Jump to content

Distributie B47


GeorgianaIonescu83

Recommended Posts

Salutare tuturor! S-a facut 1 an de cand am achizitionat X1. Am facut 8000 km cu el, majoritatea in Buc, masinuta avand acum 165000 km. Pot spune ca sunt multumita,  iar pana acum, am schimbat kitul de accesorii cu unul tot original, revizie mare, plus un set de anvelope de iarna pentru ca cele pe care le primisem aveau DOT 2015 si revizia la cutie, Aisin. Urmeaza un set de discuri si placute noi pe spate. 
Pentru ca a trecut 1 an de la primul meu topic in care intrebam despre distributie, m-am gandit sa il readuc in atentia voastra. 
A schimbat cineva distributia la B47? Daca da, cati km avea auto si daca avea simptome? 
Cei de la Bforce imi spun ca nu sunt probleme la B47, si ca sa mai astept, numai ca am vazut o postare a celor de la Bistrita cu un X1, motor B47, care avea o patina sparta (180k km). Anterior sa o cumpar eu, servisarea s-a facut anual, dar la 27k km . Sa o schimb sa mai astept? 

Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

Nu am vazut sa fie probleme cu distributia la B47, dar cu singuranta sunt cazuri. Pana la urma, orice piesa (in miscare si nu numai) sufera uzura pe parcursul timpului.
Ultima data cand ai fost cu masina in service s-a uitat cineva si la distributie? auzi sunete "suspecte" la rece?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VladE46 said:

Nu am vazut sa fie probleme cu distributia la B47, dar cu singuranta sunt cazuri. Pana la urma, orice piesa (in miscare si nu numai) sufera uzura pe parcursul timpului.
Ultima data cand ai fost cu masina in service s-a uitat cineva si la distributie? auzi sunete "suspecte" la rece?

Ultima oara am fost in Octombrie cand am schimbat kitul de accesorii. Mi-au spus ca nu sunt zgomote suspecte si nici mie nu mi se pare nimic dubios dimineata la prima pornire. Ideea e ca trebuie in aprilie sa fac revizia mica, si nu stiu daca sa schimb si distributia , sa nu o schimb 🤷‍♀️. Nu puteau si astia de la BMW sa spuna clar cand se schimba, ne faceau si noua viata mai usoara. 

Edited by GeorgianaIonescu83
Link to comment
Share on other sites

Dupa 150k. asta ca sa ai costuri minime, te lasa cand nu te astepti, cu daune majore. Am schimbat la 155k. preventiv, lanturile erau alungite, intra surubelnita sub ele, nici un zgomot, sunt f. parsive, pana nu dai capacul motor jos sa verifici fizic starea lantului nu ai dovada mai buna. Motorul meu e 2l. cu 218cp, twin power. Motoarele sunt ok. dar schimburile de ulei la 30k. le omoara, daca il faci la 10k. te asigur ca nu ai probleme cu distributia mult timp.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Owner de X1 18d , B47, 100k km in cap, nu se aude nimic la distributie, cutia schimba perfect. EGR schimbat in Germania pe recall sau la revizie (are in history). Mai am un prieten tot cu X1 18d, are 220k si masina ii merge perfect, n-a schimbat distributie sau ulei in cutie. Doar ceva brate fata/spate si bucsaraie (consumabile pt Romania).  Dar ignorati mizeria aia de 24 de luni / 30k km la schimbul de ulei. La mine e 1an sau 10000km

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, tox said:

La mine e 1an sau 10000km

Conteaza foarte mult intretinerea, dpmdv iti bati joc de masina daca faci uleiul la 30 000 , personal, pentru 525d, 2.0 fac undeva la 7-8 000 km revizia . 

Pentru o singura turbina este ok la 10 000 . 

Mi-am schimbat acum doua seri , sa-mi arate la 8000 .. 😁

 

WhatsApp Image 2023-02-10 at 11.52.41.jpeg

Edited by redog4dy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu mai am inca 2 masini, doar ca Opels (:D :D) , o vechitura dizal cu 229k km luata de la 93k in 2009 si un OPC sport de 333 de cai din 2013, ce-i drept asta are doar 67k . La prima am schimbat de 10 ani uleiul la maxim 10000km , iar la asta suparata pe benzina la 8000km, pt ca ma mai apuca din cand in cand sa-i dau un redline.  N-am avut vreodata probleme cu fum/turbine distruse/etc. 

Cred cu tarie ca schimbatul uleiului la 8-10000km , indiferent daca e benzina/motorina, te scapa de multe probleme pe termen lung. Si evident, de folosit un ulei bun, nu din ala de 25 de lei litrul (atat e si ala de gatit btw...) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
48 minutes ago, MrTeiu said:

Subscriu și eu :

BMW 318D F31 (08.2016) motor B47 - 245.000 km, intervale schimb ulei 10-12.000km, distribuția neschimbată, fără sunete dubioase la rece sau cald.

Bravo, bine ca ai venit cu o reactie!

E bine sa spui si de la cati km ai masina, cate schimburi de ulei ai facut, daca asmi schimbat si filtrul la fel de des. Toate astea ajuta la intelegerea experientei personale.

Sau, daca vrei, iti sugerez sa faci un topic in rubrica Masina Mea, si acolo sa tii un jurnal cu, ce ai schimbat. Nu trebuie sa pui poze sau msi stiu eu.. poti doar sa scrii. Nu trebuie sa te astepti la aprecieri, e suficient sa fii tu multumit. 

Pe mine nu ma doare mana sa iti multumesc si numai daca scrii.. (e greu pana incepi.. 🤓

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Salutare tuturor, ca prima postare intru direct in topic-ul de interes cu distributia la B47. Eu am un 420D F33 din 2017, il am de la 150k km.

Masina a avut revizii intre 25-30k. Si mai exista un interval de vreo 50k km in care nu apare nicio intrare la revizie (cel putin cf. istoric din bord). Acum, daca s-or fi facut si alte revizii intermediare off-topic, nu stiu. Prefer sa nu iau in calcul ceva ce nu exista confirmat. 

Tocmai de-asta ma tenta sa schimb si eu distributia. In prezent, masina are 175k km. Nu are niciun zgomot ciudat, niciun martor aprins, merge foarte bine. De cand e la mine are parte de revizii la 10-12k km si merge 99% din timp in afara oraselor la drumuri mai lungi. 

Intr-adevar am tot cautat si eu probleme de distributie si nu prea gasesc. Tind sa cred ca sunt rare cazurile in care lantul crapa pur si simplu... in majoritatea situatiilor cred ca da unele semne acustice, zanganit, clantanit. Sunt in dubii cu schimbul, o sa cer o parere de la mecanic la viitoare revizie (curand), cand schimb si capacul de la tacheti (transpira putin ulei).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, six in line said:

Salut, la B47 daca nu ai sunet de lant cand pornesti masina la rece, las-o in pace. Nu te lega la cap daca nu te doare. Stiu motor B47 cu 350K km in bord si distributia originala care merge ft bine.

Merci de sfat, o sa-mi fac un obicei sa ascult din cand in cand la rece. Si revizii la max 12k de mers in afara orasului. Fingers crossed. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.