Jump to content

Probleme filtru de particule 525d f10 2012


Recommended Posts

Salutare,

De ceva săptămâni ma lupt cu niște erori la mașina. Mașina in cauza este un f10 525d din 2012 motorul de 2000. 
 

totul a început când intr-o zi spre lucru a început sa se facă regenerarea, neștiind acest aspect am inchis motorul când am ajuns la locul de munca, iar motorina s-a scurs in baia de ulei. 
Am observat eroarea de nivel mare de ulei și am plecat spre constanta din Bucuresti, pe autostrada s-a reluat regenerarea și aceasta a fost finalizată.  am făcut diagnoza și am găsit eroarea de regenerare a filtrului dar și mesajul de regenerare pe undeva pe la mijlocul autostrăzii după calculele mele. am schimbat filtrul și uleiul in constanta. am mers înapoi in bucuresti, iar după o săptămâna mi s-a aprins iar check engine fără nicio alta eroare in navigație. 
acest check engine stătea aprins 2-3 zile după care 2-3 zile se stingea iar reapărea și tot așa, iar de o săptămâna nu s-a mai stins. Nivelul de ulei este la maxim cum l-am lăsat la schimb.  
Am cumpărat aplicația bimmerlink și am facut o diagnoza si am primit următoarele mesaje de eroare: 

244800: Info - Particle filter system: Limited remaining travel distance of the particle filter available
25C800: Exhaust back pressure sensor: sensor drift outside of tolerance
290900: Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass too high compared to calculated air mass

245700: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back pressure high)
245800: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back pressure above maximum)

Din câte am citit rapid pe internet despre erorile acestea un filtru de particule înfundat ar putea da o astfel de eroare. Sa fie de la asta? Ar trebuii sa ii dau regenerare iar din soft și sa merg pe autostrada cu ea puțin cât timp se face regenerarea? S-au ar trebuii sa îl dau jos sa îl curat (dacă da poate îmi puteți recomanda pe cineva in Bucuresti)? E doar un senzor ce ar trebuii schimbat?

trebuie sa mai analizez niște valori de prin mașina?

am nevoie de un sfat sa știu in ce direcție sa o iau. 
 

mulțumesc!

Edited by raresh19
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, raresh19 said:

Salutare,

De ceva săptămâni ma lupt cu niște erori la mașina. Mașina in cauza este un f10 525d din 2012 motorul de 2000. 
 

totul a început când intr-o și spre lucru a început sa se facă regenerarea, neștiind acest aspect am inchis motorul când am ajuns la locul de munca, iar motorina s-a scurs in baia de ulei. 
Am observat eroarea de nivel mare de ulei și am plecat spre constanta din Bucuresti, pe autostrada s-a reluat regenerarea și aceasta a fost finalizată.  am făcut diagnoza și am găsit eroarea de regenerare a filtrului dar și mesajul de regenerare pe undeva pe la mijlocul autostrăzii după calculele mele. am schimbat filtrul și uleiul in constanta. am mers înapoi in bucuresti, iar după o săptămâna mi s-a aprins iar check engine fără nicio alta eroare in navigație. 
acest check engine stătea aprins 2-3 zile după care 2-3 zile se stingea iar reapărea și tot așa, iar de o săptămâna nu s-a mai stins. Nivelul de ulei este la maxim cum l-am lăsat la schimb.  
Am cumpărat aplicația bimmerlink și am facut o diagnoza si am primit următoarele mesaje de eroare: 

244800: Info - Particle filter system: Limited remaining travel distance of the particle filter available
25C800: Exhaust back pressure sensor: sensor drift outside of tolerance
290900: Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass too high compared to calculated air mass

245700: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back pressure high)
245800: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back pressure above maximum)

Din câte am citit rapid pe internet despre erorile acestea un filtru de particule înfundat ar putea da o astfel de eroare. Sa fie de la asta? Ar trebuii sa ii dau regenerare iar din soft și sa merg pe autostrada cu ea puțin cât timp se face regenerarea? S-au ar trebuii sa îl dau jos sa îl curat (dacă da poate îmi puteți recomanda pe cineva in Bucuresti)? E doar un senzor ce ar trebuii schimbat?

trebuie sa mai analizez niște valori de prin mașina?

am nevoie de un sfat sa știu in ce direcție sa o iau. 
 

mulțumesc!

