Jump to content

E39 520i Silver


pvsilviu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Maine intra in service pentru curatare si revopsire praguri. Sper sa fie vorba doar de pragul de pe partea soferului. Si mai sper (ca nu am discutat) sa faca ei tratamentul cu ceara anticoroziva pe dedesubt. Daca nu,  rezolv eu (am tot ce-mi trebuie - compresor, pistol cu furtun, ceara de la Motip, 1 litru, nu am un elevator sau o rampa).

 

On 3/16/2025 at 6:07 PM, RedCap said:

Cand o foliezi? 

Cand va fi gata din celelalte puncte de vedere, poate voi pune si folii. Ideea este ca vreau ceva mai transparent. Ma intereseaza protectia uv si termica.

In continuare nu am solutie pentru un acoperis (prelata completa este exclus, probabil voi folosi pe cea partiala - doar partea de habitaclu, sa nu se incalzeasca interiorul prea tare + umbra de la un nuc mic).

Intre timp, astept sa vina si cele doua camere, le voi monta impreuna cu cea de mers inapoi + fixat definitiv navigatia pe pozitie.

Dupa aceea, vreau sa desfac tot din portbagaj si sa scot izolatia veche (miroase a parafina si nu suport - nu la fel ca la 325xi dar, se simte). Si, daca tot desfac pe acolo, vreau sa fac si insonorizare, antifonare, ...

Cu piesa cu tepi nu am mai facut nimic, cert este ca, daca scot siguranta 9, nu se descarca bateria (a stat 8 zile nepornita si nu au fost probleme). Dar, vine si randul ei, probabil dupa Pasti.

Link to comment
Share on other sites

Azi sau mai degraba luni, e gata. Doar un prag curatat si revopsit (cel din stanga). 

Au sosit si camerele fata/spate. La 185 lei, cu card de 126 GB, sunt mai mult decat ok. Le-am probat putin aseara, in garaj, la cabrio. Sigur, ramane sa le vad cum sunt in trafic, in special noaptea. Daca iau masina azi, maine am de lucru.

Link to comment
Share on other sites

Gasesc eu o varianta, pana la urma.

Am luat-o din service ieri dupa amiaza. Au laudat-o ca arata foarte bine (si fara rugina).

Montat si cele 2 camere, fata/spate. Poate fac azi o proba pe intuneric.

O sa ajunga iar in service, se umezeste putin unul dintre cele 2 furtune de la servo, sub rezervor. 

Usa sofer are o problema, probabil de contact imperfect: nu se deschide/inchide tot timpul (decat manual) si, cand face figuri, nu merge nici comanda electrica de la geam.

Da, ma cam tin ocupat, amandoua (la cabrio trebuie sa schimb vreo 2 role de la cureaua de accesorii, fac galagie).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Planuri mari pentru cele 4 zile de vacanta care urmeaza:

 

-Azi primesc modulul comenzi geamuri, din usa soferului, sper sa rezolv problema (Autoland)

-Tot azi, tot de la Autoland Maramures, superseriosi, piesa cu tepi (cea de pe masina este noua-2024, am montat una noua si tot facea figuri; am zis sa verific cu una sh)

-Vreau sa fac un detailing cu scaune date jos, cremuit, etc.

-De asemenea, citeam pe forum despre problemele cauzate de dezlipirea antifonajului la usile spate (cand o spal, se prelinge apa pe pragul stanga spate)

-Insonorizare portbagaj si sub bancheta spate

-Ceara anticoroziva in usi, praguri si dedesubt

-Folii Llumar geamuri spate si luneta

Nu cred ca am timp dar, am pe lista si camera mers inapoi dar si o curatare clapeta acceleratie si regulator relanti.

 

Ieri am schimbat filtrul de benzina, era cel original, din 2001.

Link to comment
Share on other sites

Pff, ca-i laudam: desi le-am trimis codul oem, poza cu el, au trimis alt modul, fara buton comanda pliere oglinzi. Teoretic, electronica ar trebui sa fie aceeasi, schimb doar carcasa cu butoane (oricum, estetic, modulul meu este ca nou).

Am schimbat si piesa cu tepi, cea sh este Valeo, brandul e bun, ramane de vazut.

Link to comment
Share on other sites

Defectele sunt aleatorii (adica nu sunt la acelasi buton, comanda), masina inchisa, totul functional, a 2 a zi, probleme. In plus, daca nu merge butonul de pe modul pentru geamul usii dreapta fata, butonul de pe usa dreapta fata merge. 

Ma uitam la modulul testat azi, a mai fost desfacut, deci, posibil sa fie si asta defect.

Il mai testez zilele astea.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am dat jos fetele de usi spate si am lipit cu silicon antifonajul. Sper sa tina, la prima vedere, azi dimineata, totul parea ok. In caz contrar, dau jos de tot antifonajul, curat si aplic mastic special. Mai pe seara bag niste ceara prin ele, desi par impecabile.

Problema comenzilor din usa sofer persista, am deschis topic pentru ea. Chiar ma enerveaza la culme chestia asta. 

