Jump to content

518d vs 525xd


EfeKemal

Recommended Posts

Ar trebui sa incepi cu ce an de fabricatie sunt acele 2 masini. Presupun ca sunt F10 deci ma voi referi strict la F10. Daca sunt E60, ignora.

Nu cunosc 518d, dar din stiinta mea umila, sunt ambele acelasi motor, difera configuratia de turbine si in cazul 518d este un 520d detunat. Dar 518d nu s-au vandut foarte multe si sunt la limita submotorizarii cred.

 

F10 518d stiam ca s-a vandut doar in Turcia? Poate vorbesc tampenii.

Link to comment
Share on other sites

Oare 518 nu se poate resofta? 

Eu as alege care e fara xdrive, dar tre văzut dotări, km etc... 

Motoarele duc în principiu, la cel cu 2 turbine din ce am citit exista riscul sa cada turbina mica, oricum la toate e un risc asa ca...tre pus în balanta și opțiuni, nr km, întreținere. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, lospa alin said:

Eu când am luat o pe a mea, 525 cu 204hp, era ok, nu mi s a părut nimic waw, acum cu 270hp îmi pare ca se mișcă cum trebuie, e clar ca 150hp nu sunt ce trebuie pe f10. 

 

depinde frate.In ciuda marcii ca stim cu toti ca bmw-ul este emblema sportiva ,sa stii ca nu toti alearga dupa cai putere,unii le vor pt confort,dotari si ceva cai putere,iar F10-le de ex. este o masina care se axeaza pe confort mai mult decat pe sportivitate,mai ales  ca directia este servo-electrica.E60-ul de ex este mult mai rigid si mai sportiv decat F10.Si pe langa asta, bugetarii si marea majoritate vor masini cu capacitate cilindrica mica, sa nu plateasca impozit prea mare pe an.Sint suficienti si aia 150 cp mai ales ca e ajutata de propulsia spate,daca era tractiune fata da.BMW-ul si cu cai putini se descurca onorabil.Eu la doar 163 cai la a mea prinde 190 fara greata...Ce-mi trebuie mai mult???

Da intr-adevar nu o sa fie ca una cu cai multi,dar si asta este cu dus si intors.Iti iei masina cu cai multi si in cacatu' asta de tara nu ai unde sa te bucuri de ea cu adevarat,pt ca 1. la mana nu ai drumuri,2. la mana drumurile int praf si puilbere ,3. la mana si daca dai de un drum mai rasarit esti pandit de politie cu radar la tot pasul,4.la mana platesti impozitul pe an exponential,pt ca asa e tara asta  de te fura din toate partile,sa nu cumva sa te bucuri de ceva.....si cu ce te incanta ca ai masina puternica?cum te bucuri de o masina cu cai multi,cand esti PANDIT si JEFUIT de TOTI sa gresesti?

Singurul avantaj real ar fi ca intr-o depasire te scoate altfel o masina cu cai multi dar atat....

Pt masini puternice,trebuie drumuri tipla,nu drum de carute cum avem noi in 2024 in Romania....visam la cai putere,tuning-uri si stage-uri si avem drumuri din 1800 toamna..sintem vai de capu' nostru,Bugatti Veyron de 1000cp ne trebuie noua....Avem si noi singurul drum cu adevarat bun, autostrada Soarelui A2..dar cam atat

Edited by ghost89
  • De acord! 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ghost89 said:

depinde frate.In ciuda marcii ca stim cu toti ca bmw-ul este emblema sportiva ,sa stii ca nu toti alearga dupa cai putere,unii le vor pt confort,dotari si ceva cai putere,iar F10-le de ex. este o masina care se axeaza pe confort mai mult decat pe sportivitate,mai ales  ca directia este servo-electrica.E60-ul de ex este mult mai rigid si mai sportiv decat F10.Si pe langa asta, bugetarii si marea majoritate vor masini cu capacitate cilindrica mica, sa nu plateasca impozit prea mare pe an.Sint suficienti si aia 150 cp mai ales ca e ajutata de propulsia spate,daca era tractiune fata da.BMW-ul si cu cai putini se descurca onorabil.Eu la doar 163 cai la a mea prinde 190 fara greata...Ce-mi trebuie mai mult???

