Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

BMW G01/G02 Motor B48 Chip tunning


Alex057

Recommended Posts

Softul va fi clar peste orice racebox. Dar si softul trebuie sa fie custom, mulat pe parametrii masinii, nu OTS.

Atata timp cat ramai in limita bunului simt +20/25% putere/cuplu, si softul e unul bun, facut cu cap, de cineva care chiar stie ce face, impreuna cu revizii mai dese ( gen 10k km ) nu vad ce probleme vor fi. Surplusul de putere se va simti clar.

Eu as resofta o fara sa stau pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RedCap said:

Vrei putere mai mare, iei motor mai mare.

Singurul regret la F31-le actual e ca nu l-am luat direct 40i. Acum ma uit dupa un m340i g21. Am mers cu unul recent si chiar am ramas impresionat. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2025 at 7:05 PM, RedCap said:

 

@Alex057 daca ar fi sa te iei dupa mine ai lua un 30i care tot motor de 2 litri are oricum deci acelasi impozit si aia e. 🙂 

Just my two cents.

Sau 30e care e e acelasi motor cu al lui dar cu altă putere in principiu 🙂 
Pe de alta parte, o gramada de producatori au maxim 184 cai pe SUV urile lor.. Asta e norm ul de fapt pt mașinile care nu se vor in urmatoarea ligă.

Edited by throw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/5/2025 at 6:48 PM, goangaus said:

Eu o sa schimb actuatoarele vanos saptamana viitoare, mai am si alte simptome, o sa revin cu update sa vedem daca se schimba ceva.

Revin cu update dupa schimbarea actuatoarelor, cred ca mi s-a stricat masina, consuma prea puțin 🤣

 

AISelect_20250721_162020_My BMW.jpg

Lăsând gluma la o parte, am condus de la Pitești la București pe pilot automat setat la 110 km/h, nu am mers la consum, am o problema medicala si atat s-a putut. Nu stiu daca au vreo legătură actuatoarele, dar eu asa consum nu am mai avut la masina, a scăzut consumul si in oras dar nu ma pot pronunța inca, e trafic de vara.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2025 at 8:23 PM, sskkaa said:

Softul va fi clar peste orice racebox. Dar si softul trebuie sa fie custom, mulat pe parametrii masinii, nu OTS.

Atata timp cat ramai in limita bunului simt +20/25% putere/cuplu, si softul e unul bun, facut cu cap, de cineva care chiar stie ce face, impreuna cu revizii mai dese ( gen 10k km ) nu vad ce probleme vor fi. Surplusul de putere se va simti clar.

Eu as resofta o fara sa stau pe ganduri.

Acum dacă e să fim corecți 100%, parca ție ți a picat dpf ul la 150k km,fiind vorba de o mașină ce rulează mult exterior. Nu putem trece softul în dreptul posibilei cauze? Sau e neglijabilă cheltuiala de 3k euro?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Beam We said:

Acum dacă e să fim corecți 100%, parca ție ți a picat dpf ul la 150k km,fiind vorba de o mașină ce rulează mult exterior. Nu putem trece softul în dreptul posibilei cauze? Sau e neglijabilă cheltuiala de 3k euro?

Pai suntem 100% corecti, de aia am si povestit... nu am avut nimic de ascuns, am fost transparent si cu costurile.

Nu a "picat", ci doar s-a fisurat ceramica in el. El nu era infundat sau colmatat, din ce mi s-a zis de la BMW arata foarte de ok ca si incarcare ( vizibila fizic ) pentru km aia.

Aveam mai multe variante...

1) sa l las in pace, regenerarile si le facea ok, corect, la km normali, doar ca prin fisuri mai scapa ceva fum si mai aveam erori pe senzorul Nox. In cateva zeci de mii de km, cine stie cand s-o fi fisurat exact, doar de doua ori am avut check engine in bord, fara sa mi limiteze in vreun fel functionarea masinii.

2) sa pun unul mai ieftin

3) sa-l anulez

Am ales varianta cea mai "scumpa" dar si cea mai ok dpmdv, facuta in reprezentanta sa ramana si in istoric pe viitor, daca cineva va dori sa afle un istoric transparent al masinii.

Sunt foarte convins ca nu din cauza softului a picat, tocmai din acest motiv am si lasat softul pe masina, lucru confimat si de cei la BMW. Au fost DPF-uri crapate si la masini stoc, cu sub 100k km, cu istoric complet la BMW si fara softuri. 

99,99% cauza a fost calitatea tot mai slaba a pieselor, la fel ca sute de mii de EGR-uri si/sau racitoare, sau posibile alte piese...

3000eur nu cred ca e o cheltuiala neglijabila pentru nimeni. 

Edited by sskkaa
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to BMW G01/G02 Motor B48 Chip tunning

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.