Jump to content

Sa ai sa sa nu ai filtrul DPF la diesel-ul tau


Recommended Posts

Pentru a parcurge o distanta de 100 de km ,cu o viteza de 100 de km/h ,motorul o sĂŁ funcționeze 60 de minute .

 

Pentru aceeași distanțĂŁ parcursĂŁ cu o viteza de 130 de km /h ,motorul o sĂŁ funcționeze aproximativ 46 de minute .

 

In care varianta motorul polueazĂŁ mai mult ?

Mulțumesc frumos. RĂŁspunsul tĂŁu mĂŁ obligĂŁ sĂŁ ies din discuție.

Deci 10 litri de combustibil consumați/arși polueazĂŁ mai puțin decât 8 l. Am ĂŽnțeles.

 

(In varianta in care e) cel mai eficient motorul e in turatie si regim termic nu in viteza.

 

(Cristian, zi-ne o poveste care sa merite toata atentia si concentrarea noastra. Ca pomana nu primesti ;) )

Poate trĂŁiești cu impresia cĂŁ toți sunt prezenți pe forum cu dorința de a fi bĂŁgați ĂŽn seamĂŁ mereu,cum ești tu. Dar te ĂŽnșeli. Hai,succes!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dacă guvernelor chiar le pasa de mediu ,să facă programul "rabla pentru dpf" ,să predau dpf-ul vechi + ceva bănuți(in limita bunului simt) și să îmi dea unul nou .

Nu ar mai anula nimeni dpf-ul .

exista in germania, la impozit il recuperezi din taxe

dar germania e o tara .....romania e ca unul cu dunga rosie pe buletin care omoara muste pe geam

 

N-are de ce să îmi schimbe uleiul in cutie ,că ăla nu ajuta la protejarea mediului .

Bănuiesc că programele "rabla pentru electrocasnice" și "rabla pentru mașini" ,ți se par normale ,nu?

Ăluia cu frigideru' ,bănuiesc că i-am putea zice :"da,eventual să îți bage și o oala de ciorba in frigider".

profund

dupa mintea romanului frigiderul vine la.pachet cu o ciorba de peste sau de burta si un bax de bere la pet... la masina de spalat musai un halat de monton,

si la masina de spalat vase un ciocan de jnitele sau un facalet ptr pitza...

 

Lipsa dpf-urile de pe mașini ,e o problema foarte serioasa .

Ori pui RAR-ul la fiecare intersecție și verifici la sânge ,ori dă-le bani de dpf ,că în 10 ani o să avem 50° la umbra în decembrie din cauza lor(și nu numai).

Râdem ,glumim ,dar râsul e pe noi !

de la atata fum pe creier poate se naste si la noi o eminenta cenusie care sa ne indrume inspre succese-uri

 

Chiar, oare de ce? Ai incercat sa traiesti fara frigider? Dar fara masina? Cam care e mai sus pe scara nevoilor?

 

Iar cu dpf-ul, solutia e ITP strict si amenzi mari, nu pomana de la stat.

unii au incercat sa traiasca lobotomizati si se descurca binisor....nu cer nici de pomana, platesc si amenzi , mi se pare normal

 

va spun eu o poveste, din avion se vede lumea altfel, faceti o escala pana la schipol ziua ca sa vedeti cu ce se manaca civilizatia, testul e cancan

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ ,nu știu cine ce a ĂŽnțeles din ce am spus eu ,dar vreau sa aduc niste lĂŁmuriri :

 

1) Eu am toatĂŁ mașina ĂŽntreaga (dpf,EGR,roti,volan...etc).

2) Consider cĂŁ trebuie fĂŁcut ceva cu mașinile poluante urgent .

3) Romanul e sarac dar iubește luxul.

4) Romanul trebuie "stimulat" sa nu polueze ,pentru cĂŁ la lux nu o sĂŁ renunțe in ruptul capului .

5) Decât sĂŁ ne facem cĂŁ luptam cu poluarea plantând copaci doar când e presa de fata (vezi Klaus,acum 1 luna) ,faceți tata programul "dpf-ul pentru toți" (vĂŁd cĂŁ rabla pentru dpf ,nu va place cum suna ).

DĂŁ-i romanului dpf-ul moka , pentru cĂŁ românul nu are o problema cu dpf-ul in sine ,el are o problema cu ariciul din buzunar . Transforma imediat mia de euro necesara schimbĂŁrii dpf-ului ,in 5 zile la mare ....și credeți-mĂŁ,alege marea !

 

Știu cĂŁ e rușinos ,dar asta e realitatea !

 

(LE 1: EGR off ,voi face și eu (din pĂŁcate),nu vreau sa iau foc ! DPF rĂŁmâne pe loc ,la orice mașinĂŁ voi avea vreodatĂŁ ,cu sau fara rabla 😁)

(LE 2: unii dintre voi sunteți foarte agitați ,calmati-va mĂŁ .Și incercati sa nu mai jigniți ...e urat ) .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intamplator am o idee cu ce se mananca lucrurile la olandezi. Stiu si cum se obtine un loc de parcare de resedinta in Amsterdam, stiu si cat costa ora de parcare prin centru, si alte cateva chestii legate de lez si ce vor sa faca cu traficul mai departe. Dar e atat de departe de ce se intampla la noi, ca n-are sens sa comparam.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, Olanda e mult inaintea noastra la protejarea mediului, si la o gramada de alte lucruri. Dar nu vad ce legatura au autostrazile cu mediul. Din contra - Elevetia de pilda refuza sa faca autostrazi si chiar sa largeasca drumurile nationale existente, ca sa descurajeze folosirea masinilor. Fireste, la noi nu e cazul, dar cele doua preocupari nu sunt neaparat in legatura pe care o crezi :)

 

In alta ordine de idei, cred ca la noi in tara sunt cele mai mari ajutoare de stat pentru cumparat masina electrica si pentru casat o masina veche. Uite si pomana pentru dpf de care se vorbeste aici.

