfortabila in oras, dar parca nu de asta as cumpara un 430i.

 

In concluzie, important e sa iti clarifici ce vrei de la masina: sa fie comfortabila si lejer de condus: un F10/G30 525d/530d cu cat mai multe optiuni e ceea ce cauti; vrei sa fie mai sportiva si mai controlabila - atunci F30 340i e alegerea potrivita, dar n-as insista sa aiba ACC sau EDC, mai degraba as lua suspensie sport (nu e asa rigida cum era la E46/E90, e suficient de comfortabila).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@wolfenstein99 "Cine cumpara masina cu motor 3 litri benzina, prefera sa o conduca el, nu pilotul adaptiv" Este o regula? :) Mai degraba cred ca este o parere personala, dar e normal sa avem pareri diferite caci avem nevoi diferite. Ieri am fost la Brasov, se asfalta pe un pod la Sinaia si s-a facut o coloana toata Posada. Am mers doar cu adaptivul toata coloana. De ce sa stau cu piciorul pe frana mereu? (Nu am auto-hold). La fel si cand conduc foarte mult: Fac 40-50k pe an, am toate tarile din Europa de Sud Est. Nu pot traversa Romania, Serbia, Croatia mergand DOAR sportiv. Da, o calc, fac slalom, ma joc, dar nu pot face asta tot drumul. La un moment dat ma simt obosit, activez pilotul, setez distanta si imi mai relaxez piciorul o vreme. Asa cum spuneam, aveam nevoi diferite. Acum nu e un MUST HAVE, daca gasesc ce imi place, motor, dotari etc, nu o voi refuza doar ca nu are adaptiv, insa e una din preferinte.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@wolfenstein99 "Cine cumpara masina cu motor 3 litri benzina, prefera sa o conduca el, nu pilotul adaptiv" Este o regula? :) Mai degraba cred ca este o parere personala, dar e normal sa avem pareri diferite caci avem nevoi diferite.

da, e o parere personala; daca as configura de nou 340i, probabil nu as adauga pilotul adaptiv; pt ca motorizarea 340i are un pret de start mai mare;cei care le cumpara noi mai taie din colturi - de exemplu masina mea are clima simpla, scaune stofa (sport) - cel care a cumparat-o de noua a mai redus in acest fel costul total; da, nu m-ar fi deranjat sa aiba pilot adaptiv, trapa panoramica, pachet interior individual piele, etc; dar trebuie sa faci niste compromisuri undeva, pt ca altfel platesti cat nu face

 

 

tot dupa parerea mea, daca petreci atat de mult timp in masina, cred ca o alegere mai potrivita ar fi G30 530d - mai comfortabila, dar fara sa fie lenesa, poti face 1000 km in fiecare zi fara sa obosesti; 340i e o masina suficient de comfortabila, dar nu se compara cu 530d

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

+1 pentru pilotul adaptiv, mai ales daca faci multi km. Cand am venit iarna trecuta din Germania cu masina am prins o vreme dificila: ploi, ceata, inclusiv noaptea. Pilotul adaptiv a ajutat mult ca sa nu ajung rupt acasa. Si l-am folosit la mai toate drumurile lungi pe care le-am facut.

 

De acord si cu sugestia pentru seria 5 in loc de seria 3, e mai confortabila la drum lung.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu sunt fan hibrid, sunt cel mult bune in oras; tu ai zis ca faci multe drumuri lungi, asa ca o sa cari cateva sute de kg degeaba, cu un motor de 2l benzina.

 

ai putea lua in calcul 330i, in 99% din cazuri cei 250cp sunt suficienti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la cum suna anuntul, m-as feri de masina asta.

 

pielea rosie (de fapt un grena/visiniu inchis, korall rott) arata mai bine in realitate decat in poze.

 

335i are motorul N55 (stock 306cp, nu 320cp), un motor bun; dar B55 e o generatie mai noua (per total mai fiabil, mai economic si ceva mai puternic)

Link to comment
Share on other sites

Nu cum suna anuntul e problema, ci ca e masina adusa din State. A schimbat el ceasurile de bord, dar degeaba. Eu unul as lua masina din SUA doar daca pretul e bun si vanzatorul e mega transparent cu privire la detaliile masinii / buba pe care a avut-o. Unele se aduc din State ca "epave" pentru niste nimicuri, altele pentru chestii foarte grave.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa-i inteleg pe astia... Nu pot sa spuna in anunt ceva de genul: " Masina import SUA, am schimbat ceasurile de bord pentru Europa, a fost dauna bara, stalp, capota, etc. A fost reparata la service X, etc." Ce e asa greu sa fii sincer? Eu cred ca ar gasi mult mai repede cumparator in felul acesta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca multe sunt luate ca dauna totala (salvage). Si in cazul asta, reparatiile nu se stie cat de bine au readus masina la starea de fabrica. In plus, e posibil sa ai probleme daca vrei sa asiguri o masina de genul asta. Asa ca cel mai probabil n-ar mai putea cere tot atatia bani pe ea.

