Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

E39 520i Silver


pvsilviu

Recommended Posts

Ontopic, dupa ce rezolv cu cele 2 probleme electrice (descarcat baterie si nefunctionare comenzi electrice), o voi pune la vanzare. Pretul va fi de 8000 euro negociabil, reflectand ce am investit in ea, de la achizitie si pana in prezent.

391.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a te supara, sansele de a primi pret plus "tot ce am investit" sunt destul de mici. Si nu cred ca ar trebui sa pui asa problema. In general pe nimeni nu intereseaza "investitia"  as zice ca 95% din cei care cumpara sunt interesati in primul rand de pret / cum arata/ merge masina. Ceea ce tu numesti "investitie" pentru unii poate fi intretinere normala ( piese schimbate preventiv sau datorita uzurii) Altfel din nou ai pus un pret desul de mare pentru un E39 "simplu" ceea ce ma face sa cred ca nu prea vrei sa vinzi masina . Am mai avut si eu perioade de genul am pus masina peste pretul "corect" si am zis daca vine unul si imi da banii aia e . As zice ca la fel e si la tine acum daca o dai o sa zici oricum am scos tot ce am bagat in ea .Astea fiind zise bafta la vanzare cu ambele masini .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

Cu riscul de a te supara, sansele de a primi pret plus "tot ce am investit" sunt destul de mici. Si nu cred ca ar trebui sa pui asa problema. In general pe nimeni nu intereseaza "investitia"  as zice ca 95% din cei care cumpara sunt interesati in primul rand de pret / cum arata/ merge masina. Ceea ce tu numesti "investitie" pentru unii poate fi intretinere normala ( piese schimbate preventiv sau datorita uzurii) Altfel din nou ai pus un pret desul de mare pentru un E39 "simplu" ceea ce ma face sa cred ca nu prea vrei sa vinzi masina . Am mai avut si eu perioade de genul am pus masina peste pretul "corect" si am zis daca vine unul si imi da banii aia e . As zice ca la fel e si la tine acum daca o dai o sa zici oricum am scos tot ce am bagat in ea .Astea fiind zise bafta la vanzare cu ambele masini .

Daca sansele sunt mici, imi asum. Spre deosebire de e46 325xi unde am pierdut foarte multi bani, dar, mi-am asumat pierderea, masina nefiind ce trebuie dupa standardele mele, in ce le priveste pe cele doua (e39 si cabrio) lucrurile sunt total diferite. Pe scurt, nu le vand ca samsar, nu le vand ca am nevoie de bani, le vand pentru ca am ajuns la concluzia ca imi rapesc prea mult timp (sa fim clari: nu sunt genul de om care sa le lase sa zaca in parcare pana se taie cauciucurile, pline de praf si kkti de pasare; eu le plimb daca trebuie, le spal, le ingrijesc, chiar daca nu am chef in momentele alea).

Dar, daca eu am calculat costurile cu ele, nefiind fortat, nu pot sa le dau in pierdere (in special e39, pe care-l am de 5 luni). Ce am cheltuit cu ele sunt lucruri normale, obligatorii pentru cei carora le pasa de masini, altfel, e39 putea sa stea si acum la fel ca in ianuarie. In plus, chiar daca sunt consumabile, ele raman valabile prin nr mic de km pe care-i fac. Cine le cumpara nu mai are de schimbat nimic. 

Niciuna dintre ele nu se adreseaza pustanilor de 18-20 ani care vor o masina cu care sa se duca la mare si pe care sa dea 2,3k euro. Este pentru alt tip de cumparatori, mai rari, cei drept.

Este mult 8k pentru e39? Eu zic ca nu, dar, suntem in Romania, recunosc.

E39"simplu" - nu inteleg ce vrei sa spui, masina are destule pe ea, sigur, nu are senzor de ploaie si lumini, in rest, cam tot. La baza ramane felul in care merge si cum arata dupa 24 ani si 127k km. Sa mai spun ca nu mai are rugina? Ca am bagat 4 spray-uri in praguri cu ceara anticoroziva? Ca e suflata, curatata si cremuita obsesiv? A, ca am pus o navigatie aftermarket, ok, dar are si modulul radio original, si, la fel ca si la cabrio, se livreaza cu totul. Oricum, navi arata si merge super, isi merita toti banii (refuz sa cred ca ar da cineva navigatia jos in loc sa o foloseasca).

