Jump to content

Clapete admisie rupte


Recommended Posts

Salutare, am fost azi la service sa curăț admisia, și la demontare s-a constatat ca 3 clapete lipsesc, una era ruptă dar blocată. 
Mecanicul mi-a spus, dacă motorul a scăpat la desprindere supapelor, sunt toate șansele sa fi scăpat motorul.
Voi a-ți pățit asa ceva? Ce părere aveți?

Link to comment
Share on other sites

Mai omule ,alea sunt niste clapete destul de mari ,nu au cum sa dispara !

Daca erau din plastic ,puteai sa zici că s-au topit . Dar nu sunt din plastic  ,sunt dintr-un aliaj dur și casant .

Nu mi s-a părut că aș putea să topesc una cu ...flacără ,de exemplu .

Edited by Godini
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, AlexNT said:

S-a uitat mecanicul după ele în admisie și nimic. A zis ca trebuie data _chiulasa_ jos pt a vedea mai departe, dar sunt șanse mari sa fi scăpat și ele sa fie topite. 

nu sunt vreun expert, dar nu exista o camera video cu care sa te poti uita in cilindri fara sa demontezi chiulasa?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, AlexNT said:

Am pus inapoi si am plecat de la service, mi s-a zis ca o sa se topeasca in timp, daca nu au facut avarie la inceput de acum nu mai au asa mare putere.

Si ai plecat cu admisia curatata?

3 clapete rupte, una din ele blocata; si doua rupte si de negasit?

Sau 3 rupte si a patra blocata? Si una a gasit-o prin galerie? Deci tot doua rupte de negasit.

Acum exista si varianta (..minima) ca ele sa fi fost rupte cu intentie, ca sa nu cada in cilindri... dar de ce ar fi lasat-o pe aia blocata?

cat despre topire, nici sa nu te gandesti; daca vreuna (sau doua..) o inghite motorul, bye-bye piston si cilindru.. praf le face si tot nu se topeste cum din nestiinta "mecanicul" ti-a explicat, .. halal expllicatie.. 

Cauta pe net daca nu ne crezi..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Stai liniștit! 

Dacă nu ai mai găsit claptele lipsa în canalele de admisie ale chiulasei înseamnă că au fost măcinate și aspirate în cilindru, iar ce a mai rămas apoi din ele a fost scos pe evacuare. 

Dacă nu a patit nimic motorul pana în faza asta, nu o sa mai ai probleme nici de acum înainte. 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, bimmer90f30 said:

Si ai plecat cu admisia curatata?

3 clapete rupte, una din ele blocata; si doua rupte si de negasit?

Sau 3 rupte si a patra blocata? Si una a gasit-o prin galerie? Deci tot doua rupte de negasit.

Acum exista si varianta (..minima) ca ele sa fi fost rupte cu intentie, ca sa nu cada in cilindri... dar de ce ar fi lasat-o pe aia blocata?

cat despre topire, nici sa nu te gandesti; daca vreuna (sau doua..) o inghite motorul, bye-bye piston si cilindru.. praf le face si tot nu se topeste cum din nestiinta "mecanicul" ti-a explicat, .. halal expllicatie.. 

Cauta pe net daca nu ne crezi..

Nu, am plecat cu admisia noua, aia a ramas acolo. 

3 clapete lipsa si una rupta si blocata in adminisie.

Daca s-a umblat acolo sigur nu a lasat doar o clapeta si pe celelalte le-a scos.

4 hours ago, mase said:

Stai liniștit! 

Dacă nu ai mai găsit claptele lipsa în canalele de admisie ale chiulasei înseamnă că au fost măcinate și aspirate în cilindru, iar ce a mai rămas apoi din ele a fost scos pe evacuare. 

Dacă nu a patit nimic motorul pana în faza asta, nu o sa mai ai probleme nici de acum înainte. 

Atatea oameni, atatea parere. Ar fi bine, daca ar fi asa cum zici tu. Fiecare mecanic mi-a zis parerea lui. 

Unul ca daca nu s-a stricat la desprindere, a scapat, sigur sunt zdrobite.

Altul ca daca se desprideau se strica motorul, sigur au fost scoase inainte. Nu cred.

Altul ca poate a ajuns la supape, si sunt mai groase si nu intra pe langa sa ajunga in capul pistonului.

Acum eu ce sa mai cred?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, mase said:

 

Dacă nu ai mai găsit claptele lipsa în canalele de admisie ale chiulasei înseamnă că au fost măcinate și aspirate în cilindru, iar ce a mai rămas apoi din ele a fost scos pe evacuare. 

Mă faci să cred că nu ai văzut niciodată cum arată o clapeta d'asta !

Joi o sa pun poza cu o clapeta de pe o mașină cu 500k km ,poate o să înțelegeți că nu are cum să dispară sau sa se macine !

Se poate macină peretele galeriei , sistemul de prindere pe tija ,dar niciodată clapeta in sine .

Clapeta se poate sparge ,dar niciodată nu o să ajungă ca faina ,să ajungă în piston fara să facă pagube și să fie scoasă pe evacuare .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am sa vad pe viitor ce s-ar mai intampla, nu as desface _chiulasa_ pentru asta, nu cred ca ar putea sa stea pe supape, tot le-ar trage in camera de ardere.

Acum mai ai o curiozitate, daca anulez cu dopuri sau las fara clapete, ce consecinte sunt? Consuma mai mult? Se infunda mai repede filtru de particule?

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt motive sa demontezi chiulasa. Dacă mai erau resturi de clapete în zona supapelor le vedea mecanicul când a inspectat zona, ca se vede foarte bine spațiul din jurul supapelor, ca nu e Groapa Marianelor acolo. 

Si nu, nu sunt motive sa le anulezi când ai posibilitatea de a le putea înlocui cu unele noi (bănuiesc ca ai F10). 

P. S. ca să te liniștești, am întâlnit zeci de cazuri ca al tau, cu clapete lipsa, măcinate parțial sau blocate în canalele de admisie ale chiulasei și s-a rezolvat prin extragerea resturilor și înlocuirea clapetelor cu un set nou. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.