Jump to content

BMW 435d xDrive F36 Gran Coupe


marianxb

Recommended Posts

Salutare,

Se vinde masina din titlu, BMW Seria 4 F36 Gran Coupe, 435d xDrive:

  • Serie sasiu (VIN): WBA4G11030G600484
  • An de fabricatie: 2016
  • Capacitate motor: 2 993 cm³
  • Putere: 313 CP
  • Combustibil: Diesel
  • Caroserie: Berlina
  • Rulaj: 151 300 km
  • Culoare: Negru
  • Cutie de viteze: Automata
  • Pret: 25.999 EUR (negociabil)
  • Poze: https://postimg.cc/gallery/D80JWSw

Prima inmatriculare a avut loc in Germania in luna iunie 2016. A fost achizitionata in octombrie 2020 de Automobile Bavaria (la solicitarea mea, eu cumparand-o de la acestia din urma), la 117k km, si a beneficiat de programul BMW Premium Selection (ca nota, pe garantie s-au schimbat spira volanului, in 2021, si caseta de directie, in 2022).

Toate reviziile au fost efectuate la 1 an sau maxim 12k km, doar la reprezentanta. Istoric service complet. UItima revizie efectuata in iulie 2023. Estetic arata foarte bine (cu mici zgarieturi superficiale, in urma utilizarii in Bucuresti), este tinuta in parcare subterana. Dpdv mecanic nu are niciun defect. Masina a avut, are si va avea Casco pana la vanzare.

Jantele originale (Double-spoke 442 M) au fost reconditionate in luna mai 2023, ocazie cu care s-au schimbat si cauciucurile de vara cu unele noi, Pirelli RF, dot 2023. Vine la pachet cu un al doilea set de jante pe 19'' (MAK) pentru iarna, cu cauciucuri Pirelli RF, dot 2020, rulate relativ putin in cele trei sezoane reci.

Se vinde pentru ca s-a achizitionat o alta masina, asadar nu sunt interesat de schimburi. Pentru mai multe informatii, ma puteti contacta telefonic, la numarul 0723167200. Masina poate fi vazuta in Bucuresti.

Lista optiuni:

01CA Selection of COP relevant vehicles
02PL 19"M Lt/Aly wheels Double-sp. 442 M with mixed tyres
02TB Steptronic Sport transmission
02VB Tyre Pressure Monitor
02VF Adaptive M running gear
0230 EU-specific supplementary equipment
0258 Runflat tyres
0302 Alarm system
0320 Model designation, deletion
0337 M Sport package
04AE Armrest front, sliding
04FW Fine-wood trim burled walnut with highlight trim finishers Pearl Chrome
0423 Floor mats in velour
0428 Warning triangle
0430 Interior and exterior mirrors with automatic anti-dazzle function
0431 Interior rear-view mirror with automatic anti-dazzle function
0465 Through-loading system
0481 Sport seats for driver and front passenger
0488 Lumbar support for driver and front passenger
0493 Storage compartment package
0494 Seat heating for driver and front passenger
05DA Front passenger airbag deactivation
0502 Headlight washer system
0508 Park Distance Control (PDC)
0521 Rain sensor
0522 Xenon light
0534 Automatic air conditioning
0575 Additional 12V power socket
06AC Intelligent Emergency Call
06AE Teleservices
06AK ConnectedDrive Services
06AM Real Time Traffic Information
06AN Concierge Services
06AP Remote Services
06NS Enhanced telephony with extended smartphone connectivity
06WA Instrument cluster with extended contents
0609 Navigation system Professional
0676 HiFi loudspeaker system
0698 Area Code 2 for DVD
07LF Model M Sport
07VB Comfort package
07XP Navigation package ConnectedDrive
0710 M leather steering wheel
0715 M Aerodynamics package
0760 BMW Individual high-gloss Shadow Line
0775 BMW Individual headliner anthracite
08KA Oil service interval 24 months/30,000 km
0801 German version
0879 German / on-board documentation
09AA External skin protection
Standard Options
8/31/2020 Warranty Extranet Europe
0459 Seat adjustment, electrical with memory
0544 Cruise control with braking function
0548 Speedometer with kilometer reading
0563 Lights package
0851 Language version German

Multumesc!

