Jump to content

Apa in masina


Recommended Posts

Solutia e exclusiv in cazul lui catta, cand apa iti intra pe la pedale. La tine nuj ce sa spun, dar merita sa incerci si desfundarea gaurilor de sub filtru (daca e cazul).

308116[/snapback]

Mai are careva vreo idee cum sa fca sa nu mai intre apa in e46, pana acum am curatat toate scurgerile din praguri si de pe unde mai sunt ele puse da tot mi se mai umezeste mocheta de la pedale :blink: , m-a disperat :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema cu intratul apei in masina...am un E46 din 2003 berlina...Dupa cate o ploaie gasesc in drapta fata mocheta fleasca...si nush pe unde o intra...Cred ca pe sub plasticul cu ornamentul BMW..dar nu inteleg cum...dar mai bine o duc la un service sa verifice.Deci...va rog...daca ati fost la un service (in Bucuresti) si ati rezolvat problema (si ai fost multumiti si de pret) va rog sa-mi spuneti unde este acest service ptr. a rezolva si eu problema...

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

:blink: Am reusit in cele din urma sa rezolv problema cu apa (E39 , se uda mereu mocheta in spate stanga/dreapta). Ideea e in felul urmator : la ploaie sau la spalatorie apa se scurgea de pe geamurile de la usile spate in interiorul usii....nimic rau pana aici ca este normal intrucat apa care ajunge in usa se scurge jos prin cateva gauri( sa verificati sa nu fie obturate) .

Problema persista la mine deoarece apa ce patrundea in usa nu se scurgea toata in exterior ci ramanea inauntru din cauza faptului ca sub fata de usa exista o protectie de cauciuc (un insonorizant ce trebuie sa fie bine lipit) peste care ajungea apa (acesta nefiind lipit in partea de jos ). Mai departe , apa se prelingea in fata de usa si din fata de usa ajungea pe praguri si ulterior pe mocheta.

Daca desfaceti fata de usa veti vedea cum acel insonorizant nu este drept ,ci are adancituri spre interiorul usii, spre macaraua geamului , si astfel apa ajunge pe acele zone ( la mine erau urme usor vizibile )

Am lipit foarte bine acea protectie de cauciuc cu un silicon bituminos , un material asemanator cauciucului si asemanator cu materialul cu care fusese initial lipit( nu silicon dintr-acela de garnituri).

Am tot verificat zilele astea dupa ploi puternice si dupa cateva drumuri la spalatorie si nici pic de apa .

Succes ,sper sa va fie de folos.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am genul asta de problema, am constatat ca la ploi si trecut prin balti cu viteza mi-a s-a udat covorasul si mocheta din spate stanga, prima data am crezut ca mi-au bagat apa intentionat la spalatorie dar acum mi-am dat seama ca nu e asa, astazi am vazut ca este putin ud si covorasul din fata dreapta, mocheta nu s-a udat, eu am si trapa (e46) si nu prea stiu sa verific acele scurgeri, desi am impresia ca la mine s-ar putea sa fie alta cauza, nu se inchid usile din prima, trebuie sa conduci usa din maner si sa impingi putin, am mai citit aici ca cineva s-a dus la AB sa-i stranga o usa si ma gandesc ca si la mine se poate sa fie aceeasi problema sa nu izoleze bine chederele. Maine vreau sa ma duc la AB sa verifice toate posbilele cauze.
Link to comment
Share on other sites

Incep sa imi schimb parerea despre bmw dupa zilele astea, dupa ce am curatat orice scurgere cu putinta am gasit balta in masina in partea din fata, stanga si dreapta, iar cand am scos mocheta dupa ce am demontat cate ceva de prin masina sub mocheta era un mic lac de acumulare. Acum o las sa se usucue si am sa izolez orice gaura cu putinta cu silicon sa vad daca are vreun rezultat :blink:. Daca voi aveti alte idei, astept orice sugestie
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta, si chiar imediat dupa ce am cumparat bmw-ul... in mod inexplicabil apa in masina doar in fata dreapta pe scaun, pe si sub covoras si pe pragul fata dreapta; imposibil de depistat cauza pe masina, singura siguranta cauza meteo: clar ploaia; ne-am uitat si ne-am invartit pana la urma am zis ca ne b... picioarele in ea de problema, n-aveam timp si nervi de dus la service, cand ploua deja pregateam buretii; la fel de inexplicabil, peste cateva luni problema a disparut.

LE nu din cauza asta e de vanzare :blink:

Edited by LoladeZamora
Link to comment
Share on other sites

problema cu apa in interiorul masinii o am si eu...dupa ce ploua afara gasesc apa in dreapta fata...si cred ca se scurge pe la praguri intrucat am vazut o dara de apa pe pragul de plastic..Am citit mai sus ca sunt niste cleme pe sub praguri sau undeva care trebuiesc desfacute..scoase pragurile astea si curatat pe acolo de mizerii intrebarea mea este cum desfac clemele (si unde se gasesc aceste cleme) ....ca am inceput sa ma enervez cand ploua afara.. sa tot gasesc apa in masina :blink:

Daca cineva imi poate explica clar cum pot desface pragurile astea .... raman dator.

PS

BMW e46 2003 (berlina - fara trapa)

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat da cateva ori xplicatia asta! Dar decat sa o caut prefer sa o mai scriu odata...Deci:

 

1. Apa intra in masina prin usa. Mai precis prin gaurile din tabla interioara in care se prind clipsurile fetelor de usi. Daca desfaceti fata de usa veti observa ca fiecare clips are o mica garnitura in jurul lui care trebuie sa fie acolo!!! De asemenea verificati si relipiti cu mastic prinderea de tabla a buretelui gri din interior. Eu am pus si mastic nou, si peste am aplicat si doua straturi de DUCK Tape.

