Jump to content

Seria 5 E60 porneste si se opreste


AdrianAndrei
Go to solution Solved by Remvirg,

Recommended Posts

Salutare nu știu dacă e bine sa scriu aici dar vedem am o problema asemănătoare doar ca la mine porneste se opreste nu sta mai mult de o secunda sau doua pornit masina este un e60 520d cod motor m47  ce am făcut pana acum 

Am verificat dacă baga motorina tur retur și e bine rampa cu totu plus regulator poma de înalte și la fel aceeași treaba porneste se opreste nu știu dacă e o problema ca nu sunt toate montate înapoi admiși și cele conexe pentru a ajunge la regulatorul de.pe.pompa problema este căci unicile erori sunt despre cele decuplate senzor mai senzor clapete senzor aer clapeta 

Are vreo cineva idee ce ar putea fi de unde este ?

Link to comment
Share on other sites

La ce spui acolo fara o diagnoza nu poti afla ce are masina. Pentru inceput: sterse erorile actuale si vazut care persista, trebuie facuta o aerisire a instalatiei din tester. Trebuie verificata pompa de motorina de sub scaunul soferului si multe altele.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Scuze de neînțelegere corecția automata a tastaturi și oboseala ce am făcut 

Am scos pe rand conductele de tur și retur de la pompa din rezervor sa vad dacă vine motorina la pompa de înalte și totul este bine la e60 sub scaun este filtru nu are pompa 

Am  luat rampa de la injectoare cu tot cu regulatorul de pe rampa și senzoru de presiune rampa plus injectoare de pe un e 61  (care merge perfect) aceeași motorizare și am pus și regulator de presiune nou pe pompa de înalte aerist dat la cheie și făcut la fel porneste se opreste 

Precizez ca testul făcut a fost făcut fără ca galeria de  admisie sa fie montata și dacă ea nu este montata ca și erori sunt 

Senzorul de la capetele de pe admisie 

Clapeta de accelerație 

Senzorul MAF

Și debitmetru de aer 

Am făcut diagnoza cu testere 

Lunch, Foxwell,INPA ,Reinhold și astea sunt erorile

20240121_125909.heic20240121_125909.heic

O idee ce ar trebui sa verific mai departe multumesc de informatii 20240121_125909.heic

Menționez ca montate toate înapoi pe e61 fars aerisire la sistemul de injecție am dat de doua ori la automat și când a pornit pai a mers fără sa se mai oprească 

La e 60 i-am dat si aerisire din tester și a făcut la fel am și un video făcut cu presiunea din rampa dar nu reușesc sa îl încarc nu știu 

Link to comment
Share on other sites

Pe testerul launch x-431 pro am verificat presiunea specificata și cea actuala 

La presiunea specificata îmi arata 402 

Dând la cheie motorul a pornit presiunea a crescut și a ajuns aproape de 500 apoi sa redus pana la valoarea de 400 și sa oprit motorul 

În ce direcție sa mai caut mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele le-am pus de de pe e61 care pornește fără probleme și pompa din rezervor am verificato baga motorina și a făcut la fel a pornit și sa oprit 

Sa fie de la calculatorul pompei din rezervor EKPM dar nu da nici o eroare pe el ciudat e ca nu am alte erori legate de sistemul de alimentare sau senzori de poziție pornire 

Link to comment
Share on other sites

  • Solution

Pe canalul de yt al lui Junc sunt niste episoade cu  o problema asemănătoare la un Chrysler. Pornea și se oprea motorul după 1-2 secunde. A fost de la un senzor de presiune diferențială.

Edited by Remvirg
Link to comment
Share on other sites

Mai ai DPF pe masia ? Daca mai este, ai verificat sa nu fie colmatat total si practic evacuarea ta sa fie infundata ? Nu stiu exact cum mai vine la e60 dar incearca sa scoti sonda lambda dinainte de dpf si vezi daca sta pornita. Daca sta pornita ai dpf-ul infundat.

La DPF parca sunt doi senzori verifica-i si pe astia sa nu fie dusi si sa transmita balarii la ecu. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Remvirg said:

Pe canalul de yt al lui Junc sunt niste episoade cu  o problema asemănătoare la un Chrysler. Pornea și se oprea motorul după 1-2 secunde. A fost de la un senzor de presiune diferențială.

Ii multumim si lui @Remvirg si presupun si lui Daniel Junc si Chrysler-ului care-l repara.

Si eu am vazut acel episod in trecut.

Link to comment
Share on other sites

Da exact mulțumiri și lui Daniel Junc oricum acum am învățat mult mai multe despre sistemul de pornire cel puțin pentru modelul e60 cu motor M47 sunt ft multe legate de sistemul de evacuare nu întotdeauna se rezuma toate la sistemul de alimentare  al masinii ala poate fi bun dar dacă pe evacuare sunt probleme e greu să-ți dai seama

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.