Jump to content

VIBRATII IN CAROSERIE SI BATAIE MOTOR CAND ACCELEREZ


Pavel

Recommended Posts

Buna seara!Cred ca am facut cea mai mare greseala din viata mea! Am un bmw e61 fl 2008 motor n47 si aveam intercoolerul fisurat..Am luat unul de pe olx si in pachet am gasit nisip dar inauntrul lui parea sa fie ok..L am curatat superficial din pacate si nu a mai parut sa fie nimic. L am pus pe masina si dupa 30 de min de mers a inceput sa se auda un sunet metalic ciudat apoi sa bata motorul si tremura toata masina.. bataia se aude cand accelerez.. Mai este ceva de facut motorul meu? 💔

Link to comment
Share on other sites

Atunci când Pistoanele au joc din cauza cuzinetilor distruși, inclusiv valorile pe injectoare sunt proaste, nu poți sa te iei după asta, pentru ca exact asta am zis si eu, ma tot legam de orice altceva numai sa nu cred ca e motorul.

 

Testul suprem a constat in demontarea capacului de culbutori, cineva învârtea motorul pe la fulia de la arbore si cineva apăsa cu o șurubelnița lunga prin cele 4 locașe din semichiulasa care sunt in dreptul fiecărui piston, s a auzit de 2 ori “poc” si efectiv s a mișcat șurubelnița in jos si a fost clară treaba. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pai când se duce pompa de ulei, se aprinde martor cu roșu si mesaj presiune ulei instant.

nu are cum sa se ducă fără sa îți apara mesajul acesta.

La mine s a dus ca am mai mers 30 secunde aproximativ cu el aprins si ca l am mai pornit după sa vad daca mai apare, tu cat ai mai mers cu mașina după ce s a aprins ?

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Pavel said:

Nu a fost vorba de nisip in admisie respectiv turbo era ok doar ca s a dus pompa de ulei din sesim si pa motor😣

Daca era pompa de ulei sa se duca din senin patea-i cam ce a patit WIN60. De aceea el te intreaba niste lucruri la subiectul de analizat.

..Tu cum nu ai de unde sa stii ce a patit WIN60, e firesc sa vorbesti din ce stii sau ce iti spune mecanicul; absolut normal si firesc. Asa cum zice tot WIN60 pompa NU prea se duce din senin pentru ca presiunea trebuie sa scada mai intai ADICA ea sa nu isi faca treaba cu presiunea uleiului..

Doar mecanicul tau probabil a ales cel mai la indemana raspuns pentru tine. 

Cauza aproape sigur e in alta parte, pe undeva pe la STIUTA DISTRIBUTIE A LUI N47..

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bogdanlitzoiu said:

Pavel, in afara de cuzineti de biela s-au dus si cei de palier? 

Ai rectificat vibrochenul sau nu a fost necesar? Sau ai pus alt motor? 

Mecanicul mi a zis ca nu s a invartit in palier dar oricum am optat sa iau alta masina sa iau motorul de pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.