 

WhatsApp Image 2025-05-01 at 21.13.10 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-05-01 at 21.13.10.jpeg

WhatsApp Image 2025-05-01 at 21.13.11 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-05-01 at 21.13.11.jpeg

La partea de jos a usilor, este cate o bagheta de cauciuc, prinsa in clipsuri, le-am dat jos sa bag ceara si prin orificiile clipsurilor, :).

Link to comment
Share on other sites

Spuneam ca am schimbat filtrul de benzina. Am verificat si era cel original.

Ca si simptome, aveam amestec bogat in benzina. Short term fuel trim (STFT) si Long term fuel trim (LTFT) erau negative.

Initial, cand am schimbat filtrul de aer (care parea cumva colmatat) credeam ca se va rezolva. Probabil nici aer nu intra suficient dar nici regulatorul filtrului de benzina nu cred ca mai era ok, dupa 24 ani.

Aparent, totul este ok, acum (monitorizare cu OBD II).

WhatsApp Image 2025-05-02 at 18.38.15.jpeg

filtru aer.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur voi cumpara din Leroy, mastic dublu adeziv si voi da jos siliconul. Nu cred ca va rezista in timp (deja, pe o laterala, nu s-a lipit bine). Deocamdata, la spalare, a fost ok.

Azi, pe la 7, am spalat-o bine, am ceruit-o, i-am montat toate baghetele de cauciuc (aseara am bagat ceara anticorozova in usi) si am scos-o la plimbare.

O incantare, ce sa zic. Mai ales ca totul a functionat perfect.

Maine are programare la folii geamuri spate si luneta.

Desi anvelopele de vara sunt ok, cred ca totusi le voi inlocui. Daca ma voi hotari in sensul asta, voi lua allseason. Jantele astea nu le voi vinde indiferent de situatie.

Am gasit, in Craiova, Style 66, 1200 lei, ar fi perfecte de reconditionat. Nu stiu ce sa fac, poate ma duc macar sa le vad si sa le verific. Nu as vrea, momentan, sa investesc atat de mult in niste roti. Ma mai gandesc.

Link to comment
Share on other sites

Gata si foliile, am optat pentru 95%. Arata foarte bine, in contrast cu culoarea argintie. peste cateva zile trebuie sa merg la un retus si gata. Revin cu poze spre sfarsitul saptamanii.

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2025 at 8:23 AM, pvsilviu said:

Am gasit, in Craiova, Style 66, 1200 lei, ar fi perfecte de reconditionat. Nu stiu ce sa fac, poate ma duc macar sa le vad si sa le verific. Nu as vrea, momentan, sa investesc atat de mult in niste roti. Ma mai gandesc.

Mai bine lasa Style 66-le si continua sa cauti 65-ul.🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gata si cu intalnirea de la Sibiu. 

Din cele 3 din semnatura nu a ajuns decat E39.

Ce pot spune: este o incantare la drum intins (din ianuarie, este primul drum cu ea, restul au fost plimbari scurte in preajma Craiovei). Merge perfect. Sigur, pentru ca am uitat sa verific presiunea (am o roata care mai pierde aer), tragea putin dreapta. 

2 zile, toate comenzile din usa soferului au functionat impecabil. Ieri, dupa amiaza, acasa, iar nu au mers. Stiu ca primul gand este la un fir intrerupt sau o mufa oxidata, insa eu cred ca e ceva pe electronica, nu stiu unde. Pasul urmator este sa inlocuiesc GM3-ul.

intalnire bmw mai 2025.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Camerele fata/spate sunt o chinezarie de 2 lei. Le voi da jos. Camera pentru mers inapoi nu am montat-o, inca.

Piesa cu tepi rezista, pare sa fie ok (este sh). Inca nu am rezolvat cu problema electrica din usa soferului. Zilele astea nu vreau sa fac nimic la ele, doar plimbare, vremea pare ok.

 

Link to comment
Share on other sites

App de lucrul bine facut in service: caseta masinii avea pierderi de ulei. A fost mai simplu sa cumpar alta si sa o montez pana cand o voi reconditiona.

Rezolvat.

Dar, ce sa vezi: sub borcan, colierele nu le-au schimbat (dar au umblat pe acolo), ca urmare au pierderi. Asa ca maine iar am de lucru: tras lichid din borcan si inlocuit cele 2 coliere. in mod normal ar trebui sa ma duc la ei dar, dureaza mai putin asa.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

O minivacanta super misto, am plimbat toate cele 3 tigai. 

Misto pana ieri, cand am vrut sa ma ocup un pic de e39. Surpriza, bateria goala!

PLM! credeam ca am rezolvat problema cu o piesa cu tepi sh.

Dupa un mic studiu, trebuie sa verific urmatoarele: senzor vaporizator, senzor temperatura interior, modul clima (panoul frontal) si un releu de prin torpedou. Ar mai fi piesa cu tepi dar, nu cred ca este ea de vina. Oricare din cele enumerate poate functiona defectuos si descarca bateria. Problema este ca fenomenul se produce aleatoriu.

Ramane valabila si problema nefunctionarii (tot aleatoriu) a comenzilor din modulul usii soferului (ferestre, oglinda dreapta, memorii scaun sofer, etc).

Pff, trebuie sa o bag in garaj de azi dupa masa si sa incep cautarile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.