Jump to content

Achizitionare G30/G31 520D/530i/530e


sergiu9my

Recommended Posts

Salutare. Sunt in cautarea unui G30 sau G31 imi plac ambele variante, dar daca as lua G31 as vrea neaparat sa aiba trapa 🙂

Vreau sa va intreb ce parere aveti de cele 3 motorizari. As merge tot pe diesel pentru ca am avut numai diesel si mai am habar cat de cat (momentan am un f31 2.0ed 2013) si sunt multumit de el. As merge si pe varianta unui 530i, ma incanta ca are 252cp fata de 190cp la 520d dar nu stiu nimic despre motoare de la bmw pe benzina. Ce diferente sunt intre cel de 2.0 184cp care este pe 530e si acela de pe 530i ?

 

Si inca ceva. Am gasit recent un 520d xdrive destul de dotat si la pret ok dar are ceva scurgeri la cutia de transfer. Nu am gasit mare lucru nici pe forum despre asta... Din ce am inteles poate curge din cauza unei garnituri sau ceva mai grav. Ma gandesc daca s-ar merita sa o iau daca mai lasa ceva omul la pret.

Link to comment
Share on other sites

530e sau 530i.Eu as fugi de diesel mai ales de astea noi care sunt mult prea complicate si aici ma refer la senzori care daca se strica provoaca reactii in lant.530e daca nu ai unde sa o incarci zilnic o iei degeaba.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ar fi asa:

530i - motor 2.0 benzina cu turbina

530e - motor 2.0 benzina plus electric

520d - motor 2.0 diesel cu turbina

Eu am de 5 ani 520d, 77k km momentan, probleme majore nu am avut, am schimbat rezervorul de ad-blue, care e problema comuna la BMW-urile diesel, si faimosul racitor EGR pe recall.

Despre restul motorizarilor nu stiu cat de fiabile sunt insa daca ar fi si eu as lua 530e cu 292 cp. 190 de cp pe diesel sunt ok, dar parca cam putini.

Depinde ce buget ai si ce vrei sa cumperi, cauta o masina cu istoric complet ca sa nu regreti ulterior, sunt destule masini cu peste 200k km, iar de acolo e dupa noroc. Sunt masini complexe cu piese scumpe in cazul in care se strica ceva. De ex rezervorul de ad-blue a fost vreo 5000 de ron.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, tzucul said:

530e sau 530i.Eu as fugi de diesel mai ales de astea noi care sunt mult prea complicate si aici ma refer la senzori care daca se strica provoaca reactii in lant.530e daca nu ai unde sa o incarci zilnic o iei degeaba.

Salut @sergiu9my, si eu sunt de acceasi parare cu @tzucul. As merge pe una din cele 2 variante, dar 530e doar in cazul in care pot incarca acasa, mai ales in ideea in care ai si panouri ( cum a zis si @Lospaa )

Totodata, alegerea depinde mult si de rutina drumurilor... daca mergi mult extra urban, daca faci multi km extraurban, etc... poate la 30-40k km pe an iese mai rentabil un diesel, etc... sunt multe variabile. Daca ne dai mai multe detalii despre utilizarea zilnica/anuala a masinii, poate te putem sfatui mai bine 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, coco1382 said:

Faci maradone doar daca stai acasa cat e soare si incarci ziua, dar daca vii la 8 acasa.... ce mare schema faci cu panoul? 😄 

Poate esti pe schimbul de noapte. Lasand gluma la o parte, omul vroia sa spuna ca esti prosumator, adica bagi in retea din panouri ziua si noaptea le sugi inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Multumesc mult pentru raspunsuri. Fac cam 50% urban - 50% extraurban din cauza asta nu stiu ce sa aleg. As merge pe 530i sa nu mai stau cu grija dpf-ului ca isi cere regenerare 🙂 

Apropo de 530e, stau la bloc si singurul loc unde l-as putea incarca ar fi la birou.

Sunt colegi care pot da niste consumuri la 530i ?

Bugetul ar fi 25 000e.

 

Vi se par 200 000km multi pentru un motor pe benzia ? Eu la a mea am 333 000 km (320d 2013), am masina de la 270 000 km, am luat-o de la cineva care care a intretinut-o cum trebuie si nu am avut probleme cu ea. Stiu ca motorul diesel este mai trainic decat cel pe benzina..

Edited by sergiu9my
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat in decembrie un 530i cu 115k km la bord, de la Tiriac Autorulate. Cred ca 200k sunt cam multi, insa, nu pot spune ca ma pricep asa de bine. La un maxim 125k km, masina ar trebui sa mearga perfect si sa ceara doar revizii. Consumul la 530i este in functie de felul in care mergi, maxim 12-13 in oras, in cazul meu. 

25k euro cred ca nu sunt suficienti, un 30k ar fi mai ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Ca fost proprietar de 530i pot sa zic ca putere este, consum este 🙂

Aveam 11 oras si cam 7 in afara, am avut si 5-6 dar ala e mers mega relaxat cand doarme copilul.

200k nu recomand nicicum, 530i l-as lua pana in 120k, sa mai poti baga cu el 40-50k linistit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Depinde și ce dotări vrea. E un touring la Țiriac, au lăsat la preț 20500.

O luam eu, dar fără anumite dotări nu mai cumpăr, la revanzare e greu, nu mai fac greșeala ca la F. 

Link to comment
Share on other sites

Da da, aia e.Bine ca mai scris despre ea înainte sa o cumpăr și bine ca au mai scris băieții una alta, asa m am hotărât sa mai aștept. 

Una peste alta prețul este bun. 

Eram la 1 pas sa o iau. Dacă avea scaune confort o luam. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sergiu9my said:

Multumesc mult pentru raspunsuri. Fac cam 50% urban - 50% extraurban din cauza asta nu stiu ce sa aleg. As merge pe 530i sa nu mai stau cu grija dpf-ului ca isi cere regenerare 🙂 

Apropo de 530e, stau la bloc si singurul loc unde l-as putea incarca ar fi la birou.

Sunt colegi care pot da niste consumuri la 530i ?

Bugetul ar fi 25 000e.

 

Vi se par 200 000km multi pentru un motor pe benzia ? Eu la a mea am 333 000 km (320d 2013), am masina de la 270 000 km, am luat-o de la cineva care care a intretinut-o cum trebuie si nu am avut probleme cu ea. Stiu ca motorul diesel este mai trainic decat cel pe benzina..

200k de km sunt foarte multi, mai ales pentru un motor pe benzina.

Tu ai ajuns la 300k cu diesel, in 90% din cazuri dieselurile sunt mai longevive, fiabile si au nevoie de mai putina mentenanta, plus ca cele ajunse la km astia sunt rulate pe autostrada.

Eu unul nu as lua masina cu 200k de km si cu atat mai putin benzina.

Cu un 30k de euro cred ca ai putea gasi un 530i/520d cat de cat dotat, cu km +/-100k. 530e ma indoiesc.

29 minutes ago, Romulus said:

Ieftina, pomana dar urata cu crengi.

Nici nu stiam ca exista G30, fara dublu climatronic e prima oara cand vad.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ciprian01 said:

E pomana pretul, dar scaunele alea ma fac cu capul.

Ma gândeam sa o iau și sa schimb interiorul dar ma complic, parca vad ca apoi o sa vreau și alte dotări. Plus ca fii miu supărat foc ca el nu vrea combi.. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.