 

Asa ca prefera sa 'omita' in mod convenabil informatia asta, pentru ca nu stie toata lumea la ce sa se uite, si au sanse mari sa gaseasca un fraier.

 

Imi aduc aminte ca am avut o discutie interesanta cu un gigel de-asta pe feisbuc, si incerca sa ma convinga ca masina a fost reparata de niste meseriasi care lucreaza ca la carte dupa manualele bmw, si ca masina e ca din fabrica. Evident, si el omisese in mod convenabil sa mentioneze ca masina a fost dauna in trecut.De bine ce a fost reparata, probabil.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oglinda, butonul de panica de pe cheie(doar pe masinile de SUA), abtibildul cu alb si galben de pe stalp pentru presiunile din anvelope (doar pentru SUA, in rest e negru) si lb-ft in sport display in loc de Nm.

 

+ masinile de SUA nu au buton pentru luminile de ceata spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

L-am sunat pe asta cu 335i... Zice ca nu a schimbat ceasuri sau alte chestii. Masina e de Canada si acolo sunt cu km nu mile. Cica a fost lovita usor in dreapta fata si a fost schimbata bara, farul si aripa, nu au fost alte probleme, nu a sarit airbag etc. Daca sunt interesat zice ca accepta orice fel de testare doar in reteaua BMW. Si imi poate oferi si seria de caroserie. Masina este inmatriculata in Romania pe numele sotiei lui. Nu stiu ce sa zic....
Link to comment
Share on other sites

Seria de caroserie ar putea sa te ajute daca a fost o licitatie publica de unde a fost cumparata masina. Verificarea in reteaua bmw dupa parerea mea nu e relevanta in cazul asta. Ei pun un tester pe ea si se uita un pic de jur imprejur. Ca sa detecteze o potentiala dauna mare reparata, ar trebui s-o vada cineva care se pricepe la manarii de-astea si stie unde sa se uite.
Link to comment
Share on other sites

L-am sunat pe asta cu 335i... Zice ca nu a schimbat ceasuri sau alte chestii. Masina e de Canada si acolo sunt cu km nu mile. Cica a fost lovita usor in dreapta fata si a fost schimbata bara, farul si aripa, nu au fost alte probleme, nu a sarit airbag etc. Daca sunt interesat zice ca accepta orice fel de testare doar in reteaua BMW. Si imi poate oferi si seria de caroserie. Masina este inmatriculata in Romania pe numele sotiei lui. Nu stiu ce sa zic....

 

Bara a fost schimbata cu una fara spalatoare de faruri si fara proiectoare. Sunt curios cum a reusit sa treaca RAR-ul fara spalatoare la faruri cu xenon. Si daca nu ma insel, semnalizarea de pe spate este rosie, nu portocalie. Seria de caroserie te va ajuta doar daca a fost vanduta la licitatie, si ai sansa sa vezi acolo poze cu masina inainte de a fi exportata in Europa. Si este 335i, cu motorul N55, nu 340i, cu B58. In plus, daca o cumperi, cand vei vinde masina, va fi tot cu provenienta America de Nord. De asemenea, atunci cand anuntul incepe cu "extra full", desi lipsesc ceva optiuni (ACC, camera marsarier, camere 360, lane assist, asistenta la unghiul mort etc.), tind sa nu am incredere.

 

Iti dau un exemplu de masina de SUA (340xi) pe care am fost sa o vad. Si care nu era tocmai ieftina.

 

340-USA-14.jpg 340-USA-15.jpg 340-USA-11.jpg 340-USA-12.jpg 340-USA-13.jpg

 

Frumoasa nu? Pachet M performance (stopuri, praguri, lip, difuzor), jante Japan Racing, faruri LED, interior piele, etc.

 

Cei de la BMW nu aveau informatii pe baza seriei de sasiu. Dar am gasit-o pe un site de licitatii. Cum arata cand a plecat din SUA:

 

340-USA-1.jpg 340-USA-2.jpg 340-USA-3.jpg 340-USA-4.jpg 340-USA-5.jpg

 

"Doar un pic lovita in fata", nu?

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vaiiiii......mama !!! Dauna totala a fost... Ce nenorociti... :angry:

 

Pai altfel nu prea sunt motive sa ajunga la export. E scump transportul + costul reparatiei.

 

Nu zic ca masina din anuntul pe care l-ai pus tu (335i-ul) este la fel, spun doar ca, din punctul meu de vedere, trebuie verificata bine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.