Edited by marianxb
  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ca sa fiu sincer, nu ma asteptam ca interesul sa fie asa scazut. Si nu ma refer aici, pe forum, ci pe OLX si Autovit. 🙂

Inteleg ca am inceput sus (pentru ca nu eram grabit sa o dau, si inca nu sunt, masina noua intra in productie abia in decembrie, si probabil va veni la final de ianuarie; in acelasi timp, o mai pot tine si pe aceasta), are o varsta, nu e tocmai ieftina la peste 20 de mii, si e putin nisata (chiar daca Gran Coupe-ul e cel mai vandut Seria 4), dar cred ca acum pretul e acolo, la nivelul pietei. Poate apar si ceva oameni interesati, daca nu in decembrie, atunci poate din ianuarie (ca mai e si discutia de impozit). Zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Masinile se vand greu, pentru ca toti asteapta doar chilipiruri. Totusi aveti rabdare, cine vrea o masina buna si nu vaneaza ca si sotia mea doar chilipiruri, o sa o cumpere, doar inarmati-va cu rabdare si daca aveti posibilitatea asteptati clientul potrivit.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Mircea-Si said:

Stai linistit ca nici la 2 litri nu se arunca lumea. Am si eu un X3 din 2017 la vanzare nu suna telefonul. Ce este peste 20.000 euro cam greu de vandut...parerea mea

De acord, dar preturile la toate masinile au crescut mult in ultimii 2 ani. Nu mai sunt neaparat la curent cu piata, dar am ramas aproape socat cand cineva mi-a spus luna trecuta ca a dat undeva pe la 33-34k euro (fara TVA) pe o Honda Civic (ceva hybrid, nu mai stiu motorizarile lor). Nu contest calitatea sau alte dotari (am avut o Honda Civic 2008, noua, a costat sub 20k), dar o Honda Civic, aproape 40k? Si nu Type-R...

Ca nota, m-am interesat si de buy-back, reprezentanta mi-a oferit 18-19k euro pe ea; fara sa o verifice in service, doar pe baza istoricului. Planul lor ar fi fost sa o puna la 22.500 euro + TVA.

Link to comment
Share on other sites

In Romania pretul conteaza, restul mai putin 🙂 am si eu la 140i o persoana interesata dar.. are buget sub cat cer eu evident, pana la urma am zis ca o vand fara piesele care le mai am pe langa ( replicile CSL, evacuarea stock supensia stock si alte maruntisuri) desi daca stau sa ma gandesc mai bine as pune totul inapoi pe masina si as lasa-o stock ca pe piese oricum cred ca as lua mai mult .

Link to comment
Share on other sites

Da, sigur, mai am rabdare, dar astept si cumparatori interesati cu adevarat, cu bani, nu doar oferte de schimburi pe hale sau cu alte masini.

Nu am momentan nevoie asa mare de masina (drept dovada am facut doar 700 km in doua luni jumatate, de cand am pus-o la vanzare, si toti prin Bucuresti), deci daca se da, ma pot lipsi 1-2 luni. Planul era sa o dau pana vine noua masina, dar daca nu se intampla, asta este. 😄

Ideea e ca in timp oricum se devalorizeaza, si daca mai adaugi si alte costuri aferente, precum Casco si RCA, realizezi ca mai bine mai scazi pretul. Altfel tii la pret inca 5-6 luni, dar castigul real e mult mai mic decat pare la prima vedere.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Este criza financiara si in Romania si in toata Europa, masiniile second hand au pret nearealist de mare, sunt multi stau cu ele la vanzare si de 1 an cu speranta ca vine gasca la ea. Daca o masina nu se vinde in 2-3 luni e clar ca nu acela este pretul real, toti compara cu preturile din Germania de pe mobile dar uita ca noi suntem in Romania.

Cele din Germania au preturi mai mari decat cele din ro, ca sunt mai ok in general si pt ca Germania are piata mult mai mare de desfacere.

Si in plus ai un motor care pica pe capete, toata lumea stie ca n57 cu 2 turbine este foarte sensibil , se duc cuzinetii la el. Un motor la mana a doua este 5000-6000 de euro ca este foarte cautat.

  • De acord! 2
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, branevl said:

Este criza financiara si in Romania si in toata Europa, masiniile second hand au pret nearealist de mare, sunt multi stau cu ele la vanzare si de 1 an cu speranta ca vine gasca la ea. Daca o masina nu se vinde in 2-3 luni e clar ca nu acela este pretul real, toti compara cu preturile din Germania de pe mobile dar uita ca noi suntem in Romania.

Cele din Germania au preturi mai mari decat cele din ro, ca sunt mai ok in general si pt ca Germania are piata mult mai mare de desfacere.