Da intr-adevar nu o sa fie ca una cu cai multi,dar si asta este cu dus si intors.Iti iei masina cu cai multi si in cacatu' asta de tara nu ai unde sa te bucuri de ea cu adevarat,pt ca 1. la mana nu ai drumuri,2. la mana drumurile int praf si puilbere ,3. la mana si daca dai de un drum mai rasarit esti pandit de politie cu radar la tot pasul,4.la mana platesti impozitul pe an exponential,pt ca asa e tara asta  de te fura din toate partile,sa nu cumva sa te bucuri de ceva.....si cu ce te incanta ca ai masina puternica?cum te bucuri de o masina cu cai multi,cand esti PANDIT si JEFUIT de TOTI sa gresesti?

Singurul avantaj real ar fi ca intr-o depasire te scoate altfel o masina cu cai multi dar atat....

Pt masini puternice,trebuie drumuri tipla,nu drum de carute cum avem noi in 2024 in Romania....visam la cai putere,tuning-uri si stage-uri si avem drumuri din 1800 toamna..sintem vai de capu' nostru,Bugatti Veyron de 1000cp ne trebuie noua....Avem si noi singurul drum cu adevarat bun, autostrada Soarelui A2..dar cam atat

Sa știi ca nu zici rău deloc. De ceva vreme am început sa ma gândesc ca nu se justifica motor de 3l în tara asta faina tocmai din considerentel enumerate de tine mai sus. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Situatia e fix invers. Pe autostrazi poti merge lejer cu 150hp, nu ai nevoie de mai multi cai din punctul A in punctul B. Pe drumuri nationale, acolo ai nevoie de extra putere pt depasiri. In toate emisiunile, cand testeaza masini cu multi cai, se duc pe drumuri montane, curbe etc ca sa testeze masina, f rar o testeaza pe autostrazi.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ghost89 said:

depinde frate.In ciuda marcii ca stim cu toti ca bmw-ul este emblema sportiva ,sa stii ca nu toti alearga dupa cai putere,unii le vor pt confort,dotari si ceva cai putere,iar F10-le de ex. este o masina care se axeaza pe confort mai mult decat pe sportivitate,mai ales  ca directia este servo-electrica.E60-ul de ex este mult mai rigid si mai sportiv decat F10.Si pe langa asta, bugetarii si marea majoritate vor masini cu capacitate cilindrica mica, sa nu plateasca impozit prea mare pe an.Sint suficienti si aia 150 cp mai ales ca e ajutata de propulsia spate,daca era tractiune fata da.BMW-ul si cu cai putini se descurca onorabil.Eu la doar 163 cai la a mea prinde 190 fara greata...Ce-mi trebuie mai mult???

Da intr-adevar nu o sa fie ca una cu cai multi,dar si asta este cu dus si intors.Iti iei masina cu cai multi si in cacatu' asta de tara nu ai unde sa te bucuri de ea cu adevarat,pt ca 1. la mana nu ai drumuri,2. la mana drumurile int praf si puilbere ,3. la mana si daca dai de un drum mai rasarit esti pandit de politie cu radar la tot pasul,4.la mana platesti impozitul pe an exponential,pt ca asa e tara asta  de te fura din toate partile,sa nu cumva sa te bucuri de ceva.....si cu ce te incanta ca ai masina puternica?cum te bucuri de o masina cu cai multi,cand esti PANDIT si JEFUIT de TOTI sa gresesti?

Singurul avantaj real ar fi ca intr-o depasire te scoate altfel o masina cu cai multi dar atat....

