Jump to content

Bascule, brate, pivoti. Intrebare de necunoscator


Recommended Posts

7 minutes ago, Uruquel said:

Am fost acum vreo luna la BMW filaret pentru update de soft. Omul care s-a ocupat de masina mi-a dat numarul lui si a zis "bro, suna-ma daca ai orice nelamurire".

Am zis sa nu il stresez, mai ales ca e BMW si stim cu totii ce scoruri sunt, dar dupa ce am sunat la toate service-urile pe care le-am gasit pe google sa intreb de standuri de testare si n-am gasit unul care sa faca asa ceva, l-am sunat pe el. I-am dat poze si mi-a zis sa merg linistit prin orice gropi, ca acolo e o urma de spray de curatare, nicidecum de amortizor. Bine, n-a zis sa merg prin gropi, a zis ca e pacat sa arunc 5000 minim din buzunar.

In orice caz, faptul ca nu exista, din cautarile mele, stand de test amortizoare in Bucuresti, imi spne multe despre industria care e axata pe inlocuim, nu pe remediem.

Si acum o iau la rand cu aia care au facut testul inainte sa o cumpar: BMW Timisoara. Ca de acolo a plecat tot taraboiul: am vazut putin ulei scurs, sa il tii sub observatie. Si au bagat asta in sistem la BMW. 

Dar, maimutoii, la 800 de lei cat le-am platit pe verificarea "PREMIUM", nu-i asa ca puteau sa se uite cu atentie si sa dea un verdict clar?

image.jpeg

Stande de verificat amortizoare gasesti la statiile itp, eu am verificat amortizoarele la skoda la Vianor Aviatiei.

incearca un telefon la ei si vezi ce zic.

Link to comment
Share on other sites

Just now, enders said:

Stande de verificat amortizoare gasesti la statiile itp, eu am verificat amortizoarele la skoda la Vianor Aviatiei.

incearca un telefon la ei si vezi ce zic.

Le verifica la ITP-uri, dar iti spun daca sunt bune sau proaste, nu cad de bune sau proaste sunt. 😞 Am gasit asa, cu 90 de lei. 

Ii sun pe cei de la Vianor, sa vedem ce si cum. Mersi.

9 minutes ago, WIN60 said:

Nu vreau să contrazic pe nimeni, aia e urmă de ulei scurs de la amortizor, e puțin, nu așa arată un amortizor scurs praf, însă nu e de spray. 

😞 

Link to comment
Share on other sites

Urmărește pata de ulei de pe amortizor,daca vine de sus de la imbinarea lui ,e clar ulei din el,dacă nu poate fi alt tip de spray dat acolo cu te miri ce ocazie.Oricum,o mașină la km.pe care spui că-i are nu ar trebui să aibe scurgeri la amortizoare.Doar dacă mașina a umblat pe hârtoape toată ziua.Eu am suspensie M pe f31,dau toată ziua cu ea in speed bumpere că e plin orașul de ele,178k dar telescoapele is uscate.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, WIN60 said:

Nu vreau să contrazic pe nimeni, aia e urmă de ulei scurs de la amortizor, e puțin, nu așa arată un amortizor scurs praf, însă nu e de spray. 

Corect. E ulei din amortizor. A inceput sa scape.. am avut eu pe spate unul candva mult mai "ud" si.. inca isi mai face treaba.. dar trebuie stiut ca, cale de intoarcere nu mai e o data ce scapa ulei, deci trebuie schimbati pe ambele parti. (Cine ma stie aici, am schimbat aproape toate bratele pe spate. arcuri si amortizoare)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.