Si in plus ai un motor care pica pe capete, toata lumea stie ca n57 cu 2 turbine este foarte sensibil , se duc cuzinetii la el. Un motor la mana a doua este 5000-6000 de euro ca este foarte cautat.

Sunt de acord cu o singura precizare: "daca o masina nu se vinde in 2-3 luni (as indrazni sa spun nu genereaza interes), e clar ca nu acela este pretul real". Am mentionat si de ce am inceput cu un pret destul de ridicat (desi aliniat la momentul respectiv cu ce am vazut pe OLX si Autovit), de ce am scazut, si de ce sunt dispus sa mai scad si sa negociez. Normal ca ne raportam la piata din RO, ar fi culmea sa ne raportam la DE.

Nu e momentan nicio criza financiara, vom vedea daca urmeaza; nu te mai lua doar dupa stiri, uita-te si la indicatori. Dobanda de politica monetara din State (tara care da tonul in lume) s-a stabilizat, o sa ramana ceva timp la nivelul actual, dupa care cel mai probabil o sa inceapa sa scada. In plus, nu iei in calcul contextul economic al ultimilor ani. Preturile au explodat dupa 2020, inflatia a fost de ordinul zecilor de puncte procentuale. Pretul la SH e inca mare si pentru ca se asteapta foarte mult la masinile noi; eu astept de 4-5 luni si mai am de stat inca vreo doua. Criza din ultimii ani a crescut pretul pieselor, al manoperei si implicit al produsului finit. De asta acum multe masini (in special cele sub 20-30k euro) sunt cu 40-50% mai scumpe decat inainte. Probabil ca s-au mai adaugat si dotari, dar pretul nu a crescut doar de la "evolutia tehnologica".

Oricum, de cand nu mai auzisem fraza asta: "un motor care pica pe capete". Asa a fost si la N47 toata nebunia cu distributia. 😄 Majoritatea sunt mituri urbane, au fost cateva cazuri, dar s-au generalizat pe forumuri si acum au devenit eticheta unor generatii de motoare. Revenind la N57, inainte era cel cu trei turbine, acum e clar asta cu doua, urmeaza si cel cu o turbina. Pare-se ca am parte numai de motoare cu probleme. Urmeaza B58, alt motor cu "probleme" pe forumuri. 🥲 Glumesc.

Masinile din prezent nu se mai fac ca acum 20-30 de ani, asta e realitatea. Traim in consumatorism, si industria auto vrea sa mai scoata bani si de pe piese, nu doar de pe masini. Totul se strica si se inlocuieste, mai ales daca nu e exploatat si intretinut corespunzator. Mai adauga si faptul ca multi posesori de BMW din Romania cred ca e ok sa faca rezivia la 2 ani sau 30k km, ca asa "recomanda" BMW. Dar trec cu vederea ca recomandarile sunt pentru infrastructura si stilul de condus din Vest.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti zic din experienta ca motorul n57 pica dar ma rog fiecare crede ce vrea. In familie am avut n57 care a picat pe un f10 si avea o singura turbina 530d, a fost masina mea dupa i am dat- o  fratelui meu si la el a picat dupa 2 ani.

Legat de criza inteleg de ce zici asta lucrezi la o multinationala ceva si dasta crezi ca nu este criza ca nu esti implicat in afaceri in mod direct Eu avand mai multe afaceri pot sa iti zic ca este criza financiara de la inceputul anului, sunt destul de mari scaderile in mai multe domenii, nu in toate, dar ma rog fiecare cu ale lui.

Nu incerca sa ma convingi ca nu este asa ca nu are rost, nu fac aici un versus, iti zic doar parerea me si experienta mea. In rest bafta la vazare, sper sa o dai cat mai rpd.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, branevl said:

Eu iti zic din experienta ca motorul n57 pica dar ma rog fiecare crede ce vrea. In familie am avut n57 care a picat pe un f10 si avea o singura turbina 530d, a fost masina mea dupa i am dat- o  fratelui meu si la el a picat dupa 2 ani.

Legat de criza inteleg de ce zici asta lucrezi la o multinationala ceva si dasta crezi ca nu este criza ca nu esti implicat in afaceri in mod direct Eu avand mai multe afaceri pot sa iti zic ca este criza financiara de la inceputul anului, sunt destul de mari scaderile in mai multe domenii, nu in toate, dar ma rog fiecare cu ale lui.