 

 

Frumoasa Olanda nu este o simpla tara plata si joasa.

Nu este un bun exemplu de ... protejarea mediului!

La alte lucruri... no comment!

O mare parte a teritoriului, a fost recuperate din apa! Numai mediul nu l-au protejat!

Mari zone din natura au fost afectate irecuperabil!

Interventia brutala asupra biodiversitatii, distrugerea si fragmentarea habitatelor... e contrar protectiei mediului!

 

Olanda este extrem de vulnerabila la subzistenta solului.

Solutiile ingineresti nu sunt suficiente, mai e nevoie si de tratamente (de natura chimica!) asupra solului si apei.

 

 

Prin programul rabla sau cu bani din buzunar ... retrofit SCR systems cred ca este o solutie viabila pentru marile orase pana la epuizarea intregului parc de masini MAC. Doar DPF nu cred ca este suficient.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi Olanda a anunĂâşat/hotĂŁrât reducerea limitei de vitezĂŁ pe autostradĂŁ de la 130 la 100,pentru scĂŁderea emisiilor. MĂŁ gândesc cĂŁ are logicĂŁ,pentru cĂŁ o maĂâ˘inĂŁ consumĂŁ mai puĂâşin carburant la 100 decât la 130,asta nu ĂŽnseamnĂŁ mai puĂâşinĂŁ poluare?

Am ĂŽnĂâşeles eu greĂâ˘it?

 

Sa le explice si la nemti ce au descoperit ei

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

La noi majoritatea o sa isi faca DPF Off ca este cea mai ieftina varianta dar si cea mai riscanta. Daca cititi stirile, o sa observati ca se fac din ce in ce mai multe controlale RAR pe drumuri.

Personal sunt pentru DPF On din mai multe cauze plus ca daca inginerii de la BMW au pus elementul respectiv pe masina l-au pus si OPTIMIZAT masina ca sa mearga cu filtru de particule.

Stiu ca ca multi o sa inceapa ca e scump filtrul, ca se infunda, ca ia foc masina si multe alte motive. Parerea mea [si o mentin], nu iti permiti o masina de genu, iti iei una pe benzina cum a zis un coleg.

Sunt posesor de E92 LCI si in curand o sa schimb filtrul de particule cu unul nou [ma rup de 2000 euro] si dupa merg linistit cu masina.

 

PS : De ce credeti ca olandezii vand masinile cand se apropie "momentul" sa investeasca in ele ?

Edited by xxK89
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

MĂŁ ,nu știu cine ce a ĂŽnțeles din ce am spus eu ,dar vreau sa aduc niste lĂŁmuriri :

 

1) Eu am toatĂŁ mașina ĂŽntreaga (dpf,EGR,roti,volan...etc).

2) Consider cĂŁ trebuie fĂŁcut ceva cu mașinile poluante urgent .

3) Romanul e sarac dar iubește luxul.

4) Romanul trebuie "stimulat" sa nu polueze ,pentru cĂŁ la lux nu o sĂŁ renunțe in ruptul capului .

5) Decât sĂŁ ne facem cĂŁ luptam cu poluarea plantând copaci doar când e presa de fata (vezi Klaus,acum 1 luna) ,faceți tata programul "dpf-ul pentru toți" (vĂŁd cĂŁ rabla pentru dpf ,nu va place cum suna ).

DĂŁ-i romanului dpf-ul moka , pentru cĂŁ românul nu are o problema cu dpf-ul in sine ,el are o problema cu ariciul din buzunar . Transforma imediat mia de euro necesara schimbĂŁrii dpf-ului ,in 5 zile la mare ....și credeți-mĂŁ,alege marea !

 

Știu cĂŁ e rușinos ,dar asta e realitatea !

 

(LE 1: EGR off ,voi face și eu (din pĂŁcate),nu vreau sa iau foc ! DPF rĂŁmâne pe loc ,la orice mașinĂŁ voi avea vreodatĂŁ ,cu sau fara rabla 😁)

(LE 2: unii dintre voi sunteți foarte agitați ,calmati-va mĂŁ .Și incercati sa nu mai jigniți ...e urat ) .

nu inteleg de ce ai face egr off cand egr-ul e 950 de lei , cam cat un schimb de ulei si nu schimbi piesa anual ci minim la 3 ani poate ai noroc sa crape chiar mai rar . eu unul nu as face nici un program DPF ul pentru toti ci as scoate mult mai multe masini de la RAR pe strazi cu inspectie drastica, amenzi si pedepse mai mari pentru chestia asta(daca ai avea 2000 minim amenda fara posibilitate de plata in 15 zile pentru astfel de fapte plus imobilizarea vehiculului in sediul rar si obligativitatea montarii intr-un service autorizat eu zic ca s-ar potoli) si s-ar rezolva problema destul de usor , e super simplu din punctul meu de vedere doar ca nu se face . Puse controale pe capul astora la ITP si nu doar pana la 2 ...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Toate mizeriile s-ar rezolva daca ITP s-ar face pe bune si problema ar fi rezolvata dar nu se vrea pt ca spaga nu ramane doar la sediul ITP, ea merge pana sus la gulere .

Faza cu acel control in trafic mi se pare galusca pt fraieri, de ce sa-l pandesc in trafic cand el singur vine anual cu puroiu' in statia agreata/controlata de mine?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.