Jump to content

A iesit fum de la alternator


Core
 Share

Recommended Posts

M-a sunat varul meu vinerea trecuta ca vrea sa incarce bateria de la masina.
In iunie a cumparat baterie noua si a facut de atunci doar 2 drumuri in oras cu masina.
A pus-o la incarcat pe un redresor Redac 625 M cu protectie la suprasarcina scurtcircuit ,pentru 24 ore.
A masurat apoi, curentul de incarcare era 0.00 si tensiunea la bornele bateriei era 6.5 V
Apoi a pus-o pe redresorul sau bmw pt incarcat baterii de motocicleta. Cand a conectat corect la baterie  arata eroare/ scurtcircuit.
  A conectat invers, - redresor la + baterie si + la - baterie si arata ca incarca, curentul era cel maxim, 2.5 A si tensiunea era in crestere. Atunci mi-a zis ca si Redac -ul il conectase tot asa, invers.
Dupa 29 ore tinuta pe încărcător mi-a trimis poza, incarcatorul afisa 80%, 14.4 V curentul scazuse la 0.9A . I-am transmis ca e buna de pus pe masina.
Dupa 3 minute mi-a trimis video, conectase pt putin timp bateria si a vazut ca iese fum de la alternator sau de la electromotor. Doar a conectat bateria si dupa ce a vazut ca iese fum a decuplat-o.
  Aveti idee ca s-a intamplat?
  Cred ca are un Mini pe benzina.
Bateria e QWP Ultra power calciu -Calciu 12v 60AH 540A

Mersi

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Core said:

A conectat invers, - redresor la + baterie si + la - baterie si arata ca incarca

De ce a fost conectat invers redresorul?

Motocicleta are baterie de 12v?

Si apoi, bateria masinii, cum a fost conectata? Tot la fel, invers?

10 minutes ago, Core said:

Dupa 3 minute mi-a trimis video, conectase pt putin timp bateria si a vazut ca iese fum de la alternator sau de la electromotor.

Alternator sau electromotor, nu sunt unul si acelasi lucru. Primul incarca bateria, al doilea porneste motorul. Din care a iesit fum?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, bimmer90f30 said:

Motocicleta are baterie de 12v?

Mi-a zis ca e incarcator baterie motocicleta. Pe el scrie sek: 14.4 V max 2.5 A

58 minutes ago, bimmer90f30 said:

Si apoi, bateria masinii, cum a fost conectata? Tot la fel, invers?

Pe masina a conectat-o corect.

Alternator sau electromotor, nu sunt unul si acelasi lucru. 

Zic ca a iesit din alternator.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Core said:

Zic ca a iesit din alternator.

Putin probabil sa fi iesit din alternator. 

Din DEMAROR, care e electromotorul in schimb daca este supra-solicitat la pornire sau primestw ce nu trebuie ca si valoare a tensiunii.. atunci cu siguranta o sa iasa fum din el.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Face sens, dacă tot ai pus la încărcat invers prima oara, de ce sa nu insiști? =)) 

In primul rand, bateria e distrusă. 

După aia, in funcție de noroc, se mai pot praji următoarele: primul încărcător, electronica de pe alternator, dermarorul (dacă a încercat sa pornească mașina), câteva siguranțe și eventual vreun calculator. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.