Nu incerca sa ma convingi ca nu este asa ca nu are rost, nu fac aici un versus, iti zic doar parerea me si experienta mea. In rest bafta la vazare, sper sa o dai cat mai rpd.

Nu vreau sa o mai lungesc, dar cumva confirmi fix ce ziceam: faci din exemplu tau + inca 2-3 cazuri auzite pe net o generalizare, dar fara sa ai date despre cum a fost exploatata si intretinuta acea masina. Sunt si exemple de motoare N47 si N57 care au dus 400k km fara probleme prea mari, doar cu lucrarile de intretinere la timp.

Nu incerc sa te conving de nimic, ceea ce afirm se bazeaza pe date economice; nu lucrez in multinationala, sunt "self-employed" si lucrez de mai multi ani doar extern. Faptul ca unele business-uri nu mai merg ca inainte nu inseamna ca e criza. Criza e cand indicatorii macroeconomici scad sau sunt negativi, nu cand business-ul propriu nu mai merge ca inainte. Sunt domenii unde se inregistreaza cresteri. Dar iti pot spune ca si in domeniul meu s-au dat afara angajati in 2023, si se vede o usoara reticenta in a creste numarul de angajati ca in 2022. Dar nicidecum nu e criza.

PS: Si nu stiu cum se face, dar e plin Bucurestiul de masini noi si scumpe. Deci ceva, ceva tot merge... Bine, cei care fac multi bani nu se uita la masina mea de 7 ani jumate si 150k km. 🥲

Merci, sper sa o dau la timp, cuiva care sa o intretina macar la fel cum am intretinut-o eu.

11 minutes ago, branevl said:

Motoarele cu codul b in fata fie diesel sau benzina sunt mult mai reusite decat ca cele cu n in fata, b58 am auzit ca este bun, nu am avut.

B58 e cam cel mai reusit motor BMW din ultimii ani. Strict pe baza distinctiilor pe care le-a primit, si imaginii pe care o are pe piata.

Edited by marianxb
Link to comment
Share on other sites

Cred ca este misto b58, daca imi poti zice ce ti ai luat? Eu am un b57 pe un g30 si e foarte ok. N47 e un motor foarte bun am avut pe un f10 520d, nu era asa problematic pe partea de cuzineti, ceva problema la distributie dar nu de speriat.

Problema e la n57 ca este mai lung are 6 pistoane, bloc de aluminiu si de aici problemel, se deformeaza se mananca cuzinetii, dar conteaza cum ai zis intretinerea si km , a ta nu are km multi. A fratelui meu a tinut pana la 300 de mii pe f10 fl.Dar altii cu 535, x5, seria 7 cu acest motor li s a dus mult mai rpd deoarece masina este mai grea si ....

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, branevl said:

Cred ca este misto b58, daca imi poti zice ce ti ai luat? Eu am un b57 pe un g30 si e foarte ok. N47 e un motor foarte bun am avut pe un f10 520d, nu era asa problematic pe partea de cuzineti, ceva problema la distributie dar nu de speriat.

Problema e la n57 ca este mai lung are 6 pistoane, bloc de aluminiu si de aici problemel, se deformeaza se mananca cuzinetii, dar conteaza cum ai zis intretinerea si km , a ta nu are km multi. A fratelui meu a tinut pana la 300 de mii pe f10 fl.Dar altii cu 535, x5, seria 7 cu acest motor li s a dus mult mai rpd deoarece masina este mai grea si ....

Am avut N47 pe un 123d, si i-am schimbat distributia la 107k km. Mai mult pe baza imaginii problematice, pentru ca zgomotul era redus, dar exista de pe la 70-80k km. O masina intretinuta de mine, dar care pana la 49k km (cand am cumparat-o) si 3 ani in Germania avusese o singura revizie, la 24k km. Cred ca de acolo s-a tras, sigur, e doar o parere personala...

Sigur, M440i Gran Coupe. Am ramas fan Seria 4 GC, gusturile nu se discuta, si am zis ca pana sa trec la electric, sa ma bucur de un 3l turbo benzina, motorizare pe care mi-o doream de mult.

Link to comment
Share on other sites

Ps:  nici eu nu credeam ca pica n57 cand am luat acel f10 in 2018, cel cu n57 si avea km cam cat ai tu acum la f36.

Ai comandat o masina misto, la tine nu avea ce sa pice ca ai avut masini cu km putini, totusi la km ceva mai multi sumt problemele.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.