Jump to content

Achizitie Seria 3 e90 LCI 2011


nikolaos

Recommended Posts

a avut cineva e90 2,0 benzinar 320 din Tg Jiu. Masina adusa ptr el dar a vanduto, ii schimbase aripi,usi si capota cumparate la culoare.

Ii pusese jante si anvelope noi.

Norocul lui e ca o cumparase cu vanosul si distributia schimbate, hartii de la service doveditoare. Avuse interior rosu si navigatie.A pus el o navigatie china mai actuala, subwoofer si statie.

A vanduto la cineva de pe tiktok

  • Hot!! 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E90 benzina are sens, pmdv, doar N55 cat mai nou, 2012-2013 si bine intretinut. N54 incepe sa piarda trenul intretinerii.

Restul motoarelor pe benzina sunt problematice (mai problematice chiar si decat cele de 3.0) si nu au putere suficienta sa justifice costurile.

Dieselul de 2.0d e mult mai reusit in sensul asta, misca mult mai bine caroseria E90ului.

Exista E90 N47 intretinute, de la proprietar in Romania. Pana nu demult am avut unul si era tinut din scurt. In afara de EGR, nu a cerut nimic.

Benzina 2.0 merita doar generatia B, dupa N-uri.

LE: stiu persoane care au bagat mii de euro (2-3k) in 318i/320i. Sa faci asta pentru 140/170cp pe un motor aspirat si neremarcabil..nu stiu, nu mi se pare modelul potrivit pentru asta.

Edited by paul_e88
  • Like 1
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Vazand piata, la 7-8k euro nu cred ca vei reusi sa gasesti un E90 LCI in stare buna din pacate. Sunt de acord ca acum se cer extraordinar de multi bani pe masini, dar na, mergem cu piata.

E60 clar ar fi o alegere neinspirata, ft multe probleme pe electric si clar va fi nevoie de mai multe cheltuieli fata de un E90.

Legat de ce a zis colegul Paul referitor la motoarele pe benzina, sunt de acord cu el. Nu merita bataia de cap cu N-urile benzinare.

  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lost_in_a_dream said:

Eu zic mai degraba gasesti benzinar E9x in mintile lui, decat un diesel N47.

La cate probleme au N43/N46, e doar o problema de timp, si asta cumparand-o in stare buna. E un sac fara fund, si unul f scump pt ce probleme sunt la benzina de 2.0. 
Si toate pentru un motor care trage cu efort o caroserie dupa el.

In fine, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui.

  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, minu94 said:

Vazand piata, la 7-8k euro nu cred ca vei reusi sa gasesti un E90 LCI in stare buna din pacate. Sunt de acord ca acum se cer extraordinar de multi bani pe masini, dar na, mergem cu piata.

 

Din pacate da. Multi le cumpara in necunostinta de cauza si cand vad ca un banal schimb de ulei si filtre e mai scump ca la passat si tinde catre suma de 1000 lei chiar si la coltul blocului,  trag de ele pana nu mai pot.

Asa ca aici pot sa-l ajut eu doar daca vrea un E91 ingrijit 😁

Link

  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Motor pe benzina as lua doar 2.0 turbo. Nu stiam ca 2.0 benzina de pe e90 sunt problematice, mersi de informatii.

@minu94 uitandu-ma pe olx, autoscout.be și 2ememain.be cam pe acolo pare ca se invarte un e90 in stare buna. Ma indoiesc foarte tare ca un e90 LCI  valoreaza 12.000 de euro, sau chiar 10.000.

Mai stiu “pasionati” care isi vand e46 intretinut break 2.0d cu 4-5 mii de euro de cativa ani deja.

Parerea mea e ca cine cere mai mult de 10.000 pe un e90 lci 2.0d cu 200k+ km, prinde posturi straine.

Eu m-am referit ca nu am prea multe optiuni pentru ceea ce vreau, adica un e90 lci 184cp, automat, xenon, sistem hifi, navi mare și  scaune mai bune decat urataniile de baza.

 

@MihaiGSM mersi dar nu imi doresc break

Edited by nikolaos
Link to comment
Share on other sites

Pai un e90 LCI valoreaza cat e dispus cineva sa plateasca pentru el. 
Asa cum tu cauti anumite dotari si o anumita stare, probabil mai sunt cativa ca tine. Si cand sunt putine optiuni care sa va ofere asta, pretul de obicei merge in sus.

Tu ceri exact lucrurile cele mai cautate la un E90, implicit ofertele incep sa devina din ce ince mai putine si scumpe.

Daca renunti la anumite lucruri, o sa vezi ca gasesti optiuni mai ieftine. Merita incercat pentru optiunile pe care le poti adauga tu ulterior. Poate prinzi o masina in stare mai buna si poate iesi mai bine si la bani.

Oricum, piata si cererea face pretul. In Germania am vazut e90 non LCI care s-a vandut cu 15k euro acum putin timp. Exista e90 LCI N55 care sunt la 20-24k euro.

Masinile in stare buna, km decenti si cu dotari bune/motorizari bune nu o sa scada.

Un 2.0d decent rulat, intretinut si cu dotari bune nu o sa fie ieftin. Si nu o sa fie nici ieftin de intretinut.

 

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.