Jump to content

CARE vrea sa planga!?


Krebs

Recommended Posts

Sunt mare fan si pe deasupra utilizator de bmw dar asta nu inseamna ca nu poate fi invins de o dacie bine modificata sau poate nu ati auzit de SGM:http://www.youtube.com/watch?v=m2Rcr45mXnE cau BNZ:http://www.youtube.com/watch?v=5-E980bRll4&mode=related&search=
Link to comment
Share on other sites

sunt si eu obsedat de bmw.da sunt multe masini care fac bmw .si care este problema.cine stie ce cazan de pisica de 1.6 era aia si cine stie ce monstru de dacie era cea rosie..astea sunt funny nu sunt de plans.bravo celor cu dacie care reusesc sa o faca sa aibe performante .dacia aia din film fuge rau de tot.

pe mine ma facut de rusine un fiat UNO de 1.6 cu 16 valve turbo.asta am aflat dupa ce ne am dat un picut .asa din semafor in semafor.nu mi venea sa cred cum a fugit de langa mine.si eu am totusi 200 e cp dar 1400 de kg el avea 130 sau 140 de cai pe 800 de kg,deci nici o rusine .a zis si omu pot sa fac multe masini pe 400 pe 600 dar ai este frica de masina la viteza mai mare si nu are incredere in frane.da chiar a disparut masina din peisaj de vre o 2 ani ce s o fi intamplat cu el.

Link to comment
Share on other sites

nu comparati masinile de serie cu masinile modificate. am vazut acum 1 an si ceva o dacie de 400 de cai( bine .. era doar caroseria de dacie :blink: ). faptul ca o dacie super modificata face un bmw de serie nu imi trezeste nici o emotie.

ps. ce fum scoate SGM-u ala :) .kilometrul si litrul de ulei :PP

Link to comment
Share on other sites

Depinde foarte mult si de sofer in cursele stil "drag" zic eu! Totul este sa sti sa schimbi vitezele cand si cum trebuie pentru un sprint cat mai bun! Oricum felicitari celui cu Dacia  :blink:

260520[/snapback]

 

Am vazut eu Dacia sport ..cu 4 carburatoare ..unul in capul fiecarui piston ...si etc modificari ..te afuma imediat ..

Link to comment
Share on other sites

Am vazut eu Dacia sport ..cu 4 carburatoare ..unul in capul fiecarui piston ...si etc modificari ..te afuma imediat ..

260529[/snapback]

 

Aici vorbim deja de supraalimentare si de multi cp pe o caroserie usoara! Nu poti compara pe un drag o masina de serie cu una tunata la motor...apropo daca tot ai mentionat de 4 carburatoare te gandesti ce consum are?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

SGM-ul are 180 de cai cu NOS. Dacia de 400 de cai nu exista. Daca cumva te referi la Dacia de raliu a lui Nicu Grigoras aceea avea in jur de 300 de cai...

260515[/snapback]

 

robert e super baiat..... il cunosc de cativa ani.... m'a dat si pe mine cu a lui masina chiar dupa ce si'a pus prima oara _chiulasa_ de alpin... belea masina

belea belea.....

 

imi povestea ca'si facuse un cart cand era mai copil :blink:

 

mult respect pt el ....

Link to comment
Share on other sites

ei isi cumpara o dacie cu 1000 de euro,fac modificari de vreo 4-5000 de euro si ajung la masini care bat un BMW de 10000 de euro(bine aici nu luam in considerare confortul),cred ca am putea sa avem putin respect fata de acesti oameni cu adevart pasionati de masini(spre deosebire de noi care avem BMW-uri si majoritatea nu facem nici un efort sa le facem putin "mai speciale"),si ar trebui sa incetam sa criticam tot ce nu ne convine pentru ca de afecteaza orgoliul de conducatori de BMW.Oricum robert are tot respectul meu.
Link to comment
Share on other sites

ale lor sunt facute pentru asta. pana la urma cred ca n-ati observat dar cu sub 5000 de euro cumperi un S6 din anii '90 care merge undeva spre 300cp si bineinteles bate S-uri cu motorizari mai "slabe" - care costa peste 70k. sunt multe masini cu surprize, era de vanzare un trabant portocaliu cu motor undeva pe la 130cp daca tin eu bine minte... aia sunt convins ca face multa senzatie, dar il invidiaza cineva? :blink:
Link to comment
Share on other sites

acum are williams 1,8 cu turbo din cate stiu,130 de cai,suspensie sport, discuri dublu ventilate,instalatie de NX cu 4 injectoare si shot de 50 CP+(si aici il citez pe robert,proprietarul):

"Mai urmeaza sa inlocuiesc furtunele de la traseul de aer cu inox, sa ii bag o sonda AFR (air fuel ratio) si sa ii fac reglajele si dyno la MASTER TUNER, pana obtin amestec stoichiometric corect la presiune ade aer cu care o sa merg pt performante maxime.

 

Momentan merge la 1.1- 1.2 bar,dar pana nu masor amestecul nu ii dau mai mult, de frica sa nu mearga prea sarac."(asta spunea acum un an,presupun ca deja modificarile astea sunt facute)

Link to comment
Share on other sites

haios este ca un bmw 316 e stoc si nova e tunata..1.6 contra 1.6..oricum faptul ca ia luat fata cu putin nu inseamna mult,ia sa ne gandim la 316 tunat contra nova 1.6 tunat :blink:

 

ideea e proasta...bmw batut de o nova ....daia pe 316 le consider lesinate :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.