Jump to content

BMW G60 520D


snaker444

Recommended Posts

41 minutes ago, edit said:

e tipic consumatorului de bmw

acum 15-20 de ani motoarele turbo nu erau bune, cand le produceau altii, insemnand ca nu poti face un aspirat, desi ceilalti aveau si aspirate cacalau in productie. acum incearca sa ii vinzi unui posesor de bmw motor aspirat.

acum 15-20 de ani, day time running lights erau tot de cocalar, stergandu-se la cur cu producatorul care le-a pus in productia de masa

acum fix 15 ani, luminile ornameltale de interior erau brad de craciun, tiganie, kkt. acum consumatorul de bmw se sterge la fund cu masina care nu are asa ceva.

toate astea le-au adus la lumina zilei in productia de masa cei de la Audi.

foarte adevarat, te-as contrazice cu DLR , toata lumea avea “angel eyes”

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Si ca orice BMW care se respecta, la fix 14000 km mi-a aparut in bord mesaj sa completez cu 1 litru de ulei. Nu stiu daca este normal sau nu, dar sincer la cum o alerg pe autostrada prin Germania, ma mir ca nu a cerut mai repede 🙂

Tocmai am facut un drum Germania-Romania si retur, si nu inteleg de ce, dar parca totusi Audi A6 BITdi era mai stabil la viteza mare pe autostrada (avea suspensia de competition). La viteze de peste 200 km/h, cand trec pe langa tiruri o simt ca trage stanga/dreapta. Audi-ul in schimb statea mult mai bine la capitolul asta. Ma surprinde chestia asta, masina avand suspensia M si jante pe 20. Sa fie din cauza ca ii ceva mai inalta?

Edited by snaker444
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, snaker444 said:

Si ca orice BMW care se respecta, la fix 14000 km mi-a aparut in bord mesaj sa completez cu 1 litru de ulei. Nu stiu daca este normal sau nu, dar sincer la cum o alerg pe autostrada prin Germania, ma mir ca nu a cerut mai repede 🙂

Tocmai am facut un drum Germania-Romania si retur, si nu inteleg de ce, dar parca totusi Audi A6 BITdi era mai stabil la viteza mare pe autostrada (avea suspensia de competition). La viteze de peste 200 km/h, cand trec pe langa tiruri o simt ca trage stanga/dreapta. Audi-ul in schimb statea mult mai bine la capitolul asta. Ma surprinde chestia asta, masina avand suspensia M si jante pe 20. Sa fie din cauza ca ii ceva mai inalta?

Poate si ca este mai inalta si pt ca este mai usoara decat a6 le. Eu am avut g30 530d m packet si era extrem de stabila si nu consuma ulei aproape deloc, nu am completat niciodata.

Ulei poate sa consume mai mult ca este noua. Culmea vag urile diesel au consum in general mai mare de ulei decat bmw urile diesel, asta din experienta mea.

Exceptie la bmw facand n57, consuma ulei in general, la unii extrem de mult.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Sincer nu am verificat nivelul de ulei cand am preluat masina. In fine, vedem daca mai cere in timp. 

Ieri era sa o fac lata. Am intrat pe autostrada si am accelerat un pic mai tare cand am schimbat de pe o banda pe alta. Era ud pe jos si a fugit spatele dar s-a redresat imediat singura. M-am cam speriat asa un pic. Urmatoarea clar o sa fie Xdrive 🙂 

Edited by snaker444
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dacă îți fuge puțin mașina de spate când schimbi banda, nu e de speriat.. posibil să nu fi obișnuit cu tracțiune spate, însă se redresează singură imediat.

Nu asta este scopul principal al X driveului cu siguranță. 
 

Depinde si de puterea mașinii, la 300+ cp, te ajuta mult mai multe in situații de genul, la acceleratii forța, mai ales in trepte inferioare, însă principalul motiv, este bun in medii reci cu zăpadă preponderent.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea xDrive isi face simtita prezenta in curbe - fie la rece sau cald. Cu rwd il dadeam usor de fund (era si fun, nu zic nu), dar xdrive iti da o mult mai mare siguranta daca vrei sa mergi ca nebunu. Pe zapada nu mai zic, nu exista grad de comparatie, oricat de bune ar fi anvelopele la rwd.

Downside-ul ar fi ca aduce greutate, complexitate si scade putin manevrabilitatea in spatii inguste.

Link to comment
Share on other sites

Oricum a fost un pic cam ciudat. Adica totusi este un 2 litri, nu are ea atata putere cat sa faca sa fuga spatele cand accelerezi de la 80 la ora in sus. Probabil a fost o combinatie de sosea uda cu ceva mazga, ori a doua varianta este ca sunt proaste cauciucurile (Continental). 

Legat de tractiunea spate iarna, am avut cateva momente in special dimineata cand a nins si am zis ca pur si simplu nu am cum sa o scot din parcare. M-am chinuit un pic, dar a iesit pana la urma dupa ce am facut mai multe manevre. Cu Audi-ul de abia asteptam sa ninga. Masina se comporta incredibil pe zapada. Probabil cum era si Quattro permanent. 

Link to comment
Share on other sites

Clar cu tractiune spate pe ud danseaza putin daca masina are ceva cai, totusi 190 si ceva nu sunt extrem de putini, nu au nimic anvelopele. Pe mine nici nu ma sperie asa ceva la tractiunea spate, sunt obisnuit, intra sistemele rpd, clar la 4x4 nu o sa faca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.