Pt masini puternice,trebuie drumuri tipla,nu drum de carute cum avem noi in 2024 in Romania....visam la cai putere,tuning-uri si stage-uri si avem drumuri din 1800 toamna..sintem vai de capu' nostru,Bugatti Veyron de 1000cp ne trebuie noua....Avem si noi singurul drum cu adevarat bun, autostrada Soarelui A2..dar cam atat

Eu nu prea sunt de acord cu tine, partial sa spun. Caii putere mai multi si implicit cuplul mai mare te ajuta chiar si in tari bananiere precum a noastra, cu drumuri proaste si nu pt a dezvolta viteze mari, ci pt a face o depasire in conditii mai ridicate de siguranta. Iar aici nu ma refer ca trebuie sa mergi ca tampitu, dar asa cum stim toti, cateodata poate ca n-ai calculat f bine distanta fata de cel care vine pe contrasens sau poate totusi apare unu tare de nicaieri sau poate ca atunci cand vrei sa te repliezi, iti dai seama ca ai un tir in plus in fata care sta aproape de primul din fata ta pe care l-ai depasit sau...etc, n si n scenarii. De aia as prefera eu o masina cu putere cat mai mare in detrimentul alteia mai slaba din acest punct de vedere. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lospa alin said:

Sa știi ca nu zici rău deloc. De ceva vreme am început sa ma gândesc ca nu se justifica motor de 3l în tara asta faina tocmai din considerentel enumerate de tine mai sus. 

Daca as fi pe Autobahn in Germania unde practic nu exsista limita de viteza,vorba aia acolo poti sa mergi si cu 500 la ora daca te tine,atunci da frate jos palaria.Dar aici in Romania parca zici ca toti au ciuda pe tine cand ai o masina cu cai multi.Incepand de la politie pana la bugetarii din primarii unde trebuie sa platesti tot felul de taxe si eventual si aerul pe care-l respiri.Niciodata n-am inteles de ce trebuie sa platesti intre 2000-2400 lei pe un motor de capacitate cilindree 3000 ?Care e logica si in care buzunare negre ale ecnomomiei intra acesti bani si ce se face cu ei??Numai la noi in tara toate taxele sint aberant de mari si nejustificate.Adica mie imi iei un sac de bani cu motor de 3000,si altuia cu motor de 2L ii iei 240 lei si sint limitat la aceleasi drepturi pe strada cu motorul de 2L,nu mi se ofera nici o conditie nici un drum pe masura....nu exsista infrastructura,autostrazi sa te poti bucura in tara asta.Si atunci de ce ma jupoi pe mine de bani STAT imputit ce esti,si tocmai mie cu motor de 3L imi "dai in cap" si ma vanezi la orice miscare de ca si cand ai avea ciuda pe mine ca-mi permit confort si bunastare intr-o masina cu adevarat premium.?

Adica de la mine cu motor de 3L iei sacu' de bani ,si tocmai mie imi dai in cap.Stii ce zic ?

Nu te bucuri de absolut nimic la motoare mari in tara asta

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, RaYn3 said:

Eu nu prea sunt de acord cu tine, partial sa spun. Caii putere mai multi si implicit cuplul mai mare te ajuta chiar si in tari bananiere precum a noastra, cu drumuri proaste si nu pt a dezvolta viteze mari, ci pt a face o depasire in conditii mai ridicate de siguranta. Iar aici nu ma refer ca trebuie sa mergi ca tampitu, dar asa cum stim toti, cateodata poate ca n-ai calculat f bine distanta fata de cel care vine pe contrasens sau poate totusi apare unu tare de nicaieri sau poate ca atunci cand vrei sa te repliezi, iti dai seama ca ai un tir in plus in fata care sta aproape de primul din fata ta pe care l-ai depasit sau...etc, n si n scenarii. De aia as prefera eu o masina cu putere cat mai mare in detrimentul alteia mai slaba din acest punct de vedere. 

Nu contrazice cu nimic ce spui tu cu ce am spus eu.

daca citeai mai bine,ai fi vazut ca am specificat si eu asta ca doar intr-o depasire in care-ti poti pierde viata,te ajuta si cam atat.Daca doar pt. atat va luati masini cu cai multi,ok am inteles.E si asta un argument.

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

Eu din ce m am documentat, la 525 ul cu 2 turbine problema ar fi turbina mica, dincolo de cele uzuale, clapete galerie etc,,, 

Cât despre cai, cât ai fi de cumpătat, te mai ia valul, oameni suntem, important sa nu greșim grav... 

Pana la urma cea mai buna mașina e cea care o ai și cred ca cel mai important care ți o poți permite... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.