Salut,

Pune diagnoza pe ea, iesi pe autostrada si porneste regenerarea, vezi apoi ce erori mai raman si ce e de facut.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revint azi am reusit sa fac regenerarea, cand am intrat pe autostrada aveam urmatoarele valori:

Soot mass in DPF: 45.14g

Oil ash mass im DPF: 51.18

Exhaust gas temperature in front of the DPF: 611gC

Exhaust pressure in front of the DPF:1.13bar

Differential pressure across DPF 0.08bar

Distance since last successful regeneration 568km

Fuel consumtion since last successful regeneration 200.63l (ceea ce mi s-a parut imens ar insemna un consum de 35,32%)

 

Am accelerat la 110km, am pus-o pe manual si am lasat-o la 3000 de turatii pe pilot automat si am dat Request DPF regeneration. Dupa ce s-a finalizat am ajuns la niste valori de:

Soot mass in DPF: 6.06g

Oil ash mass im DPF: 51.18g

Exhaust gas temperature in front of the DPF: 630gC

Exhaust pressure in front of the DPF:1.14bar

Differential pressure across DPF 0.08bar

 

La iesirea de pe autostrada pe soseaua de centura am mers cu 20km/h si am mai stat putin pe loc si au inceput sa creasca valorile foarte tare:

Soot mass in DPF: undeva la 29g.

 

Pana acasa a tot fluctuat cu urcari si coborari rapide si am ajuns acasa cu:

Soot mass in DPF: 16.91g

Oil ash mass im DPF: 51.18g

Exhaust gas temperature in front of the DPF: 211gC

Exhaust pressure in front of the DPF:1.07bar

Differential pressure across DPF 0.04bar

 

Bine inteles ca dimneata, inainte sa ma urc pe autostrada, m-am mai trezit, iar cu nivelul de la ulei peste limita maxima iar la diagnoza am avut urmatoarele errori:

12 Motor electronics
4 errors
244800: Info - Particle filter system: Limited remaining travel distance of the particle
filter available
25C800: Exhaust back pressure sensor: sensor drift outside of tolerance
290900: Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass too high
compared to calculated air mass
245700: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back
pressure high)

 

@Galagiece valori sa verific pe injectoare? 

 

 

Edited by raresh19
Link to comment
Share on other sites

Salut, cu bimmercode sau ce folosești nu poți să vezi câți km mai are dpf? 

O fi la limita de jos, din moment ce se înfundă așa de repede. 

Am și eu o problemă cu filtru de contrapresiune. 

Sper să-l schimb în curând. Să văd dacă scap de trei erori. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, redog4dy said:

Salut, cu bimmercode sau ce folosești nu poți să vezi câți km mai are dpf? 

O fi la limita de jos, din moment ce se înfundă așa de repede. 

Am și eu o problemă cu filtru de contrapresiune. 

Sper să-l schimb în curând. Să văd dacă scap de trei erori. 

Mai are undeva la 45.000-46.000km

Edited by raresh19
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Problema a fost rezolvată in service la Service Scream (Tezparii) BMW. 
Senzorul de presiune de gaze de la DPF era stricat. 
solutia: înlocuire senzor presiune gaze, curățate filtru de particule, schimbat filtru de ulei și înlocuit uleiul ( apucase sa se rateze regenerarea și a aruncat motorina in ulei). Devizul a fost undeva la 2060 lei. In caz de mai are cineva aceasta problema. 550 lei senzorul 1000 curățarea 510 ulei și filtru. 

  • Like 1
  • Sad 1
  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.