Jump to content

Galerie admisie


Recommended Posts

On 1/12/2023 at 1:57 PM, alex30 said:

Salutare, ati patit careva sa se faca gaura in galeria de admisie la motorul de 2.0d B47 190cp.  Ce cauze posibile sa fie?

20230108_171532.jpg

Da, s-a mai inatmplat. Face parte din firescul secolului 21.  Galerie de admisie din plastic de proasta calitate. La masinile mai vechi le faceau sa tina zeci de ani!!

Daca ar putea probabil le-ar face din hartie daca ar face bani mai multi. 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cum spun si colegii, este un maaare semnal de alarma, fiind primul semn de incediu. Il locul tau nu as mai merge cu ea pana cand nu rezolvi. Sau, asigura-te ca ai mai multe extintoare in masina (o gluma proasta, daca mi se permite 😁).

Nu ai campanie activa pentru EGR? La N47 sunt o groaza, nu stiu la B cum e treaba...

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, BMS921 said:

Cum spun si colegii, este un maaare semnal de alarma, fiind primul semn de incediu. Il locul tau nu as mai merge cu ea pana cand nu rezolvi. Sau, asigura-te ca ai mai multe extintoare in masina (o gluma proasta, daca mi se permite 😁).

Nu ai campanie activa pentru EGR? La N47 sunt o groaza, nu stiu la B cum e 

Acum 2 zile am verificat si e campanie pentr actualizare soft si egr, o sa ma programez sa vad ...

Screenshot_20230112_160953_Facebook.jpg

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, BMS921 said:

Nu ai campanie activa pentru EGR? La N47 sunt o groaza, nu stiu la B cum e treaba...

Are si B-urile stai linistit, cum sa n-aiba.

Eu am ales o metoda personala, nu ma duc ca oricum galeria trebuie cautata periodic de uzura in axele de la flapsuri swril flaps. Iar de depuneri scap altfel...

Imi displac avertizari in bord cand e vorba de fapt de o crasa lipsa de proiectare si contructie a unei galerii de admisie!

Link to comment
Share on other sites

On 1/12/2023 at 3:57 PM, alex30 said:

Salutare, ati patit careva sa se faca gaura in galeria de admisie la motorul de 2.0d B47 190cp.  Ce cauze posibile sa fie?

20230108_171532.jpg

Cauza e racitorul EGR care-i probabil fisurat, pierde antigel, care ajunge fierbinte sub forma de picaturi sau vapori in galeria de admisie, unde, se depune pe peretii galeriei si formeaza impreuna cu mizeria din aceasta, o combinatie pericoloasa. Pentru inceput apar gauri in galerie, urmand ca ulterior, sa poata lua foc daca depunerile sunt consistente.

Din cauzele de mai sus, e bine sa mergi la reprezentanta si sa faci update de soft. In locul tau, nu as umbla deloc la galerie si as merge direct la reprezentanta sa le arati problema. 
Garantat iti vor schimba racitorul si galeria gratis, plus update de soft, care pe viitor, te va anunta cand galeria are depuneri si este nevoie de curatare.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DJ Allexinno said:

Cauza e racitorul EGR care-i probabil fisurat, pierde antigel, care ajunge fierbinte sub forma de picaturi sau vapori in galeria de admisie, unde, se depune pe peretii galeriei si formeaza impreuna cu mizeria din aceasta, o combinatie pericoloasa

La masinile vechi cand se spargea racitorul N I C I    P O M E N E A L A (imi place vorba neaosha) sa apara vreo combinatie periculoasa (..auzi tu..). Pur si simplu era ars antigelul si ieseau aburi albi cu miros dulceag pe teava pana/daca iti dadeai seama si il schimbai.

AMIN

(Zilele astea nu mai avem parte de miros dulceag; iese direct noru'  de fum de sub capota. ..la astea mai noi le punem cruce.. si cruciulite  si alte bibileli.. sa mai faca si ei un ban ca's saraci..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri, o sa merg la reprezentanta sa vedem ce rezolvare imi dau, cel putin egr si softu-l sa le rezolve ca la admisie am umblat. Dar o sa vad si revin cu rezolvarea.👋

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, am fost cu masina la bavaria, rezolvarea a fost resoftare soft si schimbare racitor de gaze, au facut test pe galeria de admisie si au zis ca testul a iesit foarte bine, totul fiind in parametrii pe admisie, chiar si lipita. Greseala mea ca am lipit admisia si apoi am aflat de rechemarea service. 

Link to comment
Share on other sites

Da ,am pățit eu la n47 . N-are treabă răcitorul ,ci electrovalva care controlează vacuum-ul . Rămâne blocată pe deschis și ai egr-ul deschis la maxim incontinuu .

Culmea e că ,nu da eroare . Nu se strica partea electronică ,se strica o parte macanica din ea ,o membrana .

Gazele fierbinți au topit galeria . 

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.