Nu-i asa ca s-a umblat vreodata in usa??? In general aceasta problema apare la toate masinile la care s-a intervenit in usa...

 

La service-urile BMW exista instructiuni speciale de montare/demontare a fetei de usa...dar nu se respecta intotdeauna. Nea Caisa de la tinichigerie nu considera important ca acele mici garnituri sa fie puse la locul lor...si buretele ala sa fie bine lipit.

 

2. La masinile dotate cu trapa se intampla sa se mai infunde cu diverse jeguri furtunele de drenaj care trec prin stalpii A. La nivelul bordului exista o imbinare a furtunelor si pe acolo curge apa.

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat da cateva ori xplicatia asta! Dar decat sa o caut prefer sa o mai scriu odata...Deci:

 

1. Apa intra in masina prin usa. Mai precis prin gaurile din tabla interioara in care se prind clipsurile fetelor de usi. Daca desfaceti fata de usa veti observa ca fiecare clips are o mica garnitura in jurul lui care trebuie sa fie acolo!!! De asemenea verificati si relipiti cu mastic prinderea de tabla a buretelui gri din interior. Eu am pus si mastic nou, si peste am aplicat si doua straturi de DUCK Tape.

Nu-i asa ca s-a umblat vreodata in usa??? In general aceasta problema apare la toate masinile la care s-a intervenit in usa...

 

La service-urile BMW exista instructiuni speciale de montare/demontare a fetei de usa...dar nu se respecta intotdeauna. Nea Caisa de la tinichigerie nu considera important ca acele mici garnituri sa fie puse la locul lor...si buretele ala sa fie bine lipit.

 

2. La masinile dotate cu trapa se intampla sa se mai infunde cu diverse jeguri furtunele de drenaj care trec prin stalpii A. La nivelul bordului exista o imbinare a furtunelor si pe acolo curge apa.

Daca zici tu am sa fac si asta, dar daca si dupa aceasta ,,operatiune'' mai intra nu stiu ce sa mai zic :blink: , oricum mersi de raspuns sper sa fie asta solutia

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat da cateva ori xplicatia asta! Dar decat sa o caut prefer sa o mai scriu odata...Deci:

 

1. Apa intra in masina prin usa. Mai precis prin gaurile din tabla interioara in care se prind clipsurile fetelor de usi. Daca desfaceti fata de usa veti observa ca fiecare clips are o mica garnitura in jurul lui care trebuie sa fie acolo!!! De asemenea verificati si relipiti cu mastic prinderea de tabla a buretelui gri din interior. Eu am pus si mastic nou, si peste am aplicat si doua straturi de DUCK Tape.

Nu-i asa ca s-a umblat vreodata in usa??? In general aceasta problema apare la toate masinile la care s-a intervenit in usa...

 

La service-urile BMW exista instructiuni speciale de montare/demontare a fetei de usa...dar nu se respecta intotdeauna. Nea Caisa de la tinichigerie nu considera important ca acele mici garnituri sa fie puse la locul lor...si buretele ala sa fie bine lipit.

 

2. La masinile dotate cu trapa se intampla sa se mai infunde cu diverse jeguri furtunele de drenaj care trec prin stalpii A. La nivelul bordului exista o imbinare a furtunelor si pe acolo curge apa.

 

 

Multumesc LAUR...mi-am rezolvat problema cu apa ...exact asa a fost. In iunie mi-a fost sparta masina (mai exact geamul dreapta fata) si in aceeasi zi am fost la AGER si mi-am inlocuit geamul...dar idiotii nu mi-au pus toate garniturile la loc si nici buretele ala nu era fixact in partea de joc cum trebuie..Si intradevar apa intra in masina printr-o gaura din tabla interioara a portierei..care nu avea garnitura....imi vine sa le dau foc idiotilor de la AGER cat m-am chinuit sa descopar pe unde intra apa in masina.

Aseara am fost la un prieten care are un service tinichigerie si l-am pus sa dea jos fata de la usa....bineinteles ca a incercat sa ma convinga ca nu are cum sa fie de acolo...dar la insistentele mele a dat jos fata de la usa si am vazut ( si el deasemenea) exact pe unde intra apa.

Lipsea garnitura unei gauri in care se prinde fata interioara a usii !!!!!....Se vedea exact cum pica apa prin gaura respectiva si se prelingea pe langa prag in masina..

 

Deci, daca mergeti la un service de cartier explicatii mecanicului importanta garniturilor din fata usii precum si a buretelui respectiv ..care trebuie lipit bine peste tot..asta ca sa evitati problemele cu apa de mai tarziu.

 

 

Toata problema m-a costat 50 RON si a durat cca. 40 min.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu o rezolv saptamana viitoare am vb cu cineva care lucreaza la ab, am fost si la ei dar nu si-au dat seama fara sa desfaca mocheta. Va anunt din ce cauza intra la mine poate va ajuta, praguri, chedere, izolatii exterioare este exclus la mine, au zis si cei de la ab ca nu este din cauza asta.

p.s. TAU in Dacie nu intra apa daca nu aveai izolatie facuta ?:blink:) asa este, e cam tragic sa iti intre apa dar ce sa-i faci se intampla si pe la case mai mari.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
De abia astazi am rezolvat-o...sper ! La mine era ceva "hand-made" adica masina a avut geamul spart pe partea aceea unde intra apa, si era rupta izolatia aia de pe interior era si uda in partea de jos a usii, s-a uscat zona, inlocuit izolatie, acum urmeaza sa ii fac si un test sa vad daca intr-adevar am scapat !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.