Eu, pe forum, am fost sincer si deschis, nu vin cu: in masina sa investit foarte multi bani, ca urmare, daca se vand bine, daca nu, iarasi bine.

Link to comment
Share on other sites

Bafta cu rezolvatul micilor probleme si apoi la vanzare ( cere mai mult ca majoritatii ii place sa negocieze , ca altfel nu se simt bine ).

Eu cand am vandut masinile , am scris in anunt mare si clar pret fix!

Cine incerca o negociere ii inchideam apelul ( nu am timp sa-mi pierd vremea ) stiu bine ce vand si ce valoare are , simplu. Toate le-am vandut la oameni faini care  inteleg cand citesc un anunt.

P.S. Fiecare masina are cumparatorul ei , ca se prezinta mai repede sau mai tarziu nu conteaza ( daca zici ca nu stai in banii aia , nu te grabi )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu am rezolvat inca nimic.

 

Bonus, am de rezolvat si electroventilatorul pentru clima (ori a decedat acum, ori am luat masina cu el bulit). 

Din primele investigatii, sigurante ok, tensiune la firele lui (3 la nr ca e fl) este, ori el e ars, ori modulul de comanda sau cum s-o numi.

La relanti, compresorul de ac  cupleaza si decupleaza (intra in protectie). Ventilatorul nu e blocat.

 

Plm, cam multe probleme, la cabrio nu a fost asa.

Link to comment
Share on other sites

Azi vine ventilatorul. Am comandat si grila centrala din bord, avea un mic defect. 

Sper sa fac niste pasi inainte, zilele astea. Nu de alta, dar, aseara am gasit iar bateria goala. Miercuri mai facusem niste teste, incercari si am si plimbat-o putin. Culmea este ca, dupa vreo 30 minute m-am dus la ea si totul era stins (adica ledul de la parking era stins - teoretic, masina era in sleep mode). Probabil s-a trezit ceva sau ledul indica sleep doar pentru o parte din consumatori.

In paralel, mai am de montat camera mers inapoi, miercuri am facut teste cu ea, totul ok, trebuie sa trag firele.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu, am vrut sa rezolv cu partea asta. Care nu era in plan. In poze, ventilatorul (care nu-mi dau seama daca este cel original si radiatorul dupa demontarea ventilatorului).

 

Am preferat sa fac eu lucrarea de ieri din doua motive:

-imi place sa surubaresc (mai ales ca, in cazul de fata, nu era ceva dificil, am vazut tutoriale pe yt)

-vroiam sa vad si ce este pe dedesubt (chiar daca nu am urcat-o pe un elevator ci doar pe cric)

Am constatat ca nu era necesar sa desfac tot ce aparea in tutoriale. Dar, dand scutul jos, am vazut mult ulei (nu chiar ca la X5-ul lui Sreten dar, era ceva). Ce imi place mie cand te duci la service pentru pierderi de ulei hidraulic, ei iti schimba caseta si, dupa, curge mai rau. Peste tot. Vizibil, am pierderi pe la capacul rezervorului (rezolvat rapid cu teflon) si pe la unul din furtunele care intra in el (de ce nu le-au strans/schimbat mecanicii nu stiu). Sper sa fie doar atat. Trag uleiul cu extractorul si schimb colierele.

 

Asadar, inainte de a fi perfecta, 😀, am de rezolvat:

-pierderi de ulei (hidraulic, ...)

-fir intrerupt/ pin defect modul usa sofer (care sper sa rezolve si descarcarea aleatorie a bateriei)

-de verificat ceva zgomote la roata stanga fata + verificare unghi fuga

-camera mers inapoi

-fara sa fie graba, ceruire pasaje roti (am dat deja cu spray anticoroziv dar, acum vreau sa dau jos toate protectiile, sa curat si sa dau cu ceara din belsug)

 

 

radiator e39.jpeg

